Harris Lee (leeharrisenergy.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

1.5.2021 TOUKOKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 09.05.2021 11:46

TOUKOKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

Kirjoittanut Lee Harris (www.leeharrisenergy.com)
1.5.2021
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Kuukauden teemoja:

Affirmaatiot toukokuulle:
"Sallin itseni kutsua voimani takaisin."
"Kutsun sieluni voiman yhdistymään kanssani nyt."

* Olemme uudella energiaraiteella nyt – Uupumuksen kollektiivista uloshengittämistä vuodesta, joka oli 2020 ja/tai motivaatio uudistumista kohti.
* Itsehoito on supervoima – Erilaisia strategioita ja menetelmiä.
* Edessä olevan tien esiintuleminen (visionääreille) – Laajemman maailman myllerryksestä tai hämmennyksestä huolimatta, monet visionäärit selkiyttävät seuraavat askeleet tuleville 12–18 kuukaudelle ja seuraavat niitä.
* Maistuuko energiajakautuminen hyvältä? – (Vinkki: pysy sydämessäsi) Pelko on tavallisesti juuressa, joten kun tunnet muiden hyökkäävän tai torjuvan sinut valintojesi vuoksi, pysy sydämessäsi. Ja voitko tehdä saman kommunikoidessasi muiden kanssa?
* Jakautuminen on osa seuraavaa evoluutiovaihetta – Eroamme ryhmäajattelusta ja synnytämme ryhmätuntemisen.
* Touko–kesäkuun energia – Merkittäviä muutoksia ja paljastuksia ulkoisessa maailmassa ja sisäisesti.
* Täysivaltaisuus – Osa kuluneen vuoden jatkuvaa valtadynamiikan pohjavirettä. Tarkastelemme ryhmätäysivaltaisuutta (kenellä on valta kehen) ja henkilökohtaista täysivaltaisuutta (voitko saattaa itsesi sen täyteen voimaan/valtaan, kuka olet?)

Puhtaaksikirjoitus toukokuun energiapäivitysvideosta.

Hei, olen Lee. Olen intuitiivi, ja joka kuukausi mittaan sen sykkeen, mitä meillä saattaisi ilmetä energeettisesti kollektiivina. Toukokuussa on useita teemoja, mutta …

Hei, tervetuloa toukokuun 2021 energiapäivitykseen, ja tässä kuussa on mielenkiintoinen käännekohta. Te jotka näitte huhtikuun energiapäivitykseni, olette ehkä kuulleet minun sanovan, että silloin tuli kevyempää ja kirkkaampaa energiaa, mutta sen vuoksi meillä oli myös paljon esi-isiltä perityn parantamista. Tavallisesti vaaditaan tietyn valo- ja tukimäärän tulemista elämäämme, ennen kuin voimme todella alkaa parantua järkytyksen, trauman ja tunnelaukaisijoiden jälkeen. Ja tietysti voisimme mennä muutaman vuoden taaksepäin ja nähdä sitä tapahtuneen Maa-planeetalla, mutta erityisesti noin 12 kuukauden aikana ihmisillä on tullut paljon asioita pintaan. Ja huhtikuussa sillä oli tilaisuus alkaa liikkua.

Esi-isiltä perityn parantuminen on voinut näyttää näkykokemuksilta, joissa yhdistyitte Maan kollektiiviseen taustaan tai omiin aikajanoihinne, omaan fyysiseen taustaanne. Mutta monilla muilla se näytti fokusoitumiselta sukuun ja suoraan siihen perheeseen, joka teillä on elämässänne nyt, on se sitten biologinen tai jokin muu. Paljon parantumista ihmissuhteisiimme liittyen. Joillakin teistä se jatkuu toukokuuhun, mutta toukokuu on vähän erilainen.

Olemme aloittamassa erilaisen energiaraiteen nyt. Jos katsot kuluneita 12 kuukautta, sanotaan maaliskuusta 2020 tähän hetkeen, voit nähdä tavallaan sen shokkiaaltokaaren, jonka kävimme kaikki läpi, ja äkillisen tapahtumakäänteen. Kun tulemme toukokuuhun, meillä alkaa erilainen energiaraide, mikä merkitsee – vähän kuin huhtikuussa – että kollektiivista uupumusta tai kollektiivista uudistumistarvetta tulee pintaan. Ja tavallisesti meidän täytyy tunnistaa olevamme uupunut kyetäksemme ryhtymään toimeen. "Okei, minun täytyy tehdä eri asioita. Minun täytyy tukea itseäni. Mitä tarvitsen?" Mutta huomaat, että kaikki tuntevat sen painon, mitä olemme käyneet läpi. Ja kuten olen sanonut viime kuukausina, se voi ilmetä ärtyisinä kommentteina ihmisiltä, joita normaalisti pitäisit kenties vähän rennompina tai vähän rakastavampina. Olet saattanut joutua joidenkin ihmisten kanssa päätä pahkaa väittelyyn uskomukista tai eroavuuksista, ja puhun jakautumisenergiasta vähän lisää hetken kuluttua.

Mutta tuota energiaa tulee pintaan, ja huomaat joko haluavasi leikkiä sen kanssa, koska pääset tappelemaan jonkun kanssa jollain tasolla, tai se uuvuttaa sinut etkä voi olla sen lähellä. Jos olet niitä ihmisiä, jotka ovat erityisen uupuneita kaikesta, mitä olemme käyneet läpi, tee tässä toukokuussa kaikkea, mitä voit, stressisi minimoimiseksi – tietysti myös sen jälkeen, mutta erityisesti jos löydät itsesi siitä nyt. Se stressimäärä jota olemme kaikki käsitelleet maailmana, on suurta ja uutta. Olosuhteistasi riippumatta stressi kollektiivisesta pelosta, paniikista ja traumasta on löytänyt sinut, joko oman kehosi tai muiden ihmisten kautta.

Sitä ei voi välttää. Yksi tämän kuukauden iso teema on tunnistaa, että olemme nyt eri raiteella. Kuluneet 12 kuukautta joiden läpi olemme kahlanneet, ihmisillä on ollut paljon jähmettymistä tai paljon taistelua tai pakenemista. Olemme nyt siinä pisteessä, jossa tuo energia voi alkaa kollektiivisesti liikkua ja muuttua isommin. Teissä on joitain, jotka ovat kyenneet tunnistamaan monia siunauksia ja lahjoja kuluneiden 12 kuukauden aikana. Joillekin teistä tämä aika on saattanut olla uskomattoman transformoivaa, mutta yleisesti sitä tunnetta ei ole ollut kollektiivissa. Jos olet herkkä tunteille, olet huomannut kiukuttelevaa energiaa pinnassa. Ja jos on ylivoimaista sinulle, astu etäämmälle, mene ulos ja hoida itseäsi.

Tämä tuo minut itsehoitoon, joka on supervoima. Ja tämä sopii siihen viestiin, että olet saattanut tuntea kollektiivisen uupumuksen, tai olet ehkä siinä kohdassa, jolloin olet tunnistanut ja tunnustanut uupumuksen ja olet valmis uudistumaan. Olet kuin: "Okei, minun täytyy uudistua. Minun täytyy uudistaa elämäni joitain alueita. Minun täytyy uudistaa kehoni joitain alueita", miltä se näyttääkin sinulla.

Itsehoito – supervoima. Jos olet seurannut minua ja työtäni muutaman viime vuoden, olet kuullut minun lisääntyvässä määrin puhuvan itsehoidon tärkeydestä ja ettei se ole ylellisyyttä. Se ei ole välttämättä menemistä kylpylään viikonlopuksi, niin ihanaa kuin se saattaisikin olla, jos sinulla on rahaa ja mahdollisuus tehdä se – enkä tiedä, kuka on tehnyt sitä viimeiset 12 kuukautta. Kyse on itse asiassa enemmänkin pienistä itsehoitoteoista, joita voimme tehdä pitkin päivää. Ja yksi asia jonka olen kuullut, nähnyt ja tuntenut monilta ihmisiltä, on järkytys siitä, etteivät vanhat strategiat enää toimi. Ja olen puhunut tästä aiemmin. Olemme hyvin uusissa ajoissa, täysin uudella energia-alueella, ja maailma näyttää tietysti hyvin erilaiselta kuin vielä kaksi tai kolme vuotta sitten.

Tarvitset uusia strategioita. Tarvitset erilaisia tapoja huolehtia itsestäsi. Saattaa olla järkyttävää polkujen kohtaamista tiettyjen ihmisten kanssa, jotka ovat tähän saakka olleet hyvin läheisiä ja harmoniassa kanssasi. Kenties he pystyvät elämässäsi, ja te kaksi löydätte tavan olla erilaisia tietyillä alueilla. Tuossa suhteessa on riittävästi rakkautta, myötätuntoa ja kunnioitusta, että erimielisyydet eivät ole ongelma, ja jos jotain, ne voisivat jopa parantaa sitä. Mutta on myös paljon suhteita ja tilanteita, joiden täytyy kehittyä ja kasvaa eri suunnissa, kuten on tapahtunut muutaman viime vuoden. Itsehoito – tämä supervoima ei liity ainoastaan itsestämme huolehtimiseen planeetan suuremman stressi- ja intensiivisyystason vuoksi, vaan se liittyy paljon myös suhdemuutoksiin. Suhteet joita meillä on muiden kanssa. Suhde joka meillä itsellämme on maailmaan, tai miten vaikeaa on ollut katsella sen muuttuvan, mitä luulimme maailman olevan.

Olen itse opiskellut metafysiikkaa, itsekasvua ja henkisyyttä 25 vuotta, minkä tiedän joillekin teistä olevan ehkä lyhyt aika. Kenties jotkut teistä ovat olleet tässä 50 tai 65 vuotta. Mutta luulen, että myös niille jotka ovat tienneet pitkään, että vuoden 2012 jälkeinen aika toisi suuria muutoksia planeetalle, on täysin eri asia intuitiivisesti tietää se, kuulla siitä, kuulla tuo profetia ja tuntea olevansa harmoniassa sen kanssa, kuin mennä siitä läpi. Ja aivan kuten kaikessa, mikä liittyy energiaan, muoto ei ole aina määrätty. Tästä syystä silloin kun meillä on intuitio jostain visiosta, jonka saamme, ja alamme seurata sitä, meidän pitäisi jatkuvasti tarkistaa intuitiomme, koska muoto muuttuu.

Energia "ajaa" elämäämme, mutta luomme kaikki päivittäin, miltä se näyttää meillä. Ja niinpä yksi viesti sinulle, erityisesti jos olet kaiken sen lannistama, mitä planeetalla tapahtuu, on käyttää ääntäsi, puhua totuuttasi, olla kuka olet ja puolustaa, mitä haluat puolustaa Maa-planeetan elämässä. Se on todella tärkeää näinä aikoina, erityisesti kun hyvin monia lannistavia narratiiveja lentelee. On ok tutkia kaikkia niitä, jos tunnet vetoa siihen ja ne ovat totuutesi, mutta jos ne vievät sinulta kyvyn nähdä tulevaisuuden, joka voi olla kirkkaampi kuin se tulevaisuus, jota jotkut ihmiset ehkä haluavat toitottaa tai luoda, se on todella tärkeää, koska luovaa energiaa tarvitaan kantamaan meidät tämän seuraavan vuosikymmenen läpi.

Tätä viestiä minulle jatkuvasti kerrotaan. He (osoittaen ylöspäin) sanovat: "Me luojina luomme tätä päivä päivältä", ja jos emme pidä siitä, miltä jokin näyttää tai tuntuu, on meidän tehtävämme alkaa vaikuttaa siihen eri tavalla sillä energialla, jota tuomme maailmaan. Toisaalta, jos jotkut teistä ovat uupuneita huoltajia, valotyöntekijöitä, älkää ajatelko sen tarkoittavan, että teidän täytyy nousta ylös. Ei, ei, ei. Jos olet uupunut, huolehdi itsestäsi, koska sinusta ei ole hyötyä kenellekään tällä hetkellä, jos et pysty nousemaan joka päivä ja löytämään oman valosi. Mutta tämä on teille, jotka tunnette olevanne täynnä valoa ja että tehtävänne on tavallaan olla täällä näitä aikoja varten, kuten luulen monien meistä olevan. Luulen, että monista meistä tuntuu tarkoituksellisemmalta kuin koskaan, olla tällä planeetalla kaiken sen vuoksi, mitä tapahtuu tällä hetkellä. On tositoimien aika.

Te jotka olette todella tuossa tilassa, pidätte toisesta teemasta, joka tulee toukokuussa: edessä olevan tien esiintuleminen visionääreille. Laajemman maailman myllerryksestä ja hämmennyksestä ja kaikista tapahtumista huolimatta, ja itse asiassa niiden vuoksi, monet visionäärit selkiyttävät seuraavat askeleensa tuleville 12–18 kuukaudelle ja toimivat niiden mukaan. Ideat joita teillä on ollut, asiat joita haluatte luoda maailmaan – alatte nähdä 12–18 kuukauden polun niihin, koska se missä olemme tällä hetkellä maailmana seuraavat 12–18 kuukautta, navigoimme tällaista aluetta. Teitä on monia, jotka olette nyt läpi maaliskuun 2020 ja maaliskuun 2021 välisestä järkytyksestä ja selvitätte tapoja, jolla voitte tuoda planeetalle ja ihmisille sitä, minkä vartijana ja tuojana olette täällä.

Edessä olevan tien esiintuleminen visionääreille merkitsee, että on hyvää aikaa luoda, mutta emme tietenkään voi tehdä sitä, ellemme ole toipuneet surustamme ja stressistämme ja kykene olemaan taas omassa elämänvoimassamme. Jos et ole ottanut oikein onkeesi tuota viestiä muutaman kuluneen kuukauden aikana, mutta sisälläsi kalvava ääni kertoo sinulle: "Minun täytyy huolehtia itsestäni", haluan muistuttaa sinulle jälleen, että kyse on noista pienistä päivittäisistä itsehoitoteoista, jotka estävät meitä joutumasta ottamaan valtavaa, kuuden viikon "itsehoitokuuria" vuoden lopussa, kun olemme palaneet loppuun. Ja tiedän, ettei se ollut useimpia meitä varten – sitä ei todellakaan ollut minun kasvaessani aikuiseksi. Sitä meille ei opetettu. Siitä emme puhuneet. Mutta nyt enemmän kuin koskaan, sen on oltava osa rytmiäsi. Ja se näyttää sinulla erilaiselta kuin ystävälläsi.

Sinulle se voi olla tanssimista ympäri taloa musiikin tahdissa joka päivä. Ystävälläsi se voi näyttää hyvin henkiseltä joogaharjoitukselta. Pointtina on etsimäsi tulos, eli että kykenet tuntemaan valosi ja säteilemään sitä itsellesi ensin ja sitten tuomaan sen niille, joita palvellet, niille joiden kanssa olet suhteessa, ja kenties teet sitä myös laajemmin maailmassa.

Maistuuko jakautumisenergia hyvältä? Tästä tuli esiin pari teemaa. Ensimmäinen on: "Maistuuko jakautumisenergia hyvältä sinulle tällä hetkellä?" Ja jakautumisenergia on osa evoluutiomme seuraavaa vaihetta. Minäkään en pitänyt sen kuulemisesta, mutta aloitamme sillä, että maistuuko jakautumisenergia hyvältä. Aina kun olemme jakautuneet, kun tappelemme toistemme kanssa jostain, kun olemme vastakkain jonkun kanssa ja on mustavalkoinen asenne eikä siinä ole sijaa harmaalle tai toisen ihmisen perspektiivin tai kokemuksen ymmärtämiselle tai sen tosiasian kunnioittamiselle, että hänellä on erilainen kokemus, niin olemme hyvin vahvasti jakautumisenergiassa.

Näet, että hyvin mustavalkoista narratiivia lentelee ympäriinsä, eikä siinä ole paljon tilaa harmaalle. Pikemminkin moniulotteista tietoisuuttamme on epäilemättä pyydetty laajemmassa maailmassa, valtavirrassa ja narratiiveissa, sulkeutumaan ja menemään laatikkoon. Ja noissa laatikoissa menetämme sen, kuka olemme, ja menetämme sydämemme. Haasteena meillä kaikilla tässä jakautumisenergian ajassa on: "Voinko pysyä sydämessäni? Minulla on juuri ollut tappelu jonkun kanssa, tai tunnen tappelun tuolla, ja haluan nyt myös sulkea sydämeni", tai "Minäkin haluan mennä pelkoon tai supistua", ja teemme sen. Ja on ok, jos meillä on noita reaktioita, mutta avaimena on huomata nuo reaktiot ja sitten kutsua itseämme: "Ei. Voin tulla takaisin sydämeeni", koska sydämesi ei välttämättä sulkeudu toisen ihmisen mielipiteen vuoksi, vaan koska sydämelle ei ole sijaa tuossa mielipiteessä tai sinä tavassa, millä se esitetään sinulle.

Ja olen sanonut tätä pari viime vuotta: yritä muistaa, että ihmiset yllättävät positiivisella tavalla enemmän, kuin usein odotat. Se ei merkitse, että kaikki ovat sellaisia, joiden kanssa voit rakentaa sillan, mutta se merkitsee, että useimmat ovat sellaisia ihmisiä, joiden kanssa voit rakentaa sillan. Ja jos pystyt toimimaan rakkaudesta ja pitämään hetken tauon keskustelusta tai selittämään, miltä sinusta jokin tuntuu, ja kunnioittamaan, että muut tuntevat jotain erilaista, ja käymään keskustelua, joka sisältää tunteesi eikä yritä väheksyä muiden tunteita, yllätyt, koska pelko motivoi jakautumista. Meillä oli ennenkuulumaton pelkoaalto Maa-planeetalla 2020, ja se kesti useita kuukausia. Kyse ei ole siitä, että tuo pelko on lähtenyt pois, mutta meillä oli valtava globaali pelkopiikki, joka ei välttämättä tehnyt tietoisuudellemme eikä sydämellemme lainkaan hyvää.

Olemme tavallaan edelleen toipumassa siitä. Ja toisaalta se on vapauttanut monia ihmisiä, se on "poksauttanut" monia ihmisiä heräämiseen. Mutta toisaalta se on saanut myös suuremman ryhmän supistumaan. Siitä syystä jakautumisenergiaa on niin paljon nyt. Muista yrittää olla sydämestä sydämeen sen ihmisen kanssa, jonka kanssa olet ehkä eri mieltä, tai sen olemis- tai elämistavan osalta, josta olet eri mieltä. Vaikket puhuisi hänelle siitä, voit vain tuntea sydämessäsi hänen sydämensä, päättää perääntyä keskustelusta tai pysyä itse sydämessäsi.

Koska seuraavana asiana halusin kertoa, että jakautumisenergia on osa seuraavaa evoluutiovaihettamme. En pitänyt tietenkään tämän asian kuulemisesta, koska kukaan meistä ei erityisemmin nauti jakautumisesta. Se menee tavallaan vastoin ohjelmointiamme tai haluamme olla yhdistyneempi itseemme ja toisiimme, koska silloin tulee aina tilaa ja yhdistymme todella. Mutta sitä emme näe ja siinä emme ole tällä hetkellä.

Minulle kerrottiin teemana, että erotaan ryhmäajattelusta ja synnytetään ryhmätuntemista, ja sitä teemme nyt. Riippumatta siitä, mitä maailmassa tapahtuu, sinut voidaan myös vetää siihen mukaan ja irtoat keskuksestasi, mikä on erityisen tärkeää huomata, jos puhut tietyn maailmanalueen puolesta. Olet ehkä olla puolestapuhuja. Olet ehkä yhteiskunta-aktivisti, sosiaalityöntekijä, sellainen joka yrittää tuoda valoa, myötätuntoa, inhimillisempää olemistapaa järjestelmän tietylle alueelle, jossa sitä tarvitaan. Erityisesti sinun täytyy pitää todella hyvää huolta itsestäsi, pitää huolta energiastasi, koska se on rankkaa työtä. Se on tärkeää työtä, mutta se ei ole helppoa työtä.

Sen saaminen tajuntaamme, että olemme eroamassa ryhmäajattelusta ja synnyttämässä ryhmätuntemisen, saa minut ajattelemaan elämässäni niitä kertoja, jolloin minulla on ollut jokin muutos suhteessa, ja se on tavallisesti ollut epämukavaa. Tavallisesti se on ollut: "Ai, tämä on kiusallista keskustelua. Tämä sattuu vähän. Tämä ei mennyt ihan niin hyvin, kuin olisin halunnut sen mielessäni menevän." Mutta tapahtuu jotain, mikä on tietysti paljon suurempaa, kuin minun mieleni tai meidän mielemme. Kun ihmiset vetäytyvät sydämestään ja menevät ryhmäajatteluun pelon vuoksi, teidän on tärkeämpää kuin koskaan pysyä omien tunteidenne linnakkeessa, kun olette keskustelussa mukana.

Ja huomaan myös – ja tästä hekin (osoittaen ylöspäin) ovat puhuneet – mutta todella huomaan ja kuulen muilta, että monet ihmiset käyvät tällä hetkellä elämänsä ihmisten kanssa transformatiivisia keskusteluja, joita he eivät olisi koskaan uskoneet käyvänsä. Jakautumisenergia on osa seuraavaa evoluutiovaihettamme. Jos huomaat vastustavasi sitä ja tunnet surua ja pettymystä siitä, kunnioita kaikkia noita tunteita niin kauan, kuin sinun tarvitsee, mutta ala lopulta hyväksyä se. Koska jos voit hyväksyä sen, mitä tällä hetkellä tapahtuu, olet hyödyllisempi ja pystyt antamaan jotain, mikä auttaa parantamaan sen, koska se on esi-isiltä perittyjä haavoja, jotka nousevat pintaan.

Pari muuta aspektia, jotka tulivat esiin touko-kesäkuulle … Riippumatta siitä, ilmentyykö tämä, on aina mielenkiintoista, kun saan energeettistä informaatiota enkä koskaan tarkkaan tiedä, miten se ilmenee muotoon. En usko, että kukaan meistä tietää. Mutta yksi asia josta puhuttiin mahdollisuutena toukokuulle ja kesäkuulle, ovat merkittävät muutokset ja paljastukset ulkoisessa maailmassa. Tämä voi usein kertoa suurista maailmantapahtumista, suurista ihmisryhmistä jotka kuulevat, että jokin minkä he luulivat olevan yhdellä tavalla, onkin erilailla. Paljastuksia ja muutoksia joilla on voima suuresti vaikuttaa ihmisten ymmärrykseen siitä, mitä tapahtuu. Kun menemme toukokuun ja kesäkuun läpi, on mielenkiintoista nähdä, onko tuollaisia ulkoisia paljastuksia, mutta sitä on nyt paljon ilmakehässä ja ilmassa. Ja teillä jotka ette kenties tällä hetkellä kiinnitä kovin paljon huomiota ulkopuoliseen maailmaan, se toimii myös. Se mitä tapahtuu ulkopuolella, tapahtuu myös sisällä.

Toukokuu ja kesäkuu ovat kuukausia, jolloin voi tapahtua merkittäviä muutoksia ja paljastuksia. Ja taas kerran, tulemme vähän kuin ulos viime vuoden kotelosta ja alamme päästä jaloillemme. Meillä on enemmän liikkumavaraa. Meillä on vähän enemmän liikkumavaraa tuntea, mikä on epämukavaa, kuin meillä ehkä oli vuosi sitten. Se antaa sinulle muutoksia ja paljastuksia itsestäsi, elämästäsi, tavastasi elää ja siitä, mitä ajattelet elämän olevan. Ja hassua on, että kun sanon sen, palaan aina takaisin siihen totuuteen, ettemme koskaan tiedä, miten pitkä aika meillä on jäljellä. On todella tärkeää kenelle tahansa meistä olla jokaisena päivänä niin täysillä elämässämme, kuin voimme, on kyse sitten rakkaidemme rakastamisesta, jokin kertomisesta jollekin, jonkin luomisesta mikä on tärkeää ja merkityksellistä meille.

Ryhmäajattelu kulkee usein hyvin erillään elämän todellisuudesta, joka on, ettei kenellekään meistä ole luvattu elämää, pitkää elämää. Kukaan meistä ei koskaan täysin tiedä. Muistutan itseäni aina palaamaan siihen, jos minut vietellään tavallaan liikaa suurempaan kuvaan maailmasta. Ja kun teen sen, palaan takaisin kehooni, sieluuni ja muistan: "Okei, olen täällä luomassa jotain tänään. Mitä sellaista voin tehdä, mikä saa minut tai jonkun muun tuntemaan olonsa vähän paremmaksi elämässään ja saamaan rikkaamman kokemuksen elämästään?"

Sokerina pohjalla, täysivaltaisuus on iso teema, oikeastaan koko loppuvuoden, muta se tulee sisään isosti toukokuussa. Ja täysivaltaisuus on todellisuudessa osa sitä valtadynamiikkaa, joka on ollut maan päällä tuhansia ja tuhansia vuosia, mutta se on todella kärjistynyt noin viimeisen vuoden. Valta, kontrollointi ja vapaus. Luullakseni puhuin tammikuussa, helmikuussa, joulukuussa, että se kaikki muuttaa muotoaan tällä hetkellä. Mutta kuka enää tietää, mikä päivä on? Mutta siinä valta-, kontrollointi- ja vapauskolmiossa, jossa olemme maailmana nyt, on keskustelua vallasta, kontrolloinnista ja vapaudesta, ja täysivaltaisuus on valtava osa sitä. Kun ajattelemme ryhmän täysivaltaisuutta, kyse on siitä, kuka on tuon ryhmän ohjaksissa, kuka on maan ohjaksissa, kuka on organisaation ohjaksissa. Ryhmätäysivaltaisuus on sitä, mitä tapahtuu niillä, joilla on valta meihin.

Ja sitten henkilökohtainen täysivaltaisuus on sitä, miten tuomme enemmän henkilökohtaista voimaamme/valtaamme maailmaan. Ja koska meidät on koulutettu erottamaan valta, projisoimaan valta ja antamaan valta pois, täysivaltaisuus ja sen takaisinottaminen, kuka olemme, on aina mielenkiintoinen ja elämänmittainen matka. Mutta täysivaltaisuus ja oma sisäinen valta ja ulkoinen valta maailmassa, ovat edelleen tavallaan epämiellyttävää kamppailua muutaman seuraavan kuukauden. Tilaisuus todellakin sallia itsesi olla täällä niin täysin, kuin voit, niin täysin ilmaistuna, kuin voit. Uskoakseni affirmaatio, jonka viime kuussa annoin, oli: "Sallin itseni olla täysin minä." Tässä kuussa halusin antaa teille affirmaatioksi: "Sallin itseni kutsua voimani takaisin. Sallin itseni kutsua voimani takaisin." Jos se ei toimi sinulla, haluat ehkä kokeilla tätä: "Kutsun sieluni voiman yhdistymään minuun nyt. Kutsun sieluni voiman yhdistymään minuun nyt."

Koska usein eksyessämme ihmistanssiin, unohdamme sieluenergian. Tavallaan estämme sen. Meidät on opetettu estämään se. Ja totuus on, että olemme sielu ja ihminen, yksi ja sama, ja sielu piristää/keventää meitä tällä hetkellä. Sinun ehkä tarvitsee käyttää kumpaakin affirmaatiota. Kyetäksesi sanomaan toisen, sinun ehkä täytyy sanoa ensimmäinen. Mutta affirmaatiot ovat hyvin tehokkaita, ja kun lausumme sanoja – antamiani affirmaatioita, jos resonoit niiden kanssa, tai jonkun muun antamia tai kun luomme omiamme – sillä on voima suunnata mieli uudelleen … Kyllä, pienokainen (kuuluu aasin ääntä). Luulen, että se on Pancho. Naapureillamme on ihania aaseja, jos videoni ovat uusia sinulle. Ja ne ovat nerokkaita, koska viime aikoina ne ovat tuntuneet aina säestävän kuin tilauksesta.

Joka tapauksessa, se tuo aina hymyn kasvoilleni. Olimme affirmaatioissa, ja luulen, että tuolla aasilla oli viimeinen sana, ja se meidän täytyy vain tietää. Kiitos paljon kaikille katselemisesta. Toivon, että huolehditte itsestänne hyvin tässä kuussa.

Tein täysin uuden nauhoituksen tässä kuussa. Pyysin oppaitani, joita kanavoin, antamaan tunnin pituisen kanavoinnin aikajaksosta 2021–2024. Olin utelias, koska he antoivat paljon viestejä 2017 ja puhuivat ajasta 2017–2024. He sanoivat: "Olette tässä seitsemän vuoden valtavassa transformaatiokaaressa." Halusin heidän puhuvan siitä. Kanavointi on nimeltään "The Changing Tides of Humanity: 2021 to 2024". Alaotsikkona on vapauden vaaliminen, koska he puhuvat siitä, miten vapaus on erittäin suuri teema ja miten voimme säilyttää valomme ja henkilökohtaisen vapautemme. Pyysin videoeditoriani tekemään siitä pienen videoklipin, jotta voit kokea vähän siitä tämä videon lopussa, ja se on saatavilla kaupastani.

Portaali ym. tuotteita …

Kiitos katselemisesta. Tässä on katkelma "Changing Tides of Humanity" -videosta, ja nähdään ensi kuussa.

"Sillä totuus, myötätunto, rakkaus ja ilo ovat energioita, jotka eivät ainoastaan kanna teitä seuraavien kolmen vuoden läpi, vaan ne myös sytyttävät teidät. Huomatkaa, että aloitimme tämän keskustelun vähän ns. synkissä ja pessimistisissä tunnelmissa. Puhuimme teille ulkopuolisesta maailmasta, emmekä sanoneet upeita asioita siitä, mitä tuolla on, koska yleisesti ottaen ulkopuolinen maailma käy läpi omanlaistaan sairauspuhdistusta. Se ei merkitse, ettei ole upeita hetkiä, upeita suhteita, upeita taajuuksia teidän koettavaksenne. Niitä on. Mutta myöntäkää, että pyydämme teitä ensin olemaan noiden energioiden ja kokemusten vartija sisällänne, ja hyväksykää, että saattaa olla erimielisyyksiä rakkaidenne kanssa. Saattaa olla ajatuksia, jotka ovat hyvin erilaisia kuin omanne.

Mutta jos totuus, myötätunto, rakkaus ja ilo ovat läsnä energiakentässänne, ainakin kaksi niistä kerrallaan, tunnette enimmäkseen tasapainoa, vakautta ja valmiutta mennä tästä ajasta läpi. Ja monissa teissä on energioita, jotka tekevät teistä puoleensavetävän muille, jotka tekevät energiastanne haluttua ja sallivat teidän virrata näiden vuosien läpi ja osallistua sen sillan rakentamiseen, mitä varten olette täällä – auttamassa sillan rakentamisessa tälle planeetalle alemmasta rajoittuneesta tietoisuudesta selvemmin koettuun vapaustietoisuuteen."

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

1.6.2021 KESÄKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 08.06.2021 13:41

KESÄKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

1.6.2021

Kuukauden teemoja:

* Uusi energiavirtaus tulee hitaasti esiin (ja lisääntyy heinäkuusta eteenpäin).

* Ryhmäyhteys lisääntyy(tässä kuussa ja sen jälkeen) – Meidän on tarkoitus auttaa toisiamme ja olla verkko. TÄMÄ on se aika, näin ollen kuluneen vuoden eristäytyminen.

* Tiheydellä on vähemmän otetta ihmisistä kuin aiemmin (osittain pelkotasojen muuttumisen vuoksi, osittain uupumuksesta kaikkeen).

* Paljastumista ja arviointia– Varjojen ja valheiden paljastuminen jatkuu ja se otetaan huomioon. Valmistaudu tämän olemiseen uusi normaali.

* Korkeamman mielen esiintuleminen– Uusi energiavaihe johon astumme nyt, ja se tuo suurempaa selkeyttä ja visionäärisiä ideoita sekä vähentää pelkoa olla ja ilmaista maailmassa, kuka olet.

* Energiapiikkejä ja toimitaanko niiden mukaisesti – Varo toimimista, jos ja kun energiassasi on piikki. Ratsasta mieluummin tuolla piikillä, kuin luot muutosta siitä.

* Syvä sisäinen parantuminen johtaa ryhmäheräämiseen – Tuo integroituminen tapahtuu myös sisälläsi ja yhdistää kaikki osasi, joten heräät isosti.

Puhtaaksikirjoitus kesäkuun energiapäivitysvideosta.

Hei, olen Lee. Olen intuitiivi, ja joka kuukausi mittaan sykkeen, mitä meillä saattaisi ilmetä edessä olevana kuukautena. Joitain teemoja joita jaan tässä kuussa, ovat … Pysy kuulolla saadaksesi koko päivityksen.

Hei. Tervetuloa kesäkuun energiapäivitykseen. Täällä Kaliforniassa on aamu. Yleensä nauhoitan näitä vähän myöhemmin. Mutta tämä tuntuu täydelliseltä, koska on energeettisesti uuden päivän koitto. Olemme nyt siirtymässä hyvin erilaiseen vaiheeseen. Ja te jotka katselitte toukokuun energiapäivitykseni, olette kuulleet minun käsittelevän tätä, koska se alkoi tulla jo toukokuussa. Mutta kun olen valmistautunut tekemään tätä, olen saanut pari viime päivää viestiä, että olemme nyt hyvin uuden vaiheen alussa energeettisesti, joten voit odottaa täysin uuden tason virtausta. Siinä missä asiat eivät aiemmin toimineet sinulla tai tuntui kamppailulta tai olit liian uupunut saadaksesi asioita liikkeelle, kesäkuusta eteenpäin tulee uutta energiavirtausta, mikä jatkuu loppuvuoden. Ja se liittyy myös yhteen tämän kuukauden teemoista, joka on ryhmäyhteyden lisääntyminen.

Tässä kuussa ja sen jälkeen meidän on tarkoitus auttaa toisiamme ja olla ihmisverkko, joka työskentelee yhdessä. Tästä tulee paljon helpompaa nyt. Siis jos ajatellaan kulunutta vuotta ja sitä, miten useimmat meistä ympäri maailmaa ovat olleet jonkinlaisessa sulkutilassa, sain koko tuon jakson ajan viestejä (ja kerroin monia niistä energiapäivityksissä), että meidän erottamisen tai negatiivisen vaikutuksen sijasta, se vahvisti meitä kaikkia sisäisesti ja sai meidät palaamaan arvoihimme – mikä on todella oikeasti tärkeää elämässämme ja meille – sekä saattoi meidät sellaiselle tuntemisen ja läsnäolon tasolle, jolla emme olleet aiemmin olleet. Ja lopputulos oli, että tulisimme ulos talosta vahvempina ja yhdistyneempinä kuin koskaan ennen – ei vain toisiimme, vaan myös itseemme. Siis sen tuloksena kyky olla enemmän läsnä toistemme kanssa.

Se voi tietysti mennä vaiheittain. Tuo kosketukseen pääseminen enemmän itsensä kanssa voi olla hyvin tuskallista tai hyvin traumaattista, tai siinä on paljon surua ja yksinäisyyttä, ja ns. raskaampia tai tiheämpiä energioita. Mutta olemme nyt kohdassa (ja näen ja tunnen tätä jo ihmisissä ympärilläni), jossa se alkaa muuttua ja ihmiset ovat kyllästyneet olemaan väsyneitä, kyllästyneet olemaan uupuneita tai kyllästyneet pelkäämään, ja näin tämä uusi ryhmäyhteyden taso ja sen muistaminen, ettei kukaan meistä ole täällä tekemässä tätä yksin. Pidämme jokainen huolen omasta puutarhatilkustamme. Ja jos pidämme kaikki huolta siitä puutarhatilkusta, johon tunnemme yhteyttä ja intohimoa, niin olemme kokonainen puutarhuriryhmä, joka luo hyvin erilaisen puutarhan yhdessä. Tämä on hyvin selvää ja hyvin tärkeää tulevina vuosina.

Kun palaamme takaisin sulkutilakokemuksesta, se on aikaa, jolloin on paljon innovointia. Ja taaskin olen puhunut tästä kuluneina kuukausina, ja joskus voi olla vaikeaa ajatella innovointia, kun meillä on myös isosti rajoituksia, painetta rajoituksiin ja rajoittamisen yrittämistä. Mutta tässä kohtaa jakaudumme vähän yhteisönä. On teitä, jotka katselette minun tai muiden ihmisten videoita, ja olette hyvin eturintamassa puolustamassa oikeudenmukaisuutta, tasapainoa ja vapautta maailmassa ja katselette, mitä maailmassa tapahtuu, ja teette jatkuvasti tarkistuksia ja pidätte tasapainoa. Ja monet teistä huomaavat työnsä vähän kevyemmäksi seuraavan puolen vuoden aikana, kuin olette tunteneet noin kuluneen vuoden aikana.

On ollut paljon raskautta, johon olette osallistuneet. Paljon pelkoa kollektiivissa, pelkoa itsessänne siitä, mitä näette tapahtuvan ja mitä yritätte puolustaa, jotta saamme kohtuullisemman, oikeudenmukaisemman ja humaanimman maailman. Näette, että seuraavan puolen vuoden aikana (jos olet yksi näistä ihmisistä ja se on roolisi) on helpompaa edetä joissain aatteissanne. Rajoitukset loppuvat nopeammin, kuin aiemmin. Siis työnne on siksi parempaa ja helpompaa, mutta myös sen ihmisaallon vuoksi joka kokoontuu tekemään sitä yhdessä. Jälleen kerran, avain on yhteistyö ja yhteys. Ironista on, että sulkutilan aikana olimme kaikki teoriassa jokseenkin erossa toisistamme. Mutta se mitä on tehty, on tehnyt meistä vahvempia ja yhdistyneempiä itseemme ja toisiimme. Siis tuo energia-aalto joka on isosti planeetalla muutaman seuraavan vuoden, alkaa kohta levitä maailmaan.

Pidä silmällä hyviä uutisia, innovaatioita ja ihmisiä, jotka tekevät maailmassa muutoksia, jotka ovat todella tärkeitä ja kaivattuja. Minusta on erittäin helppoa tulla huonojen uutisten viettelemäksi tai magnetisoimaksi, koska tänä aikana niitä on maailmassamme edelleen hyvin runsaasti. Ja olemme yhteiskuntana tottuneet siihen. Me jotka olemme omaa ikäryhmääni (neljäkymmentä ja yli), olemme tottuneet, että vain huonot uutiset assosioidaan enimmäkseen uutisiksi. Siis yritä nähdä hyviä asioita, koska se sytyttää sinut, kirjaimellisesti. Kun näkee yhden ihmisen tekevän jotain hyvää omassa yhteisössään tai laajemmin, globaalisti, se tuo uutta toivoa sinuun ja kehoosi. Ja se valaa sinuun sen mahdollisuuden, joka meidän täytyy nähdä, jotta voimme luoda parempaa (periaatteessa) eteenpäin mentäessä.

Luomme sen kollektiivina. Se on todella tärkeä muistaa, eikä vain langeta voimattomuuteen: "Voi luoja, kaikki on toivotonta." On ok, jos olet siinä kohtaa, ja voit mennä siihen ja meidän kaikkien tarvitsee tosinaan mennä siihen, ja liikutamme sen kehomme ja järjestelmämme läpi. Mutta yksi tämän kuukauden teemoista on, että tiheydellä on vähemmän otetta ihmisiin kuin ennen – tiheyden ollessa pelkoa, masennusta, tunne sulkeutuneisuudesta ja että on kadottanut energiansa. Osittain siksi, että pelkotasot ovat muuttuneet eikä pelko ole enää yhtä voimakasta, kuin 2020, jolloin sitä toitotettiin kovaan ääneen ja selkeästi, mikä veti paljon ihmisiä puoleensa, mutta osittain myös uupumuksesta kaikkeen siihen. Mutta nämä kehot on suunniteltu olemaan pelossa vain tietyn aikaa, eikä se ole niin pitkä aika, kuin ne ovat olleet siinä.

Siis periaatteessa aletaan nähdä tavallaan ihmisten murtautuvan ulos kotelosta. Ja sitä tapahtuu vakaasti muutaman seuraavan kuukauden, mutta tämä voimistuu kesäkuussa. Se alkoi toukokuussa, mutta se lisääntyy kesäkuussa. Ajattele sitä tavallaan ihmisten voiman ja ihmisten sydänvoiman tulemisena takaisin isosti.

Paljastuminen ja arviointi on yksi teema. Toukokuussa sain tämän viestin: "Näette paljastuksia – tulee esiin asioita, jotka on salattu, piilotettu ja joista teille on valehdeltu", kaikkia sellaisia juttuja. Se liittyy maailmamme hämäräperäisiin aspekteihin, jotka on pitkään piilotettu tai joita on väärinkäytetty.

Tämä jatkuu. Ja kun kyseenalaistin tuon viestin sanomalla: "No, se tuli myös viime kuussa", he sanoivat: "Joo, valmistautukaa muutamaan vuoteen sitä. Valmistautukaa muutamaan vuoteen, jolloin asioita joiden luulitte olevan totta, käännetään päälaelleen, tai jotka osoittautuvat hyvin erilaisiksi, kuin aiemmin luulitte tai teille kerrottiin."

Osa tämän hankaluutta on, että tiedämme, mitä tunnemme jostain. Nähdään jo, miten jakautuminen on toiminut kuluneena vuotena. Nähdään, että on erittäin helppoa saada meidät ihmisinä taistelemaan toisiamme vastaan. Ja se on vaarallisin asia, jonka voimme tehdä. Koska jos taistelemme toisiamme vastaan, emme toimi ykseystietoisuudessa. Hankalaa erilaisissa uskomuksissa on, jos ihmiset lähtevät sotaan toisiaan vastaan.

Siis ole todella selkeä, mitä tunnet itsessäsi, niin paljon kuin voit. Voit silti rakastaa naapuriasi, kumppaniasi, perheenjäseniäsi, vaikka teillä olisi vähän erilaiset uskomukset. Sanon tämän, koska eroavat uskomukset ja ajatukset totuudesta jatkuvat muutaman vuoden. Siis jos se tekee sinut tällä hetkellä surulliseksi tai masentuneeksi tai vihaiseksi, katso, voitko olla noiden tunteiden kanssa ja parantaa ne riittävästi, jotta voit päästä niistä läpi ja myöntää, että tämä on osa maailmaa, jossa olemme tällä hetkellä.

Ja tapahtuu todellisuuksien jakautuminen. On ihmisiä (kuten jo on), jotka elävät naapurissasi yhdessä todellisuudessa, ja sinä elät eri todellisuudessa. Se ei merkitse, ettemme ole yhteydessä, vaan että se tietoisuusvauhti jolla kaikki liikkuu ja muuttuu, laittaa meidät kaikki hyvin eri tasoille ja paikkoihin päivittäin.

Mutta minun on tärkeää puhua tästä, sillä paljastuminen ja arviointi ovat osa muutamaa seuraavaa vuotta – niin vain on. Ja näiden paljastusten arviointi – miltä meistä tuntuu, miten reagoimme, miten vastaamme – on kaikki. Ja sanon, että suurin osa teistä jotka seuraatte tällaista työtä, jota teen – useimmat teistä, eivät kaikki – eivät ole täällä kovin paljon siivoamassa tai oikeustaistelijoina vanhaa maailmaa vastaan, vaan olette täällä synnyttämässä uutta.

Vaikka osa työtänne ja palveluanne tai osa tarkoitustanne täällä olisi työskennellä vanhan maailman ja vanhan energian kanssa, oman tasapainonne ja sen oman tunteenne vuoksi, että olette sielu nyt-hetkessä, teidän tarvitsee luoda myös uutta. Siis vaikka tekisitte sitä vain yksityisesti itseänne varten ja teillä olisi jokin luova harjoitus, jossa synnytätte jotain uutta oman luovuutenne kautta, se auttaa teitä tasapainottamaan sen raskautta, mitä olette tekemässä.

Siis paljastumisella ja arvioinnilla on taipumusta olla yksi kuukauden raskaimmista teemoista, ja se on yksi raskaimmista teemoista tulevina vuosina. Mutta turvautukaa tapoihin, joilla voitte tasapainottaa itsenne, kun menemme siitä läpi. Tämä ei eroa siitä, että meidän kaikkien on tarvinnut noin kuluneen vuoden aikana muuttaa sitä tapaa, jolla tasapainotumme.

Korkeamman mielen esiintuleminen oli yksi teema kesäkuussa. Korkeampi mieli liittyy aina selkeyteen ja visionäärisiin ideoihin. Selkeys asioissa joissa olet tuntenut jumittavasi jonkin aikaa, tai saat yhtäkkiä paljastuksen jostain suhteesta, jossa olet ja jossa ajattelit, ettet pidä hänestä tai jotain, ja sitten aivan yhtäkkiä sanot tavallaan: "Ai, näin on itse asiassa vain siksi, että minulla on tämä haava menneisyydestä. Ja todellisuudessa hän on mahtava. Olin vain jossain karmalukossa tämän ihmisen kanssa", ja koko tuo suhde transformoituu.

Siis selkeys voi mennä kaikkiin suuntiin. Näet vain hyvin selkeästi ja tiedostat vain hyvin läsnäolevasti elämässäsi asiat, joiden kanssa resonoit tai et, ja sitten ryhdyt toimiin tuon selkeyden perusteella. Visionäärisiä ideoita tulee myös, silloin kun meillä on korkeamman mielen energioita. Ja tämä korkeamman mielen esiintuleminen voimistuu kesäkuussa ja koko kesän ajan. Se merkitsee, että joillekin teistä jotka olette etsineet uutta ideaa tai uutta visiota tai jotain muuta, johon haluatte tuntea yhteyden, tulee kaikkea tukea.

Jos tunnet olevasi jumissa, suosittelisin pitämään päiväkirjaa päivittäin. Kirjoita vain aamulla ajatuksiasi, tuntemuksiasi – tai illalla, jos se on parempi sinulle. Pääse vain virtaan, joka aktivoi jotain suuntaa sinulle eteenpäin. Ja korkeamman mielen energioiden tulemisen vuoksi yllätyt, miten hyvin sitä tuetaan.

Tämä seuraava teema liittyy suoraan korkeamman mielen esiintulemiseen, ja se on vähän ristiriitaista. Energiapiikit ja pitääkö niiden mukaan toimia. Energiapiikit voivat olla kaikkea – valtava heräämishetki tai kundaliinihetki, jossa olet yhtäkkiä hyvin energinen tai hyvin selvänäköinen, tai yhtäkkiä sinusta ei oikein tunnu siltä, että todellisuus on, mitä luulit, ja se on hyvin selvää kehossasi ja siinä tavassa, miten tunnet ja aistit maailmasta.

Kyse ei ole vain ajatuksistasi tai uskomuksistasi – se on suuri aktiivisuusmuutos energiakentässäsi. Ja aina kun käymme läpi näitä energiapiikkejä, ne kohottavat tavallisesti meitä. Siis meillä on hyvin energinen viikko. Ihmisillä jotka ottavat kasvilääkettä, ayahuascaa, tai joilla on ollut yliaistillisia kokemuksia jotain ainetta käyttämällä, on sellaista, mutta nyt se tapahtuu ilman tuota ainetta.

Useammilla ja useammilla ihmisillä on näitä aktiivisia, intuitiivisia heräämiskokemuksia, näitä heräämishetkiä. Ja nämä energiapiikit ovat lisääntymässä kollektiivisesti. Ja neuvo jonka haluan antaa teille (ja tiedän tämän henkilökohtaisesta kokemuksesta ja siitä, että olen ollut monien, monien ihmisten lähellä, joilla on ollut tämä kokemus muutaman kuluneen vuoden aikana), on, että jos pystyt, niin todella kannattaa odottaa tuon energiapiikin tasaantuvan, ennen kuin järjestät elämäsi uudelleen.

Tavallisesti silloin kun näitä tapahtuu, voimme mennä sielutilaan ja korkeampaan mieleen. Tästä syystä se liittyy korkeamman mielen esiintulemiseen. Meistä tuntuu yhtäkkiä siltä, että näemme universumin ja kaiken ja visionäärisen kartamme, mutta sitten tunnin tai muutaman päivän tai muutaman viikon kuluttua tulemme takaisin kehoon ja meillä on tilaisuus järjestellä uudelleen hitaasti mutta varmasti.

Koska on erittäin harvinaista, että jollain on (sitä tapahtuu, mutta se on harvinaista) valaistumiskokemus ja yhdessä yössä hänen koko elämänsä ja tietoisuutensa muuttuu. Useimmilla meistä se tapahtuu vaiheittain, ja saamme sen hetkinä. Mutta tuolla energian voimistumishetkellä sinusta voi tuntua superihmiseltä ja voittamattomalta ja tiedät kaiken, tai yhtäkkiä kaikki on selvää.

Siis täytyy olla vähän varovainen siinä, miten paljon räjäyttää elämänsä noina hetkinä. Se ei merkitse, ettei intuitiosi olisi oikeassa. Tuolla hetkellä saatat saada selkeyden siitä, mitä sinun on tarkoitus tehdä, mutta toiminta tuossa tilassa ei ole välttämättä tasainen, siisti ja helpompi tapa maadoittaa visiosi. Se voi usein aiheuttaa sokkiaaltoja sinulle ja muille osallisille.

Kaikin mokomin. Olen tehnyt sitä pari kertaa elämässäni monta vuotta sitten, ja on aikoja, jolloin kaikki teemme sitä. Älä siis säti itseäsi, jos sanot: "Voi ei, olen tehnyt juuri sitä." Teit sen, joten luota valintaasi, mutta opi käyttämään noita energiapiikkejä. Opi tunnistamaan: "Ai, olen tuossa vaiheessa taas. Teen joitain muistiinpanoja. Jos en halua unohtaa, mitä ajattelen, teen joitain muistiinpanoja, ja sitten kun tulen alas ja kaikki asettuu, pystyn lempeästi liikuttamaan noita paloja."

Sielumme pystyy liikkumaan hyvin nopeasti. Ihmiskehomme on vähän hitaampi, ja niin ovat myös kaikki ihmissuhteemme. Joskus vaatii enemmän kärsivällisyyttä tulla takaisin, kuin haluaisimme, silloin kun olemme tuossa visionäärisen energiapiikin voittamattomassa moodissa. Mutta se on ihmissieluna olemisen kauneutta. Se on tanssia. Se on "hakkaa puita ja kanna vettä" -osa meitä ihmisenä.

Siinä on jotain kaunista, kun hoitaa sisäistä puutarhaansa ja elämänpuutarhaansa lempeästi, hitaasti ja vakaasti. Pidä se mielessä. Näitä energiapiikkejä tulee useammille ja useammille ihmisille. Kysymys kuuluu, milloin niiden mukaan toimitaan ja toimitaanko.

Tarkistan muistiinpanoistani, mikä on jäänyt mainitsematta. Okei. Syvä sisäinen parantuminen johtaa ryhmäheräämiseen. Tämä on taas teema, josta olemme kulkeneet läpi noin vuoden. Mutta tässä kuussa viesti meille oli tunnistaa, että tuo syvä sisäinen parantuminen, jonka läpi olemme menneet muutaman viime vuoden lisääntyvän energian ja selkeyden kera, johtaa ryhmäheräämiseen. Useammilla ja useammilla ihmisillä on ollut todellista kyytiä tunteidensa, ajatustensa ja uskomusjärjestelmänsä kanssa, enemmän kuin koskaan parina viime vuotena, mutta erityisesti kuluneen vuoden aikana. Tuota syvää sisäistä parantumista, joka on joskus tuskallista eikä tunnu hyvältä eikä ole kaunista, ja kun olet siinä, niin olet siinä ja se on syvää. Mutta sen lopputulos johtaa suurempaan ryhmäheräämiseen planeetalla.

Kun tulemme ulos tästä vaiheesta, jossa olemme olleet viimeisen vuoden, ja alamme ilmestyä taas maailmaan, huomaat, että ihmisissä on enemmän arkuutta ja haavoittuvuutta. Jollain tavalla se tekee jotkut meistä hermostuneemmaksi tai varovaisemmaksi tai: "Voi, en tiedä. Olen ollut mökissäni vuoden. En tiedä, olenko valmis tulemaan taas ulos." Ja se on ok. Se on normaalia. Se on osa prosessia. Mutta itse asiassa viesti on, että tuo arkuus, tuo haavoittuvuus, tuo epäröinti on kaunista, koska emme ole enää automaattiohjauksella ryhmänä, kuten ehkä olemme olleet.

Varaudu kiusallisuuteen/kömpelyyteen vuorovaikutustilanteissa ja … mutta se on kaunista kömpelyyttä. Se ei eroa siitä, kun katselee lapsen kömpelösti opettelevan kävelemään. Hän on päättäväinen, joten hän jatkaa, mutta katselet, kun hän kaatuu, mutta lopulta hän kävelee ja näin hän on transformoitunut. Hän on tullut kotelon läpi ei-kävelevästä olennosta käveleväksi olennoksi. Sama pätee meihin nyt. Meidän täytyy mennä vähän kotelon läpi tulevien kolmen, neljän, viiden, kuuden kuukauden aikana, kun kohtaamme jälleen elämän ja toisemme kaiken sen jälkeen, mitä olemme käyneet läpi.

Pidä vain mielessä tuo arkuus. Älä näe sitä ongelmana. Juhli sitä, jos huomaat sitä itsessäsi, mutta ole myös tietoinen, että jotkut ihmiset saattavat käyttäytyä kummallisesti sinun mielestäsi, kunnes muistat: "Ai niin, olemme kaikki vähän outoja tällä hetkellä". Koska a) ihmiset ovat outoja, b) olemme käyneet läpi hyvin kummallisen kokemuksen, jossa on monia puolia ja joka on monimutkainen, ja kaikki tuntevat siitä vähän eri tavalla, ja nyt tulemme takaisin yhteen ja yritämme taas yhdistyä.

Tiedän, että monet meistä puhuvat jakautumisenergiasta, jota planeetalla on, mutta aina kun kysyn heiltä siitä, he sanovat tavallaan: "Yhtenäistyminen on nousussa." Tämä on jakso, jossa ollaan. Tämä oli osa tulemista takaisin yhtenäisemmäksi maailmaksi. Se ei merkitse, että kaikki on harmonista huomenna. Se merkitsee, että olemme tietoisempia epäharmoniasta kuin koskaan, ja se vaivaa meitä enemmän, olemme empaattisempia siinä, tunnemme enemmän sen intensiivisyyden. Ensin voin olla niin, että sinun täytyy tuntea nuo tunteet, ja kun olet tuntenut ne, pääset paikkaan, jossa voit toimia ja luoda muutosta. Taas kerran, ole lempeä itsellesi ja ole lempeä muille. On ollut intensiivistä aikaa, joten se pitää vain pitää mielessä – tämä syvä sisäinen parantuminen johtaa ryhmäheräämiseen.

Viimeisenä asiana on, että tuota integroitumista tapahtuu myös jokaisen meidän sisällä, joten heräämme isommin, koska osamme parantuvat. Jos ajattelee, keitä olemme, on koko joukko ääniä, aspekteja ja energioita, jotka tekevät sen, kuka olemme. Olemme vähän suhteemme äitiin, olemme vähän suhteemme ystäviimme ja olemme vähän se asia, joka tapahtui meille ollessamme 13-vuotias. Ja se kaikki sekoittuu yhteen luomaan sen, kuka olemme, mitä tunnemme maailmasta, mitä lähetämme ulos ja miten olemme vuorovaikutuksessa.

Osamme ovat parantuneet nopeammin kuin koskaan ennen, ja se muuttaa kokonaisuuttamme, joten mekin saamme vähän ryhmäheräämistä. Taas kerran, älä ylläty, jos tarkastelet koko elämääsi tällä hetkellä: "Luoja, en tiedä, haluanko tehdä tätä asiaa tulevaisuudessa. Haluan tehdä ehkä jotain täysin muuta." Sekin on normaalia. Mutta ole kärsivällinen sen kanssa, ja yritä olla reagoimatta äkkinäisesti, koska mitä enemmän voit todella olla sen kanssa, sitä enemmän voit luoda syvän ja täysin uuden perustan, jos sitä etsit oikeasti.

Muistan monta vuotta sitten, kun annettiin esimerkki: "Älä tee ensimmäistä parannusta, joka tulee sinulle." He käyttivät lentokonetta analogiana. He sanoivat: "Jos olet turistiluokassa ja toivot, että voisit istua bisnesluokassa, niin sillä hetkellä kun joku tarjoaa sinulle bisnesluokkaa, sinun ei ehkä kannattaisi hypätä siihen, koska saattaisit päästä ensimmäiseen luokkaan." No, en tiedä, toimiiko tuo analogia kaikilla, mutta ymmärsin heidän sanoneen, että saat parannuksia elämäsi aikana ja sinulle tarjotaan erilaisia parannuksia. Joskus hyväksyt ensimmäisen tarjouksen pelkästä epätoivosta ja tavallaan sanot: "Voi, mahtavaa. Joo, huh." He sanovat, että jos voit päästä todella kosketukseen sen kanssa, mitä tuo epätoivo on, miksi haluat niin kovasti tuota parannusta – mikä on tuo tunne ja olet tietoinen siitä – niin voit todella olla siinä ja myöhemmin sinulle voisi olla jokin suurempi parannus.

Joo, minusta lentokone ei ole kovin hyvä esimerkki tässä, tässä päivässä ja ajassa, ei kaiken sen myötä mitä olemme kaikki juuri käyneet läpi! Mutta uskon, että saat ydinajatuksen.

Siinä kaikki kesäkuulle ja sen yli. Tämä uusi energiavirtaus on tulossa esiin. Se tulee, ja on energisempää ja kohottavampaa aikaa. Mutta kuten aina sanon, jos olet myrskyisessä paikassa, jos sinulla on ollut vaikeaa, jatka vain itsestäsi huolehtimista. Tulet vielä ulos kotelosta. Ei ole kiirettä. Kiitos kaikki, että katselitte.

Paljon rakkautta kaikille.

Tuotteita yms. …

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

1.7.2021 HEINÄKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 04.07.2021 17:16

HEINÄKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

1.7.2021

Kuukauden teemoja:

* Luomisvirta – Tästä vuoden loppuun, synnyttämistä + rakentamista.
* Kiire-energiaa – Laukaiseeko se sinut, hyppäätkö kyytiin vai vastustatko?
* Salliminen – Miten paljon voit sallia tulla sinulle ja kauttasi tässä kuussa (ratsastaa nopeilla aalloilla – ultraparantuminen + ilmentyminen).
* Korkeamman mielen esiintuleminen: hiljainen mieli– Tapahtuu kovia kuiskauksia.
* Petosenergian kolari – Valheita ja manipulointia paljastuu (valtataisteluja).
* Synnytysenergiaa "steroideilla" – Jotkut teistä ovat hypersynnyttäviä.
* Muiden maailmojen kontaktit – Muut maailmat ja ulottuvuudet, verhon oheneminen jatkuu.

Puhtaaksikirjoitus heinäkuun energiapäivitysvideosta.

Hei, olen Lee. Olen intuitiivi ja joka kuukausi mittaan pulssin teemoista, joita meillä ilmenee. Heinäkuussa meillä on useita teemoja …

Hei, tervetuloa heinäkuun energiapäivitykseen, tai säätiedotteeseeni, kuten ystäväni viittaa näihin! Ennen kuin sukellamme heinäkuuhun, haluan vain muistuttaa teille, jotka ette tarttuneet ilmaiseen päivänseisauslähetykseni – Vision, joka lähetettiin livenä 21.6 – voitte edelleen saada tuon lähetyksen. Ja siinä teen syväsukelluksen seuraavaan puoleen vuoteen. Tarkastelen erityisesti vuoden loppua. Se on tunnin pituinen, monia teemoja käsitellään, annetaan harjoituksia teille, jotka visioitte myös, ja lisäksi kanavoin lopussa oppaitani. Siis käännä vain Vision-kanavalle tästä linkistä (https://www.leeharrisenergy.com/vision), ja näet sen ilmaiseksi.

Ja lisäksi, jos katselet näitä joka kuukausi YouTubessa, ole kiltti ja tilaa kanava. Julkaisemme neljä tai viisi ilmaista videota viikossa. Jos tilaat, saat aina tiedon, milloin siellä on uusi video, eikä sinulta mene energiapäivitys koskaan ohi. Katsotaanpa nyt joitain heinäkuulle tulevia teemoja.

Luomisvirta on ensimmäinen iso aihe, ja käsittelin tätä jo kesäkuussa. Puhuin siitä, että energiavirtaus tulee takaisin ja tästä vuoden loppuun olisi synnyttämis- ja rakentamisenergiaa. Älkää te panikoiko, jotka tavallaan kuuntelette sitä sanoen: "Voi, kunpa se olisin minä." Synnyttämisenergia ja rakentamisenergia ilmenevät kausittain meidän kaikkien elämissä. Mutta tämä teema ilmenee kollektiivissa, ja kun tämä teema tuli läpi, se kertoo minulle, että entistä useammat meistä siirtyvät tähän moodiin ja näemme todisteita siitä myös ulkoisessa maailmassa.

Sitä energiaa on ympärillämme. Hyvä uutinen siitä on (jos tunnet luovuuden olevan tukossa tai olet vähän turhautunut siitä, ettet synnytä tai luo, mitä haluaisit), että kun energiaa on ympärillämme tuolla tavalla – siis jos lähellämme on hyvin luovia ihmisiä tai sellaisia, jotka ovat virrassa tuolla hetkellä omassa elämässään – sillä on taipumusta kaivaa tuota energiaa esiin meistä. Joskus se on epämiellyttävää. Voit olla vähän "argh!", koska tunnet ne osasi, jotka ovat tukahduttaneet oman kykysi luoda, rakentaa. Ja sitä varten todellisuudessa olemme täällä. Olemme täällä luojaolentoina. Sillä niin kauan kun elämämme ihmiskehossa, suunnitelmamme on kokea ja antaa tälle planeetalle, tämä ihmiselämä joka meillä on.

Siis enemmän ja enemmän luomisenergiaa avautuu planeetalla tulevina vuosina ja vuosikymmeninä, mutta jotkut teistä saattavat olla ensimmäisiä, jotka tuntevat tätä huumaa nyt. Kuten aina, muistakaa, että visiot ja luomiset vievät aikaa ja niillä on hyvin kiemuraisia reittejä. Ja jos teet sen intuitiivisesti, kuuntelet ja muutat jatkuvasti suunnitelmaasi. Jos pitäydyt tiukasti vuoden vanhassa suunnitelmassasi, saatat huomata, että asiat lakkaavat virtaamasta eivätkä enää toimi, koska et enää kuuntele, mitä se asia jota luot tai synnytät, haluaa. Ja sama pätee, jos yrität synnyttää uusia suhteita elämässäsi. Kenties missiosi on: "Haluan luoda hyviä ystävyyssuhteita", tai "Haluan luoda kumppanuuden", tai "Haluan luoda perheen", on kyse sitten perheen synnyttämisestä tai valitun perheen luomisesta elämässäsi.

Muista, että lineaarinen mieli pystyy viemään meidät vain tiettyyn pisteeseen saakka, kun olemme tekemisissä luomisen ja synnyttämisen kanssa. Se saattaa olla myös tilaisuutesi parantua ja oppia. Se on kuin: "Miten pysyn tässä virrassa? Ai, minun täytyy virrata sen kanssa yhtä paljon, kuin ajan, yhtä paljon kuin rakennan, ja suuren osan ajasta kuuntelen ja vastaanotan. Ja sitten reagoin siihen, kun teen päivityksiä tämän asian edetessä." Siis yritä olla turhautumatta luomistaitoon, koska se on parantumistaito, ja se liikkuu lävitsemme ja muuttaa meitä. Siis kun luomme jotain uutta maailmassa, luomme yhtä lailla jotain uutta täällä (sisällä), minkä vuoksi on täysin normaalia, että on tunteita, turhautumista, itse-epäilyä – se on täysin normaalia. Mutta älä koskaan anna sen pysäyttää sinua. Koska jos annat noiden asioiden pysäyttää sinut, palaat takaisin tuohon tukahduttamismoodiin etkä luo ja rakenna, mitä olet täällä luomassa ja rakentamassa.

Kiire-energia. Tämä oli mielenkiintoinen teema, joka yllätti minut. Kiire-energiaan liittyviä energioita jotka palaavat planeetalle, on: "Laukaiseeko kiireisyys sinut?" jos ihmiset ulkopuolellasi näyttävät kiireisiltä. Ja tämä saattaa ruokkia sitä, mistä puhuimme kesäkuussa: miten reagoit tämän sulkutilan helpottamiseen? Tiedän, että monet ihmiset ovat (hyvin ymmärrettävästi) vähän: "Huh, en tiedä, haluanko mennä "ulos", enkä tiedä, mitä tunnen tästä vuorovaikutuksesta, koska siitä on pitkän aikaa", ja olemme tavallaan vähän vakiintuneet tähän liittyen noin kuluneen vuoden aikana.

Kiire-energia alkaa ehkä taas saada vauhtia, ja kysymys itsellesi on: "Hyppäänkö kiireisyyteen mukaan? Nautinko siitä? Vai vastustanko sitä? Ja vastustanko sitä hyvästä syystä? Kenties en halua palata siihen, miten kiireinen olin." Ja se on ehdottomasti teema, josta kuulen monien ihmisten puhuvan. Koska sain tämän teemaksi heinäkuulle, se on hyvää aikaa tehdä arvioita siitä. Se on melkein kuin: "Miten haluan mennä takaisin ulos ja toimia omassa elämässäni?"

Ja tietysti palaamme myös hieman muuttuneeseen maailmaan. Siis kyse ei ole vain siitä, mitä tunnemme ja ajattelemme siitä, miten haluamme olla elämässä. Meillä kaikilla on hyvin uusi aistimuksellinen suhde ulkoisen maailman, kollektiivin, kanssa. Siis anna itsellesi tilaa ja aikaa panna merkille, laukaiseeko kiire-energia sinut, saako se sinut vetäytymään. Ja se on ok. Ei ole hoppua. Sinun ei tarvitse rynnätä mihinkään. Ja kenties jotkut ihmiset elämässäsi, jotka ovat onnellisia päästessään takaisin tuohon energiaan, ovat vähän järkyttäviä sinusta, ellet oivalla ja tunnista, ettet ole itse ihan vielä siinä paikassa, eikä se ole tila, jossa haluat olla.

Saatat nähdä tätä ihmisten välisissä suhteissa. Joku jota rakastat kovasti ja jonka kanssa olisit normaalisti harmoniassa, saattaa yhtäkkiä nauttia tästä kiireisestä menosta ja tämä energian syöksyy hänen lävitseen ja hän voi palata takaisin elämäänsä eri tavalla. Se ei ehkä värähtele sinun kanssasi. On ok sanoa: "Annan sinun mennä sinne, ja minä menen tänne istumaan hiljaa", koska se on hyvin erilaista kullekin meistä. Ja joitakin teistä tämä kiire-energia voi ruokkia ja sitä synnytysenergiaa, josta juuri puhuimme. Jotkut teistä ovat todella valmiina ja innokkaana lähtöön. Siis herkkyys siinä, miten erilaisia olemme tuolla asteikolla, on hyvä asia teille, jotka olette herkkiä.

Tämän kuukauden kolmas teema on salliminen. Miten paljon voit sallia tulla sinulle ja lävitsesi tässä kuussa? Ratsastamme nopeilla aalloilla – ne ovat ultraparantavia aaltoja tällä hetkellä. Vauhti kaikessa planeetalla ja tietoisuudessa merkitsee, että meillä on tilaisuuksia parantaa todella vanhoja juttuja, on kyse sitten tästä elämästä perhelinjassamme tai esi-isiin liittyvästä. Olemme nähneet tätä tapahtuvan vuosia kollektiivisesti – sen nousemista pintaan, minkä parantamista tarvitsimme, muttemme voineet oikein päästä vielä siihen. Emme olleet oikein päässeet syvempiin osiin.

Ja tietysti maailmana, sen syvempiä osia mitä tarvitsee parantaa, on tullut pintaan muutaman viime vuoden, ja sen vuoksi on ollut hyvin tunteita laukaisevaa ja polarisoivaa, ei vain ihmisissä ympärilläsi, vaan joskus myös itsessäsi. Nämä asiat ovat epämiellyttäviä syystä – koska emme ole antaneet (yhteiskuntana) tilaa niille. Emme ole sallineet niiden olla huoneessa. Nyt kaikki nuo asiat törmäävät huoneeseen, ja se mitä katselemme ja mitä koemme itsessämme, on reagointiamme siihen. Siis se on hyvin intensiivistä, ja se on hyvin elävää.

Kun tätä tapahtuu kollektiivisesti ja havaitset sen tai kuljetat sen läpi, kysymys itsellesi on: "Miten paljon voit päästää sitä lävitsesi?" Siis jos tunnet olevasi jumissa, jos sinulla on intensiivistä, voit sanoa: "Sallin itseni parantua, sallin itseni vapautua kaikista energioista ja tunteista, jotka eivät ole minun. Sallin tämän kulkea lävitseni. Sallin itseni parantua."

Affirmaatiot ovat erittäin tärkeitä. Ne liikuttavat energiaa. Sanamme antavat luvan. Jos katsotaan, miten sanamme yhteiskuntana antavat luvan, on tiettyjä asioita, joita sanomme ja emme sano yhteiskunnassa. On tiettyjä asioita, joita meitä pyydetään olemaan sanomatta. Tästä syystä affirmaatiot ovat hyvin tehokkaita sisäiselle maailmallesi. Koska silloin annamme luvan sisäiselle itsellemme, mielellemme, psyykellemme alkaa venyä, muuttua, päästää irti ja kasvaa.

Miten paljon voit sallia tässä kuussa tulla sinulle ja lävitsesi? Tämä liittyy parantumiseen, mutta myös ilmentämiseen. Taas kerran, ilmentämien on kasvussa, ja ilmentäminen merkitsee yksinkertaisesti, että asiat joita tarvitset, haluat tai jotka hyödyttävät sinua polullasi, asettuvat nopeammin riviin elämässäsi. Ja luulen, että kun aloitat ilmentämisen, se voi alussa tuntua taikuudelta tai ihmeelliseltä tai uskomattomalta asialta. Ja sitten mitä enemmän menet ilmentymisen mukana, sitä enemmän siitä alkaa tulla jokapäiväinen osa taajuuttasi, koska taajuutesi on normalisoitunut olemaan magneettinen.

Ilmentyminen lisääntyy myös. Kun kyse on sallimisesta, puhumme siitä, voitko sallia itsesi parantua, voitko sallia itsesi vastaanottaa. Ja tietysti nämä kaksi asiaa törmää kauniisti yhteen, koska silloin kun otamme vastaan asioita, joita tarvitsemme, meillä on taipumus parantua.

Korkeamman mielen esiintuleminen. Se korkeamman mielen aspekti jonka saan heinäkuulle, on "hiljainen mieli". Viime kuussa puhuin korkeamman mielen esiintulemisesta. Meistä tulee intuitiivisempia, psyykkisempiä, mutta myös visionäärisempiä ja sitä, mihin voitaisiin viitata "universaalina älykkyytenä". Universumin älykkyysrakennelma tulee enemmän ja enemmän useampien meidän ulottuville.

Heinäkuu – hiljainen mieli. Hiljainen mieli on paikka, jossa sallit itsesi vain olla hiljaa tai pysähtyä. Ja vaikka voi olla uskomattomia harjoituksia, menetelmiä ja työkaluja, jotka voivat auttaa syventämään hiljaista mieltä ja kehittämään mielen hiljaiseksi pidemmäksi aikaa, viesti jota olen saanut vuosia (ja se toimii minulla), on, onko sinulla vain tietoisuutta ottaa hiljainen hetki. Esimerkiksi, juuri nyt!

Ja pysähdyn tähän (pitäen muutaman hetken tauon). Ihannemaailmassa olisimme pysähtyneet neljäksi tai viideksi minuutiksi, mutta aikanne on arvokasta ja käytän sitä väärin panemalla teidät istumaan hiljaa tässä nyt! Sanoisin, että todellinen mehu/energia alkaa tulla, jos annat itsellesi kolme, neljä tai viisi minuuttia olla mieli hiljaa. Tämä merkitsee, ettei sinua kohti tule mitään – et osallistu mihinkään. Voit kuunnella kaikkia ääniä ympärilläsi, sinulla on ajatuksia – sitä tapahtuu – mutta annat tilaa jonkin tulemiselle sisään. Ja mitä enemmän harjoittelemme tätä, sitä enemmän alamme kuulla.

Siis hiljainen mieli on paikka, jossa voimme kuulla kovia kuiskauksia – osiamme joita emme ehkä ole kovin hyvin tiedostaneet. Ehkä istut hiljaa kolmesta viiteen minuuttiin, ja yhtäkkiä jokin suhdehetki jonkun kanssa elämässäsi tulee sisään. Ja näet sen, ja näet sen eri tavalla, ja tavallaan sanot: "Voi, joo, joo, olin vähän ankara siinä." Tai "En oivaltanut, että ohitin niin nopeasti sen, mitä hän sanoi. Ja huomasin hänen vetäytyvän, mutten noteerannut sitä tarpeeksi silloin sanoakseni: 'Voi, olen pahoillani. Tarkoitukseni ei ollut lopettaa sitä, mitä sanoit.'"

Ja tämä on tietoisuuden kauneus – saamme nähdä, missä pidättelemme energiaa. Ja meidät kaikki on koulutettu tekemään sitä. Meidät kaikki on sosiaalistettu siihen tapaan, jolla puhumme. Siis mitä tietoisemmaksi tulet, sitä enemmän alat nähdä, mitä sanasi, tunteesi ja käyttäytymistapasi tekevät alentamaan tai nostamaan värähtelyä huoneessa. Hiljaisessa mielessä emme saa ainoastaan kuiskauksia, näkyjä, selkeyttä ja viestejä, jotka ovat hyödyllisiä tulevaisuudellemme, vaan meillä on tuo hetki tässä seurata muutamia asioita, joita tapahtuu elämässämme, ja antaa niille enemmän tilaa. Tätä energiaa tulee enemmän ja enemmän, ja saat valjastaa sen, jos voit ottaa noita kolmen, neljän, viiden minuutin hetkiä päiväsi aikana, jolloin vain pysähdyt ja olet hiljaa.

Okei. Petosenergian (auto)kolari. Tämä oli kummallinen termi, joka minulle annettiin eilen. Ajattelin: "Ai, autokolari – se on kummallinen asia." Mutta ymmärsin siitä sen, että kun näkee autokolarin, tai on nähnyt autokolarin, tai näkee tienposkessa auton, joka on kolaroinut, niin en tiedä sinusta, mutta minun ensireaktioni on: "Kävikö ihmisille mitään? Okei, siinä on ambulanssi. Näenkö kenenkään menevän siihen?" On reaktio, kun täytyy olla jonkin energian lähellä, joka on hyvin äkillistä, hyvin räjähtävää ja mahdollisesti hyvin, hyvin vahingollista ihmisille.

Petosenergian kolari on hidas ja vakaa aalto asioita, joita paljastuu – valheita ja manipulointeja, jotka paljastuvat. Toin tämän esiin kahdessa viime energiapäivityksessä. Meillä on ollut paljon paljastuksia ja paljon arviointia, ja tiedän ja kuulen monien ihmisten puhuvan: "Voi, tämä tulee esiin, ja tuo tulee esiin." Se mitä minä saan, on vähän erilaista. Meillä on useita vuosia tätä, useita vuosia hidasta ja vakaata vuotoa, sellaisten asioiden tullessa pintaan, jotka kenties esitettiin eri tavalla meille. Se ei välttämättä tarkoita, ettei ole isoja hetkiä – niitä on. Mutta tämä vie useita vuosia, ja se on kuin: "Kun vetää yhden langan, kaikki muut alkavat seurata."

Eikä siitä tule välttämättä maailmanlaajuista välittömästi. Sitä tapahtuu taskuissa – ihmisten taskuissa, yhteiskunnan taskuissa. Mutta se vierii jatkuvasti kuin lumipallo, joka suurenee ja suurenee ja suurenee mennessään. Se on jo käynnissä. Sitä tapahtuu jo, ja se laukaisee tunteita, vaikka se olisi jotain, mitä halusit. Asioiden näkeminen, kuuleminen voi olla hyvin hälyttävää sinulle alkuun tai tuskallista, tai se voi loukata sydäntäsi. Mutta taas kerran, parannumme, joten menemme noiden reagointihetkien läpi ja lopulta pääsemme niiden toiselle puolelle.

Yritä olla tietoinen siitä aristavuudesta, jota tämä voi tuoda esiin sinussa – shokkiaalloista joita tämä voi lähettää lävitsesi. Ja vaikka puhun enimmäkseen kollektiivisista paljastuksista, sitä ilmenee yhtä lailla myös henkilökohtaisesti, koska olemme kaikki suhteessa kollektiiviin, toisiimme ja itseemme. Siis sinulla saattaa olla asioita, joissa olet yhtäkkiä rehellisempi itsellesi. Saatat ajatella: "Voi luoja, minulla oli illuusio tästä, ja nyt näen sen." Tai joku saattaa sanoa sinulle: "Hei, se ei ollut kovin selkeää, mitä juuri teit." Ja saatat olla auliimpi vastaanottamaan ja kuulemaan sen, kuin koskaan ennen. Sinulla on vähemmän egopuolustusta. Olet sen kanssa, ja sanot: "Voi luoja!"

Siis tämä petosenergian kolari on järkytys, joka sinulle voi tapahtua ja joka liikkuu kehosi läpi – sellainen "taistele tai pakene" voi iskeä sinuun ensin. Ole vain tietoinen siitä, koska se on voimakas. Ja vaikka vaihdat fokustasi, kun olet nähnyt autokolarin tiellä, jotain liikkuu kehosi läpi, ja se on tavallaan sellaista, mitä planeetalla tapahtuu tällä hetkellä. On tunteita laukaisevia hetkiä ja paljastuksia. Ole vain tietoinen tuon energian tasapainottamisesta, kuin olet nähnyt tai käynyt läpi sellaisen.

Kuukauden kaksi viimeistä teemaa. Toinen niistä tavallaan linkittyy takaisin ensimmäiseen teemaan – synnytysenergia steroideilla. Taas kerran, ei minun sanojani. Ne tulivat tuolta ylhäältä.

Jotkut teistä supersynnyttävät tällä hetkellä, kuin synnyttäisitte kolmoset, ja jatkatte sen tekemistä useita vuosia. Ja joillakin teistä muistettava asia tässä on (koska kun virityin teidän ryhmäänne, sain, että jotkut teistä sanovat: "Voi, onko tämä ok? Pitäisikö minun hidastaa?"), että tämä on kumulatiivista, eli syynä hypersynnyttävyyteenne nyt on, että olette ehkä odottaneet vuosia tämän tapahtumista elämässänne. Se on kuin: "Voi hyvä luoja, olen tavallaan odottanut tätä vuodesta 2006, ja nyt minusta tuntuu, että se kaikki on tässä ja pystyn tekemään sen." Ja teillä on kasaantunutta energiaa, mutta itse asiassa monilla teistä se on kasaantunutta entisen elämän energiaa. Se on esi-isiltä peritty tarkoitus, jota varten tulitte tänne. Ja tulitte takaisin tähän elämään ollaksenne osa tätä sotkuista, vaikeaa, mutta hyvin tärkeää ja hyvin valaisevaa, joskus hyvin uskomattoman iloista ja tietoista siirtymävaihetta, jossa olemme.

Teillä jotka olette hypersynnyttäviä, ainoa asia josta teidän täytyy olla huolissaan, on: "Pysyykö kehoni perässä tässä?" Kysytte itseltänne: "Miten kehollani menee? Voi, olen uupunut. En oikein voi pitää päivää vapaata, koska olen keskellä tätä asiaa, mutta voin ottaa 20 minuuttia itselleni." Ja taas kerran, monille meistä pienet säännölliset harjoitukset ovat kriittisiä tulevina vuosina. Koska mitä enemmän pystyt tankkaamaan pienissä, nopeissa hetkissä, sitä enemmän voit päästä takaisin tarkoituksesi pariin. Erityisesti kun tätä synnytysenergiaa steroideilla on monilla teistä (eli, olette hämmästynyt siitä, miten paljon syntyy elämässänne, suhteissanne, yhteistöissänne), se on todella tärkeää.

Ja viimeisenä, muiden maailmojen kontaktit. Siis muut maailmat ja ulottuvuudet. Verhon oheneminen jatkuu planeetalla. Taas kerran jotain, mistä olen puhunut kai vuosia näissä energiapäivityksissä ja työssäni Portaalissa. (Kuuluu lintujen ääniä) Hei! Voitte kuulla nuo. Erittäin viehättävää, eikö? Muiden maailmojen kontakti lintujen ulottuvuudesta! Verhon oheneminen jatkuu. Niinpä monilla teistä on esoteerisempia ja muiden maailmojen kokemuksia. Ja se voi näyttää hyvin erilaiselta. Jollakin ihmisellä se tuntuu, että hänellä on kontakti enkelien ja elementaalien kanssa, ja toisella ihmisellä se tulee enemmän maailman ulkopuolelta. Se on erilaista kaikilla, koska olemme moniulotteisessa universumissa, ja alamme olla enemmän yhteydessä siihen. Siis kun teemme sitä, eri ihmisillä on erilaisia sympatioita.

Älä tuomitse omia kokemuksiasi tällä alueella. Ja yksi lahja tämän työn tekemisestä, jota olen tehnyt 17 vuotta (voinko uskoa sen?), on, että ihmiset tunnustavat minulle koko ajan kaikenlaisia kokemuksia, joita heillä on. Joku joka on hyvin perinteisen yrityksen toimitusjohtaja ja jonka ei välttämättä ajattelisi saavan kontaktia muusta maailmasta, sanoo minulle yksityisesti: "Muuten, minulla on ollut tätä kokemusta kauan", tai "Olen kanavoinut, kai jo 12 vuotta." Ja he kertovat minulle, koska olen "turvallinen", koska olen tavallaan tullut ulos sellaisena, jolla on tuo kokemus.

Ja olen käsittänyt, että paljon useammilla ihmisillä on näitä muiden ulottuvuuksien kokemuksia ja näitä muiden maailmojen kokemuksia, kuin puhutaan – on kyse sitten haamuista, tai mihin ikinä yhdistytäänkin. Sen lisääntyminen jatkuu, ja se tulee vahvempana tässä kuussa. Alat ehkä tuntea sen enemmän tai hyväksyä sen enemmän. Saatat alkaa sanoa: "Tällä voi olla paikka elämässäni. Totta kai. Luultavasti en ala käyttää sitä, kun olen ruokakaupassa tai supermarketissa. Olen luultavasti vähän eri moodissa siellä, mutta tällä voi olla paikka elämässäni." Koska se on paljon yleisempää meillä kaikilla tulevina vuosikymmeninä.

Tässä on kaikki heinäkuulle. Toivottavasti teillä on erittäin hyvä kuukausi.

Tietoja tuotteista, tilaisuuksista yms. …

-----------

hammer
Ylläpitäjä

31.7.2021 ELOKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 04.08.2021 06:05

ELOKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

31.7.2021

Kuukauden teemoja:

* Vuodessa 2021 on kaksi puoliskoa energeettisesti – kesäkuu aloitti toisen osan.
* Meistä on tulossa UUSI täysin uudella vauhdilla.
* Terävä fokus planeetan kestävyydessä – taistelua, kieltämistä, läpimurtoja.
* Intensiivisiä aaltoja – kyllä, ja ESI-ISILTÄ PERITYN PARANTAMISTA.
* Pelko sulkee kykymme käyttää aisteja + tunnereaktiot ovat tarttuvia.
* Onnistutko navigoimaan kaaosta, vai vaikuttaako se ainoastaan sinuun?
* Luovatko entiset tunteet tulevaisuuttasi vai luotko sinä?
* Tämä on aikaa FOKUSOITUA tietoisesti parantumiseesi, jos tunnet olevasi jumissa, tunteesi laukaistaan tai vastustat.
* Parantumishetkien jälkeen, salli taikuuden löytää sinut ja OLLA sinä.
* Yllätykset, luominen ja välittömät transformoitumiset ovat tämän kuukauden "kirkkaita raitoja".

Puhtaaksikirjoitus elokuun energiapäivitysvideosta.

Hei, olen Lee, ja tämä on elokuun energiapäivitys. Joka kuukausi mittaan pulssin joistain energiateemoista, joita saatamme kokea nyt tai joiden on määrä ilmestyä tässä kuussa ja tulevina kuukausina. Muutamia tämän kuukauden otsikoita ovat …

Hei, tervetuloa elokuun 2021 päivitykseen. Jos olet vakiokävijä kanavallani, tai jos haluat tietää, milloin saamme lisää sisältöä julkaistua – tavallisesti kolme videota viikossa – voit tilata kanavan YouTubessa. Ja lisäksi haluan kiittää teitä kaikkia kauniista palautteesta, joka koski Transmissions-albumia, joka julkaistiin viime kuussa. Voit striimata sen, ladata sen tai saada cd:n transmissionsalbum.comista (https://www.leeharrisenergy.com/transmissions-album). Siis tsekkaa se, jos sinulla ei ole ollut vielä tilaisuutta, ja kiitos teille kaikille, jotka olette kertoneet nauttineenne siitä.

Okei, elokuun teemoihin. Yksi mielenkiintoinen asia, joka tuli minulle hyvin voimakkaasti alkaessani työstää näitä teemoja eilen, on, että tämä on hyvin voimakkaasti kahden puoliskon vuosi, ja kesäkuu aloitti uuden energian vuodelle 2021. Siis, olemme edelleen siinä, ja menemme siihen syvemmin elokuussa.

Kun käyt läpi kaikkea horjumista ja intensiivisyyttä ja kenties sitä uutta syntymää, jossa sinä olet ja jossa me planeettana olemme tällä hetkellä, yksi tärkeimmistä asioista on muistaa, että meistä on tulossa uusi täysin uudella nopeudella. Siis tietämättömyys ajasta ja paikasta, tunnereaktio joka näyttää tulevan tyhjästä, ja pyöriminen jota ehkä tunnet tiettyinä päivinä herkkänä ihmisenä, intuitiivisena ihmisenä, tietoisena ihmisenä, on osa sitä kudelmaa, jossa olemme tällä hetkellä. Siis mikäli huolehdit omista tavoistasi nollata itsesi – on se sitten meditointia, fyysinen harjoitus tai sinun tapasi pitää huolta itsestäsi ja hoivata itseäsi – sinun pitäisi kyetä pitämään ytimesi, kun menemme tämän ajan ja vaiheen läpi. Mutta se ei merkitse, ettei ole huteria päiviä ja että se on vain jotain, mitä kaikki koemme ja käymme läpi.

Koska tällä hetkellä ihmiskollektiivina on vähän sellaista, että meitä ravistellaan ja sitten meidät laitetaan takaisin alas, ja sitten taas ravistellaan ja laitetaan alas. Mutta kun sinut laitetaan alas, se ei ole vain helpotus noista ravistelevista ajoista, joita koet. Se on itse asiassa nollaus ja uuden "sinun" alku, aivan kuten olemme monien muutosten alkuvaiheissa planeetalla tällä hetkellä.

Yksi teema joka alkaa nousta enemmän kesän aikana, ja tosiaankin tässä kuussa ja sen jälkeen, on planeetan kestävyys/ekologisuus. Tästä on puhuttu monta, monta vuotta, mutta tietoisuus ja fokus alkaa lisääntyä nyt tässä. Aletaan fokusoitua planeetan kestävyyteen kaikin tavoin. Ja kuten olemme nähneet viime vuosina, tämä fokusoituminen näyttää monenlaiselta riippuen siitä, kuka olet ja mitä tapahtuu.

Planeetan kestävyys teemana tuo mukanaan tietyn määrän taistelua, kieltämistä ja läpimurtoja siihen liittyen. Sitä on odotettavissa tällä hetkellä. Ne suuret jakautumisenergiat jotka toimivat Maa-planeetalla nyt, aiheuttavat erittäin kivasti tietyn kaaostason. Ja jos et ole tietoinen siitä, mitä tapahtuu ja miksi sinulla on jokin tunnereaktio, pysyt tuossa kaaoksessa, joka jossain määrin palvelee tiettyjä agendoja.

Ja teille jotka haluatte pysyä selvillä ja vapaana siitä, on todella hyvä aika kiinnittää tarkkaa huomiota tietysti voimakkaisiin aaltoihin, joita kulkee läpi, mutta ymmärtäen sen esi-isiltä perittyjen asioiden parantumisen, jota tapahtuu tunnepuolella. Ihmisten tunnereaktioissa ei ole kyse ainoastaan siitä, mitä he näkevät edessään. Tunnereaktioillamme on tavallisesti historia.

Tämä ei tarkoita, että reaktiomme on väärä tai ettei meidän pitäisi tehdä jotain sille asialle, johon reagoimme. Mutta tällä hetkellä nähdään, että monet ihmiset eivät kuuntele toisiaan, koska he ovat oman tunneristiriitansa vankina. Tunneristiriita tekee meistä vähemmän hyödyllisen, vähemmän tavoitettavissa olevan, vähemmän läsnä olevan. Yksi tämän kuukauden teemoista on muistaa, että pelko sulkee kykymme käyttää aistejamme. Pelko sulkee kykymme todella käyttää aistejamme.

Jokin mitä aistit, saattaa saada sinut pelkäämään, mutta kun olet pelossa, kykysi käyttää ulkoisia aistejasi alkaa heikentyä. Ja näemme paljon tätä. Tunnereaktiot ovat hyvin tarttuvia tällä hetkellä. Siis älä ylläty kovasti, jos lähdet keskustelusta jonkun kanssa tai näet jotain netissä ja sinuun on tarttunut tuo tunnereaktio, koska käsittelemme toistemme energiaa ja tunteita koko ajan.

Kuulen monilta ihmisiltä, että tunteenne laukaisee jokin tai järkytytte tai hämmennytte jostain, mitä tuolla tapahtuu. Ja minusta meidän on aika olla enää hämmentymättä ja järkyttymättä sanoaksemme: "Ai joo, okei, tätä tapahtuu. Hänen tunnereaktionsa tarttui minuun. Tarvitseeko minun oppia jotain tästä? Päästänkö irti jostain esi-isiltä peritystä historiasta, jostain aiemman suhteen tai hetken haavoista elämässäni? Voinko puhdistaa sen ja siirtyä eteenpäin ja kenties edetä eri tavalla tuon ihmisen, tuon ryhmän, tämän aiheen kanssa?"

Koska on todella tärkeää, ettemme kadota omaa ydintämme. Meillä kaikilla voi olla hetkiä, jolloin parannumme, jolloin kamppailemme, jolloin olemme (joku voisi sanoa) alemmissa värähtelyissä, ja se on osa ihmisen parantumismatkaa. Mutta jos kadotamme ytimemme täysin, meistä tulee järjetön. Emme tunne ja aisti enää, mitä tapahtuu. Olemme vankina omassa tunnereaktiossamme ja tarinassamme siitä, mitä tapahtuu.

Sitä ilmenee nyt ehdottomasti enemmän, kuin olemme koskaan ennen nähneet. Ja viesti jota saan jatkuvasti näiltä kavereilta (osoittaen ylöspäin, Z:t), on, ettei se mene pois. Se on täällä seuraavat kaksi tai kolme vuotta. Se ei merkitse, ettei tapahdu läpimurtoja ja muutosta koko tuon matkan ajan. Mutta jos jäät kiinni muiden tunnereaktioihin, tämä on todella hyvä hetki ja aika huomata se ja astua etäämmälle. Tehdä se joka kerta, kun meillä on jokin suuri tunnereaktio: mieli ei saa kovin paljon tolkkua kehostamme, tai mielemme on hyvin päättäväinen, tai mielemme on mustavalkoinen, tai voimme tuntea sydämemme sulkeutuneen: "Ai, sydämeni ei ole kovin auki tällä hetkellä, koska olen puolustuskannalla, tai olen järkyttynyt, tai olen kauhuissani, tai olen maassa." Se on tarttuvaa energiaa. Eikä se merkitse, ettei meidän tarvitse katsoa omaa puoltamme, silloin kun mekin reagoimme. Mutta monet ihmiset reagoivat järjettömästi tällä hetkellä. Siis tiedä vain, että se on ilmapiiri.

Katso sitä omaa osaasi, joka parantuu siitä ja oppii sen kautta, ja sitten siirry eteenpäin, koska tämä energia pysyy maisemissa. Esi-isiltä perityn parantaminen on todella tärkeää. Se ei liity ainoastaan omaan geneettiseen linjaasi, vaan kollektiiviseen ihmishistoriaan, mikä on tärkeämpää tässä tapauksessa. Siis monet asiat joita näemme tällä hetkellä, ovat kaikuja ihmishistoriasta, ja se voi olla iso varoitus: "Okei, meidän täytyy kiinnittää huomiota tähän, koska emme halua luoda sitä uudelleen." Mutta se on myös puhdistumista ja parantumista, minkä vuoksi on vaikeaa saada paljon selkeyttää tällä hetkellä siitä, mihin olemme menossa ja kumpaan suuntaan menemme, minkä luulen olevan päällimmäisenä monien teidän mielessä. Mutta tämä on hidas transformaatioprosessi, koska täytyy tapahtua paljon tappelua ja painimista, jotta asiat purkautuvat, irtoavat. Ja on piikkejä, on vallankumouksellisia hetkiä, kun menemme muutaman seuraavan vuoden läpi.

Tuon kaiken tämän esille nyt, koska kuulostellessani tänä aamuna, sain tunteen, että jotkut teistä saattavat olla vähän eksyneet kaikkeen siihen tällä hetkellä. Ja se on normaalia, se on ymmärrettävää. Mutta yrittäkää mahdollisimman paljon irrottautua ulkoisen maailman asioista, jos ne vain laukaisevat tunteenne. Palatkaa takaisin ytimeenne ja muistakaa, että luomme kaikki tulevaisuutta joka päivä. Ja jos olemme menettäneet uskon tuohon mahdollisuuteen, olemme silloin liian raskaasti fokusoituneet johonkin alueeseen, uskomukseen tai ajatukseen, joka haluaa vain kertoa, että olemme tuhoon tuomittuja. Ja se on yhtä vaarallista, kuin että olemme tuhoon tuomittuja. Koska jos alat fokusoida energiasi siihen, näet ainoastaan sen ja autat luomaan sen. Siis jos haluat erilaisen tulevaisuuden, ajattele, miten voisit luoda sen henkilökohtaiseen elämään itsellesi ja ympärilläsi oleville – jos se on kaikki, mistä pystyt selviytymään nyt. Ja sitten teille muille, miten autatte luomaan sen maailmalle ja maailmassa?

Ja tämä johdattaa minut mielenkiintoiseen energiasäikeeseen, joka liikkuu läpi tällä hetkellä. Se on hyvä kysymys esittää itsellesi: "Luovatko entiset tunteesi tulevaisuutesi vai luotko sinä?" Koska pari asiaa tapahtuu, kun olemme lukkiutuneet ulkopuolisen maailman esi-isiltä perittyjen asioiden parantamiseen. Kimpoamme sen sisäiseen maailmaamme tietysti, ja meillä on oma reaktiomme kaikkeen, mitä ulkopuolellamme tapahtuu. Mutta mihin se jättää meidät? Ja tulevatko vanhat tunteemme esiin ja mitä sitten teemme niillä? Koska tämä on todella syvää parantumisaikaa.

Siis, jos koet aktiivista parantumista elämässäsi tällä hetkellä, saatat olla tilanteessa, jossa ei ole oikein aikaa sille, tai olet jossain hätätilassa tai sokkiaallossa, ja parantuminen voi tulla vasta myöhemmin. Tai jos sinulla ei ole mitään noista katalysoivista tapahtumista elämässäsi tällä hetkellä, mutta sinusta vain tuntuu jumittuneelta tai vastaustavalta, sinun on todella tärkeää katsoa: "Mistä voin vapautua, mistä voin päästää irti, mitä minun täytyy päästää irti siirtyäkseni seuraavaan tulevaisuuteeni, seuraavaan vaiheeseeni?" Jos tämä resonoi kanssasi, voisit käyttää seuraavaa affirmaatiota:

Sallin itseni päästää irti kaikesta, mikä ei enää palvele minua. Sallin itseni päästää irti kaikesta, mikä ei enää palvele minua.

Ehkä kirjoitat muutaman asian, joista haluat vapautua, joista olet valmis päästämään irti. Joskus voimme halvaantua siitä, mitä ulkoisessa maailmassa tapahtuu, ja unohtaa, että mekin olemme osa ulkoista maailmaa. Tätä tarkoitan kimpoamisilmiöllä. Kollektiivinen parantuminen jossa olemme, jota saatamme tarkkailla, jonka saatamme tuntea ja johon reagoida, johdattaa meidät takaisin "tänne sisään", ja niin meidänkin täytyy puhdistaa.

Elokuu on mahtava kuukausi päästää irti, vapautua ja raivata pois sitä, mitä et halua – mutta tee se tietoisesti. Jos emme tee tätä puhdistusta tietoisesti jonkin tason säännöllisyydellä, se kuitenkin löytää meidät. Usein silloin kun meillä on ruuhkaa tilanteista, suhteista ja asioista, joihin olemme suostuneet ja jotka ärsyttävät meitä, voimme saada sen mukana melkoisen kumautuksen herättämään meidät – että meidän täytyy päästää irti joistain asioista elämässämme, on sen aika.

Elokuu voi todella tukea tietoista irtipäästämistä. Jos tämä resonoi kanssasi, sinuna istuisin kirjoittamaan luettelon: "Mistä haluaisin päästää irti elämässäni?" Älä fokusoidu ainoastaan asioihin tai ihmisiin. Siinä ihmisessä tai asiassa josta haluat päästää irti tai joka ei ole enää yhtä läheinen, on aina jokin taustaenergia. Katso pinnan alle: mitä tuossa suhteessa tai tuossa sitoutumisessa on sellaista, mistä olet valmis päästämään irti? Mikä on se taustaenergia ja -tunne, joka pitää sinut siinä? Koska vaikka asiat jatkuvat ulkoisessa maailmassa tässä kuussa, kuten ne aina tekevät, tämä on todella hyvää sisäistä parantumisaikaa. Tämä on kiinnostavaa minusta, koska tiedän, että monista ihmisistä tulee vähän aktiivisempia elokuussa, kuin he ovat olleet tähän mennessä.

Mutta tämä on erittäin hyvää aikaa olla "sisäinen" ja huuhdella, puhdistaa ja vapautua, mikä on erilaista kuin se "sisäinen", jota monet meistä kokivat 2020. Siis tämä on mahtavaa aikaa päästää irti, koska parantumishetkien jälkeen, "salli taikuuden löytää sinut ja olla sinä" on toinen tämän kuukauden jäljellä olevista teemoista, ja tuon energian lahja tai korkeampi vire. Siis taikuuden salliminen löytää sinut ja olla sinä. Ja tämä liittyy suoraan siihen, että yllätykset, luominen ja välittömät transformaatiot ovat kirkkaita energiaraitoja tässä kuussa.

Joillakin teistä on jo muutamana viime kuukautena ollut joitain yllätyksiä, luomisbuumeja ja välittömiä transformaatioita. Kenties asioita joiden muuttamisen luulitte olevan paljon vaikeampaa, ja yhtäkkiä oivalsitte: "Ai, se tavallaan muuttui minulla", tai "Onnistuin navigoimaan sitä paljon paremmin, kuin olen koskaan ennen navigoinut." Siis ole tietoinen tuosta taianomaisesta transformaatio-, luomis- ja yllätysenergiasta – yllätyslahjoja, yllätyshetkiä, yllätyssuhteita jotka haluavat tulla, sitten kun olemme parantaneet ja vapauttaneet riittävästi tunne-energiaamme.

Vuoden jäljellä olevat viisi kuukautta ovat mielenkiintoisia, mutta se yksi viesti, jota opettelen, jonka läpi kasvan, joksi olen tulossa ja jonka viestintuoja minua pyydetään olemaan, on: "Meillä on uskomaton voima sisällämme." Eikä niin ole yksinomaan siksi, että olemme erityisiä tai ainutlaatuisia – vaikka olemmekin – vaan olemme yhdistyneet kaikkeen ja kaikkiin tällä planeetalla ja meille syötetään myös paljon korkeaa tietoisuusenergiaa tällä hetkellä. Ja epäilemättä korkea tietoisuusenergiaa saa meidät tarkastelemaan alemman värähtelyn asioita, päästämään irti. Mutta siksi kehotan olemaan näkemättä parantumista tällä hetkellä vain jonain, mitä tehdään sunnuntai-iltapäivisin. Jos katsot tässä kohtaa edelleen tätä videota, se merkitsee, että resonoit johonkin osaan siitä – et vain kieleen, vaan siihen kokemukseen, jonka tuon tässä videossa.

Siis parantuminen on alleviivattuna elämässäsi nyt, mutta toisin kuin kenties 5, 10 vuotta sitten, sen ei tarvitse olla yhtä raskasta, yhtä intensiivistä tai yhtä hidasta. Se voi olla hyvin nopeaa, hyvin kirkasta. Siinä voi olla keveyttä ja kirkkautta. Se tuo meidät uuteen paikkaan itsessämme, jotta voimme olla osana uuden energian ja uuden tietoisuuden synnyttämistä tälle planeetalle. Ongelmana siinä, että tulet liikaa sen häiritsemäksi, mitä negatiivista tai pahaa näet ulkopuolella, tai kulutat vain sitä, on, että unohdat hengen voiman tällä planeetalla ja miten se on paljon suurempi kuin mikään kontrollointi, agenda tai mikään muu, mitä saattaa lennellä tällä hetkellä. Ja tämän uskoakseni me kaikki näemme selvemmin ja elävämmin kuin koskaan ennen.

Mutta vähän kuin hyvin narsistisen persoonan kohdalla, joka haluaa kaikkien huomion huoneessa, sinun ei kannata haaskata elämävoimaasi antamalla sille kaiken huomiosi, koska silloin pelaat vain tuon draaman ja matalan energian pussiin, jossa tuo sielu yrittää elää ja käyttää sinua polttoaineena. Yritä nähdä maailman varjo ja pimeä puoli niin, että se voi olla oikeassa perspektiivissä oman elämäsi kannalta. Jotkut teistä ovat siinä avoimesti, ja se on juuri sitä, missä teidän tarvitsee olla ja mitä tehdä. Ja teissä on muita, jotka kenties pitävät silmällä sitä, ovat vuorovaikutuksessa sen kanssa. Mutta tulkaa takaisin siihen, mitä luotte ja mikä olette täällä olemassa tällä hetkellä.

Kiitos katselemisesta.

Tietoja tuotteista yms. …

Seuraavaan kuukauteen, toivottavasti teillä on kaunis elokuu.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

1.9.2021 SYYSKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 14.09.2021 19:04

SYYSKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

1.9.2021

Kuukauden teemoja:

* Korkean energian kiihtyminen (02:53)

Tämä näyttää "nopeasti parantavilta, autuailta, euforisilta ja yhdistyneiltä hetkiltä ja/tai tunnet uutta läsnäoloa itsellesi, elämällesi ja elossa olemiselle juuri nyt …"

* Tunteistamme irtipäästäminen (kääntämättä niitä tarinaksi) (06:26)

Tunteemme ovat tunteitamme, ja niiden täytyy mennä läpi, eikä jäädä jumiin tarinana. Tarina on osa sitä, mutta tunnevapautumisessa tuo tarina voi alkaa transformoitua.

* Voimakkaita tunteita näistä ajoista(07:49)

Se on normaalia ja odotettavaa toisinaan, mutta pane merkille, miten koet omat tunteesi ja miten kauan. Epätoivo kollektiivisista ongelmista ja kollektiivisesta hämmennyksestä on epätoivon tunne. Tunne se vapautuaksesi siitä ja salli itsesi palata taas keskukseesi, tuon tunteen pahentamisen/jatkamisen sijasta.

* Ole avoin löytämään uusia parannusmenetelmiä(08:11)

Tämä on aikaa, jolloin uudenlaiset parannuskokemukset ovat erittäin hyödyllisiä siinä uudessa ajassa, jossa olemme, riippumatta siitä miten kokenut olet tietyssä parannustavassa.

* Vain 30 % tarvitaan luomaan hallitseva energiamuutos planeetalle (10:57)

Muista, että tämä on vasta alkua suuremmalle heräämiselle planeetalla, joten päätä vahvistaa tuota 30 prosenttia sen sijaan, että olet huolissasi niistä, jotka tuntuvat olevan unessa sydämelleen. Heräämisenergia ei tarvitse enemmistöä tullakseen tarttuvaksi.

* Intuitiivit – muoto muuttuu, niin myös ennustukset (13:09)

Tiedostakaa, että vaikka tunnette edelleen tulevia muutoksia, se miten kaikki ilmentyy muotoon, muuttuu. Vain 30–40% tuntemistanne energioista ottaa sellaisen muodon, jolta ne ennen näyttivät – nykyinen vauhti merkitsee vähemmän fyysistä ilmentymistä sillä tavalla.

* Sanojen luomisvoima ja sanojen sota(17:34)

Matalan energian ohjatut sanat:nämä sanat on päällystetty energialla, joka on suunniteltu alentamaan fokustasi tai tunteitasi ja ohjaamaan huomiosi tiettyyn suuntaan. Ole tietoinen niistä.

Sanojen luomisvoima: voimme käyttää sanojemme taikaa luomiseen, loihtimiseen ja niiden matalamman värähtelyn ohjattujen sanojen kumoamiseen, joita ehkä kuulet, nielet tai joilla sinut peitetään.

* Viha rajana (26.22)

Voitko antaa sen olla raja tai merkki itsellesi, vai tunnetko houkutusta antaa sen tulla aseeksi? (Tuli on elementti, jota meidät on opetettu pelkäämään. Kuitenkin henkisenä elementtinä se on osa elämänvoimaamme.)

Koko energiaennuste videona täältä (englanniksi) (https://www.leeharrisenergy.com/sept-2021-energy-update). Suluissa teeman käsittelykohta videolla.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

1.10.2021 LOKAKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 02.10.2021 23:21

LOKAKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

1.10.2021

Kuukauden teemoja:

Henkilökohtaisen transformaatiosi ulkoinen esiintuleminen– Lokakuu tukee ERITTÄIN paljon sitä, että tuot (ja näet) sisäisten identiteettimuutostesi alkavan ilmestyä nyt ulkoiseen maailmaan. (01:58)

Sisäiset muutokset johtavat ulkoiseen muutokseen ja toisinpäin.

Suhdedynamiikkojen muuttuminen – Niitä tapahtuu laajemmin nyt. Voitko luottaa, että muutokset johtavat parempiin yhteyksiin? (Rajat ja yhteydet) (03:04)

Miten pärjäät uskomussodan keskellä?– Pystytkö olemaan myötätuntoinen vai oletko tuomitseva? Laukaiseeko kaikki tämä tuomitseminen tunteesi tai saatko osaksesi sitä? (05:44)

USKOMUKSET MUUTTUVAT koko elämämme ajan– Voitko pitää omista uskomuksistasi kevyesti kiinni ja olla antamatta niiden laukaista liikaa tunteitasi, jotka pitävät omistaan kiinni tiukasti? (06:11)

Henkilökohtaiset rajat tulevat TIEDOSTAMISESTA – Syvennätkö omaasi? (15:45)

Energiapolariteetit ovat toiminnassa korkeammilla tietoisuustasoilla. – Tämä kiihtynyt energia näyttää seuraavalta: (20:12)

1. äkilliset muutokset ja oivallukset henkilökohtaisessa elämässä

2. tuska parantuu nopeasti, mikä paljastaa meille lahjamme nopeammin kuin ennen (luonteenomaista sille on epämukava tai tuskallinen selkeys tai hetket, jotka muuttuvat erittäin nopeasti kullaksi tai paljastavat lahjansa)

3. luovuus- ja innovaatioenergia jatkuu korkeana – valjasta se ja toimi sen mukaan, kun voit.

Kysy itseltäsi: MITÄ HALUAT LUODA + PÄÄSTÄÄ IRTI TÄSSÄ KUUSSA? Aikomukset ovat supervoima ja sallivat sinun pysyä yhdistyneenä sielusi ääneen ja haluun. (25:11)

Koko energiaennuste videona täältä(englanniksi (https://www.leeharrisenergy.com/oct-2021-energy-update). Suluissa teeman käsittelykohta videolla.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

1.11.2021 MARRASKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 02.11.2021 22:27

MARRASKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

1.11.2021

Kuukauden teemoja:

* Kohoako kohoavan energian mukana? Energian kohoaminen ja se, miten navigoimme sitä, on merkittävä teema seuraavat pari kuukautta. (2:04)

* Tämä on aikaa päästää voima lävitsesi. Muutokset suhteissa + uusi tarkoituksentunne ovat sivutuotteita. (5:34)

* Vanhan painolastin pudottaminen. Lokakuun "parannuslakaisuenergia" jatkuu + sallii meidän noutaa energiaa, jonka jätimme menneisyyteemme. (8:32)

* Kehon parantuminen. Universaalisti tuettu kuukausi kehon parantamiseen ja fyysisyytesi kohottamiseen. (10:57)

* Hämmennys on osa peliä tällä hetkellä. Hämmentävät narratiivit ulkopuolellamme johtavat meidät aina sisäiseen hämmennykseen, kunnes vaadimme oman täysivaltaisuutemme (oma sisäinen tietäminen ja itsen ruumiillistaminen). (12:14)

* Pintaan tulee totuuksia, jotka muuttavat nykyisiä ja entisiä narratiiveja (nyt ja jatkuen helmikuun 2022 loppuun). (14:15)

* Sähköistä myrskyenergiaa, marraskuun puolivälistä joulukuun puoliväliin. Tämä voimistaa kaikkea – ravistelee meitä, herättää meitä, siirtää meitä eteenpäin. Tähän voi liittyä yllätyksiä, järkytyksiä tai iloja – kaikki on suunniteltu siirtämään sinut uuteen paikkaan. (17:32)

* Sielupuhe. Tämä on aikaa, jolloin korkeamman tietoisuuden viesteistä tulee normaalimpia. Kuuntele niitä tai huomaa niiden fyysiset ilmentymiset, ole kärsivällinen ja toimi niiden mukaan vain ollessasi valmis. (19:27)

Koko energiaennuste videona täältä(englanniksi (https://www.leeharrisenergy.com/nov-2021-energy-update). Suluissa teeman käsittelykohta videolla.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

1.12.2021 JOULUKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 03.12.2021 19:53

JOULUKUUN 2021 ENERGIAPÄIVITYS

1.12.2021

Kuukauden teemoja:

* Tulienergia nousee – alkaa joulukuussa ja jatkuu (02.57)

* Eroja, siteiden katkaisemista, jyrkkiä käännöksiä ja yllätyksiä – raivaten tietä uudelle (07.54)

* Muinaisen voimamme syvä muistaminen (12.06)

* Maaenergia nousee – ole luonnossa tunteaksesi sen (14.01)

* Lapsuusitsen/pelkojen karistaminen, sielukipinäsi takaisinsaamiseksi (16.43)

* Taikuuden lahjoja ja sydämen taikuutta tapahtuu sinulle (tai sinulta) (21.21)

* Sydän- ja läsnäolotietoisuus syvenee (24.33)

Koko energiaennuste videona täältä(englanniksi (https://www.leeharrisenergy.com/dec-2021-eu). Suluissa teeman käsittelykohta videolla.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

1.1.2022 TAMMIKUUN 2022 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 04.01.2022 18:44

TAMMIKUUN 2022 ENERGIAPÄIVITYS

1.1.2022

Kuukauden teemoja:

* 2022–2024 – tietoisuuden kvanttihyppyjä (01.26) (Lisää yksityiskohtia ilmaisessa nauhoituksessa Vision: Entering 2022 (https://www.leeharrisenergy.com/solstice)

* Suursiivousta ja puhdistavaa energiaa tammikuussa (02.59)

* Käänny sisäänpäin – kuule korkeammat kuiskaukset ja työskentele niiden kanssa tässä kuussa (sisäinen fokus, päiväkirja, itsereflektio) (05.37)

* Uuden ilmentyminen ja luominen tulee helpommaksi helmikuusta eteenpäin (08.28)

* Töyssyt ja yllätykset johtavat parantumiseen (09.55)

* Henkilökohtaisesta ja kollektiivisesta terveydestä tulee enemmän tutkimusta ja fokus tänä vuonna (13.59)

* Valon voima – pimeitä tai rajoittavia hetkiä seuraa nopeasti valon tasapainotus; tässä tanssissa olemme, ja se jatkuu jonkin aikaa (17.04)

Koko energiaennuste videona täältä (https://www.leeharrisenergy.com/jan-2022-eu) englanniksi). Suluissa teeman käsittelykohta videolla.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

31.1.2022 HELMIKUUN 2022 ENERGIAPÄIVITYS

ViestiKirjoittaja hammer » 02.02.2022 22:49

HELMIKUUN 2022 ENERGIAPÄIVITYS

31.1.2022

Kuukauden teemoja:

* Valtamuutokset – ulkoisessa maailmassa, mutta ilmenee myös henkilökohtaisissa suhteissa ja suhteessa itseesi (02.10)

* Entisten lahjojen paluu ja tuleminen käyttöön (myös entisten elämien), samalla kun koet lapsuuden ja aiemman elämän parantumista (07.05)

* Sanotaan "riittää" – vihaa ja rajoja tulee esiin kollektiivista, kahden viime vuoden uupumisen/pakahtumisen jälkeen (09.59)

* Luottamus ja yhteys mikroskoopin alla (13.15)

* Taikuuden salliminen sydämen heräämisen myötä (15.16)

* Illusioiden läpi näkeminen – omissa uskomuksissasi ja ulkoisessa maailmassa (18.45)

* Varjon tasapainottaminen – itsessä ja maailmassa, mikä auttaa meitä palaamaan sisäiseen ja ulkoiseen valoon (21.34)

* Ole hyvä hermostollesi tällä hetkellä, kun se alkaa toipua ja uudistua (24.03)

Koko energiaennuste videona täältä(englanniksi (https://www.leeharrisenergy.com/feb-2022-eu). Suluissa teeman käsittelykohta videolla.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit