Semetis Kim (divinewarriorgoddess.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

6.6.2019 SYDÄMEN MEGALAAJENTUMINEN KÄYNNISSÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 10.06.2019 16:12

SYDÄMEN MEGALAAJENTUMINEN KÄYNNISSÄ

Kirjoittanut Kim Semetis (divinewarriorgoddess.com)
6.6.2019
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Päästettyämme monta päivää irti tiheydestä, tunteista ja haavoista kaikilla olemassaolon tasoilla, olemme nyt siirtyneet sydämen megalaajentumisvaiheeseen. Kaikki tuntuu taas kevyemmältä tuollaisen valtavan vapautuksen jälkeen. Viime viikolla mikään ei tuntunut mahdolliselta, kaikki tuntui raskaalta ja yksinäiseltä ja syvää surua kesti koko viikon. Oli suurta ahdistusta, jota ei voinut lohduttaa. Syvään juurtuneita pelko-ohjelmia nousi pintaan. Tämä tuntui sitä, että syöksyimme helvetin syvyyksiin, ja sitä se oli. Ne olivat 3D-todellisuuden alempia värähtelyjä, joita asui edelleen sisällämme. Kolmas ulottuvuus on maapäällinen helvetti. Tämä on vain energiaa, joka tulee esiin irtipäästettäväksi. Ei ole hauskaa tai kaunista, kun tämä energia tulee esiin. Kuitenkin se palvelee erittäin tärkeää tarkoitusta tässä. Kun olemme hyvin valmiita ylösnousemaan vielä korkeammalle, emme voi ohittaa näitä tärkeitä vapautuksia. Tämä voi olla aikaa todella nähdä se, minkä päätimme olla huomaamatta aiemmin.

Kun muistinmenetysverhot nostetaan, näkökyvystämme tulee selkeä käpylisäkkeen kautta. Ihmissilmämme ovat olleet epäselvät, ja tähän on tärkeänä syynä, että silmiemme kristallit on aktivoitu taas kerran. Kun tämä tapahtuu, se auttaa meitä vahvistamaan kolmatta silmäämme (käpylisäke) näkemään selvemmin ja ymmärtämään syvemmin. Lopulta käytämme käpylisäkettä nähdäksemme ehdottomasti kaiken korkeammalta olemassaolotasolta. Todellisuudessamme ei enää pelata kaksinaisuuspeliä, kun näemme suoraan sen läpi, ja kunnioitamme nyt itseämme emmekä enää salli sitä todellisuudessamme. Sydän täysin avoimena emme enää suvaitse, mitä ennen suvaitsimme. Kaikki vanhat tavat häviävät, kun ne näyttävät meistä nyt hyvin vääristyneiltä. Opimme tässä kunnioittamaan itseämme ja vaatimaan kaikkia todellisuudessamme tekemään samoin. Tämä on astumistamme todella omaan voimaamme suurenmoisena valo-olentona, joka olemme. Näemme tuon valon myös kaikissa muissa emmekä tuomitse heitä, missä tahansa he ovatkin ylösnousemusmatkallaan. Ylläpidämme vain rakkauttamme sydän täysin avoimena ja jatkamme valomme säteilemistä, minne ikinä menemme.

Ajankohtaiset energiat tukevat meitä kaikessa, mikä on korkeinta harmoniaa meille tällä hetkellä, kun puhdas fotonivalo kutoo lävitsemme alkemiamestarina, joka se on. Se toimii aina. Silloinkin kun meistä tuntuu, että olemme helvetin syvyyksissä, se säteilee valoa noille tiheille alueille sisällämme ja auttaa meitä kaikin tavoin. Tämä on uskomatonta aikaa astua ulos mukavuusalueeltaan ja tehdä juuri niitä asioita, joita on ennen pelännyt tehdä. Tämä valo tukee meitä tässä luonnollisessa kehittymisessä, kun ruumiillistamme Kristus-tietoisuuden valoa. Kaikki se on hyödyllistä matkallesi, ja palvelurooliasi tuetaan kaikkina aikoina.

Kutsumme kaikkia verkonvartijoita ja portinvartijoita jatkamaan nousemista ylöspäin kaikilla uusilla tavoilla, jäämättä enää koskaan paikoilleen. Meitä johdatetaan ja kutsutaan jatkuvasti muuttamaan palveluroolejamme ylöspäin, kun ei ole vain yhtä tapaa palvella – on erittäin paljon tapoja, ja se muuttuu jatkuvasti. Kun avaamme sydämemme, voimme nähdä hyvin monia tapoja, joilla meidän on tarkoitus palvella. Kuitenkin on monia, jotka eivät ole löytäneet sitä vielä. Opimme, miten muututaan, kun meistä tulee energiamestareita. Avaudumme kaikille uusille mahdollisuuksille, joita emme nähneet aiemmin. Kun tunnistamme itsemme moniulotteisiksi valo-olennoiksi, näemme, että mikä tahansa on mahdollista. Olemme rajattomia! Löydä kätketyt taitosi, jotka ovat rajattomia, kun astut omaan voimaasi enemmän kuin koskaan.

Nettisivuillani on sessioita auttamaan tässä siirtymässä, kun navigoimme ylösnousemusta ja astumme omaan voimaamme. Tarjoamme kesäkuussa kaiken nettisivuillamme 20 prosentin alennuksella, jotta voimme auttaa enemmän näiden voimakkaiden energioiden aikana.

Rakkaudessa ja palvelussa,
Kim Semetis – jumalainen soturijumalatar

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

15.6.2019 SUOJAUTUMISTA EI TARVITA NOSTAESSAMME TAAJUUTTA

ViestiKirjoittaja hammer » 17.06.2019 09:59

SUOJAUTUMISTA EI TARVITA NOSTAESSAMME TAAJUUTTA

15.6.2019

Kun saavutamme viidennen ulottuvuuden ja sen yli, emme käänny enää minkään vuoksi kenenkään ja minkään puoleen itsemme ulkopuolella, koska tiedämme, että olemme universumi.

Kolmannessa ja neljännessä ulottuvuudessa saatamme lähettää rukouksia Jumalalle ja pyytää suojelua ja vastauksia mestareilta, opettajilta, enkeleiltä ja oppailta. Arkkienkeli Mikaelilta pyydettiin suojelua, ja minä laitoin aina valkoisen valosuojauksen itseni ja perheeni ympärille. Tämä on tärkeä osa heräämistämme, kun uskomme niihin vahvistuu ja vahvistuu tietäen, että tämä vaikuttaa elämäämme. Tunnemme olevamme turvassa, lämpimässä ja rakastettu tietäen, että meillä on "toisella puolella" valtava tiimi auttamassa kaikin tavoin. Tiedän, että uskoni ja luottamukseni oppaisiin auttoi minua pääsemään läpi vaikeimmista päivistäni. Olen aina luottanut enkeleihini ja oppaisiini 100-prosenttisesti, koska en luottanut itseeni, enkä ollut koskaan luottanut.

Tehtyämme vuosia työtä värähtelymme nostamiseksi, oivallamme lopulta, että olemme neljännessä ulottuvuudessa ja olemme olleet vuosia, kun hoipertelimme edestakaisin kolmannen (helvetti) ja neljännen (kiirastuli) välillä. Neljännessä ulottuvuudessa voimme kommunikoida oppaidemme kanssa ja kaikki "selväaistimme" tulevat käyttöön. Täällä voimme tuntea, nähdä ja kuulla hengen, hyvän ja ei-niin-hyvän. Täällä voimme tuntea enkelimme ympärillä ja tuntea myös pimeät ja raskaat energiat. Kun meistä tulee energiamestareita, opimme, miten puhdistetaan jonkin tilan energia tai tämän tiheän energian sielu.

En koskaan pelännyt pimeyttä, kun ensin luotin, että enkelini ja oppaani suojelevat minua kaikkina aikoina. Kun meistä tulee vahvempia, oivallamme, että pystymme puhdistamaan tämän pimeän energian hyvin helposti. Tehdessäni olentojen poistamista, en koskaan puhdistanut niitä vain jostain ihmisestä tai tilasta, vaan vein ne myös valoon, henkitiimini avustuksella, korkeista korkeimpien. Tunsin, että oli näiden sielujen ja ihmiskunnan epäpalvelua jättää ne ns. jumiin tänne maatasolle. Oli kaunis kokemus nähdä, kun nämä "kadotetut sielut" tunsivat rakkautta ja lopulta rauhaa, mutta ennen kaikkea valoon menemisen arvoisuutta. Useimmat eivät tunteneet ansaitsevansa mennä valoon. He kiittivät minua hyväntahtoisesti lähtiessään rakkaidensa kanssa valoon. Jos teet tätä työtä, niin kiitämme sinua tästä kauniista palvelusta ihmiskunnalle.

Kun vuosia kuluu ja tehdään lisää työtä taajuutemme nostamiseksi, alamme oivaltaa, että nyt emme enää hoipertele kolmannen ja neljännen ulottuvuuden välillä. Viidennessä ulottuvuudessa ei ole enää tarvetta suojautumiselle, koska värähtelemme noiden alemman maailman olentojen yläpuolella. Viides ulottuvuus on taivas maan päällä. Vaatii vähän aikaa, että se menee perille, ettemme todellisuudessa ole enää alemmissa maailmoissa (enimmäkseen).. Kun olemme täysin 5D:ssä, ei ole mitään, miltä suojautua. Ei ole enää pelkoa, ellemme vapauta lisää tiheyttä. Täällä ruumiillistamme korkeammat aspektimme, kun mestarimme, opettajamme, enkelimme ja oppaamme yhdistyvät sisälle. Galaktiset aspektimme yhdistyvät myös sisälle, emmekä ole enää tähtisiemeniä – olemme tähtiä. Oivallamme, että osallistumme korkea-arvoisiin galaktisiin neuvostoihin. Kaikki on nyt sisällämme. Olemme ainoa, joka estää meitä uskomasta tämä todeksi.

Kun hiilipohjainen kehomme täytyy fotonivalosta, joka on sielumme valoa, meistä tulee tuo valo ja sulaudumme yhteen kaikkien korkeampien aspektiemme kanssa. Ylösnousemme korkeampiin maailmoihin, joissa pimeitä olentoja ei edes ole, ne eivät ole totta enää. Täällä nousemme kaiken pimeyden yläpuolelle ja on vain valoa. Täällä vallitsee rakkaus, kun meistä tulee korkein aspektimme rakkautena. Kaksinaisuudesta ja draamasta tulee menneisyyttä, kun nousemme kaiken tämän yläpuolelle nostaessamme taajuuttamme ja salliessamme tiheytemme vapautua. Sallimme kaiken tapahtua luonnollisesti ja orgaanisesti, ja meistä alkaa tuntua kevyemmältä jokaisen tietoisen vapautuksen myötä.

Tiedämme, että ylösnousemme. Voimme tuntea sen, kun meistä tulee energiamestareita. Emme etsi enää koskaan mitään itsemme ulkopuolelta, kun meistä tulee todella täysivaltaisia olentoja ja hyväksymme itsemme siksi jumalaiseksi olennoksi, joka olemme.

Olemme mittaamattoman voimakkaita, kuitenkin samaan aikaan myös hyvin pehmeitä. Olemme puhdasta lähderakkautta kaikessa suurenmoisuudessamme.

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

19.6.2019 PÄIVÄNSEISAUSPORTTI ON TÄYSIN AUKI - TRANSFORMAATI

ViestiKirjoittaja hammer » 21.06.2019 22:54

PÄIVÄNSEISAUSPORTTI ON TÄYSIN AUKI - TRANSFORMAATIOENERGIAT

19.6.2019

Transformaatioenergioita on täällä nyt. Ne ovat rakentuneet kuukausia huipentuakseen tässä hyvin voimakkaassa portissa. Tämä portti on täysin auki niille, jotka ovat valmiita avautumaan ja näkemään todellisen jumaluutensa. Tämä on aikaa kaiken kovan työmme palkkioiden saamiseen, JOS olemme valmis siihen, ettemme anna enää egomme tai ohjelmiemme pyörittää show'ta ja elämäämme.

Olemme ehkä huomanneet, että uusia tilaisuuksia tulee lopultakin tiellemme. Meille tarjotaan mitä ihastuttavimpia todellisuuksia hopealautasella. Mitä teemme niillä? Otammeko ne vastaan armollisesti ja avosylin, vai sanomme "ei" arvottomuudesta, puutteesta tai pelko-ohjelmista, joita edelleen meillä on sisällä? Kun annamme vanhojen ohjelmiemme kumota esiteltävät tilaisuudet, estämme itseltämme ilomme, taikamme ja palkkiomme.

Näitä tilaisuuksia tulee meille monissa eri muodoissa. Niitä voivat olla kutsu osallistua yhtenäiseen valoperheryhmään tai luovat ideat, joiden mukaan meidän on tarkoitus toimia ja jakaa – lahja tai tarjota kollektiiville omalla, ainutlaatuisella erityistavallamme. Nämä ideat tai ns. ahaa-elämykset ovat korkeampi itsemme, joka antaa meille "kartan" täysin uuteen todellisuutemme, joka johtaa meidät taivaaseen maan päällä. Kun saamme noita oivalluksia, meidän täytyy siirtyä eteenpäin niiden vuoksi, koska ne ovat lahja. Kirjoita ne muistiin, koska kun olet enemmän ja enemmän yhdistynyt korkeamman itsesi ruumiillistamiseen, niitä tulee nopeasti ja raivokkaasti, kun meille näytetään niitä epälineaarisella tavalla. Joistain ideoista liikumme eteenpäin nopeasti, kun meitä johdatetaan tekemään se, ja joidenkin "päällä istumme" jonkin aikaa, kenties vuosia, kun kunnioitamme energiaa joka hetkessä.

Käärme-energiaan sulautuminen

Siitä saakka kun tulin Floridaan, minulla on tullut esiin hyvin kummallista pelkoa käärmeisiin liittyen. Olin tietämätön tämän perusteettoman pelon syystä. Pelkäsin niiden tulevan paikkaan, jossa asuin, ja sitten muutin uuteen paikkaan ja tämä pelko yltyi. Tiesin, että päästin irti pelkoenergiasta, mikä on erittäin tärkeää, kun nostamme taajuuttamme viidenteen ulottuvuuteen ja sen yli. Kuitenkin tämä pelko kasvoi joka päivä. Sitten yhtenä päivänä kun avasin kaihtimet, näin käärmeen suoraan ikkunani ulkopuolella. Voi jukra, siinä se on suoraan taloni ulkopuolella. HERRANEN AIKA! Sallin pelkoni nousta, jotta se voisi tulla esiin irtipäästettäväksi – en kuitenkaan antanut sen ottaa minua valtaansa. Jatkoin luottamista siihen, etteivät ne vaivaisi minua, joten istuin edelleen ulkona ja jatkoin kristallivalokehoni lataamista, kuten minua opastettiin.

Muutama viikko myöhemmin istuin ulkona puhumassa puhelimeen ja katsoin sivulleni ja näin reilun metrin päässä erittäin suuren mustan käärmeen tulevan kohti minua pää pystyssä niin nopeasti, kuin pystyi. Automaattireaktioni oli huutaa ja juosta sisälle. Heti kun huusin, se kääntyi ympäri ja lähti toiseen suuntaan. Tämä tapahtuma toi pelkoni todella esiin. En tajunnut, miksi se tuli minua kohti eikä välttänyt minua, joten tein vähän tutkimusta käärmeistä ja tulin siihen johtopäätökseen, että ääneni värähtely veti sitä puoleensa. Tuo kokemus oli vähän liikaa mukavuudelleni, ja se todella ravisteli minua. Sallin tuo pelon nousta taas, jotta sen voisi päästää irti, ja sitten ihmisitseni oli rennompi.

Sitten viime viikolla minulla oli jälleen yksi tapahtuma käärmeen kanssa, kun ikkunani ulkopuolella oli taas käärme avatessani kaihtimet. Menin toiseen huoneeseen katsomaan tarkemmin, ja se oli edelleen siinä. Kuitenkin heti kun se näki minut toisessa paikassa, se luikerteli nopeasti taloni nurkalle ja hävisi. Se meni kotini ALLE. Voi jukra, energiaintuitioni oli oikeassa, ja niitä tosiaan asuu minun allani! YÄK, ihmismieleni ajatteli. Tätä minun täytyi istahtaa prosessoimaan. Ajattelin: "Ilmensinkö nämä käärmeet tulemaan todellisuuteeni?" Ihmisitsemme haluaa aina syyttää jotain, sisällä tai ulkona.

Seuraavana päivänä olin vuoteessa suurimman osan päivästä ja integroin tulevia energioita verkonvartijana, kunnioittaen tuota energiaa koko ajan. Ja yhtäkkiä tunsin käärme-energian nousevan sisältä. Saatoin tuntea sulautuvani yhteen käärme-energian kanssa. Tämä energia oli niiiin voimakasta, että se valtasi minut täysin – siinä määrin, että tunsin jopa, että olin kuin käärme ja käärmeenkieli tuli suustani tunnustelemaan hajuja ympäristössäni. Tiesin, että olin sulautunut yhteen käärme-energian kanssa, ja nyt minun täytyi yhdistää kaikki nämä palapelinpalat. Tutkin käärme-energiaa, ja aivan yhtäkkiä kaikessa siinä oli tolkkua, ja tiesin, ettei tämä ollut vain minulle, vaan myös koko kollektiiville – olin vain yksi monista, jotka auttavat tuomaan tätä energiaa läpi. Tuolloin myös oivalsin, että kun tuo käärme tuli minua kohti ulkona, minulla oli koko pöytä täynnä kirkkaita kristallikvartseja, joten vahvistin värähtelyäni vetämään käärmettä, kun puhuin koko ajan.

Tutkimusteni perusteella jaan käärme-energian voimasta tämän:
* Niin kuin käärme luo nahkansa, meihin voimme karistaa harhakuvamme ja rajoituksemme.
* Muistuttaa meitä yhteydestämme Maahan ja sen pyhyyteen.
* Muistuttaa meille, että olemme luoja (jumala- ja jumalatarenergiaa).
* Käärme on ollut monien jumalien ja jumalattarien pyhä eläin sadoissa kulttuureissa tuhansia vuosia.
* Opettaa voimaa ja viisautta käyttää tätä voimaa.
* Sisäinen jumaluus.
* Ympyrät ja spiraalit näyttävät meille polkumme (kokeile piirtää tai maalata yhdistyäksesi niihin).
* Muistutus pysyä nöyränä.
* Muistuttaa meille auringon parantavuudesta ja ravitsevuudesta.
* Juhli ja kunnioita aurinkoa.
* Käärme-energia auttaa luomaan taidetta, joka on korkeamman itsemme ilmaisua.
* Vaatii hyvin vähän ruokaa (kun kehomme täyttyy enemmästä valosta, mekin tarvitsemme vähemmän ruokaa), ja se on tavallisesti kylmä, pitäen enemmän lämpimämmästä ilmastosta.
* Luominen, hedelmällisyys ja transformaatio.
* Muistuttaa, että mekin ansaitsemme kunnioitusta, aivan kuten käärme.
* Kundaliini (käärmetuli). Kun kypsymme ja avaudumme, tuo energia nousee ja stimuloi kaikkia energiakeskuksia.
* Spiraali. Kreikkalaiset käyttivät käärmettä parantamisen ja viisauden symbolina. Israel: Äiti Maa (käärme) – hedelmällisyys. Egyptissä kobra tunnetaan kyvystään laajentaa yläniskansa kiekonmuotoiseksi levittämällä kylkiluitaan, mikä on kuolemattomuuden merkki.
* Edustaa sisäistä näkökykyä, elävyyttä ilmaistuna aistillisuudessa, eli tunteminen ja reagoiminen ärsytykseen, yleisemmin energiavirtaan, joka luo meidät ja tekee meistä elävän.
* Käärmeet luovat nahkansa, ne muuttavat muotoaan uudeksi olennoksi, mikä merkitsee kykyä karistaa uskomukset ja tavat, joista olemme kasvaneet yli, ja siirtyä korkeampaan henkienergiaan, ja kykyä tehdä tämä viisaudella.
* Nahan luominen liittyy myös astraalimatkustamiseen ja moniulotteisuuteen.
* Kuolema/uudestisyntymä.
* Käärme-energia opastaa sinut transformaationspiraalipolun läpi: viisaus, ymmärrys, eheys.
* Käärmelääke on kosmisen tietoisuuden energiaa ja kyky kokea mitä tahansa vastustamatta.
* Tieto, että kaikki asiat ovat tasavertaisia luomakunnassa, että kaikki on yhtä.
* Luomisvoimien herääminen.
* Intuitiosi vahvistuu ja tulee tarkemmaksi.
* Moniulotteinen – ei pidä ääntä liikkuessaan, näkymätön levätessään, makaa auringossa lämmetäkseen.
* Käärmeillä ei ole tärykalvoja. Sen sijaan ne kuulevat matalataajuisia ääniä ja tuntevat värähtelyjä, lipoen ne alimaailmaan, jossa salaisuuksia pidetään (sisäinen viisaus).
* Parannus solutasolla.
* Nopea ja ketterä.
* Nopeita muutoksia pyyhkäisee elämäsi läpi – merkiten vanhan kuolemaa ja syntymää käyttämättömään voimaan, luovuuteen ja viisauteen.
* Pyhien paikkojen suojelija ja kätketyn tiedon vartija.

Näin homma toimii. Kaikessa on tolkkua saatuamme nämä kokemukset. Tämän merkittävän kokemuksen jälkeen olen maalannut kuvan käärmeestä, ruumiillistaakseni lisää tämän tarunomaisen transformaatioenergian aktivointina – ei ainoastaan itselleni, vaan jaettavaksi kaikille. Tämä artikkeli on ollut kuukausia tekeillä ja jaettiin kaikkien kanssa päivänseisausportin aikana, kun siirrymme läpi näistä äärimmäisen voimakkaista energioista. Tämä on SUUREN TRANSFORMAATION aikaa kaikille, riippumatta siitä missä olet ylösnousemusmatkallasi.

Lähetän rakkauttani kaikille.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

26.6.2019 KOSMINEN KVANTTIENERGIARAPORTTI

ViestiKirjoittaja hammer » 28.06.2019 12:13

KOSMINEN KVANTTIENERGIARAPORTTI

26.6.2019

Jotain taianomaista tapahtuu – tunnetko sen? On tapahtunut valtava aikajanamuutos muutaman päivän takaisesta päivänseisauksesta lähtien. Tämä alkoi minulla muutama päivä sitten, ja kun päivät kuluvat, tunnemme paljon enemmän keveyttä, paljon enemmän rakkautta, kun korkeampi sydämemme laajenee jatkuvasti multiversumissamme. Kun nostamme taajuuttamme, meistä tulee lopulta kokonaisuudessaan korkeampi sydämemme.

Koko astiallamme on sydämenlyönti. Koko kenttämme on puhtaan rakkauden hologrammi. Tämä on puhtainta autuutta ja iloa. Kun tunnemme tämän puhtaan rakkauden säteilevän, meistä tulee puhdasta lähderakkautta. Minua opastetaan muistuttamaan sinulle, että jos olet hyvin syvän irtipäästämisen siirtymäjaksossa, et ehkä tunne tätä tällä hetkellä. Saatat tuntea yhteydettömyyttä universumiisi – kuitenkaan et ole irrallaan. Tämä kaikki on osa prosessia, ja siitä syystä minua opastetaan jakamaan tämä informaatio. Minäkin olin tässä paikassa useita kuukausia sitten, kun kävin läpi valtavan mallin-poispyyhkimisen ja sitten valtavan egon kuoleman. Kun käymme läpi tätä, se voi olla hyvin intensiivistä ja huolestuttavaa. Kuitenkin prosessin päätyttyä, olemme vielä yhdistyneempi, kun ruumiillistamme sielumme valon. Jos olet tässä paikassa, sinnittele mukana – aurinko tulee taas esiin ja sinusta tuntuu kevyemmältä ja tunnet enemmän rakkautta, kuin voisit koskaan kuvitella.

Muutaman viime päivän meille on virrannut niin paljon puhdasta kosmista lähdevaloa, että se on saattanut kaataa sinut pyllyllesi. Itse olen nukkunut noin 12 tuntia vuorokaudessa, ja hyvin paljon on tapahtunut moniulotteisesti unessa ja hämärän rajamailla, ja muistan vain sen, että se on puhdasta autuutta ja näen monia moniulotteisia portaaleja/portteja. Herään edelleen väsyneenä, kun olemme tehneet paljon "työtä" nukkuessamme. Monet sielut kertovat minulle, että he olivat unessa kanssani viime yönä, ja kiittävät minua. Tästä syystä saatamme herätä uupuneena.

Sitten asteikon toisessa päässä – kun saamme vauhtiin päivämme (mikä saattaa kestää pari, kolme tuntia), "rokkaamme" sitä kvanttityylillä muutaman tunnin, kunnes kaikki on taas "kaput". Saatamme saada aikaan kokonaisten päivien/viikkojen työn tunneissa. Oppiminen rullaamaan tämän energian kanssa on avainkoodi iloosi, onnellisuuteesi ja yltäkylläisyyteesi. Ja energian kunnioittaminen joka hetki tuomitsematta enää, miten paljon/vähän nukumme tai meidän täytyy vetelehtiä. Kaikki on vastakkaista sille, mitä ihminen teki ennen. Itsemme puskeminen oli vanha tapa, virtaaminen on uusi. Pyydä universumiasi (joka olet sinä) auttamaan sinua aikataulusi/päiväsi/elämäsi mukauttamisessa siihen, mitä energiasi tarvitsee joka hetki.

Muistutus: pyydä aina, että universumisi (sinä) tuo sinulle taikaa/ihmeitä, joista haluat nauttia, ja sitten täyty kiitollisuudesta tietäen koko olemuksellasi, että ne ovat matkalla tai jo täällä eri ulottuvuudessa. Mitä korkeammalla värähtelemme, sitä nopeammin ne tulevat. Kenttämme pitäminen puhtaana on myös avain, oppiessamme, että kun värähtelemme korkeammalla, tarvitsemme paljon aikaa yksin, vain ollaksemme omassa energiassamme.

Kuten aina, lähetän teille paljon puhdasta lähderakkautta,
Kim Semetis

-----------

hammer
Ylläpitäjä

4.7.2019 VAPAUSKOODEJA AKTIVOIDAAN

ViestiKirjoittaja hammer » 07.07.2019 19:20

VAPAUSKOODEJA AKTIVOIDAAN

4.7.2019

Meillä on uusia koodeja aktivoitu pari päivää. Nämä vapauskoodit tuovat uutta tietoisuutta ja uusia oivalluksia vapaudesta, joka meillä on aina ollut sisällämme - emme ole vain oivaltaneet sen olemassaoloa, ainakaan koko potentiaalia. Kun laajennumme jatkuvasti, muistinmenetysverhojemme häviäminen jatkuu.

Nämä koodit avaavat meitä jatkuvasti enemmän ja enemmän aidolle itsellemme ja vapauttavat meidät enemmän kuin koskaan. Tässä paikassa emme tunnista ainoastaan jumaluuttamme, vaan myös todellisen galaktisen perintömme tähtiolentona, tähtisiemenenä ja kaiken sen kipinänä, mitä on kauniissa multiversumissamme.

Tämä tiedon myötä tulee suuri vastuu tunnustaa, että kaikilla sieluilla on tämä mahtava jumaluus. Tässä meidän täytyy nähdä, miten olemme tuominneet ja pidätelleet, emmekä ole hyväksyneet toisia ja sitä, missä he ovat matkallaan. Meillä kaikilla on tämä tieto syvällä sisällämme, DNA:ssa, olemuksemme jokaisessa hermossa ja solussa – olemme vain unohtaneet. Olemme kaikki jumalan kipinä todellisessa "perimässämme". Vastuunamme ei ole ainoastaan antaa itselle vapautta todella rakastaa, kunnioittaa ja arvostaa itseämme, vaan meidän täytyy tehdä sama kaikille sieluille.

Se tuomitsematon rakkauslahja jonka annamme toisille, meidän täytyy antaa myös itsellemme. Katsotaanpa, mitä kuvittelemme sen merkitsevän, kun tuomitsemme toisen ja pidättelemme rakkauttamme, koska hän ei elä sen mukaan, miten hänen meidän mielestämme pitäisi. Vapauskoodit osoittavat meille, että tämä on itse asiassa itsemme tuomitsemista. Tämä kaikki on heijastusta siitä, mitä pidetään sisällä. Monet sielut tekevät kaiken voitavansa välttyäkseen kääntymästä sisäänpäin ja katsomasta omaa käyttäytymistään ja omaa tuomitsemistaan peilistä. Useimmat pitävät itsensä kiireisenä merkityksettömillä ja aikaa haaskaavilla toimilla välttyäkseen katsomasta itseään peilistä. Kuitenkin siinä tapahtuu taikaa, kun todella avaudumme ja näemme itsemme ja käyttäytymisemme kirkkaan linssin läpi. Tämä on asteittaista suurimman osan aikaa, mikä on lahja, joka antaa meille aikaa työstää itseämme ja päästää irti vanhasta ohjelmoinnista sisällä. Joskus verhot rysähtävät nopeasti alas, ja meidät tuodaan tavallaan polvilleen. Kun todella näemme sen, mitä olemme välttäneet itsessämme, se voi olla hyvin järkyttävää. Kuitenkin sitä tarvitaan kovasti, ja syvällä sisällä tiedämme sen.

Vapauskoodit antavat meille paljon vapautta nähdä asiat sellaisina, kun ne oikeasti ovat, mukaan luettuna itsemme. Saadaan hyvin paljon vapauttaa, kun kiemurtelemme ulos vanhasta puvustamme, vanhojen ohjelmiemme, käyttäytymistapojemme ja kaavojemme orjuudesta. On paljon enemmän iloa, kun annamme toisten olla oma itsensä ja yhtä tärkeä, sallien myös itsemme olla vapaa.

* Vapaa puolustamaan itseämme siinä, missä ennen pysyimme hiljaa.
* Vapaa olemaan, kuka todella olemme.
* Vapaa olemaan tuomitsematta enää itseämme.
* Vapaa olemaan elämättä enää toisten odotusten mukaisesti.
* Vapaa kokeilemaan uusia asioita, murehtimatta enää, epäonnistummeko.
* Vapaa onnistumaan yli hurjimman mielikuvituksemme.
* Vapaa taas leikkimään ja pitämään hauskaa kuin lapsi.
* Vapaa näkemään kaiken, mitä meidän täytyy työstää, rakastaen itseämme äärimmäisen myötätuntoisesti.
* Vapaa tunnistamaan toisten parantumattomat osat ja kohtelemaan niitä rakastaen ja myötätuntoisesti.
* Vapaa tunnistamaan, että meillä on oikeus olla enää sallimatta toisten projisoida tuskaansa meihin.
* Sallien itsellemme vapaus olla onnellinen ja täynnä iloa joka hetki.

Kun nämä vapauskoodit aktivoidaan, ne tuovat myös paljon juttujamme nähtäväksi. Älä pelkää tätä aktivointia, sillä tätä vapautta olemme aina odottaneet. Meidän täytyy nähdä, ettemme ole panneet ainoastaan itseämme omatekoiseen vankilaan, vaan olemme panneet sinne myös muut tuomitessamme heidät, kahlehtien toiset ja itsemme tähän 3D/4D-helvettiin tai -kiirastuleen. Irrotetaanpa nuo kahleet, murtaudutaan ulos 3D-matriisista ja avaudutaan korkeammille ulottuvuuksille, joissa vapaus odottaa, ja se on todella taivas uudessa Maassa!

Onnellista ja ilontäyteistä vapauspäivää!

Rakkaudessa ja valossa,
Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

24.7.2019 NESTEMÄISENÄ RAKKAUTENA ELÄMINEN, KUN VIRTAAMME LE

ViestiKirjoittaja hammer » 26.07.2019 21:59

NESTEMÄISENÄ RAKKAUTENA ELÄMINEN, KUN VIRTAAMME LEIJONAPORTIN LÄPI

24.7.2019

Kun kuljemme pidemmälle ylösnousemukseen, oivallamme eräänä päivänä, että me olemme nestemäinen ja universumimme on nestemäinen (se on me). Energia on jatkuvassa liikkeessä ja kaikki on energiaa, myös me.

Meillä oli tapana uskoa, että todellisuutemme on kiinteä, ja 3D-ihmisenä halusimme kontrolloida maailmaamme, todellisuuttamme. Roikuimme koko voimallamme kiinni todellisuuksissa, jotka eivät enää palvelleet meitä, koska meillä oli suunnitelma. Luulimme, että tällä tavalla sen pitäisi olla, ja tällä tavalla halusimme (luulimme haluavamme) sen olevan. Kuuntelimme egoamme siinä, ettei ollut turvallista tehdä muutosta ja päästää irti kahleista, jotka pitivät meitä paikoillaan. Itse elin juurichakrassani vain selviytyen, ja kaikki pelotti minua. Mikään muutos ei ollut hyvä egomielestämme.

Kuitenkin jotain taianomaista tapahtuu, emmekä näe sitä (ensin). Elämästämme tulee niin sietämätöntä, että meidät pakotetaan tekemään muutos (kaikki kauniisti korkeamman itsemme järjestämänä). Meistä saattaa tuntua siltä, että matto on vedetty altamme, kun "kiinteä" todellisuutemme alkaa pirstoutua. Kaikki saattaa näyttää hajoavan, ja ihmistasolla hajoaakin. Kuitenkin korkeammalla tasolla kaikki loksahtaa täydellisesti paikoilleen.

Olemme tehneet valtavan muutoksen – emme kuitenkaan näe sitä, vielä. Kun alamme sanoa "ei enää" sille, mikä ei ole enää siedettävää, annamme sielumme tarttua rattiin, vaikkemme oivallakaan sitä tuolloin. (Kaikessa on tolkkua myöhemmin, kun yhdistämme palapelinpaloja pitkin matkaa.)

Tämä muutos on jättimäinen luottamushyppy, joka sinkoaa meidät ylösnousemusprosessiimme. Tämä aloittaa uskomattoman matkan, kun ruumiillistamme sieluvaloamme. Sitä on vaikea käsittää, ellemme avaa sydäntämme ja mieltämme täysin. Kuitenkin avauduttuamme voimme kokea ja nähdä asioita, joita emme voineet koskaan kuvitella. Alamme nähdä energialiikkeen suoraan edessämme käpylisäkkeen kautta (kun opimme näkemään sillä fyysisten silmien sijasta). Voimme tuntea, milloin sateenkaarienergiaa on tässä nyt-hetkessä. Kaikista aisteistamme tulee hyvin herkkiä. Saamme ääntä nopeamman kuulon, kun opimme "virittymään" universumiin. Kuulemme ja näemme kaiken. Alamme nähdä koodeja leijuvan ympärillämme, kun alamme elää selväjärkisessä unessa. Voimme "tuntea" verkot kehossamme, kun meistä tulee energiamestareita.

Kun korkeampi sydämemme aktivoituu, tunnemme valoräjähdyksen virtaavan astiamme läpi, koska tässä tapahtuu todellista taikaa – meistä tulee rakkautta. Rakkaus on puhtain olemassaoleva energiamuoto, ja oivallamme, että olemme puhdasta, nestemäistä rakkautta, joka virtaa koko ajan. Opimme, että jos pidättelemme ja pysäytämme tämän virran, silloin pysäytämme puhtaan voiman, yltäkylläisyyden, ilon ja onnellisuuden virran.

Monilla jotka ovat tietoisia ylösnousemusmatkastaan, on taipumusta keskittyä niihin fyysisiin ja tunneongelmiin, joita tulee ruumiillistumisprosessin myötä. Kuitenkin se pitää usein silmämme poissa todellisesta palkinnosta ja meidät jumissa vanhassa uhriohjelmassa. Kun muutamme ajatuksiamme ja pyöräytämme ne ympäri, katsomme sen iloa ja ihmettä, mitä todella tapahtuu, ja muutumme siksi perhoseksi, joka aina halusimme olla. Jos kuitenkin valitamme ja voihkimme tätä prosessia, niin meiltä menee ohi sen katsominen, mikä se on. Olemme todella sallimassa egon siirtyä takapenkille sielumme tarttuessa rattiin.

Tämä on todella jotain voimallista ja kaunista, kun meistä tulee puhdasta, nestemäistä rakkautta. Sallimme tämän rakkauden virrata joka soppeen omassa olemuksessamme ja myös kaikissa, joita kohtaamme. Koko hologrammimme on täynnä nestemäistä valoa. Se on valtava ja vaikuttaa koko alueeseen, jolla olemme, ja universumiimme – kutoessamme ja virratessamme tätä nestemäistä rakkautta kaikkialle.

Leijonaportti on nyt auki, ja meitä pyydetään pitämään ajatuksemme puhtaina kaikin tavoin, kun ne magnetisoituvat tässä voimakkaassa portissa. Yllytämme teitä keskittymään rakastaviin ajatuksiin kaikin tavoin, kun nämä portit ovat täysin auki. Annetaanpa energiamme puhua puolestamme kaikkina hetkinä, kun olemme täällä kanssaluomassa yhdessä ja meistä tulee/olemme Kristus-tietoisuus, näyttääksemme toisille tämän puhtaan, nestemäisen rakkauden. He voivat tuntea tämän ylivuotavan meistä heihin, vaikkei heillä ole aavistustakaan, mitä tapahtuu. Olemme valontuojia, jotka ovat täällä jakamassa tätä rakkautta.

Siriuksen ei-hölynpölyenergia on täällä tukemassa meitä tämän portin läpi, yllyttäen meitä olemaan pidättelemättä tämän rakkauden jakamisessa. Kun tunnemme, että sulkeudumme (sydän), niin meidän pitäisi siirtyä sellaiseen, mikä piristää meitä ja avaa taas sydämemme. Se voi olla yksinkertaisesti kauniin kukan tai kristallin tai lapsen katsomista. Mikä tahansa luonnossa voi avata meidät taas olemaan sydänkeskuksessamme. Sillä ei ole merkitystä, mitä teemme – kuitenkin sillä on merkitystä, että teemme jotain, kun opettelemme pitämään sydämemme täysin auki koko ajan. Opimme kääntymään poispäin siitä, mitä emme halua, ja katsomaan vain sitä, mitä haluamme. Se on täynnä rakkautta ja iloa joka hetki.

Tämä on kehotuksemme kaikkina aikoina, kuitenkin se on hyvin tärkeää Leijonaportin aikana. Karjutaanpa puhdasta, nestemäistä rakkauttamme kaikkien tunnettavaksi.

Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

5.8.2019 KOSMINEN ENERGIARAPORTTI

ViestiKirjoittaja hammer » 11.08.2019 21:32

KOSMINEN ENERGIARAPORTTI

5.8.2019

Meille annetaan tällä hetkellä lahja, kun Leijonaportti lähestyy, vaikkei ehkä siltä tunnu. Nämä ajankohtaiset valopäivitykset menevät suoraan syvimpiin ydinepävarmuuksiimme. Tämä kaikki liittyy juurichakraan, kun olemme saattaneet tuntea pelkoa rahaan, suhteisiin, turvallisuuteen ja varmuuteen liittyen. Tämä aiheuttaa suurta huolta ja ahdistusta, jota on ollut vaikea karistaa pois. Tämä johtuu siitä, ettemme tunne ja vapauta ainoastaan sisäisiä matriisiohjelmiamme, vaan myös puolesta kollektiivin, jossa nämä ohjelmat pyörivät myös edelleen.

Olin poissa linjoilta pari päivää, kun tunsin tämän kollektiivisen muutoksen hyvin syvästi. Huomasin ajattelevani asioita, jotka luulin jo aikaa sitten unohtaneeni – kuitenkin ne olivat tässä taas. Niinpä tunsin todella ne ja sen, mitä tapahtui. Olin kauan sitten lähtenyt hyvin pitkästä avioliitosta. Kuitenkin huomasin ajattelevani ex-miestäni ja sitä, miten upeaa oli tuntea, että oli turvaa, rakastettu ja pidettiin hyvin huolta. Huomasin kulkeutuvani ajatuksiin isästä ja siitä, miten turvalliselta minusta tuntui hänen ollessaan vielä täällä. Kumpikin näistä merkittävistä miehistä on ollut poissa elämästäni hyvin pitkään – kuitenkin he tulevat taas takasin. Erosin mieheni kanssa 14 vuotta sitten ja isäni meni kotiin 10 vuotta sitten. He olivat kumpikin olleet kallioni, turvani ja varmuuteni elämässä.

Rehellisesti sanottuna olen kamppaillut siitä lähtien itseni elättämisen kanssa taloudellisesti. On ollut hyvin pitkä ja kiemurainen tie tehdä kolmea työtä seitsemänä päivänä viikossa ja samaan aikaan palvella henkisessä kirkossa. Nuo olivat 3D/4D-matriisin kovia ja pitkiä päiviä. Muutama vuosi sitten minut johdatettiin aloittamaan oma henkinen bisnekseni, opettamaan ja pitämään sessioita, kuitenkin taloudellinen menestys on edelleen karttanut minua. On edelleen tukos, jota selvitän.

Tuon tämän esiin, koska monet meistä tällä polulla korkeampaan tietoisuuteen työstävät edelleen tätä hyvin syvään juurtunutta arvottomuusongelmaa. Lisäksi minulla punoutuu tähän erillisyystukokseen myös toinen ohjelma, ja se on, ettemme voi pärjätä omillamme taloudellisesti. Kasvoin aikana, jolloin miehet ansaitsivat rahan ja naiset pitivät huolta kodista. Vaikka nainen olisi ollut töissä, hän ansaitsi hyvin vähän rahaa, jolla ei ollut merkitystä. Niinpä jos olemme jumalainen feminiinisyys, meidät ohjelmoitiin alusta saakka uskomaan, että emme olleet paljonkaan arvoisia. Näetkö, miten ne punoutuvat yhteen ja luovat tämän voimakkaan tunteen, ettei ole turvassa ja tuettu kaikin tavoin?

Rehellisesti sanottuna olen työstänyt tätä 14 vuotta ja tunnen eksyneeni – ehkä en pääsekään koskaan täysin eroon tästä ohjelmasta. Kuitenkin tiedän, että jokaisen vapautumisen myötä pääsen lähemmäs ja lähemmäs täydellistä vapautumista siitä. Niinpä tällä erää kohtaan nämä pelot ja ahdistukset ja sallin niiden tulla pintaan, tunteakseni ne täysin, antaakseni niille rakkautta ja salliakseni niiden pudota pois, hävitä itsestään. Ne eivät enää terrorisoi minua, niin kuin ennen. Kirjoittaessani niistä nyt minusta tuntuu kevyemmältä ja vapaammalta. Tämä on lahja meille, jos sallimme sen. Nimittäin tiedämme syvällä sisällämme, että oikeasti olemme arvokkaita ja kaiken sen kauneuden arvoisia, mitä elämällä on annettavana.

Elän suurimman osan ajasta viidennessä ulottuvuudessa, joka on kaunis, taianomainen ja hämmästyttävä, ja sitten virtaan toisinaan takaisin neljänteen, kun siirryn olemaan täysivaltainen valo-olento. Ja tässä kohtaa olen nyt. Tunnustan omat pelkoni, tunnustan omat puuteohjelmani, tunnustan arvottomuusohjelmani ja jaan ne teidän kanssanne tässä, jotta tiedätte, että te ette ole yksin, kun selvitämme "juttujamme" yhdessä. En teeskentele, ettei minulla ole edelleen syvää sisäistä työtä tehtävänä, koska minulla on, aivan kuten meillä kaikilla. Yritän olla aito ja väärentämätön, jotteivät toiset tunne olevansa täysin yksin. Jaan ilojani ja surujani, koska tiedän, että tehdessäni sen, toiset resonoivat, kun voimme saada vahvistusta omille kokemuksillemme, tuon energian edustaessa monia tänä aikana, jolloin puhdistamme kollektiivisesti. Selvitämme tämän yhdessä, sillä olemme kaikki yhtä, ja kun teemme erittäin syvän sisäisen työmme ja selvitämme nämä hyvin syvään juurtuneet ohjelmat, autamme kaikkia.

Minun täytyy mainita, ettemme ole kaatuneet taaksepäin suuren irtipäästämisen aikoina – olemme silti hyvin yhteydessä ja siirrymme eteenpäin, vaikkei siltä tunnukaan tuolla hetkellä. Etsi merkkejä universumilta – niitä on kaikkialla, jos avaudut ja katsot. Tämä kuva otettiin eilen illalla suuren ahdinkoni keskellä. Kuitenkin tässä se oli – taianomainen merkki kauniilta universumiltani, että minä/me olemme aivan raiteilla ja oikeaan aikaan!

(https://img1.wsimg.com/isteam/ip/ccaaf2 ... /rs=w:1280)

Olemme kaikki todellisia sotureita, kun kohtaamme ja puhdistamme omat ohjelmamme ja autamme koko ihmiskuntaa syvimmän rakkauden ja arvostuksen kera. Olemme uuden Maan rakkaussotureita. Kiitos teille kaikesta, mitä teette. Rakastamme teitä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

9.8.2019 AALLOILLA RATSASTAMINEN – GALAKTINEN KORKEAMMAN SYD

ViestiKirjoittaja hammer » 12.08.2019 17:38

AALLOILLA RATSASTAMINEN – GALAKTINEN KORKEAMMAN SYDÄMEN AKTIVOINTI

9.8.2019

Ylösnousemuksen kanssa tanssiminen

Eilisen Leijonaportti karjui sisään mitä kauneimman ja hienoimman energian kera. Meistä tuntui kevyemmältä, leikkisämmältä ja ilontäyteisemmältä koko päivän. Heräsimme kera sanojen "ryhdy töihin", ja kuuntelimme korkeampaa itseämme, joten nousimme ylös ja lähdimme liikkeelle, työskentelimme kotona ja sitten meitä opastettiin lähettämään tilaus ja tekemään "operaatio kristalliverkot" erityiskristalleilla, jotka valittiin Leijonaporttia varten. Meillä on myös yllämme uimapuku, koska tiesimme, että meitä opastettaisiin menemään mereen. Ja oli hyvä asia, että teimme sen, koska jep, totta tosiaan päädyimme mereen.

Se oli täydellinen tapa juhlia Leijonaporttia. Kirjoitimme symboleja ja valokoodeja hiekkaan ja vietimme paljon aikaa vedessä. Kun ratsastin noilla aalloilla, tunsin ykseyttä veden, maan ja kaiken kanssa. Tunsin, että aallot olivat hyvin symbolisia ylösnousemusaalloilla ratsastamiselle ja sille, että mitä enemmän päästämme irti emmekä taistele sitä vastaan, sitä helpommaksi se tulee. Tunne itsesi ratsastavan näillä herkullisilla ylösnousemusaalloilla, mennen ylös ja alas aaltoillessamme. Ajattele sitä näin, koska tiedämme, ettemme voi taistella merenaaltoja vastaan – ne ovat voimakkaampia kuin me. Kuitenkin jos virtaamme niiden kanssa, se on kuin kaunista tanssia. Näin navigoimme ylösnousemusta. Emme voi taistella sitä vastaan – se on jo alkanut. Tämä on kaunis transformaatio, johon osallistumme ja johon ilmoittauduimme kauan sitten. On kunnia olla hereillä ja tietoinen tämän evoluution tapahtumisesta, ja jaamme tämän matkan toisten kanssa auttaaksemme heitä, kun hekin heräävät.

Ilontäyteisen päivän jälkeen sähkömagnetismi oli superkorkeaa, supernopeaa eilen illalla. Katselin elokuvaa, ja aivan yhtäkkiä se hyppäsi urheiluun (samalla kanavalla), joten vaihdoin kanavaa ja palasin takaisin siinä toivossa, että elokuva tulisi takaisin. Siellä oli edelleen baseball-ottelu, tällä kertaa vain espanjaksi! Oli pakko nauraa moniulotteiselle elämiselle! Niinpä sammutin television ja menin ulos luontoon kuuntelemaan heinäsirkkojen laulua, kun sydämeni alkoi väpättää. Ja se lisääntyi hitaasti, kunnes minusta tuntui, että koko rinnassani ja sitten kehossani oli sydämensykettä. Olemme kvanttisia ja koko kentästämme tulee "sydänkenttä". Olemme kosminen kvanttirakkauskenttä, kun säteilemme ulospäin.

Viime yönä tämä korkeamman sydämen aktivointi räjähti täysimittaiseksi, ja kun tätä tapahtuu, sillä on taipumusta tuoda mukanaan ohjelmamme, jotka eivät ole rakkautta. Nämä ovat syvimmälle juurtuneita pelko-, erillisyys-, turvattomuus- ja arvottomuusohjelmia ja paljon muuta. Se iski niin nopeasti ja meni niin korkealle, että se aiheutti paljon ahdistusta ja surua joillain. Minä tunsin sen, mutta se ei kuitenkaan vaikuttanut minuun näin. Jaan niille, jotka kokivat tätä. Tämä oli hyvin syvä solutason vapautus, kun kaikki nämä ohjelmat ovat solutasolla. Se puhdisti tämän elämän lisäksi kaikista muista elämistämme ja galaktisilta aikajanoilta. Puhdistamme myös esi-isälinjoja – kun puhdistamme itseämme, puhdistamme myös kollektiivin puolesta. Tämä on monumentaalinen tehtävä, ja se tuntuu joskus liian paljolta kestää. Mutta muistuta itseäsi ratsastamaan näillä aalloilla, kuin olisit meressä – virraten jokaisen aallon myötä ja tietäen, että se helpottaa (aivan kuten meri tyyntyy myrskyn jälkeen), kun vapautus on ohi, kun rentoutamme lihaksemme ja muistutamme itseämme hengittämään.

Vinkkejä näillä aalloilla ratsastamiseen parhaan kykymme mukaan.

* Päiväkirja on erittäin tehokas työkalu. Kun kirjoitamme sen paperille, tämä energia virtaa meistä ulos. On tärkeää olla tuomitsematta tai sensuroimatta kirjoittamistaan ja antaa v-sanojen ja kirosanojen lentää tarvittaessa. Anna sen kaiken virrata pintaan, kun se alkaa elää omaa elämäänsä kuin automaattikirjoitus. Sen polttaminen jälkikäteen myös vapauttaa tätä energiaa.

* Sano se ääneen ja huuda (yksin, projisoimatta sitä toiseen).

* Tee taulukko auttamaan ajatusten uudelleenfokusoinnissa. (Saadaksesi parhaita tuloksia, käytä tätä taulukkoa sen jälkeen, kun olet tehnyt paljon tuskallista tunnevapautusta muutaman päivän tai kun tunnet sen sopivaksi. Se ei toimi, kun olet raskaassa irtipäästämisvaiheessa, joten odota, kunnes se tuntuu sopivalta.)

Negatiivinen ajatusmalli à vastakkainen positiivinen ajatusmalli:
En pysty tähän enää. à Olen vahva ja voimakas ja pystyn käsittelemään mitä vain.
En halua olla täällä enää. à Rakastan elämääni ja olen täynnä kiitollisuutta.
Olen täysin valmis näiden kokemusten osalta. à Luon kauniin todellisuuteni.
Olen kyllästynyt ihmisiin, jotka käyttävät minua hyväkseen. à Opin sanomaan "ei" ilman syyllisyyttä tai häpeää.

Voisin jatkaa ja jatkaa, mutta tajuat idean. Vaikkemme uskoisi positiiviseen ajatteluun tällä hetkellä, voimme harjoitella huomaamaan nämä ajatukset ja sanoittaa ne uudella tavalla. Tämä luo uusia ilon ja onnellisuuden hermoratoja.

Muista, että vapautamme hyvin monilla tavoilla, eikä kyse ole vain tunteistamme. Vapautamme hikihuokosten kautta (kyllä, haisemme joskus), vapautamme kosmisilla huuhteluilla alapäästä, vapautamme flunssalla (valotaajuuspäivityksiä) nenästä ja ysköksissä, kyynelkanavista kyynelvirralla. Vapautamme ja puhdistamme myös unessa, joskus nukkumalla 12–16 tuntia vuorokaudessa. Tästä syystä uni on hyvin tärkeää meille. Meidän ei pidä tuomita, miten tämä näyttäytyy meillä kullakin joka hetkellä, kun sallimme fyysisen kehomme tehdä omana aikanaan, mitä sen täytyy, kun ruumiillistamme sieluvaloa. Tämä on mittasuhteiltaan monumentaalinen ja uskomaton muodonmuutos, ja meidän täytyy antaa itsellemme paljon rakkautta tänä aikana, kaikkina aikoina. Teemme kovasti työtä solutasolla, kun päästämme irti kaikista näistä ohjelmista, eikä se ole helppo tehtävä, kuitenkin hyvin tuon menon arvoista.

Myönnän täysin, etten ole täydellinen tässä ihmismuodossa (ja kuitenkin olemme kaikki täydellisiä puhtaimmassa tilassamme). Eilen illalla eräs kaunis sielu kävi läpi todella rankkaa vapautusta syvimmillä solutasoilla, ja kehotin häntä muistamaan, että tämä kaikki on vain harhaa (pelkoa), ja vaikka se on, ajoitukseni oli pielessä eikä tämän sielun tarvinnut kuulla sitä tuolla hetkellä. Hän tarvitsi vain rakkautta ja vahvistusta, että häntä rakastettiin. Niinpä sanon tuolle sielulle olevani pahoillani, että kuulostin ehkä kovalta tuolla hetkellä, kun hän olisi tarvinnut vain rakkautta. Siis tälle erityiselle sielulle ja kaikille sieluille: "Rakastan sinua." Olet kaunis, olet täydellinen ja sinua rakastetaan.

Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

20.8.2019 KOSMINEN ENERGIARAPORTTI – ANDROMEDALAINEN ASPEKTI

ViestiKirjoittaja hammer » 26.08.2019 20:03

KOSMINEN ENERGIARAPORTTI – ANDROMEDALAINEN ASPEKTI INTEGROITU

20.8.2019

Eilen (19.8.) meillä oli valtava kosminen portti auki iltapäivällä, aamun jälkeen joka oli täynnä levotonta energiaa ja egoa, mikä täytti meidät ahdistuksella ja pelolla. Tämä oli erittäin intensiivistä, en kuitenkaan langennut sen vanhoihin ansoihin. Kuitenkin olin sen kanssa ja tunsin sen ja sitten jatkoin päivääni ja menin hoitamaan muutamia asioita. Se alkoi hävitä, ja se oli poissa siihen mennessä, kun pääsin takaisin kotiin.

Heti päästyäni kotiin saimme megakuuron fotonivaloa (sielumme valoa) ja plasmaenergiaa, ja pääsin hädin tuskin sohvalle pitkäkseni. Koko kehoamme särki, kuin olisimme juosseet maratonin, ja myös kuumuusaalto toisensa jälkeen kulki kehon läpi. Minun täytyi sulkea silmäni, ja ennen kuin huomasinkaan, olin jo unessa, ja nukuin hyvin syvästi melkein kolme tuntia. Heräsin hyvin yhtäkkiä, ja silmät vielä suljettuna ja selväjärkisessä unitilassa sain hyvin voimakkaita näkyjä käpylisäkkeen kautta kauniista ja loistavasta solaris-auringostamme. Se tuli kirkkaammaksi ja kirkkaammaksi ja suuremmaksi ja suuremmaksi, kunnes se tuli lähemmäs ja sulauduimme yhteen.

Näin sitten aluksen, ja tietämättä, mistä se oli, kysyin sitä ja yhtäkkiä se lensi minua kohti ja minuun ja sulauduin yhteen myös sen kanssa. Sitten näin monia tähtiä (olentoja) pyörivän ympärilläni sopusoinnussa mahtavana ympyränä. Ne pyörivät ympäri ja ympäri kuin täydellisessä kauniissa tanssissa, ja sitten nekin sulautuivat sisälleni. Oli hyvin kaunis lahja nähdä tämä taianomainen tapahtuma, kun yksi galaktinen aspektimme sulautui sisäämme. Minua kehotettiin sitten menemään ulos ja ottamaan kuvia auringosta ja imemään sitä sisään. Aurinko oli täysin valkoinen, puhdasta valo-olemusta, ja tehdessäni tätä kokonainen parvi sudenkorentoja kiisi ympärilläni, melkein osuen minuun lentäessään niin lähellä.

Tämä oli valtava kollektiivinen päivitys kaikille niille, jotka ovat tehneet hyvin kovasti töitä (vuosia), kun ruumiillistamme lisää valoa, tulemme enemmän rakkaudeksi, emmekä näe vain omaa jumaluuttamme, vaan kaiken jumaluuden, kun alamme ymmärtää ja tuntea ykseystietoisuuden ytimeemme saakka.

Vatsamme pullistuu nyt myös, kun valmistaudumme synnyttämään uuden Maan todellisuuksiamme (taas kerran). Tätä tapahtuu koko matkan ajan, monta kertaa, kun kvanttihyppäämme uusille, korkeammille kehityskaariaikajanoille. Saattaa olla myös päänsärkyä tai monia muita fyysisiä ongelmia tämän valtavan DNA-päivityksen myötä.

Minulla oli voimia kirjoittaa tämä vasta tänä aamuna. Kirjoitin sen kuitenkin paperille eilen heti kaiken tämän tapahduttua, jotten unohtaisi. Minun täytyy myös mainita, että olen ollut poissa linjoilta, kirjoittamatta tai postaamatta paljon päivityksiä muutaman viikon ja kunnioittanut prosessiani ja integrointiani verkonvartijana ja portinvartijana. "Pelkkä oleminen" vaatii joskus meiltä kaiken, kun kunnioitamme itseämme huolehtimalla itsestämme. En ole halunnut kommunikoida juuri millään tasolla – kirjoittaa tai puhua – ja edelleen tuntuu tältä. Joskus meillä ei ole sanoja ja kommunikoimme mieluummin telepaattisesti ja työskentelemme toisten kanssa unitilassa, jossa teemme täysipäiväistä työtä, eikä meillä ole yhtään (tai hyvin vähän) energiaa hereillä ollessamme. Kirjoitan ja postaan, kun minusta tuntuu, että on tarkoituksenmukaista jakaa jokin resonoivan kollektiivin kanssa, kunhan vaan pystyn siihen. Tällä erää jaan kuitenkin vain sen, mitä minua opastetaan jakamaan.

Näiden korkeampien sieluaspektiemme yhteensulautuminen saa aikaan korkeampaa tietoisuustietoa ja Kristus-olemustietoisuutta sisällä. Minulle kerrottiin, että nämä olivat andromedalaisia aspektejamme Andromeda-galaksista, ja ne ovat plasmaolentoja, jotka ovat sini-violetteja. Tänä aamuna sain kukkia, jotka olivat juuri tuon värisiä! Onnittelut! Olet saattanut myös muistaa jonkin muinaisen egyptiläiselämän ja lisää muinaistietoa.

Eilen saamani viesti oli, että tämä oli koko verkon- ja portinvartijakollektiiville ja minun oli määrä jakaa tämä heille, kun he eivät ehkä muista tämän tapahtumista. Niinpä jaan sen muistutuksena ja/tai vahvistuksena.

Minua opastettiin lisäämään, että meidät johdatettiin tähän kosmiseen tapahtumaan Leijonaportin avulla. Meillä oli ja saattaa olla vieläkin merkittäviä heijastuksia ja irtipäästämisiä vanhasta hologrammitodellisuudestamme, mikä on erittäin tarpeellinen osa prosessia, vaikka se on hyvin epämukavaa. Jokaisen vanhan tarina- tai elämäkerroksen myötä vapaudumme hiilipohjaisesta todellisuudesta valo-olentotodellisuutemme, joka on todellinen ydinolemuksemme. Kun teemme tämän, alamme nähdä, miten taianomaisia olemme kaikin tavoin, emmekä ole enää sidottuja harhakuviimme. Tarvitsemme toisinaan naurettavan määrän unta. Viime viikkoina olen nukkunut taas vaihtelevasti 10–12 tuntia vuorokaudessa. Tämä on myös erittäin tarpeellinen osa prosessia, joten on tärkeää kuunnella valokehoamme ja antaa joka hetki sille, mitä se tarvitsee – tuomitsematta.

Tämä on valtavaa, ihmiset! Transformaatio tapahtuu tässä nyt-hetkessä, kun integroimme enemmän ja enemmän galaktisia aspektejamme ja sielumme kaunista ja puhdasta valoa ja oivallamme, että olemme puhdasta lähdetietoisuutta.

Rakkaudessa ja ykseydessä,
Kim

-----------

hammer
Ylläpitäjä

24.8.2019 VERKONPITÄJIEN JA PORTINVARTIJOIDEN KOLLEKTIIVISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 26.08.2019 20:28

VERKONPITÄJIEN JA PORTINVARTIJOIDEN KOLLEKTIIVISTA MALLINPYYHKIMISTÄ

24.8.2019

Elokuun kosminen energiapäivitys.

Siunausta, kaunis valoperhe.

Valtavat DNA-päivitykset ja kristalli-timanttivalokoodiaktivoinnit voimistavat kaikkea, mikä ei ole puhdasta sisällä. Saattaa olla vähättelyä sanoa, että tämä kuukausi on ollut intensiivinen, kun vapautamme kaikkia vanhoja painolasteja, ohjelmia, tunteita ja tarinoita, joita on soluissamme. Tämän ilmenemismuoto on ainutlaatuinen jokaiselle sielulle.

Koemme myös kollektiivisesti mallinpyyhkimistä, kun valmistaudumme "asentamaan" kaikki uudet korkeammat aikajanakehityskaaret. Tämä on massiivinen muutos kaikille portinvartijoille, verkonpitäjille ja valonpitäjille, kun olemme tienraivaajia uuden Maan verkkojärjestelmässä, joka laitetaan paikoilleen, kun jokainen kunnioittaa valoa ja sisältää sitä enemmän. Tarkkailijana aloin huomata muutosta kaikissa portinvartijoissa ja verkonpitäjissä näinä viikkoina, ja huomasin monien vetäytyvän, ja sitten oivalsin, että tämä on itse asiassa kollektiivinen muutos/mallinpyyhkiminen meille kaikille. Tämä on iso juttu, kun toimimme kaikki yhdessä samaan aikaan tämän valtavan kollektiivisen muutoksen hyväksi. Yhdessä työskenteleminen auttaa kollektiivista massamuutosta kaikilla.

Mallinpyyhkiminen on kuin puhdas pöytä, ja aloitetaan taas alusta uuden mallin/aikajanan kera. Kaikki pyyhitään puhtaaksi, ja sitten rakennamme uusia aikajanoja vastikään muodostettuun "uusi Maa" -hologrammiimme. Kokemuksia, joita meillä saattaa olla tällä hetkellä:

* Äärimmäinen väsymys.

* Sitä elämien tarkastelua, jota ennen koettiin fyysisen kehon kuollessa, tehdään tässä ja nyt, kun ylösnousemme. Kaikki nuo vanhat muistot ja tarinat tulevat esiin, kun pyyhimme pöytämme puhtaaksi. Tämä vanha energia ei voi tulla kanssamme uuteen Maahan.

* Saatamme tuntea yhteydettömyyttä lähteeseen. Emme kuitenkaan ole irti. Puhdistamme vain vääristymiä nopeutuneella tahdilla. Voit olla varma, että kun tämä on ohi, meistä tuntuu yhdistyneemmältä kuin koskaan.

* Integroimme fraktaaliaspektejamme, kuten galaktiset, enkelit, mestarit ja oppaat, kun sulaudumme yhteen aitoon ykseyteemme. Tämä ilmenee ainutlaatuisesti jokaisella sielulla – aspekteja integroituu riippuen hänen sielupuumerkistään ja taajuudestaan.

* Fyysisiä ongelmia ja/tai kipua alueella, johon olemme tallentaneet tunteita, ohjelmia ja muistoja, jotka ovat valmiita vapautettavaksi. Jos resonoit tämän kanssa, niin puhu kehollesi/soluillesi ja kysy, mitä se tarvitsee auttamaan irtipäästämisessä. Anna sille rakkautta ja sitten salli.

* Kaasukuplia (ylä- ja/tai ala-alueella).

* Eritteitä fyysisen kehon kaikista aukoista, mukaan luettuna hikihuokoset, kyynelkanavat, löysä vatsa, oksennus.

* Pahoinvointia. Kun vaihdamme ulottuvuuksia nopeasti edestakaisin kiihtyneellä tahdilla, se saa meidät voimaan pahoin ja vatsaa vääntää tai se on sekaisin.

* Päänsärkyä/migreeniä, kun uuden Maan hermoratojamme luodaan fotonivalon kiitäessä kaikkialla.

* Sydämentykytystä, joka voi vaihdella kevyestä väpätyksestä äärimmäiseltä tuntuvaan sydämen jyskytykseen. Tämä auttaa korkeamman sydämemme aktivoitumisessa, ja koko kehossamme on sydämenlyönti näiden megalaajentumisaaltojen myötä.

* Kehosäryt.

* Kyvyttömyys toimia juuri lainkaan.

* Lämpötilavaihtelut, kun tunnemme kuumuusaaltoja (ohjelmoinnin palaminen) ja äärimmäistä kylmyyttä (plasma). Usein siirtyessämme pidemmälle ylösnousemusprosessissa, saatamme tuntea kumpaakin samanaikaisesti kehon eri osissa. Lopulta tämä tasoittuu, kuitenkin meillä saattaa olla edelleen näitä kokemuksia. Nämä ovat tulleet äskettäin takaisin minulle, ne eivät ole kuitenkaan olleet yhtä voimakkaita.

* Pelkoa, ahdistusta ja/tai paniikkikohtauksia, kun sähkömagneettitoiminta lisääntyy, ja valo alkaa virrata vapaammin, kun solumme alkavat "hyppiä" jännityksestä. Tämä on myös pelkoenergiaa, jota on pidetty fyysisessä kehossa, ja se tulee nyt esiin vapautettavaksi. Tämä on aina merkinnyt minulle, että kvanttihyppyjä on kohta tapahtumassa.

* Epäselvä näkö ja iho-ongelmia, kun kristallit aktivoituvat astiassamme.

* Puhdistumista unitilassa. Meillä saattaa olla hurjia, eläviä ja pelottavia unia, kun puhdistamme menneitä, nykyisiä ja tulevia aikajanoja kaikilta olemassaolotasoilta.

* Vaihtelevasti äärimmäistä autuutta (kokien korkeampia 5D-ulottuvuuksia ja sen yli) ja sitten äärimmäistä pelkoa ja/tai surua (puhdistuminen).

* Moniulotteisuuskokemuksia, jollaisia meillä ei ehkä ole ollut aiemmin, kun värähtelymme nousee (selvätietoisuus, selväkuuloisuus, selvänäköisyys). Esimerkiksi, joku kävelee takanasi yhtenä hetkenä ja sitten seuraavana häntä ei ole enää, kun vaihdamme ulottuvuutta. Kuuleminen, näkeminen ja tunteminen otetaan käyttöön enemmän kuin koskaan. Intuitio on hyvä.

* Korvien soiminen (ei tinnitusta), kun kuulemme universumimme sinfonian ääntä.

* Äärimmäisten viha-, suru-, pelko- ja ahdistustunteiden puhdistamista/irtipäästämistä.

* Tunteet voivat olla valtoimenaan, vaihdellen äärimmäisestä autuudesta äärimmäiseen suruun päivän aikana.

* Äärimmäistä yksinäisyydentunnetta tai halua mennä kotiin, tietämättä kuitenkaan, missä se on.

* Eläminen selväjärkisessä unessa, jossa kaikki virtaa taianomaisesti. Siinä ei ole kuitenkaan mitään loogista tolkkua ihmismielelle.

* Korkeampi tietoisuus tai supertietoisuus mahdollistuu, jolloin saamme ideoita ja inspiraatioita, ja meillä on halu tai tarve tehdä ne kaikki juuri nyt. Meillä ei kuitenkaan ole energiaa tehdä juuri mitään. (Vinkki: kirjoita ne muistiin sitä varten, kun energiaa taas on.)

* Tarve jäädä kotiin, olla talviunilla, vetäytyä pois ulkoisista energioista, kun kunnioitamme itseämme.

* Kyvyttömyys kommunikoida paljoa, juuri missään muodossa, kun tämä mallinpyyhkiminen tapahtuu. Emme pysty osallistumaan mihinkään, mikä "vetää" energiaamme. On tärkeää olla ottamatta henkilökohtaisesti, jos toiset eivät vastaa kysymyksiisi, kommentteihisi, tekstiviesteihisi, puheluihisi jne., kun he kunnioittavat omaa valoaan joka hetki eivätkä yksinkertaisesti kykene vastaamaan.

* Aikajanapurkautumisia, kun puhdistamme kaiken vanhan tehdäksemme tietä uudelle.

* Muutoksia syömistavoissa ja ruokavalinnoissa, kun makuaistillamme ja valokehollamme on erilaisia tarpeita. Ruuat joita ennen rakastit, eivät ehkä enää maistu hyviltä, tai juuri mikään ei maistu hyvältä. Kunnioita mielihaluja, joita sinulla on joka hetki, kun joka vaihe vaatii erilaisia ruokia. Heitä pois kaikki vanha ja vanhentunut ohjelmointi ruokaan liittyen. Muista, ettei missään tässä ole loogista tolkkua ihmismielelle (ego). Se mikä tuntui oikealta viisi minuuttia sitten, ei päde enää, kun muutumme joka hetki.

* Joskus tarvitsemme tai syömme erittäin vähän ruokaa, kun elämme valolla. Kuitenkin toisina aikoina olemme nälkäinen kuin susi, kun uusia päivityksiä tapahtuu. Useimmiten minä syön nyt hyvin vähän ruokaa (jo vuosia) ja toisilla kerroilla himoitsen sokeria (kristalliaktivoinnit) tai leipää ja pastaa tai pelkkiä hedelmiä ja/tai vihanneksia. Mikään tästä ei ole oikein tai väärin.

* Vatsamme turpoaa (Buddha-vatsa), kun valmistaudumme synnyttämään uuden Maan. Tätä tapahtuu koko matkan aikana eikä se liity mitenkään syömistapoihimme. Mitä enemmän valoa sisällämme, sitä suuremmaksi tulemme – tässä ei taaskaan ole mitään tolkkua ihmismielelle. Saatamme myös kokea todellisia synnytyskipuja tai supistuksia, kun synnytämme uutta todellisuuttamme.

Kun ruumiillistamme sieluvaloamme joka päivä enemmän ja enemmän, kaikki mikä ei ole enää harmoniassa, alkaa "huutaa" meille saadakseen huomiomme ja auttaakseen meitä puhdistamaan ja poistamaan sen, mikä ei ole enää harmoniassa, kuten oli ennen.

Kristus-tietoisuus on sielumme valoa, jossa kaikki on puhdasta ja tahratonta. Ei ole enää "pimeitä voimia", kun muistamme tämän puhtaan olotilan. Tällöin ykseys ja puhdas rakkaustietoisuus virtaa lävitsemme ja on ydinolemuksemme, kun muistamme, että olemme kaikki yhteydessä, kaikki yhtä. Tämä on paikka, jossa vedämme tai muutamme kaksinaisuusenergiadynamiikan rakkaus- ja ykseystietoisuusdynamiikaksi, joka on kaikkien käytettävissä, kun he avaavat sydämensä.

Meidän täytyy oppia pitämään asiat yksinkertaisena, kun emme voi enää toimia niin, kuin ennen hiilipohjaisena kehona. Opimme poistamaan kaiken, mikä ei ole harmoniassa, kaiken mitä ei ole tarpeellista. Ego haluaa mutkistaa, sielu haluaa pitää asiat yksinkertaisena.

Valokehomme toimii hyvin eri tavalla kuin vanha keho. Saatat huomata, että jotkut asiat ovat muuttuneet tai tulevat muuttumaan matkan varrella, kun ruumiillistamme enemmän valoa:

* Tarvitsemme naurettavan määrän aikaa yksin ladataksemme valomme, erityisesti oltuamme muiden ympäröimänä. Tämä on monille uuden Maan tapa olla.

* Saatamme huomata, että meillä on paljon energiaa ja hoidamme naurettavan määrän työtä (kvanttityyli), ja sitten aivan yhtäkkiä kaikki se menee ohi ja meidän täytyy mennä pitkäkseen ja nukkua tai levätä. Opimme olemaan haaskaamatta energiaamme, ja kun meillä on sitä, ryhdymme töihin, koska otamme täyden hyödyn ja kunnioitamme energiaamme joka hetki.

* Toimimme epälineaarisesti, kun meistä tulee tietoisempi, mikä merkitsee, että lineaarinen ajattelumme tuntuu puuromaiselta, ja opimme, miten toimitaan sumussa tai tokkurassa. Meidän on vaikeampi löytää sanoja, puhua oikein, ajatella selkeästi ja tehdä tavallisia asioita, joita ennen teimme. Esimerkiksi, minulta vei koko päivän tänään (tuntitolkulla) kirjoittaa tämä artikkeli.

* Meille alkaa olla vaikeaa istua selkä suorassa tuolilla tai sohvalla jne., kun koko lihaksistomme oppii todella rentoutumaan (välttämätöntä, kun ylösnousemme). Joskus tai useimmiten meidän täytyy nojata tuolissa tai mennä pitkäkseen tai nukkumaan.

* Saatamme kokea ihomme muuttuvan tai kuoriutuvan (kun karistamme vanhaa symbolisesti ja fyysisesti). Joskus saatamme näyttää vanhemmalta ja ryppyiseltä, ja sitten se muuttuu nuoremmaksi ja nuorekkaammaksi ulkomuodoksi. Olen huomannut tätä erityisesti käsissä ja jaloissa.

Kaikki tämä on hyvin normaalia, kun muutumme ja ylösnousemme. Sinnittele mukana, kun tämä kollektiivinen mallinpyyhkiminen tapahtuu, ja kunnioita itseäsi ja eliminoi kaikki tarpeettomat tehtävät ja/tai velvollisuudet, kun säästämme arvokasta energiaamme siihen, mikä meidän on oikeasti tärkeä saada aikaan.

Sieluvalomme mestaruus on sen kunnioittamista, mitä ilmenee joka hetki, arvostaen syvästi tätä uskomatonta ylösnousemusprosessia tuomitsematta tai pelkäämättä millään tavalla. Avain on sallia ja hyväksyä. Sydämemme avaaminen täysin ja sen pitäminen avoimena sallii kaikkien uusien, uskomattomien ja taianomaisten kokemusten tulla esiin, ja tunnemme autuutta pelkästään siksi, ettemme enää koskaan etsi onnellisuutta itsemme ulkopuolelta.

Kiitos teille kaikesta kovasta työstänne ja omistautumisestanne portinvartijoina ja verkonpitäjinä, kun jatkamme tämän kauniin työn tekemistä koko ihmiskunnan auttamiseksi. Kokekaatte sitä yltäkylläisyyttä ja rakkautta, joka on uusi Maa.

Rakastan teitä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit