Jay Natha (walkinginbothworlds.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

15.5.2019 BIOLOGINEN PERSOONALLISUUS

ViestiKirjoittaja hammer » 19.05.2019 22:47

BIOLOGINEN PERSOONALLISUUS

Kirjoittanut Natha Jay (walkinginbothworlds.com)
15.5.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Olen postannut vuosia egon häviämisestä. Ego ei ole muuta kuin tarinoidemme vartija – hyvien ja huonojen. Kaikilla on sellainen. Sillä on merkitystä, samaistuuko egoonsa vai sieluunsa. Suosittelen suuresti aloittamaan (tai syventämään) samaistumisenne sieluun, koska käy ilmi, että ego sijaitsee nopeasti kehittyvissä soluissa.

Olette kuulleet minun puhuvan alitajunnasta solumuistina. Tiedekin on osoittanut, että traumoja välitetään eteenpäin geneettisesti. Energiatyö jota teen (psych-k), ei saa aikaan paljon, jos henkilö on fyysisesti "myrkyllinen", huumeiden tai alkoholin tukkiessa soluja. Niinpä ei pitäisi oikeastaan olla shokki, että kehittyvä DNA vaikuttaa persoonallisuuteen. Ei pitäisi, mutta joka tapauksessa se vaikuttaa oikeasti. En vain oikein tajua geneettistä osaa.

Ajattelin, että puhtaampi elämäntyyli oli vain osa ylösnousemusprosessia. Ja se on. Ei vain ole tarvetta turruttaa yhtä paljon silloin, kun tekee henkisyydestä prioriteetin. Mutta tämä on paljon perustavanlaatuisempaa. Jos tarinoita pidetään DNA:ssa ja DNA muuttuu … mitä nyt sitten? Sinun arvauksesi on yhtä hyvä kuin omani. Se on täysin uutta aluetta.

Voin kertoa, että muistoni ovat enemmän kuin elokuvaa, kuin varsinainen kokemus. Sitkeät persoonallisuuspiirteeni – musta huumori ja kova kiroilu – ovat häviämässä nopeasti. Mielialani perustuu melkein kokonaan siihen, miltä kehossa tuntuu. Tunteitani ei ikään kuin laukaise enää mentaalisyöttö (tarinat). Ja silloin kun kehoni toimii hyvin, maailma on onnellinen paikka.

Minulla on myös enemmän luottamusta universumiin, mitä olen koskaan tuntenut. Olin aina suunnittelija, jolla oli muutama varasuunnitelma. Tiedätkö, mikä suunnitelmani on nyt? Meditoida ja antaa itseäni opastettavan. Tämä on mahdollista ainoastaan vasta-aktivoidun DNA:n myötä. En ole vähääkään huolestunut tulevaisuudesta. On melkein kuin ajelisi hiihtohissillä – se vie minut, minne minun tarvitsee mennä, ilman omaa kovaa yritystäni. Voi yhtä hyvin vain rentoutua ja nauttia kyydistä.

Myös lineaarinen aika on melkein poissa. Minun täytyy kirjoittaa kaikki muistiin, koska jonkin tapahduttua en osaa sanoa, onko siitä kulunut viikko vai vuosi. Tämä on yksi alue, jonka kanssa minulla ei ole ollut koskaan ongelmia. Osaan kertoa jokaisen merkittävän elämäntapahtuman kuukauden ja vuoden – ainakin olen osannut tähän vuoteen saakka. Nyt-hetkessä eläminen on paljon helpompaa, jos toimin sillä hetkellä, kun ajattelen jotain. Viivyttely ei ole edes mahdollista epälineaarisessa ajassa.

Jos maailmasi tulee hyvin kummalliseksi, et ole yksin. Jos et ole vielä siinä, tiedä vain, että se on tulossa. Kaikki ovat eri polulla, ja ylösnousemme eri tahtia. Minulla tapahtui tunneherääminen 2014, ja on edelleen monia, joka eivät ole vielä avanneet tuota ovea. Eivät kaikki avaakaan. Mutta jos luet tätä, todennäköistä on, että olet ylösnousemusbussissa eikä sinua raahata sen perässä.

Kaiken tämän läsnäolon ja luottamuksen myötä tulee ehdotonta kiintymättömyyttä. Minä en vain välitä. Ei apaattisella tai ylimielisellä tavalla, enemmänkin kuin leijaillen autuuspilvellä tietäen, että kaikki on ok. En välitä, koska kaikki on täydellistä, ja meitä tuetaan ja rakastetaan enemmän, kuin voimme koskaan tietää. Fyysisyys on tuntunut aina hyvin tiiviiltä ja liikkumattomalta. Nyt se näyttää kuin jatkuvasti muuttuvalta maisemalta. Jos DNA muuttuu, kaikki muuttuu. Tapahtuu evoluutiota.

Minulla on pari vinkki tähän prosessiin …

Myrkynpoisto – Valitse huolellisesti, mitä laitat kehoosi, koska se poistaa myrkkyjä myös vanhoista soluista. Tue kehoasi lempeillä myrkynpoistoyrteillä (Herb Pharmalla on hyvä maksan yrttimyrkynpoistaja). Ota tarvitsemiasi lisäravinteita. Syö vähemmän ja harkitse paastoamista, jos kehosi tarvitsee sitä. Paljon unta ja vettä.

Käske ja määrää – Puhu (ääneen) kehollesi aina positiivisella ja rakastavalla tavalla. Käske DNA:tasi ilmentämään vain täydellisen terveyden. Käske DNA:tasi aktivoimaan ylösnousemuskoodit sujuvasti ja helposti. Kehosi kuuntelee.

Päästä irti – Jos sinulla on vaikeuksia egotarinoista irtipäästämisessä, suosittelen kovasti Bachin kukkauutteita. Käytän itse sikuria ehdottomaan rakkauteen. Lisäksi meditointi on korvaamatonta pitämään minut kiintymättömänä ja omassa keskuksessani.

En ole varma, minne päädymme, mutta vanha hiilipohjainen persoonallisuus ei tule mukanamme. Olet npaljon enemmän kuin tarinasi! Katsotaanpa, mitä seuraavana on …

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

21.5.2019 LAINVARTIJAT

ViestiKirjoittaja hammer » 23.05.2019 19:37

LAINVARTIJAT

21.5.2019

On ihmisiä, jotka kantavat tiettyjä arkkityyppisiä energioita. En tarkoita niitä, joihin olemme tottuneet, kuten äiti, soturi tai narri. Puhun universaaleista arkkityypeistä. Heitä kutsutaan tavallisesti "lainvartijoiksi" tai "lainpitäjiksi", ja he sisältävät suurempia arkkityyppejä. En tiedä, miten monia – ihmisiä tai arkkityyppejä – mutta näin on. Kirjoitan tästä, koska nämä arkkityyppiset energiat tuntuvat heräävän.

Näitä energioita ovat mm. sellaiset asiat kuin Totuus, Kauneus, Oikeudenmukaisuus, Usko ja Pyhyys. Universaaleja lakeja. Suurta osaa maakokemuksesta on manipuloitu, ja olemme nyt palaamassa alkuperäiselle polullemme, joka sisältää nämä energiat. Meillä jotka sisällämme näitä lakeja, elämä voi tulla tavallaan mielenkiintoiseksi.

Minä kannan Totuutta ja Uskoa. Myös sanojamme on manipuloitu … Totuuden energia tuntuu enemmän läpinäkyvyydeltä – piilottamatta mitään keneltäkään, edes itseltä. Uskon energia tuntuu täydelliseltä luottamukselta elämän kurssiin – jos teen oman osani ilmaantumalla elämääni, universumi turvaa aina selustani. Nämä energiat ovat voimakkaita, kuin arkkienkeli. Mikään tästä ei liity millään tavalla uskomuksiin – se tunnetaan vaistomaisesti.

Kun Usko esittäytyy, pakahdun luottamuksesta. Tämä ei ole normaali tuntemus minulla. Minulla on aina ollut suunnitelma ja vähintään kolme varasuunnitelmaa. Ei enää. Tunnen täydellistä turvaa kelluessani universumin vuorovesiaalloilla. Kaikki mitä tapahtuu (myös "huonot" asiat), saa minut ajattelemaan: "Tämä tapahtuu minun hyväkseni!" Minun hyväkseni, ei minulle. Olen itse asiassa innostunut takaiskuista tässä kohtaa, koska se merkitsee, että universumi ohjaa minua johonkin parempaan. Kummallista. Tämä on iso muutos minulle.

Totuus on vähän aggressiivisempaa. Olen aina ollut kiinnostunut rehellisyydestä, ja silloin kun ihmiset pitävät enemmän harhakuvitelmistaan, jätän heidät mielelläni niihin. Olen selväkuuloinen, joten kun ihmiset sanovat olevansa jossain tai tekevänsä jotain, kuulen, tapahtuuko se oikeasti. Ihan viime aikoihin saakka minulla ei ollut mitään ongelmaa madaltaa odotuksiani tai pitää nuo ihmiset etäällä (rajat ovat vahva puoleni). Mutta nyt haluan ravistella ihmisiä hereille. Tuntuu loukkaukselta universumille tai ainakin kurkkuchakralle sanoa asioita, joita ei tarkoita.

Ymmärrän täysin yhteiskunnallisesti hyväksytyn teoreettisten suunnitelmien tekemisen ja peruuntumismäärän. Tiedän, että elämä tapahtuu. Luulen, että Totuusjuttu iskee kovimmin silloin, kun katselee ihmisten valehtelevan itselleen. Haluan sanoa sellaisia asioita kuin: "Tiedämme kumpikin, ettei se tapahdu koskaan, joten miksi teeskentelet ja suunnittelet?" Tähän saakka olen onnistunut pitämään suuni kiinni. Tähän saakka. Suun kiinni pitäminen ei ole vahva puoleni.

Siis jos sinä tai joku lähelläsi alkaa muuttua, perustanlaatuiset arkkityypit saattavat olla kyseessä. Tiedosta vain, että ne ovat aktivoitumassa, ja yritä olla lempeä niiden jakamisessa (sanoin tämän vähän itselleni). Tunnen monia ihmisiä, jotka kantavat Totuutta. Homma saattaa mennä todella rehelliseksi. Tarkista henkilökohtainen lahjomattomuutesi ja varmista, että tekosi, sanasi ja ajatuksesi ovat linjassa. Ja jos ne eivät ole, lakkaa sanomasta asioita ääneen, ennen kuin olet varma, että pystyt viemään sen loppuun saakka.

Mietin, onko Lahjomattomuus/tinkimättömyys yksi universaali arkkityyppi … Säälin sitä sielua, joka kantaa tätä!

Varmista, ettet ota sitä henkilökohtaisesti, jos tunnet näiden energioiden ilmestyvän esiin maailmassasi. Kun Totuus alkoi vaikuttaa muutama päivä sitten, olin todella alla päin itseni suhteen, koska tunsin olevani tuomitseva. Minulta vei muutaman päivän oivaltaa, etten ollut lainkaan tuomitseva. En ollut millään tavalla loukkaantunut henkilökohtaisesti. Katselin, kun ihmiset oikeuttivat rehellisyydenpuutteen ja olettivat sen olevan ok – tavallaan "se oli ok ennen, joten se on ok nyt". Mutta se ei ole enää ok, eikä kyse ole vain minusta.

Pysyäkseni keskuksessani minun täytyy erottaa henkilökohtaiset reaktioni siitä, mitä muuta tunnen. Olen henkilökohtaisesti saattanut tuntea vähän pettymystä, mutta oikeamielisen raivon aalto oli jotain muuta. Tunne itsesi, ja tiedä, mikä ei ole sinun. Työstän edelleen, mitä muuta (jos mitään) täytyy tehdä hiljentämään tuo karjunta. Kenties pelkkä tunteminen riittää, eikä toimintaa tarvita. Me kaikki muutamme maailmaa sillä pelkällä energialla, jota kannamme.

Nämä arkkityypit opastavat meitä takaisin orgaanisille aikajanoillemme. Tämän muutoksen voi nähdä myös Gaiassa. Saimme lunta Denverissä, Coloradossa 20.5. Maa muuttuu takaisin korkeimpaan hyväänsä. Aivan kuten muuttuva persoonallisuutemme, myös sää heijastaa kokemustamme – vähän pois tolaltaan. Muista pysyä keskuksessasi, kun nämä lait palaavat.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

24.5.2019 HALU

ViestiKirjoittaja hammer » 26.05.2019 22:47

HALU

24.5.2019

Kerro minulle, mitä oikeasti haluat. Kyllä, katselin äskettäin Luciferin Netflixisitä, sitten minulla oli tilaisuus keskustella yhden ihmisen kanssa halun hindu-versiosta ja sitten kuulin Alan Wattsin (https://www.youtube.com/watch?v=qOZqGUCrje8) kauniita sanoja samasta aiheesta. Se tulee jatkuvasti esiin. Niinpä istuin selvittämään, mitä haluan. Siitä on niin kauan, kun olen todella halunnut jotain, että vei pari päivää saada se tehtyä.

Pohdiskelu ei oikeastaan edennyt kovin hyvin, joten jaoin sen kolmeen tavanomaiseen kerrokseeni – keho, ego ja sielu. Keho oli melko helppo – mielihyvän etsiminen ja kivun välttäminen. Kehoni haluaa olla terve, tuettu ja arvostettu (oman tietoisuuteni arvostama). Se haluaa, että sille annetaan kunnon ruokaa ja unta, se pidetään lämpimänä ja sitä kosketetaan. Keho ei ole monimutkainen.

Myös ego on melko yksinkertainen. Se on enimmäkseen huolissaan kontrollista ja toisilta saamastaan arvostuksesta. Se haluaa, että sillä on käsitys tulevaisuudesta, kaikkeen rakkauteen vastataan ja että se tuntee yleisesti turvaa. Mikään tästä ei ole väärin millään tavalla, mutta ei ehdottomasti vastaa halukriteerejäni. Se ei piristä minua eikä tuo pilkettä silmään. Siis mikä tekee sen?

Lempijuttuni oli ennen katsella jonkun "kehittyvän" – katsella kuoren rikkoutuvan ja nähdä hänen löytävän uuden mahdollisuuden sisältään. Sitä on edelleen mukava katsoa, muttei se enää vetoa minuun. Vaikka nautin edelleen katsella (ja auttaa), kun joku laajentaa todellisuuttaan – ja minulla on etuoikeus tehdä sellaista työtä – se ei ole aivan sitä, mitä ajan takaa henkilökohtaisena haluna.

Haluja kannattaa pohdiskella. Halumme muuttuvat ajan kuluessa, joten on aina hyvä tarkistaa tilanne itseltään. Kun löydämme, mitä oikeasti haluamme, voimme alkaa värähdellä tuolla tasolla. Voimme aktivoida DNA-koodit tuota elämänvirtaa varten. Sinulla on koodit jokaista valitsemaasi polkua varten … mutta sinun täytyy valita jotain. Kuuntele kehoasi – se vastustaa, jos valitset mielellä jonkin asian, mutta alitajuisesti valitset jotain muuta. Keho sisältää valtavasti viisautta, ja se kommunikoi aina korkeamman itsesi kanssa.

Siis mitä keksin? Mikä saa minut syttymään? Mitä haluan oikeasti? Tarkoituksellisen yhteisön – olla ihmisten ympäröimä, jotka elävät täysillä ja tarkoituksella. Haluan näkyä ja tulla nähdyksi sielutasolla. Nämä ihmiset laulaisivat, tanssisivat, tekisivät taidetta ja kasvattaisivat puutarhaa. Siis monenlaisia ihmisiä, jotka tuo yhteen yksi aikomus: olla muutos. Haluan säteillä niin kirkkaasti, kuin pystyn, toisten kirkkaiden sielujen ympäröimänä.

Emme saastuta kehoamme. Ei siksi, ettei meidän "pitäisi", vaan koska kunnioitamme kehoa.
Huolehdimme energiastamme ja egostamme, koska se on pyhä tehtävämme.
Kunnioitamme seksuaalienergiaa, koska tiedämme, ettei se ole mikään lelu.
Muodostamme suhteen Gaiaan ja kaikkiin sen lapsiin.
Tunnemme itsemme syvästi, koska se on ainoa tapa todella tuntea toiset.
Keksimme uudelleen, mitä merkitsee olla ihminen, ja sillä on enemmän rakkautta ja myötätuntoa, kuin tämä laji on koskaan tiennyt.

Minulla ei ole aavistustakaan, miten tämä tapahtuu, mutta ainakin olen selvittänyt, mikä sytyttää minut. Tämä on todella melko upea harjoitus. Suosittelen jakamaan sen kolmeen kerrokseen – keho, ego ja sielu. Ole sitten täysin rehellinen itsellesi siinä, mitä haluat tavoitella. Egohalujen tavoittelussa ei ole mitään väärää – jatka vain tilanteen tarkistamista itseltäsi. Jossain kohtaa ainoastaan sielupolku kelpaa. Kun tämä tapahtuu, tavat muuttuvat helposti. Ei tarvitse taistella tulta vastaan.

Siis kerro minulle, mitä todella haluat.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

28.5.2019 KATSELE JA OPI

ViestiKirjoittaja hammer » 02.06.2019 09:34

KATSELE JA OPI

28.5.2019

On käynyt ilmi, että minut hemmoteltiin pilalle lapsena. Ei tavaralla, vaan rehellisyydellä ja tinkimättömyydellä. Minut kasvattivat ihmiset, jotka sanoivat, mitä tarkoittivat, ja tarkoittivat, mitä sanoivat. Minut kasvattivat ihmiset, jotka uskoivat itsensä parantamiseen. Lapsuuteni rakentui tiedostamiselle ja itsehavainnoinnille, ja sanoja käytettiin vain faktoihin. Kukaan ei huutanut. Kukaan ei sanonut ilkeitä asioita, joita tarvitsi pyytää anteeksi. Ja mikä tärkeintä, sanat johtivat aina tekoihin.

Tinkimättömyys on sitä, että ajatukset, sanat ja teot ovat johdonmukaisia. Monet meistä kamppailevat ajatustemme tuomisessa linjaan, mutta tavallisesti sanat ja teot sopivat yhteen … paitsi ryhmällä, jota kutsun haaveilijoiksi. Haaveilemme kaikki – se on tärkeä askel – mutta tämä ryhmä pysähtyy siihen. Koskaan ei ryhdytä toimiin. Heidän sanansa kuvaavat unelmaa siitä, kuka he haluavat olla tai mitä he haluavat olla, mutta heidän käytöksensä ei muutu.

Teoriassa tiesin, että näitä ihmisiä oli olemassa, mutta olen aina ollut toiminnan ympäröimä. Kaikkiin työpaikkoihin, joita minulla on ollut, kaikkiin läheisiin suhteisiin on liittynyt toiminta. Pääsin nelikymppiseksi saakka, ennen kuin tapasin haaveilijoita. Nyt ymmärrän, miksi on niin monia varotuksia siitä, että teot puhuvat kovempaa kuin sanat, ja miksi uskon siihen, mitä ihmiset tekevät, enkä siihen mitä he puhuvat. Se on oikeastaan traagista.

Näen heidän sielunsa kauniin valon ja kuulen heidän puhuvan suuria asioita, ja sitten minun täytyy sanoa: "Toivottavasti teet sen oikeasti." Vihaan todella sitä, etten pysty uskomaan ihmisten sanoihin, mutta on vielä pahempaa. että uskoo heitä ensin ja sitten täytyy toipua siitä. Tämä voi olla mitä tahansa lounassuunnitelmista jokin riippuvuustavan muuttamiseen. Jotkut ihmiset tekevät, ja jotkut vain haaveilevat.

Niille jotka ovat hämmentyneitä siitä, etteivät ihmisten sanat sovi yhteen heidän tekojensa kanssa, kerron, mitä olen havainnut, ja toivon, että se auttaa matkallanne.

Kiinnitä huomiota – Tiedosta oikeasti, miten hyvin teot seuraavat sanoja. Heijastaako käyttäytyminen sitä todellisuutta, josta he puhuvat?

Kerro se heille – Huomauta ystävällisesti ja lempeästi sanojen ja tekojen epäjohdonmukaisuudesta. Monet meistä juuttuvat vanhaan silmukkaan, ja meidät täytyy herättää. Jonkin ongelman tiedostaminen voi muuttaa sen.

Varo valelupauksia – Jos he ovat jo osoittaneet epäjohdonmukaisuutta sanojen ja tekojen välillä, älä usko heidän lupaustaan "tehdä paremmin". Nyt on aika lisätä tiedostamista ja todella pitää silmällä muutoksia.

Ole rehellinen itsellesi – Jos olet tässä jo melko syvällä, niin selvästi rakastat heitä. Ole oikeasti rehellinen itsellesi siitä, miten monta kertaa olet käynyt tämän keskustelun, miten monta kertaa he ovat vannoneet muuttuvansa ja miten monta kertaa olette päätynyt samaan silmukkaan. Siinä ei ole mitään väärää – jotkut ihmiset viettävät koko elämänsä kumppanin kanssa, joka ei ole tinkimätön. Kysy vain itseltäsi, miten kauan haluat puhua samasta asiasta.

Lähde nopeasti – Itselläni on kolmen kysymisen sääntö – tuo ensimmäisellä kerralla ongelma esiin, toinen kerta on muistutus ja kolmas kerta on todistamaan, ettei toimeen ryhdytä. En nalkuta. Olen hyvin selkeä kommunikoinnissani. Jos mikään ei muutu kolmannen yritykseni jälkeen, sitten seuraava toimenpide riippuu minusta. Lähtemisajan tietäminen on taito … ja armollista kummallekin.

Et voi muuttaa toisia – Yritys muuttaa ihmisiä on haitallista kummallekin osapuolelle. Toinen tuntee aina pettymystä, kun taas toinen tuntee, että hänet aina tuomitaan. Jos joku on johdattanut sinut uskomaan, että hän on jotain, mitä ei ole, voit muuttaa vain itseäsi. Myönnä, että sinua on huijattu (tahattomasti), ole rehellinen itsellesi ja muuta suhdettasi häneen sen mukaisesti.

Rakasta heitä etäältä – Haaveilijat eivät lainkaan ole pahoja ihmisiä. Rakastan muutamia heitä itse. He eivät vain ole sisäpiirissäni, koska en voi luottaa heihin. Ajattelen silti, että he ovat upeita ihmisiä.

Toivon todella, että olen ollut selkeä: minulla ei ole ongelmia haaveilijoiden kanssa. En tuomitse heitä tai heidän polkuaan. Ja sitten kun tiedän, että heidän sanansa ovat vain sanoja, voin muokata (alentaa) odotuksiani. Minulla on muutama ystävät, jotka sopivat lounaasta, ja sitten peruvat sen tuona päivänä. Tiedän kaikkien heidän peruutusprosentin, koska olen mieluummin iloisesti yllättynyt, jos he ilmestyvät, kuin pettynyt, kun he eivät ilmesty. Näin minä käsittelen tätä tietoisuutta.

Useimmat ihmiset kasvatettiin sivuuttamaan sanat. Heidän vanhempansa tekivät monia lupauksia, joita ei pidetty. Heille sanottiin "ehkä" useammin kuin "kyllä" tai "ei". Minulla oli lapsuuden ystävä, joka ei pystynyt sitoutumaan mihinkään suunnitelmiin, koska hänen elämänsä oli riippuvainen isän mielialasta. On monia syitä, miksi ihmiset eivät elä tinkimättömästi. Jotkut ihmiset ovat pelkkää puhetta, koska heille sanoilla ei ole oikeasti merkitystä. Tilanteen tiedostaminen sallii sinun päättää, missä haluat olla asian suhteen.

Jos ole haaveilija (tai ajattelet ehkä olevasi), ole hyvin tietoinen sanoistasi. Pane merkille, mitä suustasi lähtee, ja vertaa sitä tekoihisi. Puhutko aina jostain etkä tee sitä? Vastaus on lakata puhumasta. Sano vain, mitä oikeasti tapahtuu. Jos olet yhtäkkiä hiljaa, kenties elämäsi kaipaa pientä tekoa.

On upeaa, sitten kun elämme kaikki tinkimättömästi, mutta siihen saakka katsele ja opi.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

7.6.2019 VILAHTAMINEN ETEENPÄIN

ViestiKirjoittaja hammer » 09.06.2019 09:53

VILAHTAMINEN ETEENPÄIN

7.6.2019

Tervetuloa täysin uudelle kummallisuustasolle. Olen aikonut kirjoittaa tämän postauksen jo pari päivää, mutta joudun jatkuvasti sivuraiteille. Tämä on uusi normaali, ainakin tällä erää. On kiirettä, ja asioita putkahtelee esiin tyhjästä, kun meitä siirretään oikeille aikajanoillemme.

Ja olisi huolimaton, jos en mainitsisi fyysisiä oireita. Minulla on paljon pahoinvointia, flunssa- tai kuumemaista kipua ja myrkynpoistoa hullunlailla. Iho, ontelot, vatsa, kaikkea. Se on vähän pakahduttavaa toisinaan. Vesi on ollut hyödyllistä, sekä juominen että kylpeminen. Maadoittuminen ulkona on ollut hyvä juttu, varjossa. Joskus aurinko auttaa, mutta joskus se voimistaa oireita. Tee, mitä kehosi tarvitsee.

Siis mitä tapahtuu? Pelkän aikajanoilla hyppimisen sijasta menemme niiden läpi. Niinpä yhtenä päivänä voin nähdä polun yhteen suuntaan, mutta seuraavana päivänä se on poissa. Uusia ihmisiä ilmestyy, ainakin vähäksi aikaa. Vanhat ystävät katoavat, kuin he olisivat hävinneet täysin. Anna ihmisten tulla ja mennä kiinnittymättä. Tämä asettuu vielä.

Suunnitelmat ovat yhtä epävakaita. On helpompaa, kun elämää tarkastelee tällä erää uteliaana, ilman agendaa. "Ihmettelen, mitä seuraavaksi tapahtuu!" on nykyinen mantrani. Älä haaskaa minuuttiakaan pettymykseen, kun asiat eivät toimi suunnitellusti. Ole yllättynyt. Ole utelias. Ja mikä tärkeintä, ole kiitollinen. Muistuta itsellesi jatkuvasti, että olet tiellä korkeimpaan hyvääsi. Sitä vain kiirehditään vähän.

Ennen kollektiiviseen kehityskaaremme vaikutettiin negatiivisesti, mutta ei enää. Valotyöntekijät ovat tehneet vuosia työtä negatiivisten vaikutusten eliminoimiseksi tästä ja muista ulottuvuuksista, ja se on lopultakin tapahtunut. Kollektiivi on takaisin aidossa vapaassa tahdossaan, ja aikajanamme ottavat kiinni siitä. Se on hyvä asia, mutta se on paljon.

Miten siis parhaiten navigoimme tätä? Puuhaile. Puuhaile tehden pieniä, saavutettavissa olevia tehtäviä. Siivoa huone. Tee luettelo pikkuaskareista. Juhlista pyykinpesua. Pidä homma pienenä. Ja ole ekstralempeä itsellesi. Et epäonnistu. Kehosi ei horjuta sinua. Paljon tapahtuu, ja olemme täällä tuota kyytiä varten. Meditointi on hyödyllistä, lyhyinä jaksoina.

Ryhmä meitä aloittaa ruumiillistumisprosessin, ruumiillisten korkeamman itsen. Minulla ei ole aavistustakaan, miltä se näyttää loppujen lopuksi, mutta hyvin paljon persoonallisuudesta on putoamassa pois. Älä ylläty, jos tavat muuttuvat nopeasti ja dramaattisesti. Jatka puhumista kehollesi ja DNA:llesi. Kerro sille, että tuet sitä täysin ja rakastat sitä. Pyydä sitä aktivoimaan kristallirakenteesi sujuvasti ja vaivattomasti. Tämä on fyysinen ylösnousemusprosessi, joten ole kehosi kumppani.

Odotan asioiden rauhoittuvan päivänseisauksen paikkeilla, ainakin riittävästi asettumiseksi jollekin aikajanalle. Siihen saakka, pidä asiat kevyenä, pidä asiat pienenä, kun vilahdamme eteenpäin.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

12.6.2019 HENKINEN KARTTA

ViestiKirjoittaja hammer » 15.06.2019 07:48

HENKINEN KARTTA

12.6.2019

Toivomme kaikki, että tulimme käyttöohjeen kera. Toivomme, että elämälle oli jonkinlainen ohjeistus, vaikkemme seuraa sitä. Meille kaikille on työnnetty, täysin ilman rakkautta, yhteiskuntamme tai perheemme opit antamaan polun, jota seurata. Ongelmana on, ettei se tavallisesti ole meidän polkumme, ja sitten meillä on pettymystä ja syyllisyyttä kyvyttömyydestä seurata sitä. Mutta mitä jos meille annettiin kartta? Mitä jos se lakaistiin maton alle ymmärryksen puutteesta? Mitä jos sitä pidettiin jopa pahana?

Ennen kuin pääsemme tähän aiheeseen, haluan korostaa, että tekniikka on eri asia kuin sen käyttäjä. Jotkut lääkärit auttavat parantumaan, kun taas toiset ovat todella huonoja työssään. Kummallakaan ei ole paljon yhteyttä lääketieteeseen tekniikkana. Tämä pätee joka työpaikkaan – jotkut ihmiset ovat hyviä siinä, mitä tekevät, ja jotkut eivät. Ei ole tuomitsemista, ainoastaan tarkkanäköisyyttä. Jos löydät huonon lääkärin, etsi vapaasti toinen, kunnes sinulla on joku, johon luottaa. Epäpätevyyttä on. Käärmeöljyn kaupustelijoita on. Ole tarkkana, ja käytä arvostelukykyä.

Kuitenkin haluan puhua astrologiasta ja numerologiasta tekniikkana. Useimmat ihmiset tarkastelevat niitä uskomusjärjestelmänä, mutta haluan mennä syvemmälle kuin pelkkä uskomus. Et voi muuttaa syntymäpäivääsi. Riippumatta siitä, mitä muuta teet elämässäsi, syntymäpäiväsi on vakio. Se ei muutu, missä planeetat olivat silloin. Tuon päivämäärän numerologia ei muutu. Mitä jos niin on tarkoituksella? Mitä jos valitsit syntymäpäiväsi tukemaan tehtävääsi? Mitä jos jätit itsellesi kartan, jottet eksyisi?

Mysteerikoulut opettavat meille, että oma korkeampi itsemme on suunnitellut ennalta syntymämme. Ne opettavat myös, että koko fyysinen todellisuus on yksi ja sama asia. Planeetat, sinä, tuo koira – kaikki osa samaa kudelmaa. Oletko koskaan kuullut iridologiasta? Siinä iiriksen osat korreloivat eri elimiin. Epäsäännöllisyydet silmässä voivat osoittaa jonkin elimen hätätilan, ennen kuin oireita alkaa ilmestyä. Kätevää, koska on vähemmän häiritsevää katsoa silmää, kuin maksaa. Aivan kuten on helpompaa katsoa tähtiä, kuin monimutkaiselta näyttävää elämääsi. Yksi ja sama asia.

Tämä ei ole syy ja seuraus. Tähdet eivät kontrolloi sinua – ne ovat sinä. Jos pidät enemmän tieteellisemmästä selityksestä (niin kuin kietoutumisteoria ei olisi tieteellinen), niin ajattele fotoneja auringonvalossa. Fotonit kuljettavat informaatiopaketteja, ja planeetta-asema kertoo siitä informaatiosta, mitä lähetetään syntymäsi aikana. Tämä on yksi kartta, jonka jätit itsellesi.

Syntymäkarttasi tunteminen sallii sinulle helpomman elämänpolun. Esimerkiksi, minulla on Uranus Vaa'assa, mikä merkitsee, että pärjään parhaiten epäsovinnaisissa suhteissa. Minulla on edelleen runsaasti vapaata tahtoa määrittää, miltä se näyttää. Mikä tärkeämpää, jos minut kasvatettiin uskomaan, että perinteinen suhde (elinikäinen avioliitto, 2.5 lasta, valkoinen säleaita lähiössä) on menestymistä, silloin minut oli pohjustettu epäonnistumaan. Jossain kohtaa minun täytyy päästää irti siitä, että "normaali" on menestymistä. En ole epäonnistunut – se ei vain ollut minun polkuni. Syntymäkarttani tunteminen vapauttaa minut.

Jotta olemme selkeitä, aurinkomerkkisi tietäminen ei ole edes lähellä syntymäkarttasi tuntemista. Aurinkomerkki on itse asiassa melko pieni osa tuota kuvaa. Tästä syystä aurinkomerkkihoroskoopit ovat hyvin usein väärässä. Missä sinulla on kuu? Venus? Ovatko useimmat planeettasi vesi- vai muussa elementissä? Kartallasi tapahtuu paljon.

Toinen universaali kieli ovat numerot. Syntymäpäiväsi numerologia (lisää syntymäpäiväsi kaikki numerot yhteen, myös nelinumeroinen vuosi) voi kertoa paljon polustasi. Taaskin on runsaasti tilaa vapaalle tahdolle, mutta se voi kertoa tämän inkarnaatiosi merkittävät tavoitteet ja karikot. Voit muuttaa nimesi, muttet voi muuttaa syntymäpäivääsi. Siihen on syy. Jätit itsellesi vinkkejä.

En tiedä lähimainkaan tarpeeksi tulkitakseni jonkun toisen astrologista karttaa, mutta olen tutkinut omaani pitkään. Pidän kaikesta astrologiasta – länsimainen, veda, maya ja muut – ja olen löytänyt arvoa jokaisesta. Numerologian suosikkikirjani on Dan Millmanin "The Life You Were Born to Live". Anna jonkun, jonon luotat, tulkita syntymäkarttasi. Lue omasta numerologiastasi. Löydä vinkkejä, joita jätit itsellesi.

Kaikki mystikot joita ihailen (elävät ja kuolleet), kannattavat astrologiaa ja numerologiaa. Niitä kannattaa tarkastella – ei uskomuksena, vaan karttana.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

14.6.2019 UUSI URHEA SINÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 17.06.2019 09:58

UUSI URHEA SINÄ

14.6.2019

Muutoksia tapahtuu koko ajan. Tämä muutos tuntuu vähän suuremmalta kuin useimmat. Mieleeni hyppää jatkuvasti 17.6. Tiedän, että kesäkuun 2019 on todella iso juttu, pelkästään siksi että olemme lopultakin pääsemässä takaisin esteettömille aikajanoillemme, mutta 17. päivä … Joka tapauksessa, valmistautuminen on samanlaista riippumatta siitä, miten suuri tuo muutos on.

Päästä irti vanhasta – Kaikilla tasoilla ja toistuvasti. Fyysinen myrkynpoisto yrteillä tai paastoamalla. Tunnepuolella, tunne se parantaaksesi sen. Mentaalisesti, raamita uudelleen menneet kokemuksesi. Kaikki on virtaavaa, jos vain lakkaamme pitämästä sitä samana. Minä rakastan jatkuvuutta ja kontrollia, joten tiedän, mitä pyydän tässä. Päästä irti, jotta voit siirtyä eteenpäin. Ainoastaan tarinamme pitävät meitä jumissa.

Sähkömagneettinen vetovoima – Ajatukset ovat sähköisiä ja tunteet magneettisia. Meillä on ajatus, joka aiheuttaa tunteen, ja tämä vetää puoleensa samanlaisia värähtelyjä. Ajatustesi pitäminen keskittyneenä kiitollisuuteen auttaa vetämään puoleensa kirkkaamman kokemuksen. Itsemestaruus on mielen mestaruutta. Valvo mieltäsi.

Tunteet ilman tarinoita – Kun tunnet jotain, vain tunne se. Ilman tarinaa sen menee ohi nopeasti. Tarinat pitävät tunnekemikaalit vangittuna kehoon, mikä vaatii myrkynpoistoa myöhemmin. Nämä tallennetut tunteet palaavat, kun keho poistaa myrkkyä. Tämä saa tuntumaan siltä, että tunteita tulee tyhjästä, koska ajattelu ei laukaise niitä – ne vapautuvat fyysisesti (solumuisti). Älä sido niihin uutta tarinaa – anna niiden mennä!

Tue kehoa – Tee kiitollisuuden kera se, mitä keho tarvitsee. Torkut? Miten upeaa on ottaa torkut! Paljon vettä? Miten upeaa on saada puhdasta vettä juotavaksi! Istua auringossa? Miten upean lämmintä on! Tajuat idean. Tue kehoasi – se tekee paljon työtä.

Yhdisty – Meditointia ja luontoa. Elementaalikunta on hyvin läsnä, enkä ole rehellisesti sanottuna tuntenut ennen näin suurta yhteyttä Gaiaan. Kävele paljain jaloin. Vietä aikaa ulkona. Tunne oikeasti, mitä siellä tapahtuu. Juttele kenties myös puun kanssa.

Lapsenomainen ihmetys – Muistatko, kun maailma oli uusi ja täynnä mahdollisuuksia? Löydä tuo paikka itsestäsi taas. Päästä irti tarinoista ja suunnitelmista. Anna universumin yllättää sinut. Sinun tehtäväsi on harmonisoitua (kuten yllä kuvataan) ja sitten antaa elämän tapahtua. Anna universumin kanssaluoda täydellinen tulevaisuutesi. Toimi vain silloin, kun opastetaan. Älä työnnä virtaa.

Leikki luomistyhjiössä. Ole tarpeeksi urhea päästääksesi irti suunnitelmista, paikoista ja ihmisistä. Ole tarpeeksi urhea seurataksesi helpointa (mutta tuntematonta) polkua. Ole uusi urhea sinä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

17.6.2019 HERÄÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 18.06.2019 13:41

HERÄÄMINEN

17.6.2019

Tämä postaus on niille miljoonille, jotka vasta aloittavat heräämismatkan. Tervetuloa mukaan! Voitte muotoilla mielessänne tämän prosessin henkiseksi heräämiseksi tai puhtaasti tieteelliseksi evoluutioprosessiksi. Havaintotapanne antaa sille puitteet, mutta se tapahtuu meille kaikille, ateisteille ja kristityille yhtä lailla. Itse vaihtelen näiden kahden välillä, koska ne sanovat saman asian, vain eri kontekstissa.

Mikä tärkeintä, et ole yksin. Monet meistä ovat kulkeneet tätä polkua vuosia tai jopa vuosikymmeniä. Tämä mielessäni haluan kertoa muutamia huomattavampia oireita tästä tilanteesta, mielesi rauhoittamiseksi. Et ole hullu – tulet vain tietoiseksi siitä, miten paljon enemmän sinussa on fyysisen lisäksi. Se on täysin eri kokemus, mutta myös täysin normaali tänä aikana.

Fyysisiä oireita – Ensimmäisenä korvani alkoivat soida (tinnitus). Se loppuu harvoin, mutta sen sointi, volyymi ja puoli vaihtuu. On parempi, jos yrität nauttia tuosta musiikista, kuin taistella sitä vastaan. Luota minun. Sitten sain "ylösnousemusflunssan" – kehosärkyjä, vatsa sekaisin ja monia muita epämiellyttäviä oireita. Ei oikeastaan tarpeeksi paha tilanne mennäkseen lääkäriin, mutta se ei hauskaa. Tätä tulee ja menee, ja se on merkki käynnissä olevasta myrkynpoistosta. Riippuen siitä, miten "myrkyllinen" kehosi on, se voi ilmestyä useita kertoja vuodessa, noin päiväksi.

Tunneoireita – Minulla tunnepuolen avautuminen johti moniin kyyneliin. Ei vain pientä itkuisuutta, vaan oikeaa inhottavaa itkemistä. Jälleen kerran, yksilöstä riippuen tämä voi olla mitä tahansa tunteita ja eripituisia aikajaksoja. Minusta tuntuu, että itkin suurimman osan vuodesta 2014. Helpoin tapa käsitellä tämä on todella tuntea nuo tunteet, tuomitsematta itseään sen vuoksi. Parasta on tehdä tämä yksin, jotta et erehdy syyttämään toisia, eivätkä he yritä saada sinua tuntemaan oloasi paremmaksi (estämään sinua tuntemasta, mitä ikinä tulee esiin). Sanonta kuuluu: "Sinun täytyy tuntea se parantaaksesi sen."

Mentaalisia oireita – Aivosumua on alusta saakka, mitä seuraa irrallisuus vanhoista muistoistasi ja tarinoistasi. Kun tämä hellittää vähän, alat nähdä asiat laajemmasta perspektiivistä. Esimerkiksi politiikka muuttuu paikallisesta järjestelmästä globaaliksi integroinniksi. Kotisi ja ihmiset joita rakastat, ei ole enää niin eristynyt, ja lopulta se kasvaa sisältämään koko planeetan.

Tieteellisestä perspektiivistä katsottuna, useita asioita tapahtuu todistettavasti. Koodaamaton DNA (roska-DNA) alkaa nyt "koodautua". Magneettinavat muuttuvat, merkittävästi yli ennustetun tahdin. Aurinkokuntamme on siirtymässä nyt avaruuspölypilveen. Tiede ei ole määritellyt vielä, mitä nämä tapahtumat merkitsevät, eikä tietoni mukaan yhdistänyt niitä suureksi kuvaksi. Minulle ne ovat kaikki evoluution indikaattoreita (tai alkuunpanijoita). Muuten, magneettinapojen muuttuminen aiheuttaa minulla huimausta, pahoinvointia ja muistiaukkoja.

Uskonnollisesta perspektiivistä katsottuna, nämä ovat muutosaikoja. Lopunaikoja joissain uskomuksissa, alku toisissa. Eikö jokainen uusi alku vaadi lopun? Ennen kuin sekoat, katso maailmaa ympärilläsi. Minulle on ok tämän järjestelmän loppuminen. Jos nyt koodaamme uutta DNA:ta, ajattele, mitä voisimme luoda. Taivas maan päällä. On aika.

Mysteerikouluperspektiivistä katsottuna, jokainen meistä on aina ollut moniulotteinen olento, ja meistä on nyt tulossa tietoinen siitä. Ihmisego häviää, mikä sallii meidän siirtyä tarinoidemme yli. Se on pelottavaa ensin, koska käytimme tarinoitamme määrittelemään meidät ja nyt näemme, että olemme edelleen olemassa, vaikka tarinat haalistuvat. Lineaarinen aika häipyy myös. Kaikki siirtyy läsnä olevaan hetkeen.

Suurin suositukseni on löytää jokin ryhmä tukemaan tässä prosessissa. Vaikka vain Facebook-ryhmä, joka postaa hauskoja meemejä ylösnousemusoireista. Jotain kertomaan sinulle, että toisetkin käyvät läpi samaa. Kun pääset syvemmälle tähän prosessiin, kannattaa ehkä etsiä mentori tai käydä jokin kurssi. Olen todella nauttinut eri asioiden oppimisesta eri ihmisiltä – älä vain kiinnity niihin. Opettajat ovat vain ihmisiä, joten älä odota heidän olevan onnellisia jalustalla. Jokainen on eri paikassa henkisen kehityksen spiraalissa, joten löydä ihmisiä, jotka voivat kohdata sinut siinä, missä olet.

Ja kun tuntuu ylivoimaiselta, lue jokin kirja. Näistä jutuista on paljon kirjoja, myös omani. Lue ja rentoudu. Olemme kaikki tässä yhdessä, ja se on oikeastaan hyvin ilahduttavaa, kun pääsee siihen sisälle. Toisia on mennyt ennen sinua, ja he auttavat sinua mielellään. Sitten tulee sinun vuorosi auttaa toisia, kun he aloittavat tämän matkan. Olemme kaikki heräämässä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

18.6.2019 MYRKYNPOISTOHERÄTYS

ViestiKirjoittaja hammer » 23.06.2019 10:58

MYRKYNPOISTOHERÄTYS

18.6.2019

Tiedän, että sanaa "myrkynpoisto" heitellään hyvin vapaasti. Se voi merkitä monia asioita, monilla tasoilla. Haluan yrittää selkeyttää, mitä se merkitsee henkisellä (tai evoluutio-) matkallamme tänä aikana. Solumme muuttuvat, koodaamattoman DNA:n alkaessa koodautua. Keho tekee merkittävää työtä tällä hetkellä. Puhun kehon puolesta, en moraalin tai yhteiskunnallisen ehdollistumisen. Suosittelen välttämään tiettyjä asioita, koska se on helpompaa keholle, ei "väärin" tai ei-hyväksyttävää.

Luulen, että tajuamme kaikki fyysisen osan – syö hyvää ruokaa ja liiku. On niin, että syyt siihen ovat muuttuneet. Siinä ei ole enää kyse yleisterveydestä tai sopimisesta tiettyyn ulkomuotoon. Keho tekee niin kovasti työtä kehittyäkseen, ettei ole yhtään ylimääräistä energiaa. Antamalla suuremman taakan maksallesi pakotat kehosi valitsemaan – kehittyä vai siivota sotkujasi. Se ei pysty tekemään kumpaakin kerralla. Tämän tason myrkynpoisto on elämäntapamuutos, ei ruokavaliovillitys.

Sanonta kuuluu: "Näännytä nälkään flunssa, tai muuten syötät kuumetta." Siinä me olemme, ihmiset. Jos emme näännytä nälkään riippuvuuksiamme, olemme matkalla pahempaan. Vältä "nautinnollisia myrkkyjä", kuten alkoholi, huumeet, satunnainen seksi, roska-TV (mukaan luettuna uutiset), juoruilu, draama ja pelko. Nämä eivät ole "huonoja" asioita moraalisesti, mutta ne eivät tue kehoa. Saat elää tätä elämää vain kehosi anteliaisuuden turvin. Tue sitä.

Emootiot ovat vain kemikaaleja kehossa, jotka johtavat fyysiseen tuntemukseen. On helpointa puhua adrenaliinista, koska useimmat meistä pystyvät samaistumaan taistele-tai-pakene -tunteeseen. Kaikki tunnetilamme on tarkoitus kokea, sitten puhdistaa kemikaalit kehosta (lisää myrkynpoistoa). Mitä enemmän tunteita herää, sitä enemmän kemikaaleja tuotetaan. Tästä syystä emootio voi aiheuttaa riippuvuutta. Mikä tahansa emootio.

Meillä on luonnostaan emootioita pitkin päivää, enkä ehdot, että yrität estää sen. Kehotan vain välttämään liiallisia tunteita mentaalisen inputin kautta. Mitä se merkitsee? Väittelyihin osallistuminen sosiaalisessa mediassa lisää vihaasi. Loputtomien videoiden tai salaliittoteorioiden katseleminen lisää pelkoasi. Juoruilu jokaisen tilaisuuden tullen saa sinut tuomitsemaan toisia enemmän. Jälleen kerran, mikään näistä ei ole moraalisesti väärin, mutta ne kaikki lisäävät kehosi työtaakkaa.

Valtaosa työstämme on itse asiassa mentaalista. Pidämme kiinni tuhoisista käyttäytymistavoista pelkästään, koska meillä on tarina niistä. "No, tarvitsen tätä, koska …" Keho haluaa olla terve – ainoastaan ajatuksemme menevät tielle. Ajatuksemme kehystävät maailmankatsomuksemme ja pitävät meidät jumissa kaavoissa. Tuntemattomanpelko pitää meidät näissä kaavoissa ja saa meidät haluamaan, että olemme mieluummin oikeassa kuin onnellinen.

Ajatuksemme muodostavat tarinoita, jotka vangitsevat meidät loputtomaan riippuvuus- ja uhriuskierteeseen. Uskomme kaiken, mitä ajattelemme. Mieti myös sitä, että monet ajatuksistamme ei ole edes meidän. Ajattelemme monia asioita, koska se meille kerrottiin lapsena emmekä ole koskaan tutkineet sitä myöhemmin elämässä. Mitä oikeasti uskot? Lyön vetoa, että jos alat toistaa vanhoja uskomuksia, saatat yllättyä siitä, miten monet niistä eivät oikeastaan sovi siihen, kuka olet. Ajattele ja kehystä uudelleen.

Myrkynpoisto jota pyydän sinua harkitsemaan, on fyysistä, mutta fyysisiä myrkkyjä ei ole vain syömässäsi ruuassa. Tästä syystä todelliseen myrkynpoistoon sisältyy mentaali- ja tunneulottuvuus. Tämän kaiken ei tarvitse tapahtua kerralla – ole vain tietoinen, mitä kehossasi tapahtuu. Tiedostaminen muuttaa kaiken. Sen sijaan, että seuraat vain luetteloa, mitä tehdä ja olla tekemättä, yritä olla tietoinen siitä, mitä ajattelet ja miksi, miten kohtelet kehoasi ja miksi.

Vaikka oma tietoisuutesi on aina paras opas, tiedän, että muutamasta ehdotuksesta voi olla hyötyä – ainakin minulle. Tee, mikä tuntuu parhaalta sinulle.

Ehdotuksia myrkynpoistoon – Juo paljon vettä, syö vain luomuruokaa (tai ainakin geenimanipuloimatonta), syö ainoastaan vapaasti kasvaneiden eläinten tuotteita, kokeile kolmen päivän nestedieettiä (mehuja ja sosekeittoja), lyhyt paasto (1–3 päivää), yrtti- ja vitamiinilisät, kylpeminen epsom-suolan kera, aurinkokylpy, kävely tai pyöräily, jooga, nauraminen, hieronta, puutarhanhoito, luovuus (taide tai käsityö), lue kirja, ota torkut, katsele kohottavia ohjelmia (dokumentti, henkinen, komedia), meditointi. Pidä itsestäsi huolta!

ÄLÄ POISTU PAIKALTA! On aikoja, jolloin tämä muutos on pakahduttava, mutta paikalta poistuminen merkitsee vain lisää myrkynpoistoa myöhemmin. Tämä merkitsee, että älä helpota tuskaasi alkoholilla, huumeilla, seksuaalienergialla, ylensyönnillä, ylistimuloinnilla (liikaa vuorovaikutusta muiden kanssa), liiallisella televisiolla tai sosiaalisella medialla, väkivalta- tai pelkopohjaisilla ohjelmilla. Monilla meistä on tunnistamatonta itseinhoa, joka näyttäytyy haluttomuutena pitää huolta kehostamme. Se on melko normaalia, mutta siihen täytyy tarttua.

Kaiken tämän jälkeen pointtini on vain pyytää, että tuet kehoasi. Se tekee paljon työtä kulissien takana. Jos olet väsynyt, ota torkut tai mene nukkumaan aikaisemmin. Tämä prosessi on fyysisesti uuvuttava. Sen sijaan, että olet pettynyt energiatasoosi, ole ylpeä siitä, että kehosi tekee kovasti töitä. Se haluaa olla terve. Se rakennettiin kehittymään. Anna itsellesi myrkynpoistotukea.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

25.6.2019 (HENKISEN) TYÖN TEKEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 26.06.2019 07:42

(HENKISEN) TYÖN TEKEMINEN

25.6.2019

Mitä henkisyys on? Mitä oikeasti merkitsee tehdä sitä työtä? Miten tietää, että se oikeasti toimii? Paljon kysymyksiä. Ja mikä pahempaa, hyvin monet yrittävät tehdä rahaa henkisellä heräämisellä, johtaen ihmisiä puutarhapolkua taas uuteen umpikujaan. Kuten monissa asioissa, saattaa olla parempi määritellä ensin, mitä se ei ole.

Työn tekeminen ei ole huumeiden käyttämistä. Ei edes psykoaktiivisten, ainakaan usein. Kyllä, kasvilääkkeet voivat auttaa ihmisiä avautumaan, ja rohkaisen joitain ihmisiä siihen. Kerran. Ongelmana on, että ihmiset ovat peruslaiskoja sisäisen työn osalta, ja on koko joukko ihmisiä, jotka sotkevat huumattuna olemisen henkisyyteen. Mieltä avaavia huumeita käytetään näyttämään, mikä on mahdollista ilman niitä. Tunnen ihmisiä, jotka käyttävät sieniä neljännesvuosittain, mutteivät meditoi koskaan sillä välillä. Henkisyys vaatii mentaalista tiedostamista ja päivittäistä integrointia. On kulttuurimme oire luulla, että voimme vain ottaa jotain huumetta löytääksemme valaistumisen. Ei niinkään.

Työn tekeminen ei ole positiivista ajattelua. Korkeammilla tasoilla positiivinen ajattelu on välttämättömyys … rämmittyään ensin alitajunnan törkyjen läpi. Jos yrittää aloittaa siitä, ongelmana on tietoisuuden puute. Teemme kolme minuuttia affirmaatioita ja sitten soitamme samoja vanhoja taustanauhoja seuraavat 16 tuntia. Positiivinen ajattelu on upea työkalu, mutta vasta sen juurruttua alitajuntaan. Sitten ajattelemme onnellisia ajatuksia melkein koko ajan. Ennen kuin tämä voi tapahtua, alitajunta täytyy puhdistaa ja meidän täytyy olla tietoinen joka ikisestä ajatuksesta. Joka. Ikisestä. Ajatuksesta. Useimmat meistä eivät voi aloittaa siitä, vaikka "autuusihmiset" yrittävät kertoa meille, että jos ajattelemme vain onnellisia ajatuksia, kaikki muu tapahtuu automaattisesti. Ei tapahdu.

Työn tekemisessä ei ole kyse opinkappaleista. Jos on taipuvainen opinkappaleisiin, etsii niitä kontekstista riippumatta. On dogmaattisia kristittyjä ja dogmaattisia ateisteja. Jotkut ovat dogmaattisia ruokavalinnoissa, toiset nurmikonhoidossa. Tosiaankin, ihmiset rakastavat tiukkoja sääntöjä, joko noudattaakseen tai rikkoakseen niitä. Todellinen henkisyys perustuu tuomitsemattomuuteen, myös itseään kohtaan. Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja myös parhaansa tekemisen asteikko vaihtelee päivittäin. Kyllä, tee parhaasi, mutta älä koskaan säti itseäsi. Ja muista aina, etteivät kaikki ole samalla polulla. Jos keskityt olemaan parempi ihminen, sillä ei ole merkitystä, oletko ateisti vai kristitty vai wiccan kannattaja vai mikä tahansa. Opinkappaleita tyrkytetään ulkopuolelta. Henkisyys kasvaa introspektiosta.

Työn tekemisessä ei ole kyse toisten vaatimisesta hyväksymään. Jos kasvusi kääntyy poispäin nykyisistä ystävistäsi, sinun velvollisuutesi on etsiä uusi piiri. Heidän velvollisuutensa ei ole koskaan mukautua uuteen sinuun. Kun tulet ulos mistä tahansa kaapista, jotkut ystäväsi kannustavat sinua ja toiset yrittävät työntää sinut takaisin sisään. Sinä olet se, joka muuttui – ja hyvä sinulle, kehittyminen ja muu! – mutta ole valmis päästämään irti ihmisistä. Kehitymme jokainen omaa tahtiamme. Älä odota tai raahaa muita. Voit "hoitaa" vain itsesi.

Työn tekemisessä on kyse läsnäolosta ja tiedostamisesta. Tavoitteena on olla täysin läsnä ja täysin tietoinen joka hetki. Luin kerran, että tavoite oli tehdä jokainen hengenveto tietoisesti. Anteeksipyyntö joukon perfektionisteilta, mutta minusta tämä on todella inspiroivaa. En ole lähelläkään tuota tasoa, mutta vedän tietoisesti henkeä useita kertoja päivässä. Ensin on uuvuttavaa olla tietoinen jokaisesta ohikulkevasta ajatuksesta. Aloita sanoista. On helpompaa olla todella läsnä siinä, mitä sanoo ääneen. Aloita siitä, missä tahansa olet, ja kiinnitä huomiota.

Työn tekeminen vaatii omistautumista ja kurinalaisuutta. En ole varma, miksi tämä aspekti pelottaa monia ihmisiä. Kaikki vaatii omistautumista ja kurinalaisuutta … pianonsoiton oppiminen, tanssitunnit, uusi ammatti, kävelemään oppiminen. Meidän täytyy harjoitella joka päivä oppiaksemme jonkin taidon, eikä tiedostaminen eroa siitä. Tee se ensin tiettyinä aikoina ja pieninä lisäyksinä, jottet pakahdu. Omistautuminen on sopimus itsesi kanssa. Kurinalaisuus on vapaan tahtosi käyttämistä pysyäksesi tuossa sopimuksessa.

Työn tekeminen vaatii päivittäistä harjoittamista. Kyllä, harjoittamisen täytyy olla päivittäistä. Jos harjaat hampaasi vain kerran viikossa, miten tehokasta se on? Tämän ei tarvitse olla iso asia, mutta sen täytyy tapahtua joka päivä. Se voi olla 45 minuuttia joogaa tai 5 minuuttia kiitollisuuspäiväkirjan pitämistä. Se voi olla kävelyä tai meditointia. Löydä jotain, mistä pidät, ja tee siitä osa päivittäistä rutiiniasi. Jos ei mitään muuta, niin hengitä tietoisesti (viiteen laskien sisään, viiteen laskien ulos) kolme minuuttia, kahdesti päivässä. Jos se minkä valitset, ei tunnu oikealta, vaihda se johonkin muuhun. Itse pidän jonkin päivittäisen harjoituksen ainakin 40 päivää ennen vaihtamista. Se riippuu sinusta. Tee vain tuosta päivittäisestä harjoituksestasi jokapäiväistä.

Monet ryhmät fokusoituvat siihen, miten synkkää ja pelottavaa tämä työ on, koska se voi herättää tunteita. Minäpä annan sinulle eri raamit. "Työn tekeminen" on vain alitajuisen tekemistä tietoiseksi. Se on sitä. Se voi olla tunteellista, koska silloin kun lopultakin näemme tietoisesti alitajuiset kaavat, joilla olemme eläneet, se vapauttaa tunteita ja tarinoita, joita käytämme niiden pitämiseen paikoillaan. Se on myrkynpoistoa kaikilla tasoilla. Kyllä, se voi olla tunteellista. Kyllä, se on sen arvoista.

Ilmennämme aina, vedämme puoleemme aina. Luomme alitajunnasta, kunnes teemme siitä tietoista. Maailmasi heijastaa, mitä tapahtuu sisäisesti. Siitä syystä henkisyys on sisäistä hommaa. Kukaan ei voi olla introspektiivinen puolestasi. Kukaan ei voi olla tietoinen ajatuksistasi, paitsi sinä. Tästä syystä teemme tätä työtä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit