Chambers Maria (soulsoothinsounds.wordpress.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

28.2.2020 KORONAVIRUS ...

ViestiKirjoittaja hammer » 01.03.2020 21:23

KORONAVIRUS – PANDEMIAN PELKOA VAI PELKOPANDEMIA?

Kirjoittanut Maria Chambers (soulsoothinsounds.wordpress.com)
28.2.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Koronavirukseen on eri perspektiivejä, ja voimme vain spekuloida tässä kohtaa. Mutta yksi asia on varma: se on muutoskatalyytti. Se on ehdottomasti herätys niille ihmisille, jotka ovat olleet epätasapainossa ja jumissa vanhoissa uskomusjärjestelmissä, jotka eivät enää palvele heitä.

Erityisesti niissä maailman osissa, joissa nuo järjestelmät ovat olleet käytössä erittäin pitkään. Mutta taipumuksena on panikoida ja yrittää estää tartunta keinoilla, jotka eivät ole kovin tehokkaita. Ja se tekee elämästä vielä vaikeampaa.

Tuosta pelosta tulee pandemia. Pelolla on kyky levitä viruksen lailla. Olemme nähneet tämän monta kertaa, erityisesti omassa elämässämme, ja se tekee asiat paljon pahemmaksi. Mutta sitä mieli tekee. Se menee pelko- ja selviytymismoodiin.

Huolestuttavampi asia on, menevätkö ihmiset paniikkiin ja äärimmäisyyksiin estämistoimissaan, ja näemme sitä jo ympäri maailmaa.

Millään ei ole valtaa/voimaa, jota emme ole antaneet sille. Pelkoa on helppoa kasvattaa niissä, jotka tuntevat haavoittuvuutta. Se on tarttuvaa. Ebola-viruksen ja ajankohtaisen koronaviruksen leviäminen on myös pelon seurausta. Merkittävää on, että se on nimitetty virukseksi.

Tietokoneteknologiaan liittyen sanomme esimerkiksi, että jokin viesti on levinnyt viruksen lailla. Ohjelmistot ja laitteet ovat myös virusten kohteena. Ihmismieli on pelon syöttömaaperää ja se voi vioittua pelosta. Joskus tuosta pelosta voi tulla niin kaikenkattavaa, että se voi kirjaimellisesti tappaa meidät.

Virusta – vaikka olisi kuinka voimakas – ei voi olla siellä, missä ei ole pelkoa. Henkisessä yhteisössä ne joidenkin väitteet, että pimeät voimat ovat luoneet viruksia, mm. AIDS:n, eliminoimaan ihmiskunnan, ovat vain yksi pelon ja uhritietoisuuden muoto.

Virusten voimakkaammat kannat joista tulee immuuneja antibiooteille, symboloivat mieltä, josta tulee nokkelampi siinä, miten se saa aikaan suurempaa ja parempaa pelkoa ja propagandaa.

Pelko on pandemia, eivät virukset. Tunne haavoittuvuudesta jollekin itsemme ulkopuoliselle, jopa jollekin mikroskooppisen pienelle, on ironista, ottaen huomioon, miten voimakkaita ja valtavia luojakykymme ovat. Mutta niin kauan kun näemme itsemme mitättöminä pikku ihmisinä, joilla ei ole kontrollia kehostaan ja elämästään, olemme altis kaikenlaisille peloille ja sairauksille.

Useimmat ihmiset eivät käsitä, että AIDS oli virus, joka kehittyi syyllisyydestä. Monet homoyhteisössä tunsivat valtavaa syyllisyyttä seksuaalisen suuntautumisensa vuoksi, ja sitä lisäsi vielä ahdasmielinen kulttuuri heidän ympärillään.

Kaksi ihmistä voi altistua samalle tappavalle virukselle, ja toinen voisi kuolla, kun taas toinen ei saisi edes oireita. Ja tämä johtuu enimmäkseen noiden yksilöiden tietoisuudesta ja aikomuksesta. Mitään ei tapahdu ilman lupaamme jollain tasolla. Niin voimakkaita luojakykymme ovat.

Virukset leviävät kuin pelko … ihminen tartuttaa toisen. Mutta vain jos tämä on altis sille. Ja jos hänen immuunijärjestänsä ei toimi, myös tunnepuolella. Sanotaan, että kehostamme tulee virusten isäntä. Isäntä kutsuu tyypillisesti vieraan taloonsa, vaikkakin alitajuisesti. Ja monia viruksia on jo kehossa piilevänä, ja ne odottavat oikeita olosuhteita aktivoituakseen ja "hyökätäkseen". Jotkut virukset ovat kehon tapa huuhtoa ulos myrkkyjä.

Ja hyvä uutinen on, että kun integroimme valokehomme fyysiseen kehoon, meistä tulee suhteellisen immuuni kaikenlaisille viruksille ja sairauksille. Ei ole sattumaa, että tähän integrointiin liittyy myös pelosta irtipäästäminen. Virukset ovat tarttuvia, ja niin on myös pelko, riippuen isännän alttiudesta pelkopohjaiselle todellisuudelle.

Jos joku pelkää mahdollisuutta saada esimerkiksi koronaviruksen, kysymme ehkä, mikä osa hänessä pelkää hyökkäystä? Armeijat tunkeutuvat alueille. Mielemme yrittää tunkeutua rauhaamme omilla peloillaan.

Jotkut osamme tuntevat haavoittuvuutta, vaarantumista. Haurautta. Yritämme vahvistaa elimistöämme oikeilla ruuilla, lisäravinteilla, mantroilla. Mutta kaikki se perustuu pelkoon. Ja jos pelkoa ei hillitä, se voittaa vääjäämättä.

Paras puolustus on olla puolustautumatta. Vain rentoutua ja kehittää rauhan- ja ilontunnetta. Mitä enemmän yritämme puolustautua joltakin, sitä enemmän annamme sille valtaa/voimaa.

On kaikenlaisia viruksia. Viruksia on politiikassa, suuryrityksissä ja kirkoissa. Ne ovat tasapainottomuuksien kasvualustoja. Ne vetävät niitä, jotka ovat ahneita vallalle ja kontrollille. Jumalainen feminiinisyys on korjaamassa nyt tuon tasapainottomuuden tällä planeetalla.

Mutta ihmisiä kuolee viruksiin koko ajan, flunssaan, jos he ovat vaarantuneet ja jos he ovat valmiita lähtemään planeetalta. Mutta useimmat ihmiset sairastuvat joksikin aikaa ja sitten toipuvat. Ja sama pätee koronavirukseen. Kaikki on hyvin.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

1.3.2020 INSPIRAATIOTA VAI HAUTOMISTA?

ViestiKirjoittaja hammer » 03.03.2020 09:32

INSPIRAATIOTA VAI HAUTOMISTA?

1.3.2020

Monilla meistä näyttää olevan enemmän hautomista kuin inspiraatiota, eli olemme hyvin eristäytynyt ja tarvitsemme tavallista enemmän aikaa itsellemme. Emme ehkä ole erityisen innostunut aloittamaan uusia projekteja tai matkustamaan, tekemään merkittäviä muutoksia elämässämme, ainakaan ulkopuolella.

Se voi olla hämmentävää, koska mielemme tulkitsee sen niin, että olemme jumissa. Ja olemme jumissa ikuisesti. Mikä ei tietenkään ole totta. Itse asiassa sisäisillä tasoilla tapahtuu nyt valtava määrä asioita, joita mieli ei voisi koskaan ymmärtää.

Jokainen meistä on tietysti tämän ruumiillistuneen valaistumisprosessin eri vaiheessa, mutta monet meistä jotka olemme nyt loppuvaiheissa, ovat hyvin herkässä paikassa, jossa tarvitsemme suuria määriä hiljaista tilaa.

Ja jos uskomme siihen, sielumme varmistaa, että saamme sitä. Jos emme usko, saatamme löytää itsemme tilanteesta, jossa meillä ei ole vaihtoehtoa. Vaikka se tuntuu tulevan ulkopuolelta, kuten lyhytaikainen sairaus tai kova väsymys, luota, että sinä järjestät sen sisäisillä tasoilla parhaaksi ja korkeimmaksi hyväksesi.

MUISTUTUS

Kaikki ne vaikeudet ja koettelemukset joita olet käynyt läpi ja joita ehkä edelleen käyt läpi, otit ihmiskunnan puolesta. Olit vahvempi kuin useimmat ihmiset ja kykenit prosessoimaan toisten tasapainottomuuksia, koska näit, etteivät he pystyneet siihen itse.

Lähes mitkään ongelmat – fyysiset, tunnepuolen ja taloudelliset – eivät olleet sinun. Tunne sitä hetki.

Ja olen kirjoittanut laajasti niistä irtipäästämisestä. Se ei ole enää tarpeellista, ja itse asiassa se ei voi olla osa uutta tietoisuuttamme. Mutta meissä on osia, jotka saattavat edelleen haluta roikkua menneisyydessä, perinnössämme ja sukulinjassamme, pelosta ja väärästä uskollisuudesta.

Mutta se kannattaa toistaa uudestaan ja uudestaan, kunnes se menee todella perille. Muuten päädymme ottamaan asiat liian henkilökohtaisesti. Ja päädymme yrittämään ratkaista nuo ongelmat analysoimalla itseämme ja yrittämällä parantaa itsemme, mikä on ajan haaskausta.

Ja juuri siitä syystä mikään tuosta yrittämisestä ei toimi – ei ole oikeasti mitään parannettavaa tai korjattavaa. Ja niin kauan kun mielellä on jotain "työstettävää", siitä tuntuu edelleen relevantilta. Koska mieli kärsii kovimmin tässä prosessissa. Se pelkää, ettei ole enää relevantti.

Mutta sekään ei ole meidän ongelmamme. Mieli tekee, mitä tekee, ja mitä pikemmin olemme sujut sen kanssa, sitä parempi. Koska mieli saa lisää todisteita sielulta ja sydämeltä siitä, että tämä luottamusjuttu oikeasti toimii. Elämä oikeasti virtaa, kun sallimme energioiden palvella meitä.

Kun sallii mielen olla sellainen, kuin on, ja sallii kaiken olla sellaista, kuin on, se on nopein tie oivaltamiseen.

Siis kunnioitetaanpa itseämme kaikesta siitä työstä, mitä olemme tehneet tässä elämässä ihmiskunnan ja tämän planeetan puolesta. Siitä että olemme ottaneet itsellemme hyvin paljon, siitä että olemme tiennäyttäjiä ja uuden tietoisuuden pioneereja.

SOIHDUN SIIRTÄMINEN

Ja ollaanpa nyt sinut sen kanssa, että sallitaan toisten tehdä tuo työ. Pitää energioita planeetan ja ihmiskunnan puolesta. Koska heitä on tällä nyt enemmän ja enemmän. Ja me olemme viitoittaneet tietä heille sisäisen työmme kautta.

Annetaanpa soihtu niille, jotka haluavat tehdä ilo sydämessään sitä työtä, mitä me olemme tehneet. Ja siirrytään siihen uuteen työhön, jota teemme ilo sydämessämme – eli olemme täysivaltaisia olentoja, jotka kantavat Kristus-tietoisuutta sisällään. Se merkitsee, että olemme kumppanuudessa heränneen ja valaistuneen osamme kanssa. Se merkitsee, että kannamme ikuista iloa sydämessämme, mielessämme ja kehossamme. Eikä se ole oikeasti lainkaan työtä, koska ei ole enää vakavamielistä työtä.

Ja jos se merkitsee hautomista vähän pidempään, niin olkoon.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

3.3.2020 SIELU PUHUU

ViestiKirjoittaja hammer » 13.03.2020 10:03

SIELU PUHUU

3.3.2020

Sielu puhuu mielelle …

"Rakas mieli, alatko tuntea helpotusta? Alatko lopultakin hengittää ulos? Oletko vielä epäileväinen siinä, että voit päästää irti kaikesta kontrollista? Tarpeesta ottaa selvää kaikesta? Alkavatko hartiasi rentoutua? Avaatko lopultakin nyrkkisi?

Rakas mieli, rakas miespuolinen energia, sinun ei enää tarvitse jatkuvasti todistaa itseäsi tai arvoasi minulle. Sinua ei potkaista ulos. Sinua tarvitaan tässä. Mutta en reagoi enää kiukkupuuskiisi. En yritä hoitaa sinua tai turhautumistasi. Voit yrittää kiinnittää huomioni kaikkiin tunteisiin, kaikkiin pelkoihin, mutta älä odota, että huijaat minua enää. Nyt on liian suuret panokset. On tultu viimeiseen hetkeen.

Olen ollut kanssasi niin kärsivällinen kuin mahdollista, mutta tämä on minun kehoni ja tämä on minun elämäni. En ole kiinnostunut siitä, että ruokit itseäsi minun energioillani. Se ei enää toimi."

Ja sielu jatkaa ….

"Mutta rakas mieli, sinäkin näytät olevan kriisipisteessä. Näytät olevan voimiesi rajoilla. Alat oivaltaa, ettet voi paljon pidempään enää yrittää järjestellä tätä elämää. Olet väsynyt. Uupunut.

Ja miten upeaa siinä paikassa onkaan olla. Se on hyvä paikka sanoa se. Peli loppu. Niellä ylpeys ja ottaa "pääset vapaaksi vankilasta" -kortti, jota sinulle tarjotaan. Vastarintasi on pientä. Nyt voin tulla sisään helpommin. Kiitos.

Ja alat tuntea sen, eikö vain? Se tuntuu melko hyvältä, eikö vain? Vähän vieraalta. Mutta ei oikeastaan. Olet tuntenut tämän aiemmin. Olet tuntenut minut lähelläsi aiemmin, mutta sinun täytyi piilottaa minut selviytymistarkoituksesta.

Mutta nyt sinun ei tarvitse piilottaa minua. On turvallista saada minut tänne taas. Itse asiassa olen aina ollut täällä, rakas. Mutta sinä rakensit muurit. Sinusta tuli erittäin hyvin siinä. Muurit jotka pitivät minut poissa, vai pitivätkö ne vain sinut lukittuna sisään?

Siis rakas mieli, luovutko lopultakin kontrollista, vai tulpaatko panokset manipuloinnissa? Joka tapauksessa, tämä on minun kehoni ja minun elämäni. Voit tehdä tämän helpolla tavalla, tai voit tehdä sen vaikeammaksi itsellesi."

Ja sydämelle …

"Rakas sydän, sinä ja minä olemme linjassa useimmissa asioissa. Ja olemme hyvä tiimi. Sinulla on täysi tukeni, mikä merkitsee, että työskentelemme yhdessä varmistamaan, että olemme hallitsevia energioita tässä kehossa. Se merkitsee, että rakas mieli tukee meitä, ei toisinpäin."

Ja mielelle ja sydämelle …

"Ja rakas mieli ja rakas sydän, minäkin olen ollut huolissani kummankin jalkani laittamisesta tähän todellisuuteen. Kaikki ei liity teihin! Kyse ei ole vain teidän vastustuksestanne. Erityisesti mitä tulee feminiinisiin, intuitiivisiin energioihin … sanotaanpa vain, ettei tämä planeetta ole ollut kaikkein vastaanottavin niitä kohtaan.

Mutta ymmärtäkää tämä. Minulla on taustatukea. En vain minä ole tulossa kehoonne ja elämäänne, vaan myös suuri jumalainen olemuksenne. Olemus joka vapautti minut ja vapautti teidät olemaan ainutlaatuinen ja täysivaltainen olento.

Siis jos haluatte loppututkintoa ja työpaikkasuosituksia, älkää katsoko pidemmälle. Tämän korkeammalle ei pääse. Oikeasti."

-----------

hammer
Ylläpitäjä

8.3.2020 YKSEYDESTÄ TÄYSIVALTAISUUTEEN

ViestiKirjoittaja hammer » 16.03.2020 21:01

YKSEYDESTÄ TÄYSIVALTAISUUTEEN

8.3.2020

Henkisissä yhteisöissä puhutaan paljon ykseydestä. Ja on totta, että tulimme kaikki yhdestä Lähteestä, Kaikesta olevaisesta. Ja monilla on se uskomus, että palaamme kaikki lopulta lähteeseen, ykseyteen. Ja puhutaan paljon siitä, että olemme kaikki yhtä. On myös se ajatus, että ylösnousemus on menemistä ihmisyydestä jumaluuteen. Että meistä tulee jotenkin superihminen tai superenkeli.

Mutta itse asiassa meistä on tulossa täysivaltainen. Emmekä menetä ihmispersoonallisuuttamme tai ihmisitseämme. Kyse on enemmän ihmisen ja jumaluuden yhteensulautumisesta. Ihmisen ja ikuisen itsen kumppanuudesta toistensa kanssa.

TUOLLE PUOLEN SIIRTYMINEN

Olet luultavasti huomannut omassa elämässäsi, ettet ole enää kiinnostunut kuulumaan mihinkään ryhmään tai yhteisöön. Sinulla saattaa olla perhe tai ystäviä, joiden kanssa hengaat, mutta olet hyvin tietoinen, että olet täysivaltainen ja itsenäinen olento.

Ihmisiä ympärilläsi saattavat kiehtoa omat esi-isät, he ovat uteliaita sukupuustaan ja juuristaan, mutta sinä olet periaatteessa päästänyt irti kaikista noista siteistä. Ei vihaisena tai torjuen, vaan kunnioittaen noita esi-isiä. Mutta se ei enää palvele sinua siellä, minne olet menossa. Eikä se enää palvele myöskään esi-isiäsi.

Itse asiassa huomaat, ettet enää samaistu edes henkisenä tai henkisen ryhmän osana olemiseen. Olet siirtynyt yli hyvin monista käsityksistä tuossa ryhmätietoisuudessa. Et ole new agea, et ole henkinen, joten mikä sinä olet?

No, et ole enää vain ihminen. Se on varmaa. Ei mikään ihme, että sinusta tuntuu hyvin kummalliselta joinain päivinä. Kenties kävit läpi identiteettikriisin. Ymmärrettävää, ottaen huomioon, että identiteettisi oli rakennettu ihmisenä olemiselle, jolla on vain mieli ja keho. Ja ihmisenä jonka oletettiin olevan osa perhettä, esivanhempia, sukulinjaa, yhteisöä, maata, maailmaa.

Ja myös sieluna sinun oletettiin olevan osa henkiperhettäsi muissa ulottuvuuksissa, oli se sitten Mikaelin tai Rafaelin perhe, tai jokin muu.

Mutta valaistumisessa menemme kaiken sen yli. Meistä tulee totaalisen täysivaltainen. Ajan kuluessa emme enää turvaudu henkioppaisiimme. Apupyörät on poistettu. Meitä kehotetaan luottamaan itseemme – eli omaan sieluumme, omaan "minä olen" -olemukseemme – kaikessa mitä tarvitsemme. Rakkaudessa, tuessa ja ilossa.

Sen vuoksi elämämme hajosi, meni poikittain ja meistä tuntui, ettei mikään mitä yritimme, toiminut enää vanhassa energiassa. Päästimme irti hyvin paljosta. Meistä tuntui, että menetimme oman itsemme, identiteettimme. Emme voineet olla riippuvaisia ihmisistä, niin kuin ennen olimme.

Se oli pelottavaa ja yksinäistä. Se toi esiin tuon hylkäämistunteen, joka meillä oli, ennen kuin laitoimme jalkamme ensimmäistä kertaa tälle planeetalle. Tuo lankeaminen armosta.

Mutta olemme palamassa – tavallaan – takaisin kotiin, ikuiseen itseemme, mutta nyt koemme sen täällä, tässä kehossa, tässä elämässä. Ja ainoa tapa jolla voimme tehdä sen, on päästää irti kaikista ihmisistä, elävistä ja toisissa ulottuvuuksissa olevista, aina henkiperheisiimme saakka.

Mutta irtipäästäminen ei merkitse, että olemme hylänneet ketään heistä. Päästämme irti vain vanhoista kaavoista, jotka pitivät meidät vangittuna ja riippuvaisena toisista. Emme ole päästäneet irti historiasta, vaan olemme vapautuneet haavoista. Tunnetaakasta. Olemme muuttaneet perspektiiviämme menneisyydestä. Ja tavallaan se on parantanut menneisyytemme.

Emme ole menettämässä ihmisitseämme. Ihmispersoonallisuutemme ei kuole, kun siirrymme oivaltamiseemme. Se integroituu meihin. Siitä tulee enemmän. Itseä rakastavampi, aistillisempi. Luottavampi. Siis luonnostaan siitä tulee terveempi, yltäkylläisempi. Iloisempi. Leikkisämpi, epäkunnioittavampi, huolettomampi. Itseriittoisempi. Tyydyttynyt.

Siis jos käyttäisimme sanaa "ykseys", voisimme sanoa, että meistä tulee yhtä itsemme kanssa. Kaikkien itsejemme, kaikkien entisten elämiemme ja kaikkien aspektiemme kanssa. Sielumme ja "minä olen" -olemuksemme kanssa.

Samalla tavalla kuin usein tunsimme, kun tulimme yhteen rakastajan kanssa, jolloin sulauduimme yhdeksi. Mutta tämä on vielä parempaa, koska emme mene itsemme ulkopuolelle. Olemme täysin itsenäinen, täysivaltainen ja tyytyväinen itsessämme.

IKIVANHA UNELMA

Se oli monien meidän ikivanha unelma, olla lopulta täällä ihmisenä ja sieluna ja "minä olen" -olemuksena. Kulkea tällä planeetalla ruumiillistuneena, valaistuneena olentona.

Valitsimme erityisesti tämän ajan tulla oivaltaneeksi, koska tässä ajassa teknologiasta on tullut tapa elää. Mikä onkaan parempi aika valaa tietoisuutta tuohon teknologiaan, kun sitä ei ole vielä käytetty kovasti väärin.

Olemme täällä heränneinä olentoina nauttiaksemme elämästä. Ollaksemme esimerkkejä siitä, miten energia työskentelee meidän hyväksemme, emme me sen vuoksi. Olemme täällä näyttämässä omalla esimerkillämme, miten kaikki mitä ihminen tarvitsee, on jo sisällä. Näyttämässä, ettei ole mitään tarvetta varastaa energioita toisilta. Näyttämässä, että yksinoleminen ei ole sama asia kuin yksinäisyys. Täysin päinvastoin. Täysivaltaisuus on täyttymyksen tila. Ehjä ja täydellinen.

Siis saamme leikkiä kenen kanssa tahansa, emmekä koskaan tunne riippuvuutta hänestä. Se on uskomaton tunne. Ja fyysisen kokemuksen aistillisuus. Sitä ei voisi koskaan toistaa millään itsemme ulkopuolisella. Ei millään huumeella, ei millään tempulla, ei millään suhteella toiseen.

Onko tällä planeetalla parempaa esimerkkiä siitä, mitä itserakkaus on? Itserakkaus hyväksyy kaikki ns. varjot sisällä. Surun, pelon, turhautumisen. Epäilyn. Häpeän ja syyllisyyden.

Tuossa vähittäisessä hyväksymisessä sielumme avustuksella, meistä tulee rakastava kumppani itsellemme. Tuollaista rakkautta ja hyväksyntää olemme etsineet toisilta ja päädyimme syyttämään heitä siitä, etteivät he antaneet sitä meille.

Vaikeinta on, ettei meidän tarvitse yrittää tehdä siinä mitään. Kyse ei ole niinkään siitä, että ihminen antaa anteeksi itselleen ja hyväksyy itsensä – se on sielumme sallimista rakastaa meitä.

Ihmispersoonallisuudellamme ei ole aavistustakaan, miten valaistuminen tehdään. Sen ei pitäisi olla vastuussa siitä. Sen täytyy kuitenkin hellittää enemmän, rentoutua ja vain sallia. Tämä vastaa samaa, kuin pyytäisi työnarkomaania ottamaan kuukauden vapaata ja istumaan sohvalla katselemassa Netflixiä. Odotettavissa on merkittävää vastarintaa.

Mutta täysivaltaisuus vaatii kulkemaan yksinäistä polkua. Vaikka sinulla olisi perhe, kuljet silti tuota polkua yksin. Vaikka sinulla on tukiseurue ja rakkautta muista ulottuvuuksista ja muilta heränneiltä ihmisiltä. Kuljet pyhän yksinäisyyden polkua jonkin aikaa, ennen kuin alat tuntea sen läsnäolon, kuka olet ja kuka olet aina ollut.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

11.3.2020 VALAISTUMISEN SALAISUUS

ViestiKirjoittaja hammer » 21.03.2020 10:14

VALAISTUMISEN SALAISUUS

11.3.2020

Salaisuus on paljastunut. Tie valaistumiseen ja oivaltamiseen on itsen täydellinen hyväksyminen. Pimeyden, valon, maskuliinisen, feminiinisen ja ihmispersoonallisuuden hyväksyminen mielen ja sydämen kera. Se on sielun ja jumalaisen ikuisen itsen, "minä olen" -olemuksen hyväksymistä. Se on kaikkien puolien ja aspektien hyväksymistä kaikista elämistämme – menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus.

Se on sitä pähkinänkuoressa. Siis olemme valmiita tässä. Ei ole mitään muuta sanottavaa siitä. Se on yksinkertaista. Sitä ei tarvitse edes kirjoittaa muistiin – se on helppo muistaa. Valaistuminen on itsen täydellistä hyväksymistä.

Mutta odota. Onko se edes mahdollista? Eikö ihminen ole luonnostaan itsekriittinen olento? Hän on alttiimpi kritisoimaan itseään kuin rakastamaan itseään ja hyväksymään itsensä. Hän on langennut armosta. Hän on yrittänyt elämätolkulla todistaa oman arvokkuutensa. Hän ei tunne itseään rakkauden arvoiseksi. Jos tuntisi, miksi hän loisi niin tuomitsevan jumalan?

Kuulen ihmisten joskus puhuvan ihmisrodusta hyvin halveksien. Kuin olisimme vähemmän arvokkaita kuin jotkin jumalat ja enkelit ja arkkienkelit. Tai että toiset lajit toisilla planeetoilla olisivat jotenkin kehittyneempiä kuin me.

Riippumatta siitä, miten taitava ihminen on, miten paljon rahaa hänellä on, miten hyvännäköinen hän on, tai mitä tahansa hän on saavuttanut, niin takaan, ettei hän silti tunne arvokkuutta. Vaikka hän olisi filantrooppi, vaikka hän olisi antanut pois maallisen omaisuutensa ja eristäytynyt ja seuraisi henkistä polkua, niin hänessä on jotain, mikä tuntee, ettei hän ole silti riittävä. Hän uskoo, että hänen täytyy todistaa arvonsa tavalla tai toisella.

Niinpä ihmiset yrittävät tuntea olevansa arvokas käyttämällä ihmiskriteerejä. Yrittämällä tulla paremmaksi ihmisenä. Se on ansa, kuten tiedämme. Se on mielen ansa.

MYÖTÄTUNTO IHMISITSEÄ KOHTAAN

Mutta se on ymmärrettävää. Mieli on pyörittänyt show'ta elämien ajan. Se on ollut vastuussa terveydestämme, taloudellisesta turvallisuudestamme ja ilostamme. Ja nyt se yrittää saavuttaa myös valaistumisen ja ruumiillistuneen oivaltamisen. Kyllä, se on totta. Mutta emme voi odottaa ihmisen tekevän mitään siitä, ainakaan yksin.

Tärkein askel oivaltamisessamme on hyväksyä ihminen ja kaikki sen riippuvuudet – yrittäminen, tekeminen ja tuomitseminen. Myös tuska- ja kärsimysriippuvuus. Astuminen pois tuosta roolista ei tapahdu yhdessä yössä. Eikä sen pitäisikään. Ihminen on traumatisoitunut elämästä. Vaatii kärsivällisyyttä päästää irti noista käyttäytymistavoista, jotka johtivat traumatisoitumiseen.

Mutta salaisuus on hyväksyä, että ihminen on vähän jääräpäinen. Hän ei ole kovin halukas päästämään irti kontrollista. Hän on peloissaan. Hän ei luota elämään, sieluunsa tai kehoonsa. Hän uskoo edelleen, että ihmisitse on hänen identiteettinsä.

Ja mitä pikemmin voimme olla ok sen osalta, sitä nopeammin se transformoi ihmisen. Ei ole mitään itua traumatisoida ihmistä jälleen. Lempeys toimii paljon paremmin.

Siis mikä on se osamme, joka hyväksyy ja jolla on kärsivällisyyttä? Enimmäkseen ihmissydän, sielu ja ikuinen itse. Mutta ihmismielen täytyy sallia siinä määrin, kuin se pystyy, jotta se voi avata oven jumalaiselle itselle tulla sisään ja siunata säteilyllään mielemme, kehomme ja elämämme.

Se on hyvin transformoivaa. Ja sitten mielellä on jotain, mihin luottaa. Se alkaa luottaa enemmän, että sielu turvaa sen selustan ja keho pystyy tasapainottamaan itsensä.

Siis kun asioita tulee esiin – tunteita, tuskaa, sairautta, mitä tahansa – on välttämätöntä sallia sen olla. Olla yrittämättä korjata sitä tai syyttämättä ihmistä kyvyttömyydestä. Sallia jumalaisen itsen vain olla tuon tunteen tai olosuhteen kanssa juuri sellaisena, kuin se on. Se on syvällistä. Ja se ei ole helppoa, eihän?

Mutta ruumiillistuneen valaistumisen salaisuus on sallia kaiken vain olla sellaista, kuin on. Ja tuossa sallimisessa tulee myös ikuinen itse ja kaikki sen rakkaus ja transformoivat energiat.

Tietoisuus jota kutsumme sieluksi, ja ikuinen itsemme ei sisällä energiaa, mutta energiaa valjastetaan käytettäväksi siihen, mitä sydämemme haluaa luoda.

Ikuisella itsellä ei ole tunteita, vain aistimuksia. Sillä ei ole ylä- ja alamäkiä, kaksinaisia ajatuksia – hyvä ja huono, oikea ja väärä, onnellinen ja surullinen. Mutta sillä on syvää myötätuntoa ihmisaspektiaan kohtaan, kaikkien sen tunne- ja fyysisten traumojen kera.

Sen vuoksi tämä ruumiillistunut valaistuminen on niin konstikas juttu. Ihmisen täytyy tottua siihen, ettei sielu osallistu draamaan. Mielen myrskyisiin tunteisiin. Ja sielun täytyy tottua olemaan läheinen ihmisen kanssa, joka ei luota siihen, että on helppo ja sujuva tapa luoda.

Mutta mitään siitä ei ole välttämätöntä tietää. Ihmisen ei tarvitse tietää mitään, paitsi itsensä täydellinen hyväksyminen. Ja että ihminen ei ole vastuussa enää elämänsä luomisesta. Se on kokonaan toinen virka.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

16.3.2020 SIITÄ TULI HENKILÖKOHTAISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 25.03.2020 21:05

SIITÄ TULI HENKILÖKOHTAISTA

16.3.2020

Okei, tajuan sen. Tämä koronaviruspandemia pakottaa ihmiset hidastamaan ja monissa tapauksissa lopettamaan kaiken kiihkeän juoksentelun elämässään. Ja kuka tietää, kenties kourallinen heistä ottaa tuon tilaisuuden sydämeensä ja tulee itsetietoisemmaksi ja jopa alkaa kyseenalaistaa todellisuutensa. Se on heille mahtava kohta saada liikkeelle heräämisensä. Surullista kyllä, suurin osa ihmisistä vetää esiin jotain muuta ja käyttää sitä huomion viejänä ja draamana.

Virus itse on ilmentymä tietoisuuden epätasapainosta tällä planeetalla. Ja sellaisena se ilmenee, mikä on ok.

Mutta samaan aikaan se on vienyt pois – ainakin tilapäisesti – ne paikat, joissa istun tavallisesti juomassa kahvia aamulla. Siitä tuli henkilökohtaista! Niinpä tänä aamuna päädyin eri kahvilaan, en Starbucksille. Se osoittautui olevan ok. Nautin miellyttävän tummapaahtoisen kupposellisen. Makustelin tuota kahvia tavallista enemmän, koska tiesin, että olisi vain ajan kysymys, ennen kuin sielläkin olisi vain noutopalvelu.

SISÄÄN JA ULOS

Se on minusta mielenkiintoista, että monet meistä ovat jo käyneet läpi eristäytymisen tässä valaistumisprosessissa. Olemme katkaisseet siteet, lakanneet käymästä täyteen ahdetuissa paikoissa ja viettäneet paljon aikaa yksin.

Ja vaikka olemme paljon erottelevampia siinä, mihin käytämme aikaamme, monet meistä ovat nyt valmiita ilmestymään taas päivänvaloon. Alamme nauttia olemisesta ihmisten ilmoilla.

Emme tarvitse mitään hemmetin tekosyytä itsemme eristämiseen. Silloin kun haluamme, käännymme sisäänpäin ja vietämme aikaa yksin. Meistä on tullut luonnonlahjakkuuksia siinä. Emme pelkää tutkia sisäistä maailmaamme. Itse asiassa olemme enimmäkseen jo valmiita tuon vaiheen osalta. Nyt monia meistä kiinnostaa elämästä nauttiminen.

Niinpä taas kerran näytämme olevan epätahdissa muun maailman kanssa, jossa ihmiset eristäytyvät nyt. Mutta se tapahtuu enemmän pelosta, ei halusta itsereflektioon. Ei niinkään löytääkseen, keitä he oikeasti ovat.

Samaan aikaan minä valmistaudun siihen mahdolliseen tilanteeseen, jossa minun täytyy keittää kahvini kotona. Ja "keittämisellä" tarkoitan veden kuumentamista. Minulla on useita annospusseja Starbucksin ranskalaista paahtoa tällaisia hätätilanteita varten.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

19.3.2020 AISTEIHIN TULEMINEN – AISTILLISUUS KORVAA TUNTEET

ViestiKirjoittaja hammer » 31.03.2020 16:34

AISTEIHIN TULEMINEN – AISTILLISUUS KORVAA TUNTEET

19.3.2020

Kun menemme mestaruuteemme, samaistumme vähemmän ja vähemmän ihmistunteisiin. Lakkaamme reagoimasta elämään ja vietämme enemmän ja enemmän aikaa vain ollen aisteissamme. Koemme elämää aistillisesti, kaikkien ihmis- ja enkeliaistiemme kera.

Mutta päästäksemme tuohon pisteeseen meidän täytyi tunnustaa kaikki tunteemme. Meidän täytyi hyväksyä ja ottaa vastaan ne noustaksemme niiden yli. Tähän sisältyy onnellisuus, koska se oli ihmiselle reagointia johonkin ulkoiseen olosuhteeseen tai ihmiseen. Onnellisuuden korvaa aistillinen autuus.

Se ei merkitse, ettei noita tunteita ole, mutta ne eivät pyöritä show'ta enää. Se kuulostaa surrealistiselta, koska ihmisenä olemme käyttäneet tunteita ensisijaisena tulkintanamme todellisuudesta. Jokin oli hyvä tai huono. Pelottava tai rauhallinen. Haluttu tai ei-haluttu.

Eikä se merkitse, ettei meistä tule kärsimätön tai että olemme aina rauhassa. Itse asiassa meistä voi tulla vähemmän suvaitseva ihmisten suhteen, jotka syövät energiaa. Oleminen tällä planeetalla, joka käy läpi sielun pimeää yötä, ei ole aina kovin helppoa edes parhaina päivinämme.

Mutta erona on, että tiedämme, ettei kyse ole meistä. Se ei ole meidän ongelmamme. Olemme käyneet läpi jo oman sielumme pimeän yön – kiitos vaan kovasti.

Ja voimme nähdä, miten ihmiset reagoivat asioihin peläten ja panikoiden. Ja toiset ovat lääkinneet tunteensa.

Siis aistillisuus korvaa reagoivan tietoisuustilan. Aisteja aktivoidaan ennenkuulumattomasti, mutta ne palvelevat meitä, eivät muita. Tässä on kyse omasta aistillisesta ilostamme. Ja se tulee sisältämme. Meidän ei tarvitse ottaa sitä irti kenestäkään tai mistään muusta.

Nautimme tästä aika-avaruustodellisuudesta niin, kuin siitä on tarkoitus nauttia. Se ei merkitse, että elämme tyhjiössä. Täysin päinvastoin. Voimme nauttia ruuasta, viinistä, luonnosta ja myös ihmisaskareista uuden aistillisuuden kera.

Meillä on uusi suhde energiaan, ja ymmärrämme intuitiivisesti, miten sitä käytetään luomiseen. Siinä ei ole kyse fokusoitumisesta, visualisoinnista tai energioiden siirtelystä. Se on vain sallimista. Asioita näyttää vain tulevan meille.

Ja koska se on niin erilaista, kuin mihin ihminen on tottunut, tuntuu siltä, että meidän täytyy tehdä jotain. Se on mentaalinen, miespuolinen osamme, joka saa arvonsa tekemisestä, ei pelkästä olemisesta.

Mutta se on luomista täysin uudella tasolla. Ja jos vielä kamppailemme mielen kanssa ja edelleen uskomme, että meidän täytyy työstää kaikkia ongelmiamme, niin vedämme puoleemme lisää tuota kamppailua. Energia jota tulee meille, suurentaa vain kaikkia noita ongelmia.

Siitä tulee irrelevanttia, onko meillä noita ongelmia vai ei. Se on tärkeää, että lopetamme tuon kamppailun. Yrittämisen, johtamisen. Ja kuten tiedämme, se on vaikeaa.

Yrityksestä selvittää kaikki ongelmamme tulee mielen oravanpyörä, kun se pyörittää vain samoja asioita uudestaan ja uudestaan.

Keksin sanonnan, ja se kuuluu näin: Löytääksesi sielusi sinun täytyy menettää järkesi. (Suom. huom. sananmukainen käännös "menettää mielesi".)

Eräs kahvilakaveri uskoutui minulle, että hän oli kauhuissaan järkensä menettämisestä, kun kysyin, mikä hänen suurin pelkonsa oli. Siinä on tolkkua, ottaen huomioon miten useimmat ihmiset määrittelevät itsensä. Nykyään myydään kaikenlaisia tuotteita pitämään mieli valppaana. Se on tavallaan mielenkiintoista, ottaen huomioon ettei mieli pyöritä show'ta, kun ihmiset heräävät. Ja nämä tuotteet itse asiassa vahvistavat sitä ajatusta, että olemme yhtä kuin mielemme.

Ja ihmiset ovat peloissaan tällä hetkellä, tämän pandemiatilanteen vuoksi josta heillä ei ole kontrollia. Mielen suurin pelko on, että se menettää kontrollin ihmisen elämästä. Monilla ei kyse ole niinkään kuolemisen pelosta, vaan järjen/mielen, ensisijaisen identiteetin, menettämisestä.

Siis kaikenlaisia kontrolleja otetaan käyttöön todelliseen ongelmaan tarttumisen sijasta. Tällä hetkellä voimme nähdä, miten ihmismieli yrittää johtaa tilannetta, johon sillä ei ole todellista kontrollia. Kontrolli on harhakuva.

Mutta se on itse asiassa etu, koska se korostaa monilla, etteivät tunteet ja ylireagointi elämään palvele heitä. Ja se on toinen esimerkki sellaisen energian tuomisesta, joka vain suurentaa olemassa olevaa ongelmaa.

Niin energia toimii. Se palvelee aina, vaikka se tarjoaisi lisää kamppailua.

Ja siksi on hyvin tärkeää käydä läpi heräämisprosessi, jossa opimme, miten työskennellään tunteiden kanssa, eikä kamppailla niiden kanssa tai tukahduteta niitä.

Kaikki tämä liittyy aistillisuuteen, jota alamme kokea, koska meitä ei enää vedetä draamaan, mukaan luettuna se draama jota mieli haluaa luoda tunteakseen olevansa elossa.

Ihminen vihaa sitä, ettei tunne. Tylsyys on draaman kasvualusta. Ihminen tuntisi mieluummin tuskaa, kuin ei mitään. Olen nähnyt tätä itsessäni ja muissa. Mutta ymmärrämme myös, että meidän täytyy mennä tuon tyhjiön läpi jossain kohtaan omassa integrointiprosessissamme. Tuo irrallisuus vanhasta energiasta, mielen riippuvuudesta kontrolliin.

Tämä aistillinen tila on ainutlaatuinen jokaiselle meistä, mutta se on ehdottomasti jotain innolla odotettavaa.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

22.3.2020 TÄYSIN UUSI PÄIVÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 06.04.2020 16:51

TÄYSIN UUSI PÄIVÄ

22.3.2020

Herättääkö tämänhetkinen globaali pandemia, korona, suuren yleisön? No, se mahdollisuus tietysti on. Jotkut heräävät oivaltamaan, että he ovat pelanneet selviytymiseksi kutsuttua peliä. He alkavat tunnistaa, että on paljon enemmän kuin ihmismieli ja -keho. Mutta useimmat vain jatkavat pelin pelaamista ja korvaavat tämän kriisin jollain muulla.

Se ei eroa siitä, että fyysiseen kehoon tulee jokin sairaus tai vaiva. Jos se hoidetaan lääkkeellä tai leikkauksella tai jollain itsen ulkopuolisella, se saattaa selvittää myös taustalla olevan energeettisen epäharmonian, mutta usein näin ei tapahdu, koska ihminen ei tartu tuohon epäharmoniaan. Ja usein vaiva korvataan toisella.

Jos ihminen juoksee ympäriinsä yrittäen löytää hoitokeinon, hän vain pelaa tuota peliä. Se on peliä, joka ei koskaan lopu.

Ja se on merkittävä häiriötekijä elämästä nauttimiselle täysin siemauksin. Ellei ajattele, että monet ihmiset löytävät ilonsa kamppailusta.

Kun tällä hetkellä olen kontaktissa toisten ihmisten kanssa, näen joitain, jotka tekevät vain omia juttujaan ja sopeutuvat ajankohtaisiin häiriöihin normaalipalveluissa. Toiset tuntevat paljon ahdistusta. Ja menevät äärimmäisyyksiin varotoimissaan. Monet eivät ole kovin huolissaan viruksen tarttumisesta, kun he varmistavat, että heillä on tarpeeksi elintarvikkeita pakollisen karanteenitilanteen varalta.

Ja kotona oleminen on muuttanut ihmisten tavallisia kuumeisia aikatauluja, mikä on hyvä asia. Hidastaminen on aina hyvä juttu. Mutta käyttävätkö he tuon ajan kääntyäkseen sisäänpäin? Jälleen kerran, jotkut käyttävät, mutta useimmat löytävät muuta ajanvietettä, koska sitä heidän mielensä pitää mukavimpana.

Mutta virus tekee sen, mikä sen on suunniteltu tekevän, ja sitten se lähtee pois. Kuitenkin niin kauan kun fokus on selviytymisessä eikä siinä, mitä todelliset ongelmat ovat, tulee jotain muuta palvelemaan samaa tarkoitusta.

Ja useimmat eivät koskaan havaitse sitä yhteyttä, että virus oli ensin jotain ihmistietoisuudessa energiatasolla ja sitten se ilmentyi fyysisesti.

Mutta se on ymmärrettävää. Silloin kun asioita näyttää tapahtuvan meille ulkopuolelta, se on erittäin pelottavaa. Erityisesti kun kyse on ihmisen fyysisestä kehosta. Se saa ihmiset tuntemaan erityistä haavoittuvuutta. Mutta tuossa tunteessa on upea tilaisuus tutkia sitä syvältä ja mennä pelon yli.

Monet meistä jotka ovat jo heränneet, kohtaavat myös joitain epämukavia tai pelottavia fyysisiä vaivoja. Ja on erittäin helppoa luiskahtaa epäilyyn ja pelkoon.

Mutta on hyvä muistuttaa itsellemme, että nämä vaivat tulevat nyt esiin pudistettavaksi. Ja on myös tärkeää muistaa, että itse vaivoista voi tulla merkittävä häiriötekijä. Mieli voi lipsahtaa selviytymismoodiin, aivan kuten näemme toisten tekevän koronavirukseen liittyen.

Pelko voi vetää tuon sairauden heille.

Siis tarkoitus on tunnustaa pelot ja epäilyt omassa mielessämme ja jakaa sielumme rakkaus niiden kanssa. Tarkoitus on sallia sielumme ja kehomme tehdä, mihin ne pystyvät. Ja muistaa, että olemme täällä nyt toteuttamassa itsemme ensin, ja kun teemme sen, olemme korkeimpia standardeja kaikille muille ihmisille. Ja erityisesti niille, jotka ovat valmiita heräämään unesta.

Sillä ole merkitystä, onko tuo lukumäärä miljoonia vai vain muutama – heille on täysin uusi päivä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

25.3.2020 TIEMME LÖYTÄMINEN TAKAISIN KOTIIN

ViestiKirjoittaja hammer » 10.04.2020 16:10

TIEMME LÖYTÄMINEN TAKAISIN KOTIIN

25.3.2020

Koronavirustilanne on työntänyt monet ihmiset jäämään kotiin, kenties menettämään rahaa työpaikoista tai omasta bisneksestä. Se antaa ihmisille tilaisuuden tulla omavaraisemmaksi ja luottaa enemmän itseensä, ennenkuulumattomalla tavalla.

Tavarat ja palvelut joita he ovat oppineet saamaan nopeasti, eivät ole nyt yhtä saatavilla. Oikeustapaukset kasaantuvat vielä lisää. Lääkärit eivät pysty vastaanottamaan potilaita yhtä nopeasti.

Siis ihmisiä kutsutaan nyt todella luottamaan enemmän itseensä omassa terveydessään ja hyvinvoinnissaan. He eivät voi enää olla riippuvaisia siitä, että joku tai jokin "tuolla ulkona" on käytettävissä.

Mutta kenties jotkut havaitsevat, että luottamalla enemmän itseensä, siihen osaansa jonka he olivat työntäneet pois, heidän tarpeensa tyydytetään.

He olivat olleet liian kiireisiä työssään ja sosiaalisessa vuorovaikutuksessaan edes ajatellakseen tuota osaansa. Heidän kiireinen elämänsä on radikaalisti hidastunut niin, että he voivat tulla tietoiseksi taas tuosta osastaan.

OMA HERÄÄMISEMME

Me jotka olemme olleet jo pitkään uuden tietoisuuden kärkijoukkoa, olemme jo enimmäkseen omassa täysivaltaisuudessamme.

Olemme käyneet läpi sielun pimeän yön, jossa asioita otettiin meiltä pois. Kenties työpaikkoja, suhteita ja muita asioita jotka eivät enää palvelleet meitä. Vaadimme lisää yltäkylläisyyttä, ja sitten meidät saatettiin irtisanoa työpaikasta, josta emme koskaan nauttineet.

Ne suhteet hajosivat, joissa emme voineet olla aito itsemme. Tunne- ja fyysisiä ongelmia tuli pintaan irtipäästettäväksi ja korostamaan niitä paikkoja, joissa emme rakastaneet itseämme.

Maailmamme kääntyi ylösalaisin, mutta näin oli, jotta voimme kääntää huomion sisällemme. Huusimme taivasta pelastamaan meidät tältä sotkulta, mutta ei kuulunut vastausta. Tunsimme itsemme petetyksi.

Joiltakin meistä vei tovin oivaltaa, että me järjestimme sen kaiken, jotta voisimme tulla siksi iloiseksi ja täysivaltaiseksi olennoksi, joka olemme aina olleet. Ihminen tuli mukana, usein potkien ja huutaen. Mutta lopulta ihminen alkoi tuntea hyödyn tästä uudesta suhteesta sieluumme.

Monet ihmiset potkivat ja huutavat toisille, nyt myös tuossa 3D-maailmassa. He syyttävät nykytilanteesta toisia, Kiinaa, hallitusta. Ketä tai mitä tahansa "tuolla ulkona".

He jäävät kovasti kiinni siihen, että muut, kuten hallitus, eivät käsittele pandemiaa tehokkaasti. Vaikka se saattaa olla totta, se kaikki on vain suuri häiriötekijä, ja heiltä menee suurempi kuva ohi.

Ja suuri kuva on, että he loivat tämän viruksen voidakseen muuttaa omaa tietoisuuttaan. Ja aivan kuten monet meistä tunsivat itsensä heräämisen alkuvaiheissa kuin jonkin korkeamman voiman uhriksi, joka leikkii meillä ja elämällämme ja kehollamme, näin on nyt myös suurella määrällä ihmisiä ympäri maalimaa.

Heistäkin tuntuu, että jokin heidän ulkopuolellaan häiritsee valtavasti heidän elämäänsä. Toiset alkavat nähdä sen tilaisuutena muuttaa fokustaan ja löytää uuden tavan olla elämässä. Me tarvitsimme omat ravistelumme silloin, ja he tarvitsevat omansa nyt.

TIEMME LÖYTÄMINEN TAKAISIN KOTIIN

Ja kyse on täysivaltaisena olemisesta. Kyse on jumalaisen luontomme ottamisesta takaisin. Ja vain siitä käsin voimme todella auttaa toisia löytämään omansa.

Tietysti tässä globaalissa kriisissä on monia tasoja, kun näemme, että monet tekevät uutterasti työtä auttaakseen toisia, jotka ovat haavoittuvampia. Mutta mielenkiintoista tässä tilanteessa on sen eristäytymispuoli.

Se, että ihmisiä kannustetaan ja monissa tapauksissa vaaditaan pysymään kotona. Irrottautumaan toisista ja ulkopuolisista aktiviteeteista. Emme ole nähneet mitään tällaista elinaikanamme. Se on ihmiskunnan hiljentymistä.

Ajaminen hakemaan aamukahviani on nyt surrealistinen kokemus minulle (vaikka se on edelleen mahdollista). Tiellä on tuskin yhtään autoja. Parkkipaikat ovat tyhjiä. Ilmassa on hiljaisuutta. Vallitseva viesti on: mene kotiin.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

30.3.2020 ISTUN TÄSSÄ AUTOSSANI …

ViestiKirjoittaja hammer » 12.04.2020 19:49

ISTUN TÄSSÄ AUTOSSANI …

30.3.2020

Näillä minun tienoillani Floridassa voi vielä saada kahvia ja ruokaa mukaan useimmista ravintoloista. Se ei ole sama asia, kuin istua sisällä noissa paikoissa ja nauttia ateriointikokemuksesta muiden ihmisten parissa, mutta tällä erää se toimii.

Pystyn siemailemaan kivan kupposellisen kuumaa tummapaahtoista kahvia aamulla, vaikka minun täytyykin istua autossani. Ulos lähteminen tällä tavalla tuntuu tyydyttävän jotain alkukantaista. Kenties se on tunne yhteisöstä, osallistumisesta tähän hulluun ja sekaisin olevaan maailmaan.

Kuka tietää? Mutta se sai minut oivaltamaan, ettemme ole täällä mennäksemme vuorenhuipulle "om-maamaan" päiviksi tai vuosiksi yhtäjaksoisesti. Me nautimme – ja tarkoitan, että sielumme nauttii olla täällä niin, kuin se ei ole koskaan ennen voinut olla.

Kyetä osallistumaan kaikkeen, mitä elämällä on tarjottavana. On se sitten kupillinen kunnon kahvia tai hyvin laitettu ateria – ja tarkoitan jonkun toisen laittamana. Kun voi olla palveltavana, eikä tarvitse siivota omia jälkiään.

Kuulen ympärilläni keskusteluja siitä, miten tulla terveemmäksi. Mitkä ruuat ja lisäravinteet ovat parhaita terveyteen ja elinvoimaisuuteen. Näen ihmisiä hölkkäämässä, menemässä salille ja yrittämässä löytää tapoja laajentaa elämäänsä.

Mutta minun täytyy ihmetellä, miksi he eivät käy keskusteluja siitä, miten nautitaan elämästä?

Ihmiset käyvät kaikenlasissa terapioissa, ottavat lääkkeitä, heille tehdään operaatioita, ja se näyttää pitävän heidät liikkeessä, mutta minkä vuoksi? He näyttävät elävän tavallaan harmaudessa.

He puhuvat sellaisen uran tavoittelusta, joka olisi turvallisin taloudellisesti, mutten kuule puhuttavan paljon siitä, mitä he haluavat luoda jotain, mikä saisi heidän sydämensä laulamaan.

Myös monet metafyysisessä maailmassa, new agessa, tai henkisellä tai esoteerisella puolella ovat eniten huolissaan planeetasta ja siitä, miten ihmiskuntaa autetaan. En kuule paljon keskusteluja siitä, miten herkullinen tämä aika-avaruustodellisuus on ja mitä he kokevat aistillisesti.

Vaikka moni olisi luultavasti eri mieltä, niin sielumme on yksinkertainen. Se haluaa vain kokea elämää täällä kanssamme, ilman kaikkia niitä juttuja jotka mieli uskoo tärkeiksi. On se sitten planeetan pelastaminen tai elämämme pitkittäminen ruokavaliolla ja kunto-ohjelmilla.

Se on oikeasti kiinnostunut vain juomaan lasillisen viiniä, menemään kävelylle luontoon, syömään jäätelötötterön, istumaan toisten ihmisten kanssa ja vain olemaan. Se ei ole kiinnostunut ylevistä suunnitelmista tai tavoitteista. Ei minkään tavoittelusta pelkästään turvallisuuden vuoksi. Ei yrittämisestä todistaa mitään kenellekään.

Se tuntuu vähän hullulta ihmisperspektiivistä. Mutta se on niin yksinkertaista. Eikä mieli luota tuohon perspektiiviin. Sen täytyy kysyä: "Mitä itua on vain olla ja nauttia elämästä? Eikö pitäisi olla jotain enemmän? Entä maailman, hallituksen tai ympäristön tila? Entä oma selviytymiseni? Minulla on kaikkia näitä tarpeita. En ole varsinaisesti helppohoitoinen. Tarkoitan, että katso sielu, on aivan liian monta liikkuvaa osaa!"

Ja sielumme sanoo: "Ota rennosti. Anna jo olla, rakas ihminen! Kaiken tuon ajattelun myötä, se meni sinulta ohi juuri nyt. Oli kaunis pilvimuodostelma, ja huomiosi oli niin muualla, ettet edes nähnyt sitä."

Ja hassu asia on, että sielumme loi tuon pilvimuodostelman. Ai jaa, no, ehkä ensi kerralla.

Mutta sielumme perspektiivistä tämä ympäristö on täynnä aistillisia virikkeitä. Äänet, näkymät, hajut, koostumukset, maut – ihmisaistit ja esoteeriset aistit yhdistettynä. Se on nautintojen virtuaalinen karkkikauppa sielullemme – ja ihmiselle, jos se on halukas avautumaan sille.

Kun olen tuossa tilassa, myös viereisen auton moottorin hurina on miellyttävää. Sen ei tarvitse olla vain luonnonmukaisia nautintoja. On myös monia, monia ihmisen tekemiä nautintoja.

Myös kaikki ns. epätäydellisyydet ovat täydellisiä. Monista sellaisista kokemuksista voi tulla iloisia, jotka olivat vain arkisia ihmisille.

Jos haluamme ruumiillistaa sielumme täällä, se vaatii meitä heittäytymään päivittäin aistillisuuteen, mitä se merkitseekin kullekin meistä. Yliajattelematta sitä, vaan kutsuen sielumme niin paljon kuin mahdollista jokapäiväisiin rutiineihimme, ja katsoen, mihin se johtaa. Se luultavasti johtaa lisää kokemuksiin, jotka ovat luonteeltaan nautinnollisia, ei pakollisia.

Valmistaudu mielen vastarintaan jossain määrin. Tuntuu vähän liian sallivalta kuluttaa suuri osa päivästä asioihin, jotka tuovat sinulle nautintoa. Se saattaa tuntua myös itsekkäältä! Totuttele siihen.

Ja tiedän suurimmaksi osaksi "saarnaavani kuorolle", koska ne jotka lukevat tätä ja jotka resonoivat tähän materiaaliin, ovat hyvin matkassa itseensä ja löytämässä tuon ilo. Ja he tietävät, että se on heidän lahjansa tälle planeetalle ja kaikelle olevaiselle.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit