Viel Catherine (goldenageofgaia.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

5.9.2022 JOSKUS LEPÄÄMINEN ON SE TYÖ

ViestiKirjoittaja hammer » 20.09.2022 15:47

JOSKUS LEPÄÄMINEN ON SE TYÖ

Kirjoittanut Catherine Viel (goldenageofgaia.com)
5.9.2022
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Joitain viime aikoina löytämiäni asioita …

* Kaikki tosiaankin tapahtuu jostain syystä. Mitä enemmän inhoamme, vastustamme tai vihaamme, kun se tapahtuu, sitä enemmän sen tarvitsee tapahtua.

* Itsemme sättiminen siitä, mitä pidämme kohtuuttomana, on osa irtipäästämisprosessia.

* Itsemme vihaamisen lopettaminen kaikista syistä on valmistumisaskel.

* Joskus meidän täytyy antaa itsellemme jokin syy kehittää itsevihaa voidaksemme tunnistaa kaavan. Vasta sitten tuon kaavan voi purkaa ja sallia sen hävitä.

* Mitä jääräpäisemmin vastustamme omien tarpeidemme näkemistä, sitä enemmän ne lisääntyvät ja tuntuvat luovan ratkaisemattomia ongelmia.

* Mitä enemmän ystäviä kutsumme apuun, silloin kun tarvitsemme sitä, sitä enemmän tukea ja rakkautta saamme. He eivät lakkaa rakastamasta meitä, vaikka tunnemme käyttäytyneemme huonosti (mikä voi tapahtua helposti silloin, kun oikeasti tarvitsemme apua).

* Joskus meidän ei tarvitse tietää, miksi jokin epämieluisa asia on. Mutta meidän täytyy kuitenkin tunnustaa, että se on, ja rohkeasti ja tiukasti käskeä sen painua helvettiin.

* Kun voimme nähdä, että toinen ihminen ei ole ratkaistava ongelma, vaan ihminen rakastettavaksi, se avaa silmämme näkemään saman itsestämme. Emme ole ongelma. Olemme ihminen tietoisen itsemme rakastettavaksi varauksetta, niin kuin korkeammat aspektimme jo rakastavat meitä.

* Joidenkin meistä on niin vaikea sallia lepääminen, nukkuminen ja oleminen tekemättä mitään, että vastarintamme luo esteen tuolle toimimattomuudelle, jota tarvitsemme eniten. Siis joskus katsellessamme ympärille, "mitä minun pitäisi tehdä seuraavaksi", lepääminen ON tuo työ.

* Jos vastustamme jatkuvasti tarvetta levätä tai olla tekemättä mitään, universumi löytää tavan kannustaa meitä voimakkaasti lepäämään ja olemaan tekemättä mitään.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

12.9.2022 SUURI VALLOILLEEN PÄÄSTÄMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 23.09.2022 15:30

SUURI VALLOILLEEN PÄÄSTÄMINEN

12.9.2022

Minua pyydettiin hiljattain (Universumi) auttamaan ihmistä, joka ei halunnut apua.

Yritettyäni auttaa tunnin tai pari eikä suostuttelu ja sympatia toiminut, sorruin korottamaan ääntäni. Minulle on ok suostutella ja kuunnella, mutta ei korottaa ääntäni manipuloidakseni jonkun myöntymään. Silloinkaan kun siinä on kyse hänen omasta hyvinvoinnistaan, kuten tässä tapauksessa.

Ääneni korottaminen tuntuu vieraalta, kuin olisin siirtynyt toiseen kehoon, joka on omani vieressä, ja muuttunut primitiiviseksi versioksi itsestäni, josta olen kasvanut yli, kenties jo elämiä sitten.

Mutta selvästi tämä primitiivinen persoona vain odotti, päästäkseen vielä kunnolla valloilleen viimeisen kerran.

Kun tämä tapahtumakulku oli toistunut muutaman viikon joka päivä, aloin oivaltaa, että se äkkipikainen persoona, jonka olin päästänyt valloilleen, oletettavasti auttaakseni toista ihmistä, aiheutti minulle suurta murhetta. Päädyin lopulta itsesuojelutarkoituksessa siihen, että minun oli muutettava lähestymistapaani.

Laittaisin itseni etusijalle. Sen oivallan nyt olevan oma versioni täysivaltaisuudesta. Henkilökohtainen täysivaltaisuuteni riippuu siitä, että tiedän, mikä on omaksi korkeimmaksi ja parhaimmaksi hyväkseni, fokusoituen itseeni ja itsestäni huolehtimiseen.

Kuten kuka tahansa oman perheensä tukipilari tietää, toisinaan se näyttää lähes mahdottomalta. Mutta hämmästyttävää kyllä, sitten kun olin sitoutunut huolehtimaan ensin itsestäni, kieltäytymällä osallistumasta tarpeettomaan draamaan, tuo ongelma-alue ratkesi itsestään melko nopeasti.

Joka toinen kanavointi tuntuu muistuttavan, että olemme täällä selvittämässä viimeiset persoonallisuussykkyrämme ja pudottamassa epämiellyttävän painolastimme, ennen kuin raivaamme tiemme 5D:hen.

Emme voi pitää kiinni matkalaukusta, joka on täynnä lyijyä, keskeneräistä karmaa, vanhoja haavoja ja vanhoja olemistapoja, jotka meidän on tarkoitus käsitellä ja purkaa kerta kaikkiaan.

Pahasta tavasta laittaa itseni vain harvoin etusijalle, on tulossa haalistunut arpi psyykessäni. Sen on rauhoittanut kultahuuhtelu täysivaltaiselta itseltäni, joka tietää, miten pidetään huolta Numero yhdestä. Eikä pyydetä anteeksi sen tekemistä.

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

14.9.2022 KULTAINEN SÄÄNTÖ ON KULTAA

ViestiKirjoittaja hammer » 29.09.2022 21:06

KULTAINEN SÄÄNTÖ ON KULTAA

14.9.2022

Kuulin juuri eräältä ystävältä traagisesta tilanteesta, joka liittyy hänen työhönsä. Tuo tilanne toi mieleeni, että informaatio satanistisesta rituaaliväkivallasta ja -pedofiliasta tulee luultavasti pian enemmän esiin valtavirrassa, monien ihmisten mukaan vaihtoehtoyhteisössä.

Ajattelin, miten täydellinen tilaisuus lähettää varoitus, jotta hän voi olla valmistautunut kuulemaan pahinta. Mutta sitten tuhosin tuon videoviestin. Sen sijaan tein pienen optimistisen videon. Kehuin ystäväni kepeää olemusta ja sitä rakkautta ja myötätuntoa, jota hän tuo kaikkeen, erityisesti poikkeuksellisen stressaavassa terveydenhoitotyössään.

Heti kun olin tehnyt tuon varoitusvideon, tiesin, että se oli kamala idea eikä auttaisi kohottamaan hänen henkeään. Poista!

Niinpä lähetin sen sijaan tuon kohottavan videon, ja sydämeni oli onnellinen. Sitten sitä seurasi useita huvittavan hölmöjä Star Trek -meemejä.

En käyttänyt tietoisesti kultaista sääntöä, mutta se toimi silloin selvästi. Jos minulla olisi sydäntäraastava ja itkuinen aamu ja olisi kuitenkin mentävä töihin, haluaisinko todella kuula satanistisesta rituaaliväkivallasta?

Toisten kohteleminen niin, kuin haluaisimme itseämme kohdeltavan, voi olla punainen lanka sopivaan käyttäytymiseen missä tahansa tilanteessa. Totuuksien pulputessa väistämättä esiin salailun tervekuopasta, tilaisuus viihdyttää ystäviä, perhettä ja tilapäisiä tuttavuuksia toksisella ylikuormalla "omaa totuuttamme" saattaa olla äärimmäisen houkutteleva.

Puolen sekunnin tauko ennen suumme avaamista, vaihtaaksemme mielessä paikkaa pahaa-aavistamattoman yleisömme kanssa, voisi merkitä eroa heidän traumatisoimisensa tai ystävällisesti ja rakkaudella käyttäytymisen välillä.

Tietoisuus siitä, mitä sanomme, miten sanomme sen, ja tunneaikomus jolla ilmaisemme sen, ovat nyt tärkeämpiä kuin koskaan. Uskon, että meillä on tavallisesti vaistomainen tunne siitä, onko sopivaa paljastaa jotain todella epämiellyttävää, vai ei. Vaikka halusin "auttavaisesti jakaa" varoittavan informaationi ystävän kanssa, tiesin välittömästi, että se oli väärin, väärin, väärin.

Kultainen sääntö pelasti minut syyllistymiseltä suureen epäystävällisyyteen rakasta ystävääni kohtaan. Ei mikään yllätys, että hän on sen jälkeen tekstannut, että tuntee olonsa paremmaksi ja arvostaa kannustavia viestejäni.

Parempi se, kuin todennäköinen reaktio satanistisesta rituaaliväkivallasta kuulemiseen, todennäköisesti ensimmäistä kertaa. Sellaiset paljastukset olisivat voineet vahingoittaa pysyvästi vuosikymmeniä kestänyttä ystävyyttämme, ja olen äärimmäisen iloinen, etten ottanut tuota riskiä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

8.10.2022 PIMEIMMÄSSÄ YÖSSÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 09.10.2022 21:53

PIMEIMMÄSSÄ YÖSSÄ

8.10.2022

Onko liian myöhäistä olla kiitollinen asioiden olemisesta hyvin, sitten kun ne eivät ole? Onko jo jäänyt veneestä sanoessaan: olen iloinen, että meillä oli valta/voima (ennen kuin se lähti)?

Olen hyvin kiitollinen, että kissallani pysyy ruoka sisällä (nyt kun niin ei ole)?

Luulen, että se on vähän kuin olemista kiitollinen auringonpaisteesta keskellä pimeintä yötä. Kiitollisuus viittaa luottamukseen. Olen kiitollinen auringosta. Olen varma, että näen sen taas, kun yö väistyy.

Siitä on outoa tuntea kiitollisuutta, mutta olen itse asiassa iloinen, että kissani kävi samanlaisen vaiheen läpi maaliskuussa. Se alkoi alkuviikosta, maanantaina tai tiistaina, joten minulla oli neljä päivää aikaa viedä sitä lääkäriin saamaan paljon lääkkeitä.

Tuo jakso kesti kokonaisuudessaan kaksi viikkoa. Sen tila parani vasta, kun otin yhteyttä eläinkommunikoijaan ja sain hyödyllisimmäksi uskovani hoitokuurin kissalta itseltään.

Eläinlääkärissä vietetty aika ei ollut haaskattua. Saimme haimatulehdusdiagnoosin. Onko tämänhetkinen ruuansulatushäiriö sen puhkeamista? Onko kyse huomisesta täysikuusta? Prosessoiko se kuka-ties-mitä perheemme tai kollektiivin puolesta?

Asia josta olen kiitollisin tällä hetkellä, on, ettei minua ole vallannut "on lauantai ja kissani on sairas" -paniikki. Mieleeni ei juolahda raahata sitä vuorokauden ympäri olevaan eläinsairaalaan, odottamaan kuudeksi tai kahdeksaksi tunniksi eläinlääkärin tapaamista.

Olen melkein yhtä kiitollinen siitä, että aiemmin tänään minua muistutettiin suorittamaan tehtävä Hengen kanssa. En tee usein automaattikirjoitusta, mutta mieleeni juolahti tehdä niin. Osa viestiä oli, että tämä on "transformoiva" kokemus.

Se muuttuu hetkestä toiseen. Mitä opastusta saankin nyt, se voi muuttua muutaman minuutin tai tunnin kuluttua. Minua kehotetaan, isoilla kirjaimilla ja teatterin sisäänkäyntivaloin, tarkistamaan jatkuvasti tilanne.

Koska päättelen usein yleistyksen yksityiskohdista, luulen, että tämä viesti pätee myös muuhun elämääni. Kenties myös moniin kollektiivissa, liutaan ihmisiä.

Kaikki maailmassa vaikuttaa muuttuvan hämmentävän nopeasti. Se mikä näytti pätevältä eilen tai viikko sitten, saattaa paljastua tänään vääräksi.

On sanonta: muutos on ainoa vakio. Minua kannustetaan hyväksymään tuo truismi, eikä sulkemaan silmiäni ja työntämään sitä pois, kuten on taipumukseni.

Minulla on luottamusta, että aurinko ilmestyy taas huomenna, kun yön pimeys antaa periksi. Minulla on luottamusta, että kissani alkaa taas syödä onnellisen ahnaasti.

Minulla on luottamusta, että muistan tarkistaa jatkuvasti tilanteen ja käyttää työkaluja ja opastusta, joita Henki niin vapaasti ja rakastavasti antaa. Sen pitäisi saada kaikkein suurin kiitollisuusannos.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

14.10.2022 HORISONTIN TÄLLÄ PUOLEN

ViestiKirjoittaja hammer » 15.10.2022 18:42

HORISONTIN TÄLLÄ PUOLEN

14.10.2022

Reaktioni johonkin todella häiritsevään informaatioon oli ennen pelkohalvaus. Erityisesti jos tuo informaatio liittyi terveyteen, tunsin kutistumisen hiipivän sisään, kuin metsästäjä verkkoineen ottamaan kiinni laiduntavan gasellin.

Mutta tuo gaselli ei ole tyhmä. Se tuntee metsästäjän ja verkon, ottaa muutaman sivuaskeleen, sitten loikkii puita kohti ja häviää.

Sitten on vastakkainen reaktio – jänis joka jähmettyy aivan kolonsa viereen, kauhun halvaannuttamana.

Nykyään en jähmety kuin jänis tai pinkaise pakoon kuin gaselli. Sen sijaan huomaan tavoittelevani uteliaana iloa.

Mikä antaisi minulle eniten iloa juuri nyt? Miten voin järjestää jotain hauskaa? Mitä ilahduttavaa itsehoitoa voin saada?

Näyttää siltä, että kaikilla elämänalueilla joilla olemme haavoittuvimpia, koemme hyökkäyksiä. Olen melko varma, että niin on, koska tilanne on juuri se. Hyökkäys terveyttä kohtaan on jatkunut vuosikymmeniä. Pimeät kontrolloijat ovat ilmeisesti manipuloineet rahoituselämäämme vuosituhansia.

Meitä on subliminaalisesti ja avoimesti ohjelmoitu lapsuudesta saakka olemaan pelokas ja taantumuksellinen. Ilon tavoitteleminen on suurta kapinallisuutta sitä lukkiutunutta pelkotoimintamallia vastaan, joka on istutettu luihimme ja ytimiimme.

Tämä kuukausi, kuten useat aiemmatkin lokakuut, on nimetty "Punaiseksi lokakuuksi". Kommentaattorit revittelevät innostuksen ja odotuksen vallassa. Asioita ja paljastuksia tapahtuu julkisesti. *)

Minusta tuntuu, että laajamittaiset valtavirtapaljastukset alkavat varmaan hyvin, hyvin pian. USA:n välivaalien 8.11. veteen piirretty viiva tulee vääjäämättä lähemmäs, ja kuten monet ovat huomanneet, kun aiempien vaalien huijauksia kuvataan ilman epäilyksen häivää, miten vaalien tuloksiin voi nyt luottaa?

Vähintäänkin valtavirtamedian täytyy raportoida joistain totuuksista horisontin tällä puolen. Ei vasta sen jälkeen, kun olemme kiepsahtaneet pimeyteen, josta meidän saattaa olla vaikea toipua.

Tavoittelen taas iloa. En vaadi verenhimoisesti oikeutta tai rangaistusta niille, jotka ovat tehneet suurta vääryyttä ihmiskunnalle. Vain iloa. Se on valitsemani työkalu, ja käytän sitä laajasti, rakkaudella.

*) Esimerkiksi, kuten raportoidaan tässä artikkelissa (https://www.theepochtimes.com/pfizer-ex ... 88577.html), eräs Pfizerin johtaja myönsi hiljattain, ettei rokotuksia koskaan testattu siinä, estävätkö ne covidia tarttumasta. Näin on niistä "terveysviranomaisten" väitteistä huolimatta, että covid-rokotukset estäisivät ihmisiä tartuttamasta muille virusta. Yhteenveto: he valehtelivat.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

26.10.2022 IKUISUUDEN AURINGONNOUSU

ViestiKirjoittaja hammer » 28.10.2022 17:49

IKUISUUDEN AURINGONNOUSU

26.10.2022

"Hän joka sitoo ilon itseensä,

Tuhoaa siivekkään elämän;

Mutta hän joka suutelee iloa, kun se lentää ohi,

Elää ikuisuuden auringonnousussa."

– William Blake, Ikuisuus

Ilo on kokemus, joka on enimmäkseen antanut odottaa itseään. Myös pitäessäni "hauskaa" tai istuessani hiljaa unelmoimassa, minkä oli tarkoitus olla miellyttävää, minulla on aina ollut toinen jalka juuttuneena surun monttuun.

Muistan toki huolettomia ja iloisia aikoja parhaiden ystävieni kanssa – kahden sisaruksen jotka ovat myös "etäserkkujani". Heidän isänsä oli kummisetäni ja heidän äitinsä kummitätini. Kummivanhemmillani oli kyky olla höpsöjä ja hauskoja tavalla, jota en tavallisesti liittänyt aikuisiin.

Reilu 60 vuotta myöhemmin muistan kummisetäni sydämellisen hohotuksen, kummitätini poseerauksen lampunvarjostin päässään ja Brownie-kameran, joka vangitsi epäselvän kuvan, ennen kuin repesimme kaikki hervottomasti kikattamaan, myös aikuiset.

Kummivanhempieni elämä ei ollut helpompaa tai vähemmän ahdistavaa kuin kenenkään muun. Kuitenkin myös sydänsurujen tai myllerryksen keskellä he pitivät aina kiinni säteilevästä ilolangasta. Heidän uskonsa johonkin – Jumalaan, elämän lannistumattomaan hyvyyteen – kärsi epäilemättä takaiskuja, joista en tiennyt. Mutta en usko, että he koskaan menettivät sitä.

Eilen kävin asioilla, hain Trader Joesta normaalit ostokset ja tein muutamia muita pysähdyksiä. Se ei ollut erilainen kuin mikään tuhansista ostosreissuistani, joita olen tehnyt vuosikymmenten saatossa.

Siis miksi minulla oli … hauskaa? Miksi todella nautin rupattelusta muiden asiakkaiden kanssa, vaihtaen vinkkejä, mistä löytää parasta savulohta (Santa Barbaran Smokehousesta, yhden maskillisen, kuitenkin eläväisen naisen mukaan)?

Miksi olin täynnä elämäniloa, kun Jesse-turbaduuri sattui juuri ajamaan ohi, kun purin ostoksia? Lyhyt halauksemme hänen kuorma-autonsa ikkunan läpi saa minut vieläkin hymyilemään. Hänkin on ilon säteilijä, noista olosuhteista huolimatta joiden täytyy olla usein epämukavat.

Siellä oli tavallinen määrä ilmeisen harhaanjohdettuja sieluja, joilla oli tiukasti maskit huolimatta siitä, että Kalifornia on vastahakoisesta lieventänyt "covid-määräyksiä". Yhdellä nuoremmalla naisella oli kaksi maskia, mikä sai minut katsomaan toisenkin kerran ja pudistamaan hieman päätäni.

Olen kaukana valtavirtamedialähteistä, jotka kannustavat käyttämään maskia, vaikka on näytty toteen, että ne ovat hyödyttömiä viruksia vastaan. Voin soveltaa vain latteutta "jokainen valintansa mukaan" ja jatkaa matkaani ilman, että turhautuminen muiden käyttäytymiseen koskettaisi iloani.

En enää tunne sen heikentävän itseäni, että toinen jalka on juuttuneena surun tervakuoppaan, jonka oivallan nyt koostuvan vanhasta pelosta ja tulevan pelon ennakoinnista.

Tuntuu siltä, että kyky iloon on ulottuvillani vain, kun pelot – vanhat, nykyiset ja mahdolliset – ovat tehty hampaattomiksi, ja ne voivat äristä minulle vain kuin hampaaton lohikäärme, joka yrittää suojella himmeää tinakätköään.

Siellä ei ole aarretta, noissa peloissa. Aarre on tuo ilo – tuo aineeton, kuitenkin ehdottomasti todellinen, tunnetason kokemus, taivas maan päällä, mahdollisten ilonaiheiden ylivuoto.

Tunnen olevani nyt kiinni ilon loputtomassa hopealangassa, en pelon ja surun vanhassa ansassa. Miksi ne lähtivät? Miten ne voitettiin? En ole varma, eikä minulla ole tarvetta analysoida tuota ihmettä nähdäkseni, miten se toimi.

Sen salliminen mitä on, näyttää olevan yksi ilon ainesosa vastikään paljastuneessa maailmassani. Tyydyn hymyilemiseen ja iloisena olemiseen.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

29.10.2022 AURINGOSSA HEHKUEN

ViestiKirjoittaja hammer » 30.10.2022 21:52

AURINGOSSA HEHKUEN

29.10.2022

Kaukainen sireeninääni kantautuu moottoritieltä.

Aurinko paistaa!

Mikä sunnuntai, mikä rauha!

– Franco Fortini, Ah the Delight …

Jukra, että on helppoa olla onnellinen, kun kirkas aurinko paistaa virheettömän siniseltä taivaalta ja haltioituneena sirkuttavien lintujen kakofonia ympäröi minut, kun istun etupihan penkillä, eikä elämässä mikään ole erityisen "pielessä".

Myös lehtipuhallin mylvii naapurissa, kahvikuppini on tyhjä ja penkki tuntuu kovalta ja kylmältä. Mutta se ei estänyt silkkaa iloa kumpuamasta, kun pikkuruinen, vaaleankeltainen lintu tarttui siroon koivunoksaan pääni yläpuolella ja valo osui siihen, kunnes se hehkui kultaisena auringossa.

Voin vain päätellä, että aikaisempi pyyntöni, jonka esitän jumalaiselle tiimilleni ennen päiväni aloittamista – "Auta minua olemaan iloinen tänään" – alkoi vaikuttaa jo, ennen kuin nuo sanat tulivat huuliltani.

Ohimennen tokaistun iloisuuspyyntöni lisäksi, en tee erityisen kovasti työtä ollakseni onnellinen, saadakseni iloa – en fokusoidu siihen, mitä haluan, ja hankkiudu samalla eroon monista asioista, jotka eivät tuo minulle mitään nautintoa.

Tämä helppo ilo tuntuu täysin luonnolliselta. Vaivattomalta. Tuo pieni osa minua, joka edelleen kiinnittää huomiota – "mitä jos" – ihmettelee, onko se jokin vaihe ja kaataako jonkin seuraava ennustamaton katastrofi minut kumoon, kun se syöksyy elämäni läpi.

En usko. Kaksi viime kuukautta on tuonut useita terveyteen liittyviä järkytyksiä minulle ja perheelleni, ja tuosta traumasta huolimatta – tai mahdollisesti sen vuoksi – tuo ovi joka oli estänyt iloni, tempaistiin auki.

Sitä ei vain avattu, vaan se nostettiin saranoiltaan, heitettiin roskakasaan ja sytytettiin palamaan raapaisemalla jumalainen tulitikku.

Aika poistaa tuo este iäksi. Muuntaa se tällä ikuisesti palavalla liekillä, tällä roihahduksella jumalaisesti puhdistavasta soihdusta, joka kerran sytyttyään palaa kirkkaana ikuisesti.

Ja minun täytyy vain antaa noiden hyvien tunteiden kukoistaa, kun niitä kumpuaa. Panna merkille tyhjät kupit ja kovat penkit, jos huomaan niitä. Mutta olla antamatta niille enemmän ajatusta, kuin lehti joka purjehtii tuulenhenkäyksellä metsämaahan, jossa se transformoituu ravinteiksi auttamaan metsää ja maailmaa kasvamaan kokemuksiksemme uudesta Maasta.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

4.11.2022 SUORA REITTI ARMOON

ViestiKirjoittaja hammer » 06.11.2022 20:14

SUORA REITTI ARMOON

4.11.2022

Yliluonnollisen nuhteettoman ajoituksensa mukaisesti, rakkaalla kissallani on jälleen vatsavaivoja juuri ennen viikonloppua. (Artikkeli Pimeimmässä yössä 8.10.2022)

Teen asiat vähän eri tavalla tällä kertaa. Sen sijaan, että kehotin itseäni antamaan kissalle Reikiä (sitten kun sopii, mikä ei ole tavallisesti "nyt"), käperryin alas matolle. Kun se asettui viereeni, sanoin tavallisia "manauksia" Jumalalle, enkeleille ja henkisille parantajille, ja pyysin, että Reiki virtaa kauttani kissan puolesta.

Fokusoiduin todella, parin puolihuolimattoman hetken sijasta. Minut palkittiin levollisuuden viitalla, ja tunsin energian kihelmöivän käsissäni. Tein Byosen-skannauksen varmistaen sen alueen, joka kutsui parannusta. Löysin sen ja pysyin siinä monta ajatonta hetkeä, tuntien hienovaraisen yhteyden johonkin voimaan, joka on suurempi kuin minä ja kuitenkin minua.

Ja sitten minua kannustettiin leijumaan sen pään yläpuolella. Kuka tietää? Kenties jokin sen aivoissa kehottaa vatsaa kapinoimaan. Sitten se nousi ylös ja käveli rennosti pois. Tuo lyhyt sessio oli ohi.

Olen ottanut yhteyttä eläinlääkäriin ja eläinkommunikoijaan, ja nyt täytyy vain odottaa heidän vastaustaan.

Samaan aikaan, sen sijaan että hätääntyneenä tarjosin sille erilaisia ruokavaihtoehtoja, tarkistin tilanteen sen kehossa ja sain kuvan "tasaisesta purjehduksesta". Ok, se on valmis kokeilemaan vähän ruokaa.

Söisikö se sen? Ja pysyisikö se sisällä? Myös kysyessäni intuitiivisesti, mikä ruoka oli parasta, olin filosofisesti tietoinen, että mitä tahansa valitsin, se luultavasti oksentaisi sen pois.

Se itse asiassa tapahtui. Ja sitten se asettui ikkunan eteen yläkerrassa, ja tuijotimme toisiamme useita sekunteja, silmää räpäyttämättä. Sain vaikutelman, että nukkuminen – jossa kissaeläimet ovat universaaleja mestareita – olisi sen matkan seuraava taival. Minun matkani seuraava taival oli palata keskeytyneen aamiaiseni pariin.

Tarkkailin itseäni huvittuneena, kun siivosin jotain keittiössä ja ajattelin laittaa vettä lintujen kylpyyn. Luultavasti täytyisi kastella myös tuo ruukku, joka on auringossa. Voi jukra, tuolla on uusi taskurotan kumpare! Minun täytyy tehdä jotain sille …

Tämä on sitä mestaruutta, joka on edessäni. Opastin itseni istumaan ja syömään aamiaisen. Tunnistin, että tuo ehdollistuminen joka yllyttää minua tekemään, tekemään, tekemään, siivoamaan jatkuvasti, on vain mielen tapa.

Myös huoli, myös pelko, on mielen tapoja. Voin päättää lempeästi irrottautua noista tavoista ja kurkottaa sen sijaan itsehoidon mestaruuteen. Vaikka olen uskonut sen näkemyksen, että toisille tekeminen on suora reitti armoon, olen tullut vakuuttuneeksi siitä, että itselle tekeminen on reitti sisäiseen armoon.

Otin vähän aamiaista ja nautin vain istumisesta paikallani raviten itseäni. Pyytämättä päähäni muodostui lause, joka välkkyi kuin esiin vedetty miekka.

Olen valo-olento. Onnistun tässä.

Olemme kaikki valo-olentoja. Onnistumme tässä. Tuo ajatus sai minut hymyilemään, ja vielä tuntien päästä, hymyilen edelleen.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

13.11.2022 EI ENÄÄ OMISTETTU*

ViestiKirjoittaja hammer » 21.11.2022 19:23

EI ENÄÄ OMISTETTU*

13.11.2022

*Suom. huom. sama sana merkitsee myös mm. riivattu, hullu, mieletön.

Rakastan kerrassaan, miten kehomme kertoo meille hyvin suoraan ja selkeästi, mikä on mikä. En usein pidä tuosta kommunikointitavasta – sairaus, kipu, heikkous – mutta silloin kun se on niin ystävällistä kuin hymy, tervehdin tuota viestiä avosylin.

Eilen järjestin uudelleen hyväntekeväisyyskaupan kassit ja laatikot, jotka ovat odotelleet lahjoittamista ja lastaamista autoon. Siitä on vuosi, kun tein reissun Santa Barbara Assistance Leagueen (= avaustusliitto), joka on piilossa mäen juurella maaseutumaisella asuntoalueella. Tuo mystinen rakennusrykelmä säteilee niiden vapaaehtoisten naisten hyvää tahtoa, jotka ovat enimmäkseen mukavassa asemassa ja joilla on aikaa ja synnynnäinen hyväntekoasenne.

Kun olin pakannut auton, vilkaisin tyhjää pysäköintitilaa ja huomasin kaksi huonokuntoista, pölyistä laatikkoa pinottuna seinää vasten.

Voi hyvänen aika … siinä ovat nuo antiikkiset valaisimet, kovettuneessa kuplamuovissa ja ikivanhassa silkkipaperissa. Toinen on upea messinkijuttu, joka tuli kuka ties mistä, ja toinen on kattovalaisin teiniaikaisesta huoneestani Cassidyn talossa.

Muistokello kilahti. Hetkinen, enkö kirjoittanut jo tästä? Pölyisistä laatikoista, ikivanhoista valaisimista, joita olen raahannut ympäriinsä vuosikymmeniä, toivoen löytäväni sopivan katon, joka tuo esiin niiden kauneuden?

Enkö sanonut, että olin valmis lahjoittamaan nämä valaisimet, jotta ne voisivat löytää onnellisemman kodin? Kyllä sanoin. Itse asiassa vuosi sitten. (Katso artikkelit "Omistettu" 23.10.2021, "Mikä kauneus odottaakin" 1.9.2021 ja "The Miser's Mania" 21.10.2021)

Tässä kohtaa hymy säästi minut itseni syyttelyltä. Pienenpieni nykäisy toisessa suupielessäni, sisäinen keventymisen tunne ja varma tieto orastavasta rauhasta. On lopultakin aika lahjoittaa nuo valaisimet. Tuo hymy oli vinkkini, siunaukseni ja positiivinen laukaisimeni. Pyyhin laatikoista pölyt ja lastasin ne peräkonttiin, jossa oli juuri sopivasti tilaa niille.

Sujuva irtipäästäminen mistä tahansa näyttää olevan ihmismestaruuden viimeinen raja. Arvostan tuota konkreettista tönäisyä: näkömuistutus laatikoista, muisto kirjoittamisesta vuosi sitten, ja hymy joka kiistämättä merkitsee, että on muutoksen aika.

Mutkikkaammilla elämänalueilla, kuten suhteet ja uskomusjärjestelmät, irtipäästämisestä (sujuvasti tai muuten) voi tulla miinakenttä. Silti uskon, että kehomme antaa meille luotettavasti tarvitsemiamme vinkkejä, jos muistamme olla kuulolla. Ihmiset voivat jättää meidät myriadeilla tavoilla. Mekin jotka tunnemme olevamme hereillä monille totuuksille, saatamme järkyttyä yllättävistä paljastuksista.

Miltä nämä jäähyväiset ja paljastukset tuntuvat fyysisesti kehossamme? Uskon, että kehomme ja tunteemme ovat sisäisen totuutemme luotettavimpia mittareita. Katumuksen pistos jota seuraa helpotus, voi auttaa meitä päästämään irti tuosta ihmisestä. Silloin kun uutta informaatiota heitetään meille yllättäen, mutta tunnemme koko kehossa ahaa-aistimuksen, voimme helpommin hyväksyä sellaiset asiat.

Ainakin se on nykyinen suunnitelmani. Muista hengittää. Muista ottaa vaari kehotuntemuksista. Rentouta tietoisesti pelon, surun ja ahdistuksen kireys. Hengitä tarkoituksella sisään rentoutumista ja hyväksymistä.

Ja kun seuraavan kerran huomaan nurkkaan unohdettuja yksinäisiä tavaroita, jotka etsivät kotia, ja tunnen hymyn nykivän, pakkaan ne ja vaellan taas kerran hyväntekeväisyyskauppaan, lahjoittaen rakkaat tavarat kevyin sydämin ja siunausten kera seuraavalle ihmiselle, joka vaalii niitä.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

19.11.2022 MAAILMAN VARJOT

ViestiKirjoittaja hammer » 24.11.2022 18:25

MAAILMAN VARJOT

19.11.2022

Tänä aamuna on vaikea asettua mihinkään. Olen laahustavassa energiassa eilisestä jaksosta, jolloin teimme asioita yleismiesystäväni kanssa. Puoli tuntia "tekemistä" tänä aamuna muistuttaa minua, kehovaivojen avulla, olemaan tekemättä liikaa.

Parilla ystävällä on vaikeista vaikeinta aikaa – perheenjäseniä tai lemmikkejä kuolee, tai lähin ja rakkain ihminen on sekasortoisessa tilassa.

Empatiavaihteeni menee päälle, mutta vain osittain. Tämä tuntuu erinomaiselta tilaisuudelta harjoitella pysymään rehellisenä inhimilliselle tunneitselleni, samalla pidättäytyen tuntemasta liikaa muiden tuskaa.

En ole tehnyt tätä tarkoituksella. Kenties lakkaaminen ylisekaantumasta muiden kärsimykseen, on välttämätön evoluutio siitä, missä olin, siihen missä olen nyt ja mihin menen jatkossa.

Hyvin laajassa mielessä tunnen yksinkertaisesti olevani valmis kärsimyksen osalta. Kaikenlaisen. Oman, maailman ihmisten, eläinten, planeetan.

Näen edelleen monia artikkeleita ja kanavoituja viestejä, jotka patistavat meitä tuntemaan kaiken tuskamme. Kokemaan sen, tekemään jotain prosessoidaksemme tuon negatiivisuuden ja päästääksemme siitä irti.

Meille muistutetaan, että saatamme kaivaa esiin omia varjoitsejämme tai maailman varjoja, ja on etuoikeutemme – ei, vaan velvollisuutemme – tehdä tätä työtä.

Sallitaanko minun valita? Sallitaanko minun huomata tuo kärsimys (omani ja muiden), ja tarjota vain empatiaa, jota minulla on? Empatia ei ehkä ole sama, kuin "tuon työn tekeminen". Mutta se saattaa olla kaikki se "työ", mihin olen valmis osallistumaan nykyään.

Kaikki on muuttumassa, kaikki muuttuu vielä lisää, ja epäilemättä minäkin muutun.

Mieleeni juolahtaa, että se laimea reaktio, joka minulla on muihin, on luultavasti se tuen taso, jonka haluaisin saada samanlaisissa ahdistavissa tilanteissa. Älä pakahduta minua osallistumisellasi suruuni tai kärsimykseeni.

Olen tietoinen sanonnasta: "Tuska on vääjäämätöntä, kärsimys on vaihtoehtoista." Mutta ehdotan, ettei kumpikaan ole välttämätöntä, ja toivon, että siihen olemme kaikki menossa hyvin lähitulevaisuudessa. Sitä odotellessa, anna minulle vain halaus tai auttava käsi. Ja teen saman sinulle.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit