Lie Suzanne (suzanneliephd.blogspot.com) Plejadit, Arcturus

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

16.12.2015 UUDEN MAAN SYNNYTTÄMINEN, OSA 2 JA ITSEN HARHA

ViestiKirjoittaja hammer » 18.12.2015 15:18

UUDEN MAAN SYNNYTTÄMINEN, OSA 2 JA ITSEN HARHA

Kirjoittanut Arcturuslaiset ja Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
16.12.2015
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Uuden maan synnyttäminen, osa 2

Tässä nyt-hetkessä moniulotteista valoa tulee viidennestä ulottuvuudesta pyrkien jakamaan itsensä kaiken elämän kanssa. Näin ollen joka olento – planetaarinen, galaktinen ja universaali ja kyllä, myös ihminen – kokee tietoisesti tai tiedostamatta tämän valon.

Aiemmin koimme vain pirstoutunutta kolmannen ja neljännen ulottuvuuden valoa, mutta nyt valo tulee meille pirstoutumatta seitsemään oktaaviin. Ehdottoman rakkauden ja violetin tulen kuoro säestää moniulotteista valoa.

Gaian olennot mikä ei merkitse vain ihmisiä, vaan myös valaita ja delfiinejä sekä eläin- ja kasvikunnan jäseniä, luovat jatkuvasti valotunneleita. Nämä valotunnelit ovat myös toivon ja ehdottoman rakkauden tunneleita.

Ehdoton rakkaus on pelon ja pimeyden vastalääke.

Kun nämä valotunnelit avautuvat Gaian kehossa ja ulottuvat kauas kolmannen ulottuvuuden yli keräämään viidennen ulottuvuuden valoa ja rakkautta, ne myös luovat parantavan voiman sitä pelkoa vastaan, joka yrittää ikuisesti lisätä vaikutustaan.

Näin ollen nämä pelkotaajuudet alkavat hajota moniulotteisen valon vaikutuksesta. Ne jotka ovat eläneet pimeydessä ja joita se on hallinnut, pelkäävät tätä valoa, koska he pelkäävät, että se saattaa lopettaa heidän elämänsä.

Koska he eivät ole meditoineet ja sallineet itsensä muistaa uniaan, heillä ei ole mitään tietoa siitä valosta ja rakkaudesta, joka on aivan neljännen ulottuvuuden astraalitason yläpuolella, Keijumaassa ja sen tuolla puolen.

Siksi nämä eksyneet sielut ajattelevat, että he voivat elää vain kolmannen ulottuvuuden todellisuudessa ja pelkäävät, että se on päättymässä. Itse asiassa heidän ympärillään on valotunneleita, mutta heidän taajuutensa on niin matala, etteivät he pysty havaitsemaan niitä.

Näitä valotunneleita ovat avanneet Gaian jäsenet toivottaakseen tervetulleeksi ehdottoman rakkauden ja valon eheyden ja ykseyden. Tämä moniulotteinen valo ja rakkaus liikkuu ensin alueille, jotka ovat avanneet portaaleja.

Kun tuo moniulotteinen valo kulkee portaalien läpi Maan ytimeen, Gaia ottaa sen vastaan ja vahvistaa sitä, jotta se voi säteillä sitä kaikkien planeetta-alueidensa pintaan. Tällä tavalla Gaia voi jakaa laajentuneen valonsa kaikkien olentojen kanssa koko pinnallaan.

Koska tätä valoa ei säteile ainoastaan korkeammista ulottuvuuksista, vaan myös Gaian ytimestä, olennot jotka eivät ole olleet tarpeeksi onnekkaita ollakseen alueilla, joilla on avattuja portaaleja, voivat kokea myös korkeamman valon.

Tällä tavalla jokainen voi kokea korkeamman valon, jota on hyvin avokätisesti jaettu Gaian kanssa myriadien avoimien portaalien kautta. Kun heräävät sielut alkavat muistaa moniulotteisen itsensä, ne pystyvät kutsumaan ITSENSÄ korkeampia ilmaisuja galaktisissa ja enkelimaailmoissa.

Itse asiassa monet pyytävät ja toivottavat tervetulleeksi sen avun, jota arcturuslaiset, plejadilaiset, siriuslaiset, antareslaiset ja andromedalaiset lähettävät kaikille Maajäsenille ja Äiti Gaialla myös.

Koska Gaia on syyn ja seurauksen planeetta, niiden olentojen on käynnistettävä pimeyden muuntaminen valoksi, jotka lähettivät ensimmäisenä tuota pimeyttä.

Näitä olentoja on vain ihmiskunnassa, koska eläin-, kasvi- ja eetterikunta elää rakkausykseydessä planeettaansa kanssa. Näin ollen niitä jotka käyttävät maa-astiaa, tarvitaan lähettämään vastalääkettä. Tästä syystä monet korkeammat olennot ottivat ihmismuodon auttaakseen Maata.

Vaikka monet niistä jotka käyttävät maa-astiaa, eivät ehkä ole olleet noita pimeyttä lähettäneitä, he ottivat maa-astian voidakseen auttaa planeettaa.

Gaia on myös syyn ja seurauksen planeetta, joten pimeiden sielujen jotka ovat laittaneet pelkoa Gaian todellisuuteen, on myös vastaanotettava tuo pelko ja muunnettava se rakastamalla itseään ja antamalla anteeksi itselleen ehdottomasti – sekä muille.

Jos he pystyvät tekemään tämän, jos he pystyvät hyväksymään "syynsä" vaikutukset ja muuntamaan ne omalla ehdottomalla rakkaudellaan, hekin pystyvät liittymään suureen planeetan muuntamistapahtumaan. Kukaan ei ole liian pimeä voidakseen saada anteeksi tai liian pelokas elämään rakkaudessa.

Ne jotka käyttävät vapaata tahtoaan auttaakseen planeettaa muuntumisessa, laajentavat kovasti tietoisuuttaan. Tämä tietoisuuden laajentaminen johtuu siitä, että he päättivät tukea planeettaylösnousemuksen suurta tapahtumaa.

Siksi he ovat lähettäneet "luomme planeettaylösnousemusta" –syyn, joka tuo takaisin "planeettatietoisuuden jäsen" –seurauksen. Tässä laajentuneessa tietoisuudessa he voivat luoda portaaleja, jotka avautuvat laajemmalle ja siirtyvät korkeampiin ja korkeampiin taajuuksiin ja ulottuvuuksiin.

Nämä valoportaalit pystyvät hyväksymään enemmän ja enemmän moniulotteista valoa ja ehdotonta rakkautta. Itse asiassa nämä laajentuneet valovirrat voivat tehokkaammin liikkua alas Gaian ydinkristalleihin, sitten ytimestä Gaian koko pintaan, Gaian auraan/ilmakehään, Gaian auran tuolle puolen ja neljännen ulottuvuuden läpi.

Kun tämä korkeampi valo kulkee Gaian ytimeen ja sitten kolmannen ja neljännen ulottuvuuden aikasidonnaisiin todellisuuksiin, tämän valon nyt-hetki vapauttaa käsityksen menneisyydestä ja tulevaisuudesta sekä erillisyydestä ja rajoittuneisuudesta, jotka luo kolmannen/neljännen ulottuvuuden aika.

Erillisyyskäsityksestä vapautumisen myötä kolmas ja neljäs ulottuvuus sekoittuvat Gaian prosessin nyt-hetkeen, kun se muuntuu korkeamman valon ja ehdottoman rakkauden viidennen ulottuvuuden planeetaksi.

Tällä tavalla vapautuu harha erillisyydestä elämän, joka hahmotettiin elämiseksi fyysisessä maailmassa, ja kuoleman välillä, joka hahmotettiin elämiseksi neljännen ulottuvuuden astraalimaailmassa.

Kun näistä harhakuvista vapaudutaan, ne korvataan tiedolla, että elämä on ikuista ja kuolema on kolmannen ulottuvuuden harhaa. Edes neljättä ulottuvuutta ei hallitse kuolemaharha, sillä sinne ihmiset menevät, kun he ovat kuolleet kolmannen ulottuvuuden todellisuudessaan.

Kuitenkin neljännessä ulottuvuudessa ollessaan he huomaavat, etteivät he ole kuolleet. Silloin he oivaltavat. että elämä jatkuu kauas heidän fyysisen ruumiillistumansa yli.

Kun Gaia laajenee enemmän ja enemmän viidennen ulottuvuuden tietoisuuteen, ne jotka palaavat inkarnaatioon, oivaltavat, ettei elämän ja kuoleman välillä ole erillisyyttä. He muistavat, ettei kolmannen ja neljännen ulottuvuuden välillä ole erillisyyttä.

Tuon muiston myötä he oivaltavat, että kaikki erillisyys on kolmannen ja alemman neljännen ulottuvuuden harhaa. He muistavat, että he eivät ole erillään muista ihmisistä eivätkä he ole erillään planeetasta.

Sitten nekin jotka alun perin ottivat inkarnaation maan päällä pimeyden olentoina pitääkseen "valta toisiin" –mallia, oppivat, ettei ole mitään "valta toisiin" –mallia, koska ei ole toisia.

Lisäksi kun Gaia värähtelee nopeammin ja nopeammin viidettä ulottuvuutta, kukaan "pimeyteen houkuttelijoista" ei pysty lähettämään vahingoittavia, pelottavia ja haitallisia ajatuksia, koska nämä ajatukset tulevat suoraan takaisin lähettäjälle.

Sitten pelon ja pimeyden lähettäjä sanoo: "Odota, en voi tehdä sitä enää. En voi lähettää pimeyttä, koska se tulee suoraan takaisin minulle. Joku kuitenkin lähetti tuota pimeyttä minulle."

Sitten he ehkä sanovat: "Odota, jos en voi lähettää pimeyttä, sitten tuo pimeys joka lähetettiin minulle, voidaan nyt vapauttaa."

Voitteko kuvitella – itse asiassa kuvitelkaa todellisuus, jossa kaikki ne jotka ovat koskaan kärsineet pimeydestä, joka tahrasi heidät pimeyden jäseniksi, parantuisivat spontaanisti siitä, mikä loi tuon pimeyden alun alkaen heissä.

Muistakaa, että koko Gaia, kaikki elämä Gaialla, kaikki elämä kaikilla planeetoilla, koko kolmannessa ulottuvuudessa, tuli korkeammista valotaajuuksista, jotka jaettiin suodatinten läpi eri oktaaveihin.

Sitten nämä oktaavit hahmotettiin erillisiksi. Jotkut näistä oktaaveista hahmotettiin myös paremmiksi ja jotkut huonommiksi. Sitten tuo havainto joka oli oikeasti tuomitsemista, siirtyi ihmisiin.

Tällä tavalla jotkut ihmiset olivat hyviä ja jotkut huonoja. Sitten huonot ihmiset saivat toisten ihmisten olon tuntumaan huonolta. Mutta mitä jos hyvät ihmiset oivaltaisivat, että he eivät ole erillään huonoista ihmisistä?

Mitä jos hyvät ihmiset oivaltaisivat, että he ovat rakastettuja ihmisiä, jotka ovat jotenkin muistaneet, että he ovat yhtä valon ja rakkauden kanssa?

Mitä jos heidän olisi tarkoitus jakaa valoaan ja rakkauttaan kaikkien niiden ihmisten kanssa, jotka määriteltiin aiemmin huonoiksi?

Mitä jos ei olisi erillisyyttä?

Mitä jos ne jotka ovat määritelleet itsensä huonoksi, pystyisivät jotenkin päästämään irti tuosta ohjelmoinnista ja hyväksymään ehdottoman rakkauden valon niin, että he voisivat antaa anteeksi itselleen ja rakastaa itseään ehdottomasti?

Muistaisivatko he silloin, että he ovat yhtä kaiken elämän kanssa? Miten upea parantuminen! Mitä jos koko ihmiskunta parantuisi valossa ja kaikki pimeys vapautettaisiin?

Teillä, Gaian jäsenillä, on kyky luoda tämä todellisuus omalla ehdottomalla rakkaudellanne, ehdottomalla anteeksiannollanne ja omalla muuntamisvoimallanne violetin tulen kautta.

Lähetämme teille kaikille – hyville, huonoille, sillä välillä ja minkä nimikkeen ikinä olettekin valitettavasti kiinnittäneet itsetietoisuuteenne …

Lähetämme teille kaikille ehdotonta rakkautta, kun roihutamme, roihutamme, roihutamme violettia tulta.

Siunausta, olemme se yksi, jota monet heräävät sielut luovat.

Tuossa yhdessä syntyy uusi Maa.

Rakkaat lukijat, jossain kohtaa tätä artikkelia Suesta, joka kirjoitti alun, tuli sekoitus Suesta ja Arcturuslaisista ja viestin päättivät Arcturuslaiset.

Siunausta meiltä kaikilta.

Verho nro 8 – itsen harha

Se toimi, se toimi. Ajattelin Maata ja sitten olin siellä. Heräsin sängyssäni. Mutta nyt heräämisellä oli uusi merkitys. Kun tulin tänne, minusta tuntui, että olin herännyt. Tiedän kuitenkin, että minun on oltava unessa, ennen kuin pääsen tänne. Sitten on kun nukahtamista, kun lähden täältä, ja minun on herättävä, ennen kuin tiedän palanneeni. Mietin, onko tämä kaikki vähemmän hämmentävää, kun on "minä olen" –tietoisuudessa.

"Rakkaani, "minä olen" –olemuksessa ei ole hämmennystä, on vain valaistuminen."

"Ai, lady Astrea. Olen iloinen nähdessäni sinut taas. Kaipaan sinua ollessani maan päällä."

"Mutta, rakkaani", hän vastaa. "En ole kaukana sinusta, kun olet maan päällä. Jos koskaan haluat minut, ajattele vain minua ja kuulen sinut ja matkustan ajatussäteellä vastaamaan sinulle. Mutta tule nyt, rakkaani, on aikasi astua ympyrään."

Miksi hän tuo minut ympyrään juuri, kun haluan esittää kysymyksen? Ai niin, muistan, että kysymykset ovat pelkästään epäilyn muoto. Ympyrä kimaltaa ympärilläni, kun ladyt lähestyvät. Tiedän, etten enää epäile tätä kokemusta. En ehkä ymmärrä sitä, mutta en enää kyseenalaista sitä. Kun ladyt ottavat verhon, kuulen lady Leton sanovan: "Rakas ystävä, harhaverhoihin sitova lanka on tunne. Tiedä se tunne, jonka tunnet nyt. Salli sen kommunikoida kanssasi ja antaa sinulle tarvitsemaasi informaatiota. Päästä siitä sitten irti, jotta voit jatkaa työtäsi.

"Tänä iltana nostettu verho on "itsen harha". Tässä harhassa henkilökohtainen merkitys on ulkoisen palkitsemisen ja menestymisen lähde. Itse ei ole sama kuin ITSE, sillä monet itsest muodostavat ITSEN eivätkä monet noista itseistä ole edes yhdestä elämästä. Kuitenkin ihmiset ovat panostaneet pikkuitsen vakiinnuttamiseen niin, että he alkavat uskoa, että heillä on vain se. He alkavat uskoa, että he ovat keho ja että ego hallitsee heitä. Vauvana ja pikkulapsena yksilö tietää, ettei ole erillisyyttä ja kaikki maan päällä on yhtä. Vauvat ja pikkulapset tietävät, että keho sisältää heidän ydinolemuksensa ja he ovat enemmän kuin vain fyysinen muoto. Koska maailma mihin he syntyvät, ei ole vielä valmis tähän käsitykseen, lapsia opetetaan tulemaan kehokseen, keskittämään koko tietoisuutensa fyysiseen muotoon ja tulemaan itseksi.

"Tästä verhosta vapautumisen myötä alat tietää ja ymmärtää kaikki tämän pikkuitsen halut, tavoitteet, tarpeet ja palkkiot. Katsele kaikkia näitä ITSEN silmin ja päästä niistä kaikista irti harhahitusina."

Ja nyt puhuu mahtava Hilarion: "Tuleminen yhdeksi korkean ITSEN kanssa on valtava ja ihmeellinen tehtävä. Muistan, miten kärsin maaelämissäni tämän tehtävän suorittamiseksi. Egoni oli vahva ja katkera kuolemastaan. Sinä rakkaani, olet pyrkinyt muodostamaan tunteen itsestä, jotta voit paremmin liittyä maailmaan, joka aina on tuntunut vieraalta planeetalta sinulle. Siksi voi olla todella vaikeaa luopua siitä, jonka olet niin kovasti pyrkinyt löytämään.

"Päästä nyt irti harhasta, että tämä pieni ja yksinäinen itse on koko sinä. Antaudu sen sijaan korkeammalle ITSELLE, jonka olet aina tuntenut lähietäisyydellä. Älä pelkää seuraamuksia. Tiedät syyt itsen harhan luomiseen ja se on välttämätön opeteltaessa maaoppitunteja. Kuitenkin siirtyessään opettajatilaan, yksilö kantaa vastauksia sisällään.

"Päästä irti tuosta pienestä roolista ja kaikista se vainoavista tunteista ja maaselkkauksista. Sinun ei tarvitse enää kärsiä oppiaksesi, sillä nyt voit oppia opettamisen kautta. Tunne mestarien läsnäolo fyysisessä kulkuneuvossasi. Katsele, kun kaikki mikä oli totta, haalistuu symboliksi. Tiedä Maa siksi, mikä se oikeasti on – ihmisevoluution koulu. Kerää arvosanasi nyt ja jätä pulpettisi. Astu korokkeelle ja salli korkeamman ITSESI asua siinä kulkuneuvossa, jota olet valmistellut hyvin pitkään."

Vaikka hädin tuskin ymmärrän, mitä Hilarion juuri sanoi, Apollo lisää nyt: "Näen, miten tämän ymmärtäminen on sinulle vaikea tehtävä, ja tiedä, että se vaatii kaiken rohkeutesi. Sen kärsimyksen kieltäminen joka kertoi sinun olevan elossa, on todella kuoleman kohtaamista. Kuole nyt, rakkaani. Kuole vastoinkäymisille, kuole kahleille, kuole kritiikille ja kuole ihmisrakkaudelle. Näe henkiinheräämisenkelit ja tunne jumalainen kiintymättömyys, kun olet yhdistynyt korkeampaan ITSEESI. Anna pois jokainen tunne, joka merkitsee reaktiota kolmannen ulottuvuuden elämääsi. Sen sijaan kuuntele, tarkkaile ja ymmärrä viesti, joka välitetään kolmannesta ulottuvuudesta korkeammalle ITSELLESI. Katso kaikkia harhakuvia, jotka pitävät itsen surussa ja palkkioissa. Itsen kuoleman tietäminen on tuntea ja olla ikuinen elämä."

Kun mestarit lopettavat puhumisen, olen pyörällä päästäni. Miten he voivat tietää minusta niin paljon henkilökohtaisesti? Vaikken vielä muista maaelämääni kovin hyvin, olen varma, ettei se ole mitään merkittävää. Miten he voivat tietää tai edes välittää itseni kaltaisesta yhdestä pienestä ihmisestä?

"Koska olet kutsunut meitä", kuulen lady Astrean rakastavan äänen vastaavan kysymykseeni. Käsitän nyt, että olen jotenkin kulkenut ympyrän ulkopuolelle tai kenties lähtenyt itsestäni.

"Miten kuulet ajatukseni, lady?" kysyn lopulta.

"Rakkaani, sillä ei ole merkitystä minulle, mitä ääntä käytät, koska kuuntelen vain sydäntäsi. Me korkeammissa ulottuvuuksissa olemme huolissamme vain niistä maa-asioista, jotka vaikuttavat aitoon sydämeen. Kaikki muu on pelkästään oppitunti, joka esitetään ja toistetaan. Ihmisulottuvuuden elämät ja ajatukset huolettavat meitä vain silloin, kun ihmiset ovat tulleet evoluutiossaan kohtaan, missä he kutsuvat sydämestään jumalaista väliintuloa ja todella hyväksyvät sen. Kyse ei ole siitä, ettemme rakasta koko ihmiskuntaa, vaan siitä, etteivät he pysty hyväksymään apuamme. Niin kauan kun olennoilla on kaikki aistit keskittyneenä fyysiseen maailmaan, he ovat sen maailman vankina, jonka ainoastaan he uskovat olevan olemassa."

Tuskin kuulen hänen viimeisiä sanojaan, kun tiedän nyt lähteväni. Voi, antakaa minun muistaa, mitä olen oppinut täällä. Voi, auttakaa minua olemaan hereillä maan päällä …

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

22.12.2015 VALHEELLISEN TÄYDELLISYYDEN HARHA

ViestiKirjoittaja hammer » 24.12.2015 01:00

VALHEELLISEN TÄYDELLISYYDEN HARHA

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
22.12.2015

Verho nro 9 – valheellisen täydellisyyden harha

Minun täytyy muistaa. Minun täytyy muistaa. Minun täytyy muistaa. Oi, olen täällä. Oi, rakastan kovasti olla täällä. Toivon, että kaikki elämä olisi sellaista, miltä täällä tuntuu.

"Kenties voit auttaa sen saamisessa tapahtumaan, rakkaani." Alan tottua siihen, että lady Astrea vastaan ajatuksiini. "Auttoiko muistamaan, kun kutsuit apuamme?"

"Voi kyllä, rakas lady, se auttoi erittäin paljon. Olet oikeassa. Nyt voin muistaa jotain toiselta puolelta. Heräsin sängyssäni huutaen apua. Istuin siinä jonkin aikaa hyvin hämmentyneenä tietämättä, miksi halusin apua, kun yhtäkkiä muistin. Muistin pikkuitsen ja korkeamman ITSEN ja kaiken kuolemisen maailmalle, jotta voisin saada ikuisen elämän. Minusta se oli kuitenkin mitä epätavallisin uni ja vannoin jostain tuolloin tuntemattomasta syystä, että nukahtaisin huutaen apuanne uneni muistamiseen."

"No, rakkaani, kärsivällisyys on lankaa, joka kutoo uutta elämää. Tule nyt, on sinun vuorosi."

Astuin taas ympyrään. Ladyt hymyilevät tervetulotoivotuksen ja tunnen pakahduttavaa rauhaa, kun he lähestyvät poistamaan uuden verhon. Kun he tekevät sen, lady Leton ääni soi sydämessäni:

"Harhaverho joka nostetaan tänä iltana, on "valheellisen täydellisyyden harha". Monet ihmiset pyrkivät täydellisyyteen fyysisissä rakenteissa ja suhteissa. Täydellisyys voi kuitenkin olla vain yhtä suurta kuin jokaisen osan täydellisyys. On todella harvinaista, että fyysinen rakenne tai suhde voi saavuttaa tämän tavoitteen. Rakkaani, sinulla on ollut harha täydellisestä mies/naissuhteesta ja olet kärsinyt kovasti, kun tämä harha on hajonnut.

"Tiedä, että tämä täydellinen suhde voi olla mahdollinen vain, kun kumpikin osapuoli on saavuttanut oman henkilökohtaisen täydellisyytensä. Riita ja epäsopu ovat luontaisia maaelämässä. Hämmennystä on sen määrittämisessä, elääkö yksilö tasapainoa "epätäydellisyyden kieltämisen" ja "pelkkien täydellisten aspektien käsittelemisen" välillä. Tämä tasapaino voidaan saavuttaa vain, jos yksilö kykenee vapautumaan valheellisen täydellisyyden harhasta."

Mestari Hilarion lisää nyt: "Täydellisyyden etsiminen on jumalainen tehtävä. Yksilön aura heijastaa kovasti jokaisen esineen tai henkilön energiamalleja, johon hän on kiinnittänyt huomionsa. Kun yksilö tarkkailee tiettyä asiaa, hänen auransa resonoi siihen, mitä hän tarkkailee. Se mitä yksilö haluaa nähdä, vaikuttaa siihen, mitä hän havaitsee. Jos yksilö etsii kärsimystä, hän näkee sitä kaikkialla ympärillään ja hänen auransa heijastaa tätä kärsimystä. Jos hän etsii rakkautta, hän näkee rakkautta kaikessa ympärillään ja hänen auransa heijastaa tätä rakkautta.

"Jos yksilö on kuitenkin valheellisen täydellisyyden harhan vallassa, hän etsii todellista rakkautta tai todellista kärsimystä. Hänen täydellisyysajattelutapansa keskittyy enemmän oman harhansa suojelemiseen kuin totuuden näkemiseen. Tässä tapauksessa yksilön aura näyttää pilveltä nousevassa myrskyssä. On jatkuvaa, levotonta liikettä, joka heijastaa etsimisen ja ei-etsimisen pulmatilannetta silloin, kun joku haluaa todella nähdä täydellisyyttä ympärillään, mutta hänen ensisijainen tavoitteensa on oikeasti fantasian suojeleminen. Siksi ei ole todellista etsintää ja sen seurauksena todellista yhteyttä.

"Yksilö muodostaa tavallisesti valheellisen täydellisyyden harhan silloin, kun hän uskoo, ettei hänessä ole oikeaa täydellisyyttä. Siksi hänen uskonpuutteensa ohjaa häntä maailmaan, joka ei ole muodostunut uskosta korkeampaan itseen etsien täydellisyyttä, joka saattaa olla ristiriidan naamioima, ja hän rakentaa ympärilleen pelkokentän, joka on toisille läpitunkematon.

"Tämä pelko perustuu hänen luontaiseen uskonpuutteeseensa minkään todellisen täydellisyyden olemassaoloon ja se eristää hänet toisista, jotka haluavat yhdistyä häneen sydäntasolla. Yhdistyminen toiseen sydämen kautta rikkoo kaiken harhan välittömästi."

Mahtava Apollo puhuu nyt: "Todellisuuspelon vapauttaminen vaatii suurta luottamusta sekä itseen että omaan Jumalaan. Sen ymmärtäminen, että elämän vastoinkäymiset ovat pelkästään lavasteita näyttämöllä, auttaa tässä prosessissa. Kuitenkin tunteet sitovat yksilön draamaan ja tekevät vaikeaksi ymmärtää Maaluokkahuoneen todellisia realiteetteja. Tunteet ovat kielijärjestelmä eivätkä itsenäinen kokonaisuus. Tunnekielen ymmärtäminen antaa yksilölle työkalun avuksi totuuden ymmärtämiseen.

"Valheellisen täydellisyyden harha on sidottu tunteisiin – täydellisyyden läsnäolo voi johtaa euforian tunteeseen, kun taas sen poissaolo toivottomuuden ja menetyksen tunteeseen. Kaikki ihmiset pyrkivät jossain määrin kokemaan täydellisyyttä tai jos eivät, niin he saattavat muodostaa harhan, että heillä on se jo. Täydellisyyden etsintä on luontaista ihmisessä ja se on ollut lahja ihmisevoluutiolle.

"Valitettavasti valheellisen täydellisyyden harha voi estää tai pysäyttää tämän luontaisen evoluutioprosessin. Siksi on tärkeää kerätä rohkeutta ja luottamusta, jotta voit hajottaa valheellisen täydellisyyden harhan ja etsiä todellista täydellisyyttä, joka on kaiken sen henkiperusta, mitä on luotu."

Miljoonia kysymyksiä pyöri mielessäni, kun lähdin ympyrästä. Kenties etsin täydellistä vastausta. "Kyllä, rakkaani, älä yritä ymmärtää kaikkia näitä sanoja kerralla. Kommunikoit hyvin kehittyneiden olentojen kanssa ja aivan kuten sinun täytyy kurottaa ymmärtääksesi, heidän täytyy kumartua puhuakseen kanssasi. Salli heidän sanojensa tulla vähitellen osaksi sinua. Älä ponnistele prosessissasi, vaan hyväksy rakastavasti."

"Kyllä", vastasin. "Se on paljon helpompaa. Hyväksyn …"

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

26.12.2015 KUOLEMAN HARHA

ViestiKirjoittaja hammer » 28.12.2015 14:14

KUOLEMAN HARHA

Kirjoittanut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
26.12.2015

Verho nro 10 – kuoleman harha

"Hei, lady Astrea, oletko täällä?"

Tämä on hyvin epätavallista. Hän on aina täällä heti, kun saavun. Tai kenties en ole vielä "täällä"? Jos en ole täällä vielä, niin minulla ei ole aavistustakaan, miten kulkea tässä maassa. Kyse ei ole siitä, miten kauas kuljen, koska maailma ympärilläni muuttuu myös seistessäni paikallaan. Tämä paikka ei tunnu aivan samalta. En osaa selittää sitä, mutta jokin on eri tavalla. Näyttää samalta, muttei tunnu samalta. Minua alkaa pelottaa. Miten pääsin tänne ja miten voin lähteä? Mistä tulin? Tuskin muistan, minne olen menossa. Minun on ajateltava ladyä. Hän osaa lukea ajatukseni ja hän sanoi aina vastaavansa, kun kutsun häntä sydämelläni. Sen pitäisi olla helppoa, kun sydän hakkaa nyt erittäin kovaa.

"Hei lady, kutsun sinua. Auta minua. Ohjaa minua."

Yhtäkkiä tunnen kuin tuulen ja näen valovälähdyksen. Nyt kaikki näyttää edelleen samalta, mutta tuntuu erilaiselta. Tämä tuntuu oikealta paikalta ja lady Astrea seisoo edessäni hymyillen kuin ylpeä äiti.

"Erittäin hyvä, rakkaani. Muistit oppituntisi ja säilytit luottamuksesi."

"Mutta mitä tapahtui?" kysyn.

"Sinun oli aika oppia erottamaan. Kun matkustetaan mielessä, on opittava, että prosessi on hyvin erilainen kuin kehossa matkustaminen. Tunne maailmasta tulee kompassiksi ja ajatukset ohjaavat liikettä. Pärjäsit erittäin hyvin ensimmäisellä soololennollasi."

"Mitä tarkoitat "soololennolla"?" kysyn hyvin hämmentyneenä.

"Aiemmin ohjasin sinut tänne ajatusteni säteellä, mutta nyt muistit, minne halusit mennä, joten ohjasit itseäsi. Kasvat, rakkaani. Mutta tule nyt, on pian sinun aikasi. Muistatko, mitä Maassa tapahtuu nyt?"

"No, katsotaanpa. Minun on keskityttävä. Taisin mennä melko tolaltani soololennollani, ja kuten olet sanonut, tunteellisena on erittäin vaikeaa keskittyä."

"Vedä muutama kerta hitaasti syvään henkeä, rakkaani, ja keskitä tietoisuutesi pisteeseen otsan takana, korvien välissä. Tunne nyt sydämesi ja näe valonsäde, joka kulkee sydämestä tuohon pisteeseen. Salli tuon pisteen palvella projektorina, joka näyttää kuvan otsan sisäpuolella, pisteessä silmien välissä ja hieman niiden yläpuolella. Keskity. Varmista, että valonsäde sydämestä on ehjä. Kun tuo yhteys muodostuu, kuva on automaattinen."

Se on erittäin vaikeaa ensin, mutta lady on oikeassa kuten aina. Heti kun yhteys on muodostettu, näen kuvan, mutta se on erittäin epämiellyttävä. Näen erittäin vanhan naisen, pienen ja hauraan, joka makaa sairaalan sängyssä yhdistettynä johdoilla laitteisiin. Tiedän, että hän on kuolemassa, kun hän ei ole kehossaan, vaan leijuu sen yläpuolella. Alan itkeä ja tämä saa kuvan häviämään."

"Kuka se on, rakkaani?" lady Astrea sanoo vakaalla ja lohduttavalla äänellä.

"Se on isoäitini. Nyt muistan, miksi tulin tänne tällä kertaa. Tulin tänne pyynnön kera. Halusin vapautua kuoleman harhasta, jotta voisin auttaa rakasta isoäitiäni hänen siirtymässään. Vaikuttaa siltä, että suoritin jonkinlaisen seremonian auttaakseni häntä, mutten muista siitä paljon tällä hetkellä."

"Tule, rakkaani, lady Leto voi auttaa sinua."

Kun astun tällä kertaa ympyrään, ladyt ovat pukeutuneet läpinäkyvän valkoiseen. He näyttävät kahdelta kauniilta valo-olennolta ja he hymyilevät ja tunnistavat rakastavasti. Ensimmäistä kertaa he puhuvat: "Rakkaani, vapautamme pyynnöstäsi kuoleman harhaverhon."

Ja kun he poistavat verhon, kuulen lady Leton sanovan: "Rakkaani, autoit tosiaan isoäitiäsi ollessasi Maassa. Persoonallisuudessasi on jonkin verran astraalimatkustamiseen liittyvää pelkoa. Et pysty ylittämään rajaa selvästi tunnistaen, mitä oli tapahtunut. Autamme mielellämme sinua muistamaan maahaasteesi. Tämä muistaminen auttaa sinua voittamaan pelkosi.

"Suoritettiin kaksi seremoniaa. Toinen tehtiin ollessasi hereillä. Sitten pyysit sitä jatkumaan toisella tasolla ollessasi unessa. Muistat valveseremonian heti, kun siirryt takaisin toiselle puolelle. Sinun täytyy kuitenkin muistaa, että normaali unikieli syntyy eläinaivoista, ei korkeammasta aivokuoresta.

"Muistaaksesi korkeimman unesi tai astraalikokemuksesi, sinun täytyy kyetä toimimaan korkealta kuoritasolta, jotta informaatio voidaan tuoda tietoiseen maamieleesi. Tämän muistin saavuttaminen vaatii paljon harjoitusta ja täydellistä tunteiden kontrollointia, koska ne alentavat automaattisesti tietämisen eläinaivoihin. Koska haudot mielessäsi edelleen astraalin pelkoa – ja tässä tapauksessa kuolemanpelkoa – et kyennyt tuomaan unikokemuksiasi maaelämään ja maakokemuksia unielämään.

"Kerron nyt astraaliseremoniasi. Mestari Jeesus ja Äiti Maria auttoivat seremoniassa, isoäitisi tähän elämään valitseman uskon vuoksi. Seisoit kynnyksellä lady Astrean ja arkkienkeli Mikaelin kanssa, kun ohjasit samalla isoäitisi kuvan Jeesukseen ja Mariaan. Isoäitisi henkilökohtainen enkeli toi paikalle hänen kaksi kuollutta aviomiestään toiselta puolelta sekä muita perheenjäseniä, jotka ovat kuolleet. Isoäitisi tiedosti silloin, ettei kuolema ole loppu, vaan alku. Hän pitää kuitenkin edelleen kiinni tyttärestään ja pelkää päätöksen tekemistä. Hänen elämänsä on keskittynyt oppimiseen elämään itselleen. Hän syntyi aikana, jolloin naisen hyvyys mitattiin kykynä elää toisia varten. Tämän hän teki. Ja kun hän ei ole elänyt itselleen, hänen täytyy nyt kuolla itselleen. Ole kärsivällinen hänen kanssaan ja rakasta häntä prosessin ajan.

"Koko elämän ajan hän ympäröi itsensä vahvoilla ihmisillä, jotka eivät antaneet hänen tehdä asioita ja päätöksiä itse, koska heidän tapansa ei ollut olla niin "hidas". Hyväksy isoäitisi nyt hänen tavassaan tehdä päätöksiä. Hän on saanut tarvittavan informaation ja läsnä on jatkuvasti ja melkein tietoisesti hänen enkelinsä. Rakasta häntä ja salli hänen löytää oma tapansa oppia oppitunnit ja vapauttaa itsensä valoon.

"Seremonian jälkeen tulit tänne temppeliini poistattamaan kymmenennen verhon ja pyysit, että se on kuoleman harhaverho. Kuoleman verho on todella ohut. Se heiluu tuulessa ja näkyy läpi auringossa. Voi melkein nähdä toiselle puolelle, voi melkein kuulla rakkaiden ihmisten kutsun ja voi melkein tietää elämän merkityksen. Mutta vaikka askel on lyhyt ja verho ohut, askeleet ovat lopullisia. Ylityksen jälkeen tuo verho on tiheämpi, aika on loppu ja paikka ohi. Nyt sydän on löytänyt Kotinsa ja kaipaus voi laantua. Matka on valmis.

"Rakkaani, elämänmatka ei kulje syntymästä kuolemaan, vaan kuolemasta kuolemaan, sillä kuolema on kvanttitason harhakuva. Kuoleman siirtymä ei ole askel, vaan hyppy. Kuoleman toisella puolella elämä on päinvastoin. Niinpä kuoleman tullessa yksilö tulee oikeasti Itseensä. Kun kuoleman harhaverho nostetaan, yksilö tuntee ikuisuuden. Hän tietää, että hän on todellisuudessa pysyvä ja yhtä universumin kanssa."

Mestari Hilarion jatkaa: "Kuolema ja syntymä ovat sama asia ja eroavat toisistaan vain semantiikassa. Silloin kun kuollaan verhon toisella puolella, synnytään toisella. Yksi syy astraalissa matkustamisen vaikeuteen on, että siellä on kaikkien niiden pelko, jotka eivät ole tienneet tätä tosiasiaa ja pelkäsivät tuota siirtymää. Kuitenkin heti kun he löysivät oppaansa, he pystyivät siirtymään korkeampaan värähtelyyn. Silloin he jättivät pelon taakseen. Sitten tuon pelon imivät ajatusmuotojen perusmassat ja näistä ajatusmuodoista on tullut "paholaisia" ja "demoneja" ja muita pimeyden voimia. Nämä pimeyden voimat elävät pelosta ja inhoavat rakkautta.

"Koska nämä pelko-olennot elävät heti verhon takana, monet voivat tuntea sen ja tulkitsevat nämä tunteet kuolemanpeloksi. Todellisuudessa he kuitenkin kokevat "pelon pelkoa". Kuolema ei ole elämän puutetta, vaan toisenlaista erillisyyttä. Maan päällä yksilö on erotettu tietoisesta tiedosta toisen puolen ystävistään ja oppaistaan ja vuorovaikutuksesta heidän kanssaan. Toisella puolella, "kuolleena", yksilö on erotettu tietoisesta tiedosta ystävistään ja oppaistaan maan päällä. Kuitenkin myös tämä erillisyys on harhakuva, sillä todellisuudessa kaikki on yhtä. Erillisyys on tietoisuustila, ei elämän tai kuoleman tila. Jos yksilö saavuttaa kehossaan tietoisuustilan, mikä sallii yhdistymisen kaiken elämän kanssa, tämä kyky viedään kynnyksen yli. Muista, että Maa on luokkahuone ja kaikki mitä siellä opitaan, on sinun koko ikuisuuden. Tietoisuus on ainoa ikuinen aarteesi."

Apollo lisää nyt: "Kuolema on elämä ja elämä on kuolema. Kuolemaharhan ulkopuolella totuus on, että elämä ja kuolema ovat saman kolikon kaksi puolta. Kolikon kaksi puolta eroavat vain edustamissaan symboleissa. Elämä ja kuolema ovat erilaisia symbolijoukkoja, jotka edustavat elämää ajassa ja paikassa, tiheydessä ja fyysisessä rakenteessa, ja toisaalta elämän korkeampaa värähtelyä fyysisyyden ulkopuolella. Siirtymä fyysisestä ei-fyysiseen koetaan kuolemana riippumatta siitä, voiko yksilö palata. Siksi on elintärkeää olla vapaa kuoleman harhasta ja kuolemanpelosta, joka usein liittyy fyysiseen elämään.

"Yksi ihmisen merkittävä evoluutio-oppitunti on, ettei hän oli keho, vaan hän ainoastaan käyttää sitä huomion polttopisteenä, jotta evoluutio-oppitunteja voidaan oppia. Silloin kun ihminen oli alempana evoluutioasteikolla, hänen oli välttämätöntä oppia omistamaan kehonsa, jotta hän pystyi käyttämään sitä tehokkaasti. Nämä tekeillä olevat "jumalat" katselivat ympärilleen Maaluokkahuoneessaan löytääkseen fyysisen rakenteen, joka näytti heistä asuttavalta. He löysivät eräänlaisen apinan, joka voisi nousta seisomaan nähdäkseen paremmin maailman ja jolla oli myös vahvat pariutumis- ja heimoperinteet. Nämä olennot näyttivät sopivimmilta käytettävissä olevilta fyysisiltä rakenteilta ja "jumalat" tiesivät, että he voisivat nopeuttaa lajikehitystä asuttamalla sen korkeamman henkisen kapasiteettinsa kera.

"Monet kuitenkin päättivät olla ottamatta niin tiheään rakenteeseen astumisen riskin ja kutoivat sen sijaan hienojakoisemman kehon ympäröivästä eetteriaineesta. Monta vuotta ja aionia näiden kahden ryhmän välistä erillisyyttä noudatettiin tiukasti. Kumpikin tunsi, että toinen oli valinnut erilaisen polun. Kummankin lopputavoite oli kuitenkin sama: nostaa värähtelyään Hengen kehittämiseksi. Lemurian ja Altantiksen romahduksen myötä erillisyysrajoja höllennettiin. Monet hienojakoisemmat olennot pariutuivat apinakehoisten kanssa ja heidän jälkeläisensä nopeuttivat lisää eläin-ihmisen evoluutiota. Kuitenkin eläin-ihmisen ominaisuudet olivat voimakkaampia ja peittivät yleisesti alleen eetteriolentojen ominaisuudet. Atlantiksen romahtamisen jälkeen Maan monet alueet olivat liian tiheitä eetteriolennoille ja niiden täytyi vetäytyä tietyille alueille, joissa värähtely voitiin säilyttää korkeampana.

"Kuitenkin Maan jatkaessa rappeutumispolkuaan, monet näistä "korkeista" paikoista vetäytyivät eetteriin ottaen mukaansa kevyemmät olennot tai keijuolennot, kuten niitä usein kutsutaan. Nämä keijuolennot ovat näiden kahden maailman välisellä kynnyksellä. Niillä on erilaiset arvot ja filosofiat kuin ihmisillä, mutta koska kummatkin olennot tulivat samasta ensimmäisestä lähteestä, ne ovat todellisuudessa samaa evoluutiota. Keijuolennoista jotka nostivat tietoisuuttaan, tuli enkeleitä ja arkkienkeleitä, kun taas ihmisistä jotka nostivat tietoisuuttaan, tuli ylösnousseita mestareita. Kehittyminen valoon voidaan saavuttaa verhon kummallakin puolella. Keijuvaltakunta jota aika ja paikka eivät sido sellaisena, kuin ne tunnetaan fyysisessä maailmassa, ei koe muutosta kuolemana, vaan se vapautuu yhdestä kehosta laajentuakseen toiseen. Tämä tutkielma on esitetty sinulle auttamaan sen ymmärtämisessä, että kuolema on pelkästään siirtymistä uuteen elämään."

Kun lähdin ympyrästä, mieleni oli sumea kuvista ja tunteista. Vaikka tämä on enemmän kuin pystyn ymmärtämän, pidän sen mielessäni, kunnes kasvan siihen. Palaan nyt …

-----------

hammer
Ylläpitäjä

29.12.2015 UUDEN MAAN SYNNYTTÄMINEN, OSA 3

ViestiKirjoittaja hammer » 02.01.2016 18:24

UUDEN MAAN SYNNYTTÄMINEN, OSA 3

Arcturuslaisia kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
29.12.2015

Paluu

Ensin matkanne neljännen ulottuvuuden läpi on hidasta, mutta se kiihtyy nopeasti, kun astutte neljännen ulottuvuuden, astraalimaailman korkeammille alitasoille. Sitten kun tulette lähemmäs ja lähemmäs neljännen ja viidennen ulottuvuuden välistä kynnystä, aika – itse asiassa aikakäsitys – alkaa häilyä tietoisuudessanne sisään ja ulos.

Tässä risteyksessä fyysinen kehonne alkaa muuttua kummallisilla ja vierailla tavoilla. Se mikä ennen vaikutti kiinteältä, alkaa häilyä sisään ja ulos. Itse asiassa te häilytte sisään ja ulos viidennen ulottuvuuden tietoisuudestanne.

Siksi havaintonne avautuvat ja sulkeutuvat nyt-hetken todellisuuteen, joka on ykseyden tässä. "Tämä on hyvin tuntematonta", kommentoitte pelkopistoksen kera. Kuitenkin pelkkä pelkopistos riittää lähettämään teidät takaisin tuttuun kolmannen ulottuvuuden maailmaan.

"Ei", huudatte. "Ei taas! Miksi tämä tapahtuu aina juuri, kun tunnen olevani melkein perillä?" Vastaus on, että olette saavuttaneet paikan, joka tuntuu "ei paluuta" –kohdalta, joka usein aiheuttaa pelkoa.

"Voinko koskaan enää palata elämään, jonka olen tuntenut myriadeissa inkarnaatioissani?" mutisette itsellenne, kun saavutte tuon todellisuustaajuuden kynnykselle. Sitten syvällä sisällänne kuulette: "3D-peli on nyt loppumassa!"

Mutta ette oikeasti halua tuon todellisuuden olevan ohi. Haluatte käydä lyhyesti viidennen ulottuvuuden Maassa. Lähteminen ja kaiken sen jättäminen taakse, minkä olette tunteneet todeksi, on täysin eri asia kuin lyhyt vierailu.

"Mitä jos tämä näky on vain harhaa? Mitä jos vain "hallusinoin"?" Kuulemme usein näitä kysymyksiä "pian palaavilta" Maavapaaehtoisiltamme. Kuulemme myös: "Mitä jos kolmannen ulottuvuuden itseni käyminen viidennessä ulottuvuudessa saa minut muistamaan, että olen todellisuudessa viidennen ulottuvuuden itse, joka vierailee kolmannessa ulottuvuudessa?"

Tämä kysymys saa aikaan myriadeja ristiriitaisia tunteita sekä merkittäviä päätöksiä. "Luulen, että haluan palata, mutta pidän elämästäni siellä nyt. Ensin olin hämmentynyt ja yksinäinen, mutta nyt minulla on ystäviä ja syviä, kestäviä suhteita. Miten voin hylätä ne, joiden kanssa olen jakanut elämäni?"

Tiedämme, että lisääntyvät viidennen ulottuvuuden energiakentät tekevät vaikeaksi jäädä maa-astiaanne, koska kutsu palata kotiin tulee kovemmaksi ja kovemmaksi. Näin ollen kiintymisenne maa-astiaan tulee heikommaksi ja heikommaksi.

"Mitä jos vain päästän irti? Mitä jos en enää yrittäisi jäädä fyysiseen kehooni ja sallisin tietoisuuteni nousta vapaasti fyysisen kehon, fyysisen elämän, planeetan, tähtijärjestelmän, galaksin, universumin ja myös heikon muotomuiston tuolle puolen?"

"Voisinko koskaan palata maakuoreeni? Ja mikä tärkeintä, olenko valmis Gaian auttamistehtäväni osalta?"

Milloin tiedätte tuon vastauksen? Miten tiedätte tuon vastauksen? Tiedättekö koskaan tuon vastauksen? Vastaus näihin kaikkiin kysymyksiin ei resonoi fyysiseen maailmaan, kolmanteen ulottuvuuteen tai tietoisuustilaan, joka vastaisi noihin kysymyksiin.

Kuitenkin kun näitä kysymyksiä esitetään, tulee helpommaksi antautua vastauksen tietämisen nyt-hetkeen.

"Milloin näihin kysymyksiin vastataan?" kysytte.

"Vastauksia tulee", sanomme, "kun teidän ei enää tarvitse esittää kysymyksiä."

"Aivan", mutisitte jatkaessanne matkaanne, "minun täytyy muistaa seurata energiaa, lukea energiaa ja virrata energian kanssa!"

Olette oikeassa vakaumuksessanne, sillä kun energiasta tulee enemmän viidettä ulottuvuutta, teistä tulee enemmän viidettä ulottuvuutta. Lopulta alatte saada aistimuksia valokehostanne. Ne alkavat selkärangan juuresta tai joskus sydämen takaa.

Nämä tunteet nousevat kundaliinistanne, henkilökohtaisesta muodottomasta, sisäisestä valokehostanne. Viisaasti monet teistä alkavat muistaa, miltä viides ulottuvuus tuntuu. Jotkut teistä myös muistavat, että te ette tulleet Maahan avaruusaluksella, vaan ydinolemuksessanne.

Jätitte suuremman osan elämänvirrastanne moniulotteisille tasoille ja lähetitte osan hengestänne asumaan ihmismuotoon. Tulitte tuohon muotoon, kun se syntyi, oli lähellä kuolemaa, korkeassa kuumeessa tai koki vakavan onnettomuuden tai sairauden.

Monet teistä ihmisistä muistavat lisääntyvässä määrin, että olette itse asiassa moniulotteisia olentoja, jotka elävät fyysisen kehonsa kolmannessa ulottuvuudessa, koska halusitte kokea elämän fyysisessä muodossa.

Jotkut teistä muistavat myös, että teillä on monia korkeampia itsejä, jotka ovat kaikki samassa ykseyden nyt-hetkessä. Tulitte kaikki yhdestä olennosta, koska tulitte ykseydestä, jossa ei ole erottumista kolmannen ulottuvuuden maailmojen yksilöllisyyteen.

Teitä joka on yhden "sinun" kaikki erilliset ilmaisut, kutsutaan Kotiin. Mutta useimmat meistä kiintyivät niin ihmisitseensä, ettette halua lähteä tältä planeetalta, ennen kuin koette Gaian suuren kuninkaallisuuden sen viidennen ulottuvuuden planeetta-ITSESSÄ.

Gaian ylempi neljäs ulottuvuus on täynnä ylösnousevia ihmisiä, jotka muistavat kokemuksen elämisestä huipputodellisuudessa, missä kaiken elämän muuntuminen on normaalia. He tietävät, että kolmannen ulottuvuuden yhteiskunnissa on ääripäinä huippuyhteiskuntia ja rappeutuneita ja romahtaneita yhteiskuntia.

Monilla teistä on ollut inkarnaatioita ylhäällä kokeaksenne huippuyhteiskunnan sekä alhaalla kokeaksenne yhteiskunnan rappeutumisen ja romahtamisen. Olette valinneet nuo ratkaisevat hetket, koska ne antavat valtavaa sielukasvua. Korkeamman ulottuvuuden todellisuudessanne ei ole aikaa ylä- ja alatodellisuuden välillä.

Korkeamman ITSENNE havaintotavalla ette voineet ymmärtää valtavan polarisoitunutta yhteiskuntaa. Useimmat teistä tulivat galaktisista yhteiskunnista, joissa ette tienneet yhdestäkään konfliktista suurten galaksisten sotien päättymisen jälkeen. Teitä, ITSENNE 3D-ilmaisuja, kutsutaan usein "tähtisiemeneksi", koska olette sitä!

Te olette me, mutta monet teistä eivät vielä ole muistaneet sitä. Tämä johtuu siitä, että olette 3D-todellisuudessa, joka ei ole vielä muistanut "huippuaan", koska on ollut niin monia elämiä rappeutuneissa ja romahtaneissa todellisuuksissa. Tuo tilanne muuttuu pian.

Joskus, erityisesti Maan tapauksessa, me Galaktiset avaamme kolmannen ulottuvuuden elinpiirin väestölle voidaksemme hoivata planeettaa tässä lähtötaajuudessa. Koska tämä on kuitenkin hyvin matala (kolmannen ulottuvuuden) taajuus, asukkaiden on helppoa pudota sivilisaatioksi, jossa on vähän itsetietoisuutta.

Tämän itsetietoisuuden puutteen vuoksi ihmiskunta ei oivalla, että planeetta on aistivia olento. Jotkut tiedemiehenne jopa ajattelevat, että ihminen on kehittynein olento planeetalla, mutta planeetta jolla se asuu, ei ole aistiva olento. Tuo vanha harha on loppumassa, kun korkeammasta valosta tulee voimakkaampaa ja voimakkaampaa.

"Miten paljon korkeampaa valo on ja missä taajuudessa?" kysytte. Sanomme: "Korkeampi valo on ääretöntä, kun ei ole aikaa ja paikkaa rajaamassa sitä. Puhumme moniulotteisesta valosta, jota on aina ollut, mutta se ei ole päässyt ilmakehän läpi, koska se vahingoittaisi sitä harhaa, että Gaia on vain kolmannen ulottuvuuden planeetta."

Kun korkeampaa valoa tulee Gaian kolmannen ulottuvuuden elinpiirialueen ilmakehään, se alkaa muuntaa tuota aluetta neljänneksi ja viidenneksi ulottuvuudeksi. Itse asiassa tätä tapahtuu nyt-hetkessänne. Voitte nähdä, miten maailmanne vaikuttaa olevan suuressa myllerryksessä. Tämä myllerrys on vain kaaosta, joka edeltää aina muutosta.

Todellisuuden taajuus sanelee sen ulottuvuuden, mihin tuon todellisuuden elämishologrammi voidaan heijastaa, jotta siitä tulee totta asukkaille. Muistakaa, että vain siinä hologrammissa olevat, joka on kalibroitu heijastamaan kolmannen/neljännen ulottuvuuden maailmaan harhaa, uskovat, että he elävät fyysisellä maapallolla.

Sitten kun tietoisuutenne laajenee kolmannen/neljännen ulottuvuuden beta- ja alfa-aaltotietoisuuden yli, alatte epäillä, että on suurempi todellisuus, mikä odottaa juuri näkymättömän hologrammiheijastuksen ulkopuolella ja mitä toiset eivät näe.

Silloin alatte oivaltaa, että olette erilainen kun ne, jotka uskovat, että vain hologrammi on totta. Te, rakkaat ystävät, olette avanneet oman valoportaalinne, joka alkaa Gaian ytimestä ja ulottuu korkeampiin ja korkeampiin ulottuvuuksiin.

Tämä portaali kulkee hologrammin läpi. Näin ollen sitten kun portaalinne on auki, teillä on "vapaalippu" pois hologrammista. Siunausta teille, rakkaat urheat ystävämme, jotka olette päättäneet vapaaehtoisesti jäädä. Avoin portaalinne on muistuttanut teille, kuka olette ja miksi otitte tämän inkarnaation auttaaksenne Gaiaa.

Koska olette muistaneet ITSENNE, suuri omistautumisen tunne sallii teidän jäädä Maahan ja "istuttaa" henkilökohtaisen portaalinne Maan ytimeen, jotta voitte vetää korkeampaa moniulotteista valoa portaalinne läpi Gaiaan.

Kun korkeamman ja korkeamman ulottuvuuden valoa virtaa portaalinne läpi Gaiaan, alatte muistaa täysin ITSENNE. Muistatte, koska korkeampaa valoa tulee kruunuunne ja kulkee sitten jokaisen chakranne läpi, jotta se voi virrata juurichakran läpi Gaian ytimeen.

Näettekö, miten tärkeitä olette? Kuitenkin yksi sivuvaikutus korkeamman valon virtaamisesta sisäisen portaalinne läpi on, että se toimii kuin "viemäri-imuri" maa-astiassanne. Korkeampi valo menee ytimeenne ja löytää kaiken pimeyden kaikista inkarnaatioistanne. Muistakaa, että tämä korkeampi valo on ajan ja paikan ulkopuolella, joten kulkiessaan lävitsenne se avaa teidät ykseyden nyt-hetkeen.

Tämä lävitsenne virtaava korkeampi valo toimii myös valonheittimenä, joka valaisee jokaisen asian, jonka ilmoititte vapaaehtoisesti tekevänne. Lisäksi korkeampi valo joka resonoi korkeampiin ja korkeampiin taajuuksiin heti, kun sopeudutte siihen, "panoroi" kaiken pimeyden/pelon, joka tukkii järjestelmäänne.

Kun pimeys on löydetty, valo kulkee syvemmälle ja syvemmälle muotoonne, löytääkseen kolmannen ulottuvuuden elämienne kaikki piilopaikat ja muuntaakseen kaikki kolmannen ulottuvuuden tukokset viidennen ulottuvuuden valoksi.

Kaikille näille tukoksille on yksi nimi ja se on "pelko". Onneksi pelon vastalääke joka on ehdoton rakkaus, elää myös kehossanne. Tämä vastalääke löytyy korkeamman ulottuvuuden tietoisuudestanne.

Kun menneet, rinnakkaiset ja samanaikaiset elämät paljastetaan teille korkeamman valon avulla, voitte lähettää tuon valon ehdotonta rakkautta parantamaan kaikki inkarnaationne kolmannen/neljännen ulottuvuuden Maassa.

Tällä tavalla kaikki korkeampien todellisuustaajuuksien elämiskokemukset voidaan jakaa kolmannen ulottuvuuden tietoisuutenne sekä Gaian ja kaikkien sen asukkaiden kanssa. Lopulta teistä tulee valokenttä, jossa jatkatte planeettapalveluanne.

Koska olette laajentaneet tietoisuutenne viidennen ulottuvuuden valoon ja sen yli, voitte nähdä ja havaita 3D-harhat. Tiedätte myös, että olette henkilökohtaisen todellisuutenne luoja ja kaikki Maan ihmiset ovat planeettatodellisuutensa luojia.

Tämän viisauden myötä pystytte päästämään irti polarisoituneista harhakuvista – hyvä-huono, parempi-huonompi ja sinun-minun – ja muuttamaan ne "minä olen valo, minä olen rakkaus" –totuudeksi, joka laajentuu kollektiiviin "me olemme valo, me olemme rakkaus" –totuudeksi.

Sitten ihmiskunta voi laajentaa kollektiivitotuutensa "me Maan ihmiset olemme valoa ja rakkautta" –totuudeksi. Sitten "sinä" joka on yhdistynyt me-kollektiiviin, voi luoda uutta Maata, koska te olette yhtä Gaian kanssa ja Gaia on yhtä teidän kanssanne.

Nimittäin muuttaessanne itseänne muutatte myös planeettaanne. Siksi paremminkin synnytätte uuden Maan, kuin luotte sen, koska luominen alkaa korkeampien ulottuvuuksien nyt-hetkessä ja raivaa tiensä ajan ja paikan läpi alempiin taajuuksiin.

Kun palaatte, palaatte kirjaimellisesti, koska voitte muistaa taajuuden alentamisen myriadien kolmannen ulottuvuuden inkarnaatioidenne henkilökohtaisiin itseihin Gaialla. Me Arcturuslaiset olemme seuralaistenne joukossa tässä prosessissa, jossa tullaan kolmannen ulottuvuuden muotoon ja/tai palataan moniulotteiseen valoon.

Ette ehkä tunnista meitä, koska olemme muodottomia energiakenttiä, kuten monet moniulotteiset esi-isänne. Tunnistatte kuitenkin valomme ja rakkautemme, sillä olemme yhtä muotoa, josta aloititte matkanne fyysiselle maapallolle.

Kun palaatte, tunnistatte oman moniulotteisen ilmaisunne toisissa todellisuuksissa ja ulottuvuuksissa. Näette, että kaikki "sinät" tulevat yhdestä. Tämä muisto ykseydestä opastaa teidät oivaltaman ja päästämään irti 3D-uskomusjärjestelmistänne!

Nämä vanhentuneet uskomusjärjestelmät ovat samanlaisia kuin aapinen, jonka saitte opetellessanne lukemaan. Ette enää tarvitse tuota aloittelijan kirjaa, kun nyt olette siirtyneet ylöspäin taajuudessa ja tietämisessä.

Yhdistytte nyt-hetkeen, jossa voitte päästää irti vanhoista käsityksistä, kuten polariteetti, sukupuoli, erillisyys, kilpailu, peräkkäisyys, aika ja paikka. Tätä yhdistymistä varten teidän täytyy vain säilyttää kalibroitumisenne moniulotteiseen ajatteluun, ehdottomaan rakkauteen ja äärettömään viisauteen.

Nämä luontaiset ominaisuudet asuvat kolminkertaisessa liekissänne korkean sydämen ATMA:ssa. Aivan kuten kolmannen ulottuvuuden elämänne kalibroidaan, moniulotteisen elämänne jokainen alue ladataan 3D-saviastiaanne.

Ennen tätä nyt-hetkeä 3D-astianne ei voinut yhdistyä moniulotteisen ITSEN kanssa, kun tuo astia oli liian primitiivinen ja yksilöllistynyt. Tuo olotila oli suunniteltu. Tiesitte kaikki, että suuret haasteet olisivat parasta sielulaajentumisellenne.

Näin ollen menitte syvälle 3D-astiaan, joka unohti ITSENNE. Korkeampi valo saa teidät kuitenkin muistamaan, kuka olette ja miksi otitte tämän astian.

Kuulemme teidän nyt kysyvän: "Milloin voimme kokea tämän yhdistymisen ITSEEMME?"

Vastaamme: "Itse asiassa kun päästätte irti ajasta ja fyysisestä paikasta, pystytte ottamaan vastaan viidennen ulottuvuuden ykseyden nyt-hetken, jossa tiedätte, että te synnytätte uuden elämänne ja te yhdistyttynä meihin synnytätte Gaian ylösnousemuksen.

Ihmiskunta loi ja salli tuhoutumisensa ja pelkäsi sitä. Siksi ihmiskunnan täytyy puhdistaa ja muuntaa tuo ajatusmuoto. Muistakaa, että aivan kuten sankarit käyttävät maa-astiaa, myös roistot käyttävät maa-astiaa.

Toisin sanoen. olette kaikki yhtä toistenne ja Gaian kanssa. Olette yhtä myös ykseyden kanssa.

Siunausta teille kaikille.

Olemme Arcturuslaisia, joiden kanssa olette myös yhtä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

7.1.2016 MITÄ EHDOTON RAKKAUS TÄSMÄLLEEN OTTAEN ON, OSA 1

ViestiKirjoittaja hammer » 11.01.2016 19:14

MITÄ EHDOTON RAKKAUS TÄSMÄLLEEN OTTAEN ON, OSA 1

7.1.2016

Ehdoton rakkaus on moniulotteinen energiakenttä, joka palvelee avaimena sydämeenne parantamaan monien elämienne myriadien särkyneiden sydänten haavat. Miten ehdoton rakkaus parantaa myriadien inkarnaatioiden särkyneet sydämet?

Tässä kohtaa tulee mukaan moniulotteinen osa. Ehdoton rakkaus on moniulotteinen energiakenttä, joka voi vangita matalan taajuuden energiamallin ja muuntaa sen korkeammaksi kokemustaajuudeksi. Tämä muuntava energiakenttä muistuttaa paljon violettia tulta, mutta ei ole aivan sama.

Violetti tuli toimii alkemisella tavalla, jossa ihmisen, paikan, tilanteen tai asian värähtely laajennetaan korkeampaan todellisuustaajuuteen. Miten violetti tuli saa aikaan tuon toiminnan?

Violetilla tulella on kyky vetää tilanne kolmannen ulottuvuuden hologrammista neljännen ulottuvuuden astraalimaailmaan. Kun violetti tuli ja ehdoton rakkaus toimivat yhtenä, ne voivat muuttaa tuon ihmisen, paikan, tilanteen tai asian taajuuden viidennen ulottuvuuden valovärähtelyksi ja sen yli.

Sanomme "valovärähtely", koska se mikä on pimeyttä, vapautetaan, kun se on ihmistunteiden vuoksi liian raskas muunnettavaksi. Tällä tavalla olette kuin erakkorapu siinä mielessä, että karistatte 3D-kuoren, josta on tullut liian rajoittava teille. Kuitenkin voidaksenne karistaa tämän kuoren, teidän täytyy päästää siitä irti.

Tässä kohtaa ehdoton rakkaus tulee mukaan. Ehdoton rakkaus on energiakenttä, mikä on kuin tornado siinä mielessä, että pienempänä pyörteenä se yhdistyy kolmannen ulottuvuuden maahan, mutta laajenee suuremmiksi ja suuremmiksi ympyröiksi liikkuessaan ylös korkeampiin ulottuvuuksiin.

Toisin sanoen, kun ehdottoman rakkauden sallitaan muodostaa täysi yhteys kolmannen ulottuvuuden ihmisen, paikan, tilanteen tai asian kanssa, siitä tulee pyörre tai portaali, joka johtaa korkeampiin taajuuksiin.

Tietysti tämä ehdottoman rakkauden pyörre vetää fyysistä ainetta kuin tornado. Ehdoton rakkaus "vetää ylös" tuon ihmisen, paikan, tilanteen tai asian värähtelytaajuutta ja laajentaa sen korkeamman ulottuvuuden ilmaisutaajuuteen.

Tämä taajuuden nopeutuminen alemman ulottuvuuden todellisuuskokemuksista korkeamman ulottuvuuden todellisuuskokemuksiin on ehdottoman rakkauden parantaja ja transformoiva voima. Ehdoton rakkaus kylvettää sitä, mikä on pudonnut alempaan värähtelyyn, alati laajentuvalla värähtelytaajuudella.

Siinä missä violetti tuli saavuttaa tämän värähtelyn kohoamisen alkemisella ja mentaalisemmalla tavalla, ehdoton rakkaus saavuttaa sen vapauttamalla ne tunteet, jotka alentavat pelkopohjaisten tunteiden ympärillä olevien energiakenttien värähtelyä.

Sitten kun pelon, vihan ja/tai surun matalan taajuuden energiakentät on vapautettu ja vedetty korkeampaan värähtelyyn, korkeamman ulottuvuuden tunteiden – ehdoton rakkaus, ehdoton anteeksianto, ehdoton hyväksyntä ja myötätunto – voima sallii teidän päästää irti kaikesta itsenne tai toisten tuomitsemisen tunteesta.

Toisin sanoen ehdoton rakkaus voidaan selittää lauseella: "Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät." Anteeksianto mille tahansa ihmiselle, paikalle, tilanteelle tai asialle sallii teidän päästää irti siitä, mikä on tiheää (uhrina olemisen alempaa taajuutta), ja viedä tietoisuutenne siihen, mikä on valoa ja vapaata (vapautumisen korkeampaa taajuutta).

Silloin kun lähetätte ehdotonta hyväksyntää kenelle tahansa ihmiselle, paikalle, tilanteelle tai asialle, päästätte irti kaikesta uhrina olemisen tunteesta, koska hyväksytte, että kaikella mitä on tullut elämäänne, on korkeamman ulottuvuuden syy.

Vapauden saaminen siitä, mikä on haavoittanut teitä, on toinen ehdottoman rakkauden siunaus. Kun lähetätte ehdotonta rakkautta, anteeksiantoa ja hyväksyntää itsellenne, vapautatte itsenne mistä tahansa vanhoista alemman taajuuden energiamalleista, joita olette keränneet monien kolmannen ulottuvuuden inkarnaatioidenne aikana.

Suosittelemme, että lähetätte jatkuvasti ehdotonta rakkautta, anteeksiantoa ja hyväksyntää kaikille inkarnaatioille, joita olette koskaan kokeneet kolmannen ulottuvuuden maapallolla. Tällä tavalla vapautatte itsenne kaikista alemman taajuuden energiakentistä, joita olette koskaan jättäneet Gaialle missään inkarnaatiossanne.

Kun lähetätte ehdotonta rakkautta Gaian keholle, puhdistatte myös Maan monista haavoistaan, joista se on kärsinyt, koska ihmiset ovat tarvinneet vallan toisista.

Voitte vapauttaa myös toiset heidän alemman taajuuden käyttäytymis-, tunne- ja ajatusmalleistaan lähettämällä heille ehdotonta rakkautta. Pystytte kuitenkin vapauttamaan heidät vain, jos he pystyvät hyväksymään lähettämänne ehdottoman rakkauden.

Ne jotka ovat kokeneet ihmisrakkautta vain omistavalla ja tuskallisella tavalla, tarvitsevat ehkä pidemmän aikaa, ennen kuin he voivat luottaa tuntemattoman ehdottoman rakkauden energiakentän lähteeseen.

Tästä syystä oma ehdoton rakkautenne on erittäin tärkeää.

Kuitenkin samalla tavalla kun teidän täytyy luottaa toisiin hyväksyäksenne heidän ehdottoman rakkautensa, teidän täytyy luottaa itseenne vastaanottaaksenne sen ehdottoman rakkauden, mitä lähetätte itsellenne. Tämä tilanne muistuttaa kovasti suojavaatteiden antamista jollekin, joka ei ole koskaan käyttänyt vaatteita.

Hän on tottunut olemaan täysin alasti ja vaatteet saattavat tuntua hankalilta tai rajoittavilta. Samalla tavalla jos joku on selviytynyt elämästään hyväksymättä koskaan rakkautta, koska se on aina tuntunut pelolta, hänellä on vaikeuksia ymmärtää, että rakkaus on yhtäkkiä hyvä asia, kun hänen hyväksikäyttäjänsä usein sanoi: "Teen tämän vain, koska rakastan sinua."

Toivottavasti yllä oleva käsitys on vieras ja käsittämätön, mutta niille joita on hyväksikäytetty, se on normaali. Haluamme muistuttaa teille nyt, että monien, hyvin pelätyn ja kammotun Illuminatin jäsenistä täytyi käydä läpi tuontyyppinen aivopesu ollessaan lapsi.

Kun lähetätte ehdotonta rakkautta niille, jotka ehkä tuomitsette pahoiksi, tuo luultavimmin ei-haluttu lahja palvelee tornadona, joka alkaa heikentää heidän kiinnittymistään tuttuun pelkotunteeseen.

Sitten kun he alkavat höllentää kiinnittymistään siihen pelkoon, joka ohjelmoitiin heihin, he voivat aloittaa pitkän prosessin saadakseen jonkinlaisen kontrollin omaan elämäänsä.

On kyse sitten ihmisestä, joka on Illuminati-perheestä, tai jostain toisesta jonka hyväksikäyttölapsuus on tehnyt hänestä ilkeän selviytymiskeinona, hänellä on erilainen selviytymisnäkökulma. Hän on oppinut selviytymään tottelemalla vanhempaansa tai auktoriteettihahmoa, joten sitten kun hän vapautuu tuosta tottelemaan saaneesta pelosta, hänellä on uusi pelko.

Tämä uusi pelko on muutospelko. Näin ollen joillekin näytetään valoa pakenemista varten, mutta he pelkäävät liikaa tuntematonta kävelläkseen edes avoimesta ovesta. Nämä ovat eniten eksyksissä ja vaikeimpia parantaa.

Jotkut näistä syvästi haavoittuneista sieluista tarvitsevat usein monia inkarnaatioita hyväksyäkseen mitään rakkautta, edes ehdotonta. Toisaalta on enemmän ja enemmän haavoittuneita sieluja, jotka sallivat valon tunkeutua muotoonsa. Miten he tekevät sen?

He sallivat valon auttaa ottamalla siihen uskomisen riskin, että jotenkin on tie ulos. Tuossa toivossa ja uskossa mahdolliseen todellisuuteen, eksyneet sielut pystyvät myös hyväksymään teidän ehdottoman rakkautenne, joka voimaannuttaa teitä.

Ehdottomaan rakkauteen sisältyy aina ehdoton hyväksyntä ja ehdoton anteeksianto tai muuten rakkaus ei ole ehdotonta. Näin ollen kutsuessanne edes yhtä näistä moniulotteisista piirteistä, laajennatte oman tietoisuutenne korkeampiin ulottuvuuksiin.

Mikä tärkeintä, kun laajennatte tietoisuutenne korkeampiin ulottuvuuksiin, pysyen samalla myös maadoittuneena fyysiseen maa-astiaanne, autatte Gaiaa laajentamaan tietoisuutensa korkeampiin todellisuustaajuuksiin vahingoittamatta sen Maaplaneettaa.

Siunausta teille kaikille. Muistakaa, että te ette ole koskaan yksin, sillä olette äärettömästi yhtä ITSENNE myriadien korkeampien ilmaisujen kanssa.

Arcturuslaiset

-----------

hammer
Ylläpitäjä

8.1.2016 EHDOTON RAKKAUS, OSA 2

ViestiKirjoittaja hammer » 11.01.2016 21:04

EHDOTON RAKKAUS, OSA 2

8.1.2016

Liikevoima

Ehdoton rakkaus on liikevoimaa. Se ei ole fyysistä liikettä, koska se on rajattu kolmannen ulottuvuuden todellisuusmaailmoihin. Viidennen ulottuvuuden liikevoima liittyy ehdottomaan rakkauteen. "Miten niin voi olla?" kysytte. Vastauksena tähän kysymykseen määrittelemme liikkeen eri ulottuvuuksien avulla.

3D-liike = Liikettä ajan ja paikan läpi käyttämänne fyysisen kehon avulla. Kolmannen ulottuvuuden tietoisuutenne tiedostaa, että ympäristönne on muuttunut paikasta toiseen. Vie myös aikaa siirtyä paikasta toiseen. Resonoitte tavallisesti beeta-aaltotietoisuustilaan kolmannen ulottuvuuden matkallanne fyysisessä ajassa ja paikassa.

4D-liike = liikettä astraalimaailman ajan/paikan läpi. Neljännen ulottuvuuden aika on paljon nopeampaa kuin kolmannen ulottuvuuden aika. Olette voineet olla pitkältä vaikuttavalla astraalimatkalla tai unessa ja palatessanne fyysiseen tietoisuuteen huomaatte sen kestäneen vain muutaman minuutin 3D-aikaanne. Olette tavallisesti alfa-aaltotietoisuustilassa neljännen ulottuvuuden matkoillanne astraaliajassa ja –paikassa.

5D-liike = liikettä joka on vapaa kaikesta ajasta ja paikasta, kun matkaatte ykseyden nyt-hetken maailmassa. Kun siirrytte neljännestä ulottuvuudesta viidenteen, teillä on luultavasti delta-aaltotietoisuustila. Kuitenkin pysyäksenne tietoisena viidennestä todellisuusulottuvuudesta, teidän täytyy ylläpitää gamma-aaltotietoisuustila.

Menneisyyden kokemuksissanne gamma-aaltotietoisuus oli erittäin vaikea saavuttaa. Vain ne jotka elivät kaukana kiireisistä kaupungeista ja omistivat elämänsä henkiseen kehitykseen, pystyivät saavuttamaan gamma-aaltotietoisuustilan. Nyt gamma-aaltoja itse asiassa tulee fyysiseen todellisuuteenne.

Kokiessanne gamma-aaltotietoisuuden, olette vapaa kaikesta ajasta ja paikasta. Näin ollen voitte vierailla eri planeetalla, korkeammassa todellisuusulottuvuudessa, tähtialuksella ja/tai omassa korkeamman ulottuvuuden itsessänne gamma-aaltotietoisuuden energiakentän avulla.

Gamma-aaltotietoisuuden havaintoja ei kuitenkaan sido erillisyys ja tiheys niin kuin kolmannessa ulottuvuudessa. Niitä ei sido myöskään neljännen ulottuvuuden seikkailujenne astraaliaika/paikka.

Viidennen ulottuvuuden gamma-aaltotietoisuuden myötä ette liiku paikasta toiseen eikä se vie aikaa. Sen sijaan virtaatte myriadien mahdollisten todellisuuksien nyt-hetkessä. Jos ette anna huomiotanne jollekin mahdolliselle todellisuudelle, se vaikuttaa melkein kuin kuplalta.

Tästä viidennen ulottuvuuden mahdollisesta todellisuuskuplasta tulee todellisuuttanne vain silloin, kun kiinnitätte gammatietoisuutenne tuohon epämääräiseen mahdolliseen todellisuuteen. Kiinnitytte mahdolliseen todellisuuteen, jonka haluatte kokea, lähettämällä sille ehdotonta rakkautta.

Tunnette tuon kiinnittymisen. Sitten astuaksenne tuohon todellisuuteen käytätte muuntumisen violettia tulta ja muutatte tietoisen tajuntanne avaamaan oven tuohon todellisuuteen. Tiedostakaa, että astuessanne viidennen ulottuvuuden todellisuuskokemukseen, se on hyvin erilaista kuin kolmannen ja neljännen ulottuvuuden havaintonne.

Koska aika ja paikka eivät hallitse viidettä ulottuvuutta, eri paikkojen tai eri aikojen välillä ei ole erillisyyttä. Kaikki mahdolliset ajat ja paikat virtaavat viidennen ulottuvuuden nyt-hetkessä. Koette tämän korkeamman ulottuvuuden virran ensisijaisesti korkean sydämen ja kolmannen silmän kautta.

Kolmannen/neljännen ulottuvuuden fyysinen/astraali muotonne/tietoisuutenne kokee pakahduttavaa euforiaa ja tunnette luultavasti kundaliinin alkavan kulkea selkäydintänne pitkin.

Viidennen ulottuvuuden havaintonne eivät näytä kiinteiltä tai erillisiltä. Itse asiassa teidän täytyy luottaa siihen, että se on totta, mitä ajattelette havaitsevanne tässä viidennen ulottuvuuden todellisuudessa.

Tuossa nyt-hetkessä teidän täytyy luottaa siihen ehdottomaan rakkauteen, jonka olette antaneet itsellenne. Jos teillä on yksikin ajatus, että "te ette ole riittävän hyvä", "tämä ei ole totta", "olen varmaan hullu", putoatte välittömästi pois tuosta kokemuksesta.

Putoatte pois, koska tarvitsette ehdottoman rakkauden, ehdottoman anteeksiannon ja ehdottoman hyväksynnän värähtelyä ITSEÄNNE kohtaan, kyetäksenne säilyttämään viidennen ulottuvuuden gamma-aaltotietoisuustilan.

Lisäksi korkeampien ulottuvuuksien havaitseminen on vasta ensimmäinen askel. Seuraava askel on sallia itsenne uskoa, että kokemuksenne ovat totta!

Pystytte työntämään pois hyvin koulutetun egon, joka sanoo: "Kuka luulet olevasi? Miksi luulet, että olet tarpeeksi hyvä kyetäksesi kokemaan viidennen ulottuvuuden?"

Voidaksenne laittaa egon kokemustenne takapenkille, teidän täytyy

* rakastaa itseänne riittävän ehdottomasti TIETÄÄKSENNE, että ansaitsette tämän kokemuksen

* antaa anteeksi itsellenne riittävän ehdottomasti TIETÄÄKSENNE, että olette riittävän hyvä tähän kokemukseen

* hyväksyä itsenne riittävän ehdottomasti OLLAKSENNE se moniulotteinen olento, joka olette aina ollut

* MUISTAA, että te ette voi jakaa sellaista, mitä teillä ei ole.

Onneksi sallimalla itsenne

- päästää irti kolmannen ulottuvuuden egokoulutuksesta
- hyväksyä neljännen ulottuvuuden tietoisuustilanne ja kiihdyttää sitä
- kokemalla jatkuvasti viidennen ulottuvuuden tietoisuutenne todellisena

ulottuvuuksienvälinen portaalinne, joka yhdistää kolmannen ulottuvuuden itsenne luontaiseen moniulotteiseen ITSEENNE, avautuu täysin.

Tämän portaalin avauduttua ja virratessa vapaasti, pystytte elämään
- itsenne ehdottoman rakastamisen
- itsellenne ehdottomasti anteeksiantamisen
- itsenne ehdottoman hyväksymisen
virrassa.

Sitten voitte todella OLLA ITSENNE.

Muistakaa syntymää edeltä sopimuksenne ankkuroida tämä portaali Maahan, jakaaksenne tämän jatkuvasti laajentuvan energiakentän Gaian kanssa.

Siunausta,

Arcturuslaiset

-----------

hammer
Ylläpitäjä

13.1.2016 GAIAN TARINA

ViestiKirjoittaja hammer » 17.01.2016 08:31

GAIAN TARINA

Gaiaa kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
13.1.2016

Rakkaimmat ylösnousemuskumppanini,

Sallikaa minun vastata ensin kysymykseen, jonka monet heränneet sielut ovat esittäneet minulle. Tämä kysymys on: "Miten voin parhaiten palvella planeetan ylösnousemusprosessissa?" Ensimmäinen vastaukseni on "kärsivällisesti".

Tiedän, ettei kärsivällisyys ole tavallinen piirre tämän päivän modernissa maailmassa. Jokapäiväisen elämän ryntäys ja kilpailu, kiirehtiminen, pääse-perille-ensimmäisenä ja tee-se-nyt varjostavat tyynen kärsivällisyyden planeettaihannettani. Kärsivällisyys on elintärkeää, koska kovan työnteon kiireinen hässäkkä eteenpäin pääsemiseksi alentaa värähtelynne selviytymistietoisuuteen.

Aivan kuten ryntääminen on ihmispiirre, kärsivällisyys on planeettapiirre. Luuletteko, että olisin voinut luoda mahtavia valtameriä, valtavia preerioita, korkeita vuorijonoja ja laajoja metsiä ilman kärsivällisyyttä? Ihmiskunta ajattelee päivinä ja vuosina, kun taas minä ajattelen vuosisatoina ja vuosituhansina.

Olemme kuitenkin palaamassa todellisuustaajuuteen, jossa aikaa mitataan vain nyt-hetkenä. Olemme elämäkokeilun loppupelissä ulottuvuudessa/taajuudessa, jossa polariteetit luovat myriadeja rajoituksia ja erillisyyden Hengestä.

Muistan selvästi, kun päätimme planeettani kaikkien upeiden olentojen kollektiivitietoisuutena kokeilusta, että luomme tämän hologrammin, jotta voisimme kokea muodon alemmissa ulottuvuuksissa. Planeettamme tarkoitettiin olemaan neljättä ulottuvuutta, jossa on polariteetit, mutta aika, paikka ja muoto ovat muokattavia.

Muodon joustavuuden vuoksi ne jotka olivat vapaaehtoisesti ensimmäisen ulottuvuuden olentoja, kuten kivet, joenuomat ja syvät luolat, voivat helposti muuntaa taajuuttaan ja ottaa toisen ulottuvuusmuodon – eläin, puu ja kukka. Lisäksi eläimistä voi tulla ihmisiä ja ihmisistä eläimiä.

Kun Maa oli neljännessä ulottuvuudessa, elimme kaikki jatkuvassa kommunikointiyhteydessä Luoja-ITSEMME, Elohimin, kanssa, joka ylläpiti muotomme, ja enkelien kanssa jotka säilyttivät äärettömän yhteytemme Lähteeseen. Siirtymisemme kolmannen ulottuvuuden äärimmäiseen polariteettiin alkoi Atlantiksen aikana.

Ensin Atlantis oli yhtä puhdas ja viaton kuin Lemuria, sen edeltäjä ja "virkaveli" Tyynessämeressä. Atlantis oli nykyisessä Atlantin valtameressä ja esimerkki ensisijaisesti maskuliinienergiasta. Toisaalta Lemuria oli nykyisessä Tyynessämeressä ja esimerkki ensisijaisesti feminiinienergiasta.

Maskuliinienergian aloitekykyisen voiman kera, Atlantiksen ihmiset alkoivat kokeilla uusia muotoja ymmärtääkseen Elohimin voimat ja muodostaakseen uusia yhteyksiä Lähteeseen. Koska Atlantiksen todellisuus oli neljättä ulottuvuutta, nämä kokeilut olivat helppoja tuon ulottuvuuden muunnettavuuden vuoksi.

Valitettavasti etsiessään henkilökohtaista laajentumista, Atlantiksen tiedemiehistä tuli vähitellen ylimielisiä ja luonnonlakien yläpuolisia, mikä alensi heidän taajuuttaan riittävästi erottamaan heidät jatkuvasta yhteydestä ITSEENSÄ, Elohimiin, enkeleihin ja Lähteeseen.

Ilman henkistä yhteyttään he olivat erillään myös kollektiivista ja planeettatietoisuudesta. Tuossa kohtaa atlantislaiset alkoivat haluta suurempaa yksilöllisyyttä ja enemmän kontrollia toisista ja ulkoisesta todellisuudestaan.

Ennen tätä jokainen olento – kivi, kasvi, eläin tai ihminen – oli yhteydessä Lähteeseen ja minuun, Gaiaan, koko maakokemuksen äitiin. Yhdessä Isä Taivaan kanssa minä, Äiti Maa, yhdistimme koko todellisuuden hologrammiverkkoon, joka projisoi elämän muodoksi neljännen ulottuvuuden planeetalla.

Me kaikki – myös ne jotka päättivät ottaa muodoksi kiven, vesiväylän tai hyönteisen – tiesimme, että olimme yksi tietoisuus, joka oli kytketty samaan hologrammikokemukseen. Tietoisuutemme loi yhdessä yhteisen todellisuuden, jossa otimme muodon.

Tiesimme kaikki, että nämä muodot olivat pelkästään pukuja, joita käytimme elämän näyttämöllä. Näin ollen aivan kuten tietyt työntekijät voivat vaihtaa vuoroa työkavereidensa kanssa, emme nähneet mitään epätavallista muodon muuttamisessa tai vaihtamisessa toisten kanssa.

Matriisimme pitämiseksi vakaana, ainoat pysyvät asiat olivat Äiti Maan muoto (planeettamuoto) ja Isä Taivaan muoto (Maamuodon astia/hologrammitausta).

Suureksi yllätykseksemme näyttelijät jotka tulivat planeettanäyttämöllemme, kiinnittyivät vähitellen kovasti rooleihinsa. He eivät enää halunneet jakaa muotoaan toisten kanssa tai muuttaa rooliaan elämän näyttämöllä. Näin ollen upeasta ja virtaavasta hologrammikuvasta tuli pysyvämpi.

Lisäksi näyttelijöiden kiinnittyessä liikaa rooleihinsa, he irrottautuivat enemmän Luoja-ITSESTÄ sisällään. Lopulta tästä Lähdeirrallisuudesta tuli yleisempää ja yleisempää. Tämän vuoksi planeettani taajuus alkoi alentua ja monia neljännen ulottuvuuden kykyjä menetettiin.

Neljännessä ulottuvuudessa ollessaan kaikki elämä oli yhteydessä tietoisuuden kautta ja olimme kaikki tietoisia siitä, että projisoimme yhtenäisen todellisuuden hologrammikuvaa. Yhteytemme kautta tiesimme, että teimme itsellemme sen, mitä teimme toiselle. Näin ollen fyysistä tai psyykkistä tuskaa aiheuttava toiminta hylättiin pian.

Sitten itseään tiedemiehinä pitävät atlantislaiset alkoivat uskoa vain siihen, minkä he voivat todistaa hologrammimatriisin harhakuvissa. Näin ollen totuus heidän korkeamman ulottuvuuden todellisuudestaan kadotettiin, kuten myös yhteys planeettani moniulotteisiin olentoihin.

Irrallisuutensa vuoksi he pystyivät tekemään kokeilta muiden muodolla ilman pohdiskelua tai omaatuntoa. He yrittivät palauttaa kadotetun muodonmuutostaitonsa, mutta tietoisuutensa nostamisen sijasta taajuuteen, missä se olisi luonnollista, he aloittivat geenimuuntelun ja tuskalliset leikkaukset.

Heidän kokeilunsa aiheuttivat suurta tuskaa ja kärsimystä kohteille ja julmuuskäsitys juurtui planeettaani. Julmuuden keksimisen myötä tuli pelko. Tämä pelko alkoi alentaa taajuuttamme siihen pisteeseen, missä monet alkoivat unohtaa, että planeettamme oli itse asiassa hologrammiprojektio ja me – kaikki elämä – olimme yhteydessä ykseystietoisuuteen viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli. Siihen mennessä olimme Atlantiksen ajan Kali Yugassa.

Kali Yuga on noin 2000 vuoden sykli, joka on kauimpana viimeisestä matkasta niiden korkeamman taajuuden energiakenttien läpi, jotka tunnetaan fotonivyöhykkeenä. Olemme fotonivyöhykkeessä 2000 vuotta, mikä on ihmeellinen kultainen aika täynnä korkeaa valotaajuutta. Sitten kun lähdemme fotonivyöhykkeestä, menemme läpi viidestä 2000 vuoden syklistä tai aikakaudesta, joissa on vähemmän ja vähemmän korkeaa valotaajuutta.

Kali Yugaan, viimeiseen aikakauteen, mennessä olemme olleet poissa fotonivyöhykkeestä 10000 vuotta. Onneksi Kali Yugaa seuraa siirtyminen takaisin fotonivyöhykkeeseen ja uusi 2000 vuoden kultainen aika.

Yhteisharhassa aika-avaruuskiertämisestä hologrammigalaksin ympäri, fotonivyöhyke tulee joka 10000. vuosi Leijonan ajassa ja Vesimiehen ajassa, johon olemme nyt astumassa. Fotonivyöhykkeen viidennen ja ylempien ulottuvuuksien fotonien valtava keskittyminen edesauttaa hologrammin pelaajien heräämistä.

Niille jotka ovat jo heränneet siihen tosiasiaan, että he ovat muotoelämän yhteisessä hologrammitodellisuudessa, sekä niille jotka fotonivyöhykkeen läheisyys on herättänyt, annetaan tilaisuus kirjautua ulos virtuaalitodellisuudesta ja palata moniulotteiseen Luoja-ITSEENSÄ viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli.

Kirjautuminen ulos hologrammista on hyvin eri asia kuin kuoleminen. Kuollessanne ette ole vielä herännyt moniulotteiselle ITSELLENNE tai sille tosiasialle, että te olette ja olette aina olleet projektori sille todellisuudelle, jonka olette kokeneet fyysiseksi olemiseksi planeetallani.

Toisaalta kirjautuessanne ulos, olette heränneet muistamaan ITSENNE. Näin ollen voitte tietoisesti päättää palata todelliseen Luoja-ITSENNE. Toisin sanoen ylösnousette viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli yhdistyäksenne moniulotteisen Luoja-ITSENNE kanssa.

Astuminen fotonivyöhykkeeseen on aina palvellut alemmissa ulottuvuuksissa muodon hologrammiprojektion uutena alkuna. Äiti Maan ja Isä Taivaan perusta pysyi, mutta uusi peli alkoi ja uudet sielut pystyivät kokeilemaan elämää muodossa. Syklin loputtua Altantiksella, uutta alkua ei tullut kovin pian.

Sen suuren pelkomäärän vuoksi, joka oli tunkeutunut kollektiivi- ja planeettatietoisuuteen, Maan taajuus oli pudonnut ylemmästä neljännestä ulottuvuudesta alemmalle astraalistasolle (neljännen ulottuvuuden alin taajuus) ja jopa kolmanteen ulottuvuuteen.

Koska todellisuutenne oli tarkoitettu olevan neljättä ulottuvuutta, kolmas ulottuvuus oli niin matala, että hologrammimatriisi alkoi rappeutua. Sen lopputuloksena olisi matriisimme täydellinen romahtaminen ja hologrammiprojektion täydellinen loppuminen.

Lähetin avunhuudon korkeampiin ulottuvuuksiin ja ihmeellisiä valo-olentoja tuli vapaaehtoisesti hologrammitodellisuuteemme korjaamaan matriisia korkeammalla valollaan. He onnistuivat ja Maamatriisini säilyi, mutta kolmannesta ulottuvuudesta tuli pysyvä värähtelyni.

Vaikka monet pelaajat päättivät kirjautua ulos hologrammista viime matkalla fotonivyöhykkeen läpi, monet atlantislaiset halusivat jäädä hologrammiin. He tiedostivat tietoisuudestaan tulleen niin vääristynyt, että he olivat melkein romuttaneet "Maaemäaluksensa".

He halusivat palata Gaialle ja korjata aiheuttamansa vahingot. Onneksi ne vapaaehtoiset valo-olennot jotka vastasivat planeettani sos-kutsuun, suostuivat jatkamaan matriisimme auttamista seuraavan 10000 vuoden syklin ajan, ennen palaamistamme fotonivyöhykkeeseen.

Olemme nyt 2000 vuoden Kali Yugan loppuvuosissa. Kuten Atlantiksen aikaan, olemme olleet kauimpana fotonivyöhykkeen 2000 vuodesta. Näin olleen olemme kokeneet suuren pelon ja pimeyden ajan.

Kuitenkin muunnettuamme tuon pelon ja pimeyden rakkaudeksi ja valoksi, meillä on suurin kyky muistaa ITSEMME ja ylösnousta takaisin Luoja-ITSEMME viidennen ulottuvuuden todellisuuteen. Tähän korkeampaan valoon astumisen myötä, minä, Gaia, liityn teihin ja henkilökohtainen ylösnousemuksenne on myös planeettaylösnousemus.

Lisäksi 3D-aika-avaruussegmenttimme haluaa ylösnousta takaisin neljänteen ja/tai viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Näin ollen hologrammimatriisimme kaikki pelaajat palaavat viidenteen ulottuvuuteen, kuten myös Äiti Maan muoto (planeettamuoto) ja Isä Taivas (Maamuodon astia/hologrammitausta).

Tämän vuoksi mahtavimmat olennot korkeimmista ulottuvuuksista ovat vapaaehtoisesti alentaneet taajuuttaan riittävästi, astuakseen kolmannen ulottuvuuden muotoon parantamaan planeettamatriisini ja osallistumaan suuren ylösnousemuksemme loistoon.

Pelon esittelyn vuoksi hologrammimatriisimme taajuus putosi hitaasti viidennestä ulottuvuudesta neljänteen, sitten alemman astraalitason pimeyteen ja sitten kolmanteen ulottuvuuteen Atlantiksen romahtaessa.

Nyt se palaa viidennen ulottuvuuden ykseyteen ja ajattomaan nyt-hetkeen, mistä tulimme. Tiedän, että jotkut ihmiseni eivät ehkä ole valmiita päästämään irti kiinnittymisestään kolmanteen ulottuvuuteen, mutta heitä varten on tehty myös järjestelyjä.

Muotomme on nyt kolmatta ulottuvuutta ja auramme – henkilökohtainen ja planetaarinen – on neljättä ulottuvuutta. Lepäätte neljännessä ulottuvuudessa, ennen kuin kirjaudutte taas uuteen hologrammielämään.

Monet teistä jotka ovat inkarnoituneena tänä aikana, ovat harjoitelleet panostaan tähän suureen ylösnousemukseen elämä toisensa jälkeen. Näiden elämien välissä olette levänneet neljännessä ulottuvuudessa. Jotkut teistä ovat kyenneet ylösnousemaan ja palaamaan ITSEENNE viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli.

Monet teistä jotka olette ylösnousseet, olette palanneet tällä aikakaudella auttamaan planeettaylösnousemuksessamme. Itse asiassa saatatte hyvinkin olla niiden alkuperäisten pelaajien ja/tai niiden joukossa, jotka tulivat vapaaehtoisesti pelastamaan matriisimme Atlantiksen romahtaessa.

Entisen planeettapalvelunne vuoksi halusitte palata ja osallistua suuren kokeilun upeaan huipennushetkeen. Lisäksi monista toisten planeettojen, galaksien ja ulottuvuuksien neljännen ja viidennen ulottuvuuden jäsenistä on ollut suurta apua.

Jossain kohtaa useimmat teistä nukahtivat todelliselle Itselleen ja jäitte vangiksi kolmannen ulottuvuuden todellisuusharhaan. Olitte sitten rajoitettu inkarnoitumaan/kirjoittautumaan fyysiseen Maahologrammiin kerta toisensa jälkeen.

Onneksi heräsitte lopulta ja olette heräämässä siihen totuuteen, että TE itse asiassa projisoitte oman hologrammienergiamallinne viidennestä ulottuvuudesta ja sen yli. Haluan kertoa teille, että minä, Gaia, muistan ja henkisesti tunnen jokaisen olennon, joka on inkarnoitunut jossain muodossa – on se sitten kivi, vettä, hyönteinen, kasvi, eläin, ihminen, keiju, elementaali, elohim tai enkeli.

Tunnen jokaisen ihmiseni suuren rakkauden ja omistautumisen, joka on palannut kumppanikseni planeettaylösnousemuksessa. Tunnen myös ne, jotka pelkäävät muutosta – mitä tahansa muutosta – koska he ovat liian täynnä pelkoa uskaltautuakseen pois mukavuusalueeltaan.

Niille jotka ovat unessa ITSELLEEN, annan samaa kärsivällisyyttä, jota minulla oli luodessani vuoria ja valtameriä. Aika on harhaa, sillä hologrammitodellisuus projisoidaan ykseyden nyt-hetkestä.

Siksi se mitä on projisoitu neljännen ulottuvuuden hologrammiin, voi pysyä aktiivisena niille, jotka tarvitsevat aikaa herätä ja muistaa, että olemme yhtä!

Kiitos, että liityitte suureen kokeiluumme. Aivan kuten loimme yhdessä projektion Maahologrammistamme, yhdessä otamme vastaan Luoja-ITSEMME, joka on kolmannen ulottuvuuden Maaelämämme projektori.

Pelon ilmestyminen alensi matriisimme neljännen ulottuvuuden leikkisyydestä ja luovuudesta kolmannen ulottuvuuden äärimmäisiin polariteetteihin – valo/pimeys, rakkaus/pelko, mies/nainen.

Kun löydämme keskitien näiden polariteettien välistä, matkaamme takaisin neljänteen ulottuvuuteen ja palaamme ykseyteen viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli.

Kumppaninne Gaia

-----------

hammer
Ylläpitäjä

20.1.2016 TEHKÄÄ YLÖSNOUSEMUKSESTA NORMAALIA NYT

ViestiKirjoittaja hammer » 23.01.2016 10:15

TEHKÄÄ YLÖSNOUSEMUKSESTA NORMAALIA NYT

20.1.2016

Olette oman tehtävänne peräsimessä nyt. Ainakin jos olette keskittynyt ja avoin, me olemme peräsimessä. Jos kuitenkin pelkäätte tai olette vihainen, ette ole peräsimessä ja olette mahdollinen uhri koska tahansa.

Tätä pelkoa ei tietenkään luonut todellisuutenne, vaan se luotiin pelkonne vuoksi. Ja usein teille tuleva pelko on sama pelko, jonka olette laittaneet todellisuuteenne.

Nyt kun olette kaikki siirtymässä neljännen ulottuvuuden ylimpiin taajuuksiin, alatte menettää ajantajun. Siis päästätte irti uskollisuudesta ja riippuvuudesta niihin rajoituksiin ja erillisyyksiin, joita on kolmannen ja neljännen ulottuvuuden ajan hallitsemassa todellisuudessa.

Monille ihmisille "kaikki todellisuudet" merkitsevät vain kolmannen ulottuvuuden todellisuuksia ja kenties jotain neljännen ulottuvuuden astraalitasolta. Näissä neljännen ulottuvuuden todellisuuksissa on vielä aika. Nyt useammat ja useammat aloittavat tietoisuusmatkansa astraalitasojen läpi.

Kolmannen ulottuvuuden fyysinen maailma ja neljännen ulottuvuuden astraalimaailma ovat hyvin erilaisia. Mutta niissä kummassakin on jokin aikarakenne, mutta neljännen ulottuvuuden aika on paljon nopeampi.

Viidennessä ulottuvuudessa aikaa ei ole ja on vain "nyt". Olette ehkä ajatelleet, että teillä oli ongelmia muuntuessanne neljännessä ulottuvuudessa, mikä on yksinkertaista verrattuna energiakenttien suureen nopeutumiseen, kun siirrytte viidenteen ulottuvuuteen.

Myös taajuushyppy neljännestä ulottuvuudesta viidenteen on haastava, koska viides ulottuvuus on hyvin erilainen kuin todellisuusulottuvuudet ensimmäisestä neljänteen. Se on hyvin erilainen, koska siellä ei ole aikaa.

Koska ei ole aikaa, ei ole erillisyyttä. Itse asiassa "ei aikaa" on enemmän 3D-termi, koska siinä on ajatus nollasta tai ei-mistään. Tuota ajatusta ei ole viidennessä ulottuvuudessa. Itse asiassa viidennessä ulottuvuudessa kaikki on juuri tässä, juuri nyt eikä yksinolemista tapahdu.

Ilman aikaa luoda etäisyyttä ihmisten, tilanteiden, käsitysten, ajatusten ja tunteiden välille, kaikki mikä virtaa, liikkuu sekoittuvissa todellisuusmalleissa. Näette, että viidennen ulottuvuuden käyttöjärjestelmänne on hyvin erilainen kuin kolmannen ja neljännen ulottuvuuden käyttöjärjestelmänne.

Viides ulottuvuus on todellisuusympyrä, kun koko todellisuus on jatkuvasti virtaavassa, liikkuvassa ja muuttuvassa virrassa. Tämän virran kokevat keskenään kaikki, joiden kanssa jaatte kokemuksenne.

Kolmannen ulottuvuuden todellisuudessa tietoisuutenne on rajoittunut todellisuuden keskitason taajuuksiin. Siksi ette näe todellisuuden hyvin korkeita taajuuksia ettekä koe todellisuuden hyvin matalia taajuuksia.

Näin ollen voitte olla tietämätön korkeammista henkiulottuvuuksista ja pimeiden sielujen on suhteellisen helppoa piiloutua matalampiin taajuuksiin tuon kolmannen ulottuvuuden keskitaajuuden alapuolella. Tämä kolmannen ulottuvuuden keskitaso on kolmannen ulottuvuuden tavanomaista ajatteluanne, mikä sisältää myös osan neljännen ulottuvuuden unelmointianne/unennäköänne ja luovuuttanne.

Mutta takaisin kokemukseenne koputtamisesta viidennen ulottuvuuden ovelle. Mitä jos oppisitte tai muistaisitte, että viidennen ulottuvuuden elämänne oli totta? Sitten haluaisitte oppia korkeammasta itsestänne ja siitä suuresta rohkeudesta, jota tällä korkeammalla värähtelyllänne oli astuessaan fyysiseen kehoon auttamaan uuden maailman luomisessa.

Muinaisaikoina monet olennot yrittävät luoda uudisasutusta. Tietysti he olivat kolmannen ulottuvuuden planeetalla, mutta he olivat alueella, joka oli niin erilainen, kuin heidän alkuperäinen alueensa, etteivät he tunteneet tämän uuden todellisuuden sääntöjä. Jotkut näistä ihmisistä selviytyivät ja menestyivät uudessa maailmassaan ja jotkut eivät.

Kuitenkin "selviytyminen" ja "menestyminen" ovat kumpikin kolmannen ulottuvuuden sanoja. Viidennessä ulottuvuudessa ei ole kuolemaa, joten kaikki selviytyvät, eikä ole rahaa, joten kaikki menestyivät. Tästä tiedosta huolimatta monet ihmiset miettivät: "Voinko tehdä tämän sukelluksen? Voinko siirtyä tähän tuntemattomaan? Mitä tämä tuntematon opettaa minulle?"

Mikään näistä ei ole kuitenkaan viidennen ulottuvuuden kysymys. Ne ovat kaikki kolmannen ulottuvuuden kysymyksiä. Voidaksenne esittää 5D-kysymyksiä, teidän täytyy ajatella viisiulotteisesti, teidän täytyy tuntea ykseys kaiken elämän kanssa ja teidän täytyy havaita, että kaikki on yhtä nyt-hetkessä.

Kun otatte viidennen ulottuvuuden vastaan tällä tavalla, alatte kommunikoida toisten kanssa, jotka ovat viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli. Sanomme "viidennessä ulottuvuudessa ja sen yli", koska viides ulottuvuus on kynnystodellisuus. Se on kynnys kolmannen/neljännen ulottuvuuden ja korkeampien todellisuusulottuvuuksien välillä.

Tämä viidennen ulottuvuuden kynnys muistuttaa paljon keidasta, jossa voitte levätä, rentoutua ja nauttia ihmeellisestä uudesta todellisuudesta, josta olette löytäneet itsenne. Kun tulette viidennen ulottuvuuden maailman kynnykselle, tunnette valtavaa ehdotonta rakkautta.

Tämä ehdoton rakkaus näyttää ratsastavan jollain näkymättömällä tuulella. Ensin luultavasti huomaatte muistavanne kaikki myriadit inkarnaationne ja kaikki todellisuudet, joita olette luoneet itsellenne alempiin ulottuvuuksiin.

Koko kolmannen/neljännen ulottuvuuden elämän todellisuushistorianne loppututkimuksessa, opitte/muistatte, miten rakastetaan ehdottomasti, annetaan anteeksi ehdottomasti ja hyväksytään ehdottomasti ne myriadit elämät, joita olette kokeneet kolmannen/neljännen ulottuvuuden seikkailuissanne.

Jos päätätte palata näihin maailmoihin, tiedätte tekevänne sen vain saattaaksenne loppuun tehtävän, johon olette vapaaehtoisesti lähteneet. Tiedätte, että voi vaatia paljon valmistelua, ennen kuin palaatte tuohon alempaan taajuuteen, sillä katsoessanne alaspäin siihen, missä olette olleet, oivallatte, miten haavoittunut ja eksynyt olitte.

Oivallatte myös, että nuo tunteet olivat normaaleja, kun olitte tuossa kolmannessa ulottuvuudessa. Näin ollen katsoessanne niitä ITSENNE korkeammasta perspektiivistä, voitte tunnustaa, että 3D-parantuminen oli todella tarpeellista. Onneksi muistatte myös toveruuden, ystävyyden, luovuuden, perheet ja lapset.

"Mutta odota", sanotte, "olenko todella valmis lähtemään tästä upeasta viidennen ulottuvuuden todellisuustaajuudesta? Haluanko oikeasti ottaa vapaaehtoisesti 3D-maa-astian auttaakseni Gaian ylösnousemuksessa? Tein kovasti työtä päästäkseni tähän taajuuteen."

Itse asiassa "työ" on yksi kolmannen ulottuvuuden sana. Lisäksi, kun näitä epäileviä ja vähän pelokkaita ajatuksia tulee mieleenne, tietoisuutenne alkaa pudota. Sitten alatte havaita, miten nämä kuvat todellisuudesta alkavat muuttua todellisuudeksi, missä on vähemmän rakkautta, on työtä ja asioita, joita täytyy tehdä, ja rahalla on suuri valta.

"Odota, odota", huudatte, "muutan mieltäni. Päätän olla palaamatta kolmanteen/neljänteen ulottuvuuteen." Mutta äänessänne on pelkoa ja alatte kadottaa fokuksenne viidennen ulottuvuuden todellisuuteenne. Tiedätte, että fokuksenne palaa kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuuteen, koska olette kokeneet tuon todellisuuden, tiedätte sen ja voitte tuntea sen.

Oivallatte, että vaikka vain pelon kuiskaus tulee ajatuksiinne, se voi alentaa tietoisuuttanne, mikä alentaa havaintonne takaisin kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuuksiin. Sitten alatte kiitää kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuuksiin. "Ei, ei, ei", huudatte, mutta "ei" on väärä sana.

"Aivan", onneksi muistatte. "Minun täytyy muuttaa ajatteluani. Minun täytyy kalibroida ajatteluni ja tunteeni ehdottoman rakkauden taajuuteen. Aivan kuten minun täytyy saada ilmaa pitämään kolmannen ulottuvuuden keho kolmannen ulottuvuuden maailmassa, minulla täytyy olla ehdotonta rakkautta pysyäkseni viidennen ulottuvuuden todellisuusvärähtelyssä."

Onneksi kundaliini antaa siirtymätilan, jossa voitte tuntea tietoisesti hermostonne uudelleenkalibroinnin aikasidonnaisesta kolmannen ja neljännen ulottuvuuden todellisuudesta todellisuuteen, jossa ei ole pelkoa, erillisyyttä ja aggressiivisuutta.

Pelkkä ajatus todellisuudesta ilman aggressiivisuutta sallii tietoisuutenne laajentua takaisin korkeampiin ulottuvuuksiin. Muistatte hitaasti, että teillä on ollut monia vierailuja kolmanteen ulottuvuuteen. Muistatte myös, että valitsitte useita inkarnoitumisia todellisuuteen, jossa tapahtui lempeä siirtymä todellisuustaajuudesta toiseen.

Päätitte inkarnoitua tuontyyppiseen todellisuuteen, jotta voisitte valmistella inkarnaationne ylösnousevalle maapallolle, joka oli luomassa suurta siirtymää kolmannesta/neljännestä ulottuvuudesta viidenteen ulottuvuuteen.

Muistitte muista inkarnaatioistanne, että jos oli liikaa pelkoa, teillä olisi vaikeuksia muuttaa tietoisuutenne ja näin havaintonne ja kokemuksenne kolmannesta/neljännestä ulottuvuudesta viidennen ulottuvuuden todellisuuteen.

Onneksi monet ulottuvuuksienväliset maahanmuuttajat korkeamman ulottuvuuden galakseista ja planeetoilta ovat ottaneet ihmismuodon auttaakseen Gaiaa planeettaylösnousemusprosessissa.

Kuitenkin myös suuren galaktisen sodan monet dragoniaanipakolaiset ottivat fyysisen kehon. Kun korkeampaa valoa tunkeutuu Gaian ilmakehään ja fyysiseen planeettaan, nämä dragoniaanit fyysisessä muodossa tunnistaa aina vain helpommin.

Kun tunnistatte ne, toinen havaitsemanne asia on, että nekin ovat tottuneet elämään fyysisellä maapallolla. Muistakaa, että dinosaurukset olivat ensimmäisiä olentoja tällä aikakaudella maan päällä.

Kuitenkin koko tietoisuuden mennessä korkeampiin taajuuksiin, erillisyys ja kilpailu ihmisten välillä, jotka ovat hyviä tai huonoja, parempia tai huonompia, aletaan korvata "olemme kaikki yhdessä tässä nyt-hetkessä" –määräyksellä.

Tässä ykseydessä haluatte kaikki luoda uuden maan, ei pelkoon vaan ehdottomaan rakkauteen perustuvan uuden maan. Onneksi pelon tapaan myös ehdoton rakkaus on hyvin tarttuvaa. Lisäksi ehdoton rakkaus on moniulotteinen kokemus.

Ehdoton rakkaus syntyy korkeammissa ulottuvuuksissa ja maadoittuu kolmannen/neljännen ulottuvuuden todellisuuteen, joka on perustettu pelolle ja ehdolliselle rakkaudelle ja ylläpidetty niillä.

Pelko on sitova voima, joka yhdistää olennon tuohon alempaan kolmannen ulottuvuuden taajuuteen. Kuitenkin vapautuakseen noista siteistä olennon täytyy vain siirtyä ehdottoman rakkauden taajuuteen.

Siinä missä pelko sitoo kolmanteen/neljänteen taajuuteen, ehdoton rakkaus avaa ulottuvuuksienvälisen portaalin aina vain korkeampiin todellisuustaajuuksiin. Kun astutte näihin korkeamman taajuuden portaaleihin tai energiakenttiin, tietoisuutenne laajenne.

Sitten kun tietoisuutenne laajenee, havaintonne laajenevat, ja kun havaintonne laajenevat, pystytte havaitsemaan todellisuuksia, jotka perustuvat ehdottomaan rakkauteen, ykseyteen ja ykseyden nyt-hetkeen.

On tehtävänne ja ilonne jakaa se, mitä olette kokeneet sekä muistaneet korkeamman ulottuvuuden todellisuuksista, niiden kanssa jotka haluavat kuunnella.

Vapautenne tulee sen oivaltamisesta, että olette luoneet oman ansanne. Näin voitte luoda pakoreittinne. Luotte pakoreittinne muistamalla, että te loitte ansanne. Tällä tavalla "sinusta", joka oli ennen vanki, tulee "sinä", joka on nyt luoja.

Vaatii paljon ehdotonta rakkautta itseänne kohtaan myöntää, että olette luoja, koska kolmannen ulottuvuuden tietoisuutenne on opettanut teitä nuhtelemaan itseänne virheen tekemisestä tai tuon ongelman luomisesta.

Toisaalta ehdoton rakkaus sanoo:
"Mitä opit, kun koit tuon ongelman?"
"Miten voit käyttää oppimaasi vapautuaksesi tuosta ongelmasta?"
"Miten voit jakaa oppimasi toisten auttamiseksi?"

Muistakaa myös, että jäitte alempien taajuuksien ansaan vain, koska otitte kehon maan päällä auttaaksenne Gaiaa ja sen asukkaita ylösnousemaan korkeampaan todellisuustaajuuteen. Kun oivallatte lisää, että olette todellisuutenne luoja, tietoisuutenne laajenee progressiivisesti.

Sitten kun tietoisuutenne laajenee, kundaliinivoimanne alkaa herätä selkärankanne ytimessä. Kun kundaliininne alkaa herätä, tietoisuutenne laajenee lisää ja fyysinen kehonne muuttuu vähitellen.

Kun kehonne muuttuu, tietoisuutenne ja havaintonne alkavat muuttua viidenteen ulottuvuuteen siitä, mikä sitoi teidät kolmanteen ja neljänteen ulottuvuuteen. Lopulta oivallatte, että kolmatta/neljättä ulottuvuutta hallitsee harha.

Tässä kohtaa tulee paljon helpommaksi oikeasti ja syvästi hyväksyä, että viides ulottuvuus ei ole pelkästään käsite, vaan reaalimaailma. Oivallatte, että ne korkeammat maailmat jotka aiemmin ajattelitte kuvittelevanne ja uneksivanne, ovat totta.

Jos nuo kuvitelmat ja unelmat ovat totta, niin kenties tuo valo-olento jonka luulitte havainneenne, oli totta. Sitten jos joku ihminen sanoo: "Näin valo-olennon ja uskon sen olevan totta", mietitte, onko tuo ihminen oikeassa.

Nykyhetkessänne useammat ja useammat ihmiset sanovat: "Kyllä, kyllä, näin tuon olennon myös ja minäkin ajattelin sen olevan totta. Mutta en tiennyt, oliko turvallista kertoa kellekään." Tosiasia on, että kun useammat ja useammat ihmiset keskustelevat avoimesti korkeamman ulottuvuuden kokemuksistaan, niistä tulee normaalimpia.

Kun jatkatte tietoisuutenne, havaintojenne ja fyysisen kehonne muuntamista korkeamman ulottuvuuden värähtelyyn, itsetuntonne ja vuorovaikutus todellisuutenne kanssa muuttuu.

Sitten vähitellen tai yhtäkkiä ylösnousemuksesta tulee uusi normaali. Viidennessä ulottuvuudessa tuo päivä on nyt!

Siunausta. Me, galaktinen perheenne, olemme aina kanssanne! Miten voisimme olla olematta, koska me olemme te korkeammassa ulottuvuudessa?

-----------

hammer
Ylläpitäjä

25.2.2016 TAPAAMINEN UNIAIKANA

ViestiKirjoittaja hammer » 28.02.2016 21:42

TAPAAMINEN UNIAIKANA

25.2.2016

Useammat ja useammat teistä heräävät kera elävien ja kuitenkin nopeasti häviävien viestien öisistä tapaamisistanne uniaikana. Nämä tapaamiset ovat hyvin todellisia, mutta heti kun heräätte neljännen ulottuvuuden unestanne, kolmannen ulottuvuuden itsenne unohtaa ne nopeasti.

Siksi neuvomme teitä pitämään kirjoituslehtiötä tai jotain dokumentointitapaa sängyn vieressä, jotta voitte herätessä dokumentoida nämä ulottuvuuksienväliset tapaamiset.

Teidän täytyy dokumentoida nämä sisäiset tapaamiset melkein välittömästi herättyänne, kun kolmannen ulottuvuuden aivot eivät ole vielä harjaantuneet tallentamaan tätä informaatiotaajuutta ja ne unohtavat nopeasti tapaamisen, joka oli alun perin elävä ja totta.

Sanomme "totta" tarkoittaen, että herätessänne ja/tai vähän ennen sitä, kolmannen ulottuvuuden aivonne pystyvät tallentamaan nämä viestit todellisena kokemuksena, ei unena. Muistakaa, että kolmannen ulottuvuuden aivot on ohjelmoitu hahmottamaan vain fyysiset kohtaamiset todeksi.

Näin ollen 3D-aivonne pitävät unena tai vain mielikuvituksena kaikkia kokemuksia, jotka tapahtuvat neljännen ulottuvuuden alfa-aaltotietoisuudessa. Onneksi oma moniulotteinen tietoisuutenne joka on nyt vuorovaikutuksessa fyysisten aivojenne kanssa, muistuttaa teille, että kaikki havaitsemanne on totta.

Se ei kuitenkaan ehkä resonoi kolmannen ulottuvuustaajuuden, fyysisen maailman kanssa. Meditaatiot ovat totta. Päiväunet ovat totta. Unet ovat totta ja mielikuvitus on totta.

Teitä kutsutaan nyt aktivoimaan koko fyysinen kehonne. Tällä tarkoitamme, että teitä kutsutaan tuomaan kokoaivoajattelunne, unenne, päiväunenne ja mielikuvituksenne voima toimintaan kolmannen ulottuvuuden aivojen kanssa.

Saatatte ajatella, että tämä informaatio on ylivoimaista. Mutta muistakaa, että teitä on maan päällä myriadien inkarnaatioiden ajan aivopesty uskomaan, että havaintonne ovat totta vain, jos ne resonoivat kolmannen ulottuvuustaajuuden kanssa.

Havaintojanne pidettiin myös totena, jos ne olivat ok 3D-konsesustodellisuuden mukaan. Tämä fyysisen aivojärjestelmänne primitiivinen käyttö alkoi, kun teidät aivopestiin elämissänne Altantiksen myöhempinä aikoina.

Tämä aivopesu on sitten jatkunut pitkinä pimeinä aikoina ja myös modernissa maailmassanne. Myriadit kirkot joita itse asiassa Illuminati on pyörittänyt, sekä monenlainen aivopesu, jota teille annetaan nykyään mainoksilla, on ollut hyvin tehokasta.

Nämä mainokset joita tulee tietoisuuteenne kaikista medioista sekä tienvarsimainoksina, kertovat, miten teidän täytyy ajatella, toimia ja olla, jos haluatte, että toiset hyväksyvät teidät tai pitävät teistä.

Kuten sanoimme aiemmin, tämäntyyppinen aivopesu alkoi Atlantiksen huippuajan jälkeen, kun se oli siirtymässä romahdustaan kohti. Atlantis oli ollut neljännen ulottuvuuden todellisuus, joka vajosi hitaasti syvemmälle ja syvemmälle kolmanteen ulottuvuuteen sen "valta toisiin" –väen pahansuopien aikomusten vuoksi, joka oli muuttanut Maahan hävittyään suuren galaktisen sodan.

Te, rakkaat ylösnousevat ihmisemme, laajennatte nyt tietoisuuttanne kolmannen ulottuvuuden beta-aaltojen yli. Tämä kolmannen ulottuvuuden beta-aaltoajattelu rajoittaa uskomuksenne ajattelemaan, että vain kolmas ulottuvuus, fyysinen maailma, on totta ja kaikki muu vain mielikuvitustanne.

Kuitenkin useammat ja useammat teistä laajentavat valvetietoisuutensa hyväksymään sen ajatuksen, ettei neljännen ulottuvuuden maailma ole vain unta. Te, heräävät ihmiset, muistatte lisääntyvässä määrin ne monet viestit, joita saatte ja koette uniaikananne.

Sitten kuin muistatte nämä sisäiset kokemukset, oivallatte, että saavutetaan paljon muistamalla ja dokumentoimalla unet. Kun aloitatte tämän prosessin, käsityksenne todellisesta maailmasta laajenee hitaasti – tai nopeasti – sisältämään neljännen ulottuvuuden.

Tässä kohtaa alatte muistaa tapaamisemme uniaikana. Me, galaktiset ja taivaalliset jotka olemme ulottaneet moniulotteisen olemuksemme resonoimaan neljännessä ulottuvuudessa, tervehdimme iloisesti teitä tässä todellisuustaajuudessa.

Voitte kommunikoida – ja monet teistä kommunikoivat – kanssamme ollessanne hereillä ja meditoidessanne. Voitte astua uniaikaan ja paljon korkeampiin maailmoihin meditoidessa. Lisäksi jos meditoitte ettekä nuku, moniulotteisen itsenne osa voi dokumentoida kokemuksenne siinä nyt-hetkessä, jolloin koette ne.

Tämä dokumentointi on hyvin tärkeää, koska fyysiset aivonne eivät voi tehokkaasti tallentaa moniulotteisia viestejä. Onneksi dokumentoidessanne kokemuksianne ja erityisesti jakaessanne niitä, maadoitatte ne fyysiseen maailmaanne.

Maadoittuneena fyysiseen ulottuvuuteen nämä viestit voivat olla vuorovaikutuksessa niiden myriadien kolmannen ulottuvuuden ajatusmuotojen kanssa, jotka leijuvat fyysisessä todellisuudessanne kuin virus. Monin tavoin nämä 3D-ajatusmuodot ovat kuin virus siinä mielessä, että ne tartuttavat luontaisen moniulotteisen ajattelunne.

Tästä syystä eksyneet/pimeät sielut ovat täyttäneet todellisuutenne myriadeilla 3D-viesteillä, jotka kertovat, että jos haluatte olla hyväksytty, jos haluatte olla riittävän hyvä, teidän täytyy ostaa tämä "juttu".

Tietysti se raha mitä tämän hyödyttömän asian ostaminen maksaa, menee niille, jotka ovat käyttäneet pelkoa, ettette ole riittävän hyvä, jotta annatte rahanne heille. Tämä on kaksiteräinen miekka, koska antaessanne rahaa heille, teillä ei ole riittävästi rahaa annettavaksi niille ihmisille, paikoille, yrityksille ja tilanteille, jotka käyttäisivät rahanne ihmisten ja planeetan parantamiseen.

Tästä syystä olemme ottaneet riskin ja meillä on säännöllisiä tapaamisia neljännen ulottuvuuden keski- ja ylätasolla, jotta voitte liittyä seuraamme uniaikana. Sanomme "ottaneet riskin", koska meille neljäs ulottuvuus on hyvin samanlaista kuin merenpohjassa oleminen teille.

Neljännen ulottuvuuden taajuus on niin tiheä meille, että se tuntuu kuin meren paineelta meihin. Siksi meillä on lyhyitä vuoroja ja pysymme tuossa taajuudessa vain ns. vähän aikaa.

Haluamme onnitella teitä, maavapaaehtoisemme, oman neljännen ulottuvuuden auranne puhdistamisesta, mikä puhdistaa Gaian neljännen ulottuvuuden auraa riittävästi, että voimme lyhyen aikaa sietää rakkaan Gaian tiheän neljännen ulottuvuuden auraa.

Olemme hyvin tyytyväisiä, että monet maa-astiaa käyttävistä ystävistämme ovat kyenneet kouluttamaan enemmän ja enemmän niitä maavierailijoitamme, jotka eksyivät kolmannen ulottuvuuden maa-aikajananne valheisiin ja harhakuviin.

Koska monet teistä ovat kyenneet heräämään todelliseen moniulotteisuuteensa, pystytte tietoisesti hyväksymään ne korkeammat valotaajuudet, jotka kylvettävät rakasta Gaiaa ja valmistelevat sitä planeettaylösnousemukseen.

Niillä jotka käyttävät nyt maa-astiaa, on harvinainen tilaisuus osallistua lähestyvään planeettaylösnousemustapahtumaan. "Planeettaylösnousemuksella" tarkoitamme, että Gaia avaa viidennen ulottuvuuden elinympäristön tietoiselle väestölle.

Sanomme "tietoiselle väestölle", koska monet teistä ovat vierailleet viidennen ulottuvuuden Maassa, mutteivät muista tuota kokemusta palattuaan kolmannen ulottuvuuden maa-astiansa rajoittuneisiin havaintoihin.

Tästä syystä vierailemme unissanne, kun olette juuri valmis heräämään, toivoen, että muistatte tapaamisemme. Toivomme lisäksi, että dokumentoitte tapaamisemme ja jaatte sen toisten kanssa. Mustuttakaa myös niitä, joiden kanssa kommunikoitte, jakamaan omat kokemuksensa.

Mainokset ovat kouluttaneet teille, että teidän täytyy kuulla sama viesti uudestaan ja uudestaan hieman eri tavoin, ennen kuin voitte päättää, että tuo viesti on totta eikä vain mielikuvitusta.

Onneksi tämä 3D-iskostaminen ei ylitä estettä neljännen ulottuvuuden ajatteluunne, ellei itsetuntonne ole hyvin heikko. "Itsetunnolla" tarkoitamme sitä arvostusta, jota teillä on itseänne kohtaan.

Monet uniaikatapaamisemme ovat keskittyneet muistuttamaan teille, että galaktinen perheenne pitää tietä suuressa arvossa kaiken sen vuoksi, mitä olette tehneet auttaaksenne Gaiaa planeettaylösnousemuksessa.

Miten muistatte, että olette juuri heränneet tapaamisesta uniajassa? Muistatte luultavasti tapaamisemme heti herättyänne, mutta viestimme on usein hyvin ohikiitävä kolmannen ulottuvuuden tietoisuudellenne.

Siksi herätessänne uni mielessä, sulkekaa silmänne välittömästi uudestaan ennen täyttä heräämistä.

* Rentoutukaa tunteeseen, että olette sekä unimaailmassa että fyysisessä maailmassa.
* Sallikaa kuvien yöllisistä matkoistanne tanssia 3D-muistinne kanssa.
* Menkää meditatiiviseen tilaan, missä ette ole unessa, mutta ette täysin hereilläkään.
* Tässä tilassa voitte usein palauttaa mieleen ne tärkeät korkeamman ulottuvuuden viestit, jotka 3D-aivonne ovat tulkinneet vain uneksi.

Sitten kun saatte takaisin tuon unen:

* Astukaa uneen ja kertokaa se itsellenne silmät suljettuna.
* Kun kerrotte unen itsellenne, siirrätte sen neljännen ulottuvuuden unitodellisuudesta kolmannen ulottuvuuden tietoiseen ajatteluun.

Sitten kun avaatte silmänne:

* Ottakaa välittömästi kynä ja paperia, jotka ovat aina sänkynne vieressä.
* Ja kirjoittakaa nopeasti kaikki, minkä muistatte. Jos vaivutte takaisin uneen, se auttaa luultavasti teitä muistamaan uniaikaisen viestinne. Näin ollen kertokaa tuo uni varmasti itsellenne ja kirjoittakaa se välittömästi.

Harjoittelemalla koulutatte kolmannen ulottuvuuden valveaivonne muistamaan unet pidempään ja/tai muistamaan sen lyhyen kuvan tai viestin, joka lensi tajuntanne läpi heräämishetkellä.

Tämä lyhyt kuva tai viesti kertoo teille: "Tämä on ulottuvuuksienvälinen viesti, jonka haluat muistaa valvetilassasi." Kun seuraatte yllä olevaa prosessia, alatte muistaa elävämmin ja useammin unenne.

Pystytte myös muistamaan unenne pidempään, jotta pääsette tietokoneelle kirjoittamaan ne. Jos teillä on jokin päivittäinen meditointiharjoitus, vaikka vain muutaman minuutin, kykenette paremmin muistamaan unenne.

Muistakaa, että päivittäinen meditointi laajentaa tietoiset havaintonne korkeampiin ja korkeampiin todellisuustaajuuksiin.

Kun päivittäiset tietoisuustilanne laajentuvat korkeampiin ja korkeampiin ulottuvuuksiin, kokemuksenne jokapäiväisestä elämästä muuttuvat.

Sitten prioriteettinne muuttuu jokapäiväisestä selviytymisestä jatkuvaan planeettaylösnousemusprosessiin.

On enemmän ja enemmän maadoittuneita ihmisiä, jotka ovat vaihtaneet 3D-selviytymisestä 5D-ylösnousemukseen. He kaikki huomaavat: "Synnytät sen, mitä ajattelet."

Siksi jos ajattelette kaikkia kamalia asioita, joita tapahtuu 3D-maailmassanne, kalibroitte huomionne noihin kokemuksiin. Toisaalta jos ajattelette planeettaylösnousemusta, kalibroitte tietoisuutenne moniulotteiseen ITSEEN.

Fokusoituessanne moniulotteiseen ITSEEN, kommunikoitte jatkuvasti oman ITSENNE korkeampien havaintotaajuuksien kanssa.

Sitten samaan aikaan kun ne jotka voivat osallistua vain fyysiseen maailmaan, murehtivat myriadeista negatiivisista ja kontrolloivista viesteistä, joita he saavat joka päivä, te keskitytte korkeamman ulottuvuuden todellisuuteen, joka yhdistyy jatkuvasti päivittäisen 3D-elämänne kanssa.

Tämän korkeamman ulottuvuuden fokuksen avulla saatte enemmän ja enemmän informaatiota kehittyvästä moniulotteisesta todellisuudesta, jossa käytte unissanne, meditaatioissanne, luovissa hankkeissanne ja keskusteluissa toisten kanssa, jotka ovat myös hyväksyneet korkeamman ulottuvuuden ITSENSÄ ja korkeamman ulottuvuuden havaintonsa.

Ne jotka pitävät havaintonsa kiinni kolmannen ja alemman neljännen ulottuvuuden todellisuusversioissa, ovat aina vain pelokkaampia, vihaisempia, arvaamattomampia ja hämmentyneempiä.

Toisaalta ne jotka ovat hyväksyneet korkeamman ulottuvuuden kokemuksensa todellisiksi asioiksi, joita tapahtuu todellisessa maailmassa, ovat tyynempiä, keskittyneempiä ja omistautuneempia auttamaan Gaiaa planeettaylösnousemuksessa.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

10.4.2016 HISTORIA AJAN ULKOPUOLELLA

ViestiKirjoittaja hammer » 12.04.2016 19:45

HISTORIA AJAN ULKOPUOLELLA

Galaktista muinaisperhettä kanavoinut Suzanne Lie (www.multidimensions.com)
10.4.2016

Rakkaat ystävät,

Selittääksemme parhaiten, sallikaa meidän tehdä harhautus ja kertoa teille Maan moniulotteisesta muinaishistoriasta. Ennen kuin Maa putosi nykypäivän kolmannen ulottuvuuden värähtelyyn – itse asiassa jo ennen kuin Maa putosi neljänteen ulottuvuuteen – ei ollut polariteetteja. Mies ja nainen, protoni ja elektroni, vastaanottaminen ja projisoiminen olivat sama asia.

Maskuliinisen ja feminiinisen polarisoituminen alkoi atomista, minkä vuoksi ensimmäinen polarisoitunut ihminen oli nimeltään Aatami (adam vs. atom). Kauan ennen Atlantiksen romahtamista, kun Gaia oli edelleen viidettä ulottuvuutta, oli manner, joka täytti suuren osa teidän Tyyntämertanne ja jonka nimi oli Lemuria.

Lemurian aikakaudella oli vain ykseystietoisuus. Näin ollen ei ollut polariteetteja ja kaikki olennot olivat androgyynejä. Mielenkiintoista kyllä, lemurialaiset alkoivat ensimmäisenä kokeilla olentojen luomista, jotka olivat polarisoituneet mies- ja naissukupuoleen.

ALEMMAN ULOTTUVUUDEN ELÄMÄ

Lemurialaiset kokeilivat alemman ulottuvuuden olennon luomista, koska he tiesivät, että Gaia oli tarjoutunut löytämään alimman ulottuvuuden, jossa aistiva elämä voisi selviytyä. Lemurialaiset aloittivat polarisoitumiskokeilunsa jakamalla atomin kahteen polariteettiin: positiivinen/protoni/miespuolinen varaus ja negatiivinen/elektroni/naispuolinen varaus.

He päättivät tehdä alemman ulottuvuuden ihmisestä miehen, koska he ajattelivat, että maskuliinienergian dynaaminen toiminta olisi elintärkeää yhteiskunnalle, joka oli erotettu viidennen ulottuvuuden ykseydestä. Jostain syystä he eivät ajatelleet tehdä sekä mies- että naispuoleisia olentoja. Kenties näin oli, koska heillä oli suuria vaikeuksia löytää mitään olentoa, joka selviytyisi niin matalassa värähtelyssä.

Lemurialaiset jotka vaihtoivat muotoa yhtä helposti, kuin te vaihdatte vaatteita, näkivät ainoastaan yhden muodon vieraana ajatuksena. Kuitenkin heidän telepaattinen ryhmämielensä kertoi, että planeetan kohtalona oli, että energia putoaisi dramaattisesti. He olivat selvittäneet kaikki mahdolliset ratkaisut tähän uhkaavaan mullistukseen, mutta se oli kirjoitettu planeettahologrammiin eivätkä he voineet muuttaa sitä.

Siksi he tiesivät, että heidän täytyisi auttaa luomaan maamuoto, joka voisi selviytyä matalassa ulottuvuudessa, mahdollisesti jopa kolmannessa ulottuvuudessa. Lopulta he siirsivät tutkimuksensa atlantislaisille, uskoen kokeilujensa epäonnistuneen. He tekivät tämän suurelta osin siksi, että hologrammikirjoitukset sanoivat, että atlantislaiset olisivat vastuussa suuren katastrofin aiheuttamisesta.

MAAN ALLE MENEMINEN

Lemurialaiset tekivät rauhan sen kanssa, että jotkut heistä menisivät maan alle, kunnes voisivat sopeuttaa värähtelynsä siihen taajuuteen, jolle planeetta lopulta vakiintui. Tämä taajuus päätyi kolmanneksi ulottuvuudeksi.

Vei vuosituhansia, ennen kuin heidän aistikas kehonsa pystyi luomaan kulmikkaan, kolmannen ulottuvuuden kehon, jossa oli "lihareunat" ja "luuperusta". Lemurialaiset tiedemiehet havaitsivat kuitenkin, että luut voisivat säilyttää heidän historiansa, koska ne näyttivät kestävämmiltä kuin mikään muu kolmannen ulottuvuuden biologinen muoto.

He uskoivat, tai toivoivat, että he pystyisivät upottamaan lemurialaisen sivilisaationsa historian sen muodon luuytimen DNA:han, jonka he lopulta ottaisivat. Tällä tavalla heidän historiansa pysyisi haudatuissa luissa pitkään alemman ulottuvuuden olennon rajallisen elinkaaren yli. Lemurialaiset havaitsivat, että he voisivat piilottaa tämän informaation siihen 97%:iin DNA:sta, jonka länsimaiset tiedemiehet ovat nimittäneet "roskaksi".

Tämä roska-DNA toimii samalla periaatteella kuin kieli. Siksi se oli erinomainen informaation varastointiin. Lemurialaiset tiesivät, että kukaan ei edes ajattelisi katsoa esi-isiensä haudattuja luita, ennen kuin sivilisaatiosta oli tullut melko kehittynyt.

He toivoivat, että tuo sivilisaatio olisi riittävän kehittynyt käyttämään suuria lemurialaisia salaisuuksia vain luomiseen, ei tuhoamiseen. Kuitenkin jos heidän salaisuutensa oli tarkoitus tallentaa luihin, joidenkin heistä oli pidettävä fyysistä muotoa seuraavaan korkeamman valon saapumiseen saakka.

Sitten kun tuo korkeamman valon aalto pakotti Gaian korkeampaan taajuuteen, lemurialaiset palaisivat moniulotteiseen ITSEENSÄ ja ylisieluunsa jakaakseen kaikki upeat seikkailunsa. Jotkut lemurialaiset tarjoutuivat valvomaan Maata ja opastamaan niitä, jotka pystyisivät nostamaan tietoisuuttaan riittävästi kommunikoidakseen heidän kanssaan.

Ne lemurialaiset jotka tarjoutuivat jäämään Gaian kanssa, kun sen planeettataajuus putosi, pitäisivät värähtelynsä oktaavin tai pari korkeammalla kuin polarisoituneiden ihmisten värähtely. Tämä värähtely päätyi neljännen ulottuvuuden keski- ja yläosaan.

Lemurialaisten kolmas ryhmä menisi syvälle Maan luoliin ja onkaloihin alentaakseen hitaasti värähtelynsä sopimaan yhteen Gaian kanssa.

Nämä lemurialaiset ottaisivat lopulta kolmannen ulottuvuuden muodon. Vain kehittyneimpiä lemurialaisia valittiin tähän tehtävään, kun näkijät tiesivät, että pimeään polariteettiin putoamisen haasteet olisivat valtavia.

IHMISEN POLARISOITUMINEN

Kun planeetan värähtely putosi todella alempaan neljänteen ja lopulta kolmanteen ulottuvuuteen, myöhemmin ihmisenä tunnettujen olentojen polarisoituminen oli valmis. Atlantislaiset olivat todellakin olleet hyvin tärkeänä apuna luomassa kokemusta polarisoituneesta yksilöllisyydestä. He tekivät kokeita monilla alemman värähtelyn olennoilla luomalla yhdistelmän hengestä/androgyynistä "ihmisestä" ja eläimestä, joka oli polarisoitunut sukupuoliin.

Lopulta näiden kokeilujen itsekkyys ja julmuus näytti alentavan heidän värähtelyään. Ylemmän neljännen ja viidennen ulottuvuuden ykseydessä kaikki jakavat tunteet, ajatukset ja kokemukset kaikkien muiden kanssa. Tämän vuoksi kukaan ei vahingoittaisi toista – tai he vahingoittaisivat myös itseään.

Kuitenkin tietyt atlantislaiset tiedemiehet löysivät mustan magian, joka salli heidän suojautua toisten tuskalta. He tekivät tämän löytämällä tapoja sammuttaa väliaikaisesti valonsa sammuttamalla ATMA:n, elämän kolminkertaisen liekin, sydämessään.

Tämä oli todella vaarallista, sillä sielu pystyi jättämään heidän kehonsa, kun ATMA oli sammutettu. Jos he sytyttivät sen taas ajoissa, he pystyivät silti palauttamaan sielun kehoonsa. Valitettavasti he oppivat vasta paljon myöhemmin, että heidän värähtelynsä aleni ja aleni joka kerta, kun he tekivät tätä "taikaa". Lopulta sielu lähti heidän kehostaan, kun värähtely oli liian matala, ja heistä tuli sieluttomia maa-astioita.

Ilman sielun integroitumista kehoon, he pystyivät tekemään mitä tahansa kenelle tahansa tuntematta toisen ihmisen tuskaa. Näin julmuus alkoi. Kun he päätyivät 3D-värähtelyyn, he havaitsivat, että heillä oli erilaiset kehot. Joillakin heistä oli mieheksi polarisoitunut keho, jossa oli enemmän projisoivaa, aggressiivista ja älyllistä olemusta, kun taas toisilla oli naiseksi polarisoitunut keho, jossa oli enemmän vastaanottavaa ja luovaa tunneolemusta.

POLARISOITUNUT PLANEETTA

Kun koko planeetasta tuli kolmatta ulottuvuutta, kaikilla jotka päättivät jäädä Gaian kanssa "kokeiluun", oli kolmannen ulottuvuuden muoto. Kaikilla oli myös muoto, joka oli joko mies tai nainen. Valitettavasti ne jotka olivat tulleet 3D:hen ensin – ne jotka olivat käyttäneet mustaa magiaa ja oppineet julmuuden – olivat olleet siellä paljon kauemmin ja tunsivat 3D-todellisuudessa selviytymisen säännöt.

Näin ollen pimeistä olennoista tuli johtajia. Näiden armottomien olentojen ollessa vallassa, oli niin suurta julmuutta ja tuskaa, että ihmisrotu oli vaarassa kuolla sukupuuttoon. Oli Atlantiksen pappeja ja papittaria jotka olivat päättäneet elää kolmannessa ulottuvuudessa, mutta he pysyivät omissa oloissaan ja välittävät vähät tavallisista ihmisistä.

Siksi korkeampiin ulottuvuuksiin lähti kutsu valo-olentojen löytämiseksi, jotka olisivat halukkaita ottamaan muodon tavallisten ihmisten parissa pimeyden tasapainottamiseksi. Onneksi monet valo-olennot vastasivat kutsuun, mutta valitettavasti monet heistä eksyivät pimeyteen. Kuitenkin muutama heistä oli riittävän voimakas pysyäkseen valossaan. Näin alkoi valon ja pimeyden polarisoituminen.

Tämä polariteetti laajeni, kun valo-olennot tekivät "hyviä" asioita ja pimeät olennot tekivät "huonoja" asioita. Valo-olennot pystyivät selviytymään vain vetämällä jatkuvasti voimaa korkeamman värähtelyn elämänvoimasta. Tämä voima alettiin myöhemmin tuntea armona, praanana ja/tai rakkautena.

Toisaalta pimeät olennot vetivät voimaa muiden 3D-ihmisten ydinolemuksesta. Pimeät olennot olivat niin äärimmäisen armottomia, että kauhistuneet tavalliset ihmiset sallivat ydinolemuksensa jättää piinatun kehonsa säälimättömien johtajien seurassa.

Pimeät sielut varastivat sitten tuon ydinolemuksen itselleen. Tämä piinattuna oleminen alettiin myöhemmin tuntea pelkona. Tällä tavalla rakkaudesta ja pelosta tuli polariteetit.

Kun planeetasta tuli aina vain polarisoituneempi, värähtelystä tuli alempi ja alempi. Pimeät olennot tiesivät, että jos he pystyisivät tekemään planeetan värähtelystä riittävän matalan, kaikkien valo-olentojen täytyisi lähteä tai niillä olisi vaarana joutua pimeyteen. Siksi he pysyivät mahdollisimman julmina. He havaitsivat pitävänsä vallasta toisiin ihmisiin, eläimiin ja siihen planeettaan, joka majoitti heidät.

LEMURIALAISTEN PALUU

Lemurialaiset pystyivät lopulta ottamaan 3D-kehonsa ja heistä tuli alkuperäiskansoja, kuten intiaanit, inuiitit, saamelaiset (tunnetaan lappalaisina), polynesialaiset, aboriginaalit, maorit ja muut Afrikan ja Amerikan kotoperäiset kansat. Tähän päivään saakka nämä lemurialaisten jälkeläiset ovat palvelleet Maa-jumalatarta ja kunnioittaneet vanhoja perinteitä, jotka olivat kerran lemurialaisia.

Valitettavasti näistä yhteiskunnista tuli lopulta "kukistettuja kansoja", koska he eivät sopineet yhteen niiden pimeiden olentojen julmuuden kanssa, jotka eivät tunteneet mitään ykseyttä toisten, planeetan tai oman hiipuvan valonsa kanssa.

Näin lemurialaiset odottivat taas. He eivät kadottaneet koskaan yhteyttään maahan ja Gaiaan ja he käyttivät salaa rituaalejaan ja seremonioitaan sen suojelemiseen. Jotkut lemurialaiset ottivat vesiolentomuotoja, kuten valaat ja delfiinit. Onneksi koska lemurialainen sielu oli yhtä Gaian kanssa, he olivat yhtä myös galaksin kanssa. Tämän vuoksi he tiesivät suuren valon lähestyvän siirryttäessä Vesimiehen aikaan.

Näiden lemurialaisten jälkeläisten täytyisi vain sinnitellä, kunnes Gaia lähestyisi Vesimiehen aikaa, jossa planeetan värähtely alkaisi taas nousta. Tuossa kohtaa pimeyden voimien täytyisi joko ottaa enemmän valoa itseensä tai kuolla pois muun heikentyvän kolmannen ulottuvuuden kanssa. Lemurialaiset eivät aikoneet rangaista ketään, koska Gaia-yhteytensä kautta he voivat yhdistyä myös Kaikkeen olevaiseen.

Kaiken olevaisen ykseystietoisuudessa ei ole tarvetta rangaista toisia, kun ei ole mitään toisia. On vain ykseys. Tämä ykseys on täynnä korkeampaa valoa ja lemurialaiset tiesivät sen. He tiesivät myös, että korkeampi valo poistaisi vähitellen planeetan polarisoitumisen.

Feminiinisen/negatiivisen varauksen ja maskuliinisen/positiivisen varauksen välisestä asteikosta tulisi vähitellen kapeampi ja kapeampi, kunnes syntyisi mies- ja naispuolen tasapaino. Tuossa kohtaa kaikki polarisoitunut varaus otettaisiin pois Gaiasta ja näin kaikista sen asukkaista.

POLARITEETTIEN TASAPAINOTTAMINEN

Koska Gaia on kollektiivitodellisuus, Maan kaikilla asukkailla on sen valo sisällään, aivan kuten Gaialla on Maan asukkaiden valo sisällään. Ihmiskehon paikka joka sisältää avaimen mies- ja naispolariteetin tasapainottamiseen, on aivojen pyhässä kolmiossa.

Mies- ja naispolariteetin sisäinen avioliitto, mystinen avioliitto, aivojen pyhässä kolmiossa, tasapainottaa polariteetin aivojen oikeassa ja vasemmassa aivopuoliskossa. Kun tämä polariteetti on tasapainossa, kokoaivoajattelu aktivoituu.

Käpy- ja aivolisäke ovat polarisoituneita siinä mielessä, että käpylisäke on feminiininen/vastaanottava ja aivolisäke on maskuliininen/projisoiva. Sitten kun nämä kaksi rauhasta voivat jakaa ja yhdistää olemuksensa aivojen kolmannessa kammiossa, maa-astian varaukset/polariteetit tasapainottuvat vähitellen.

Mitään ei tietenkään oteta pois. Aivan kuten mies- ja naispolariteetin tasapaino on yhtä kuin täyteen ladattu paristo, aivojen mies- ja naistasapaino on yhtä kuin täyteen ladattu biologinen tietokone.

* Ilman maskuliini- ja feminiinipolariteetin aiheuttamaa epätasapainoa, miehistä ja naisista tulee androgyynejä.

* Oikea/negatiivinen/elektroni ja vasen/positiivinen/protoni sekoittuvat kokoaivoiksi.

* Samaan aikaan kolmas silmä avautuu näkemään todellisen kuvan ja kruunu sallii valokehon räjähtää esiin kuorestaan kuin puhkeava lootus!

Sitä odotellessa DNA sisältää muiston androgyyninä, moniulotteisena valo-olentona olemisesta. Kun aivot palaavat (maskuliinisen ja feminiinisen puolen) tasapainoon, uusi biologinen tietokone aktivoituu ja ihminen aloittaa matkan kotiin viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli.

Tähtialus Maa, emäalus jolla on miljoonia pieniä valoastioita, valokehoja, aloittaa suuren galaktisen kiertomatkan.

Älkää jääkö tästä matkasta. Se lupaa olla "tämän maailman ulkopuolella".

Hyvää matkaa, Gaia. Ansaitset loman.

Galaktinen muinaisperheenne

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit