Schiltz Jenny (jennyschiltz.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

31.12.2020 VALONLÄHTEEKSI TULEMINEN – KWAN YIN

ViestiKirjoittaja hammer » 07.01.2021 16:58

VALONLÄHTEEKSI TULEMINEN – KWAN YIN

Kirjoittanut Jenny Schiltz (jennyschiltz.com)
31.12.2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Eilen tunsin syvää tarvetta tehdä matkan – se oli kalvava tunne. Kun tuntuu tältä, tiedän, että huomiotani tarvitaan, joten ensimmäisen tilaisuuden tullen laitoin rummutusmusiikkia soimaan ja lähdin.

Löysin itseni kävelemästä kiviaskelmilta, jotka olivat järvessä ja muodostivat polun. Vesi oli tyyni ja levollinen. Veden pinnalla oli lootuksia täydessä kukassa. Se oli upeaa.

Polun päässä oli valtava teltta, joka hehkui muuttuvaa ja liikkuvaa kultaa. Tiesin, että olin menossa sinne. Juuri silloin Kwan Yin liittyi seuraani polulla. Olin hyvin onnellinen nähdessäni hänet. Hän oli ollut hyvin kiireinen ylösnousemusprosessin kanssa.

Hän loisti ja hänen hymynsä ulottui korvasta korvaan. Hän tuntui kuin lapselta, jolla oli salaisuus ja joka oli revetä liitoksistaan halusta jakaa tuon ilon. Katsoin häntä kysyvästi, ja hän sanoi: "Se on tehty." Hän kuiskasi tämän, ja se sai minut pysähtymään siihen paikkaan. Käännyin häntä kohti ja kysyin, mitä hän tarkoitti.

Hän otti minua käsistä ja kertoi, että uuden tilan luomistyö ja siltana oleminen oli tehty. Hän oli hyvin kevyt, kun hän sanoi: "Olemme vapaita!" Hänen ei enää tarvitse olla bodhisattva-roolissa, aivan kuten ne joiden roolina oli tehdä silta maailmojen välille, ovat nyt myös vapaita.

Hän kertoi minulle, että Maa on vapaa ja nyt ihmisillä on valintamahdollisuus. (Valintamahdollisuus on hyvin tärkeä asia.) Hän selitti, että kollektiivisista valinnoista riippumatta olemme vapaita.

Olin täynnä innostusta, ja valtava paino jota en edes tiennyt kantavani, nostettiin harteiltani. Kävelimme käsi kädessä kultaisena pyörivään telttaan, joka oli täynnä ylösnousseita mestareita – tunnettuja ja tuntemattomia. He juhlivat täysillä. Kaikki heidän työnsä toisia opastaen oli kannattanut.

He selittivät, että seitsemäs Maa oli täällä. Mikään ei voisi estää sitä, mikä on tulossa – ei mikään. Se ei tapahdu ehkä välittömästi, mutta se ok, koska se on täällä eikä mikään voi estää sitä.

Tulin pois tuolta matkalta äkillisesti – kova pamaus kiskaisi minut takaisin kehooni, kun nuorimmaiseni pudotti jotain seinältään. Joskus tasapainottelu kaikkien esittämieni roolien välillä on haastavaa. Yritin päästä takaisin matkalle, mutta säikähdys niin kovasta äänestä oli liikaa asettuakseni uudestaan. Olin pettynyt, koska oli niin paljon muuta, mitä yritin ymmärtää.

Noin tunnin päästä sain sähköpostin, joka sai väreet kulkemaan koko kehoni läpi. Se oli Andrea Maria Apfelbeck -nimiseltä kollegalta Saksasta. Hän ja minä olemme tehneet valtavaa työtä yhdessä, ja huomaamme, että kokemuksemme ovat nyt usein synkronissa. Meillä on uskomattoman syvä sieluyhteys. Hän on antanut ystävällisesti minulle luvan jakaa tuon sähköpostin ja hänen tulkintansa.

"Aloha Jenny, yritin nukkua tänä iltana (kello on minulla melkein 2 aamulla) enkä pystynyt, kuten käy usein nykyään … Siis samalla kun lepäsin ja meditoin, näin yhtäkkiä rakastavat kasvosi. Istuit minua vastapäätä, kuten tavallisesti tavatessamme zoomissa.

Kysyin: mitä täällä tapahtuu? Vastauksena minulle näytettiin kaunis merikilpikonna, joka ui hyvin nopeasti syvältä merestä (pimeä) ylös valoon (aurinko). Sitten katsoin sinua taas, ja olit hyvin hiljaa paikallasi, hyvin keskittynyt.

Sitten kuulin valo-oppailtani: seitsemäs Maa, seitsemäs ulottuvuus (noussut). Sitten näin Kwan Yinin energian (alkuperäisessä muodossa, jumalaisen feminiinisyyden symbolina, eli: vapaa, ilman bodhisattvaa) tulevan kauniina merkkeinä, joita näkee kilpikonnan kuoressa, ja menevän eri paikkoihin Maassa ja loksahtavan täydellisesti paikoilleen kuin palapelin palat.

Katsoimme toisiamme ja pidimme käsistä. Arvostimme toisiamme rakkaudessa ja sanoin: sinä olet yksi alkuperäisistä Gaialla, minä olen yksi alkuperäisistä Gaialla. Me vapautimme Gaian. (Huom. me, monet alkuperäiset, ensiaaltolaiset, tiennäyttäjät …) Gaia on vapaa nyt. Se on loppu."

Kirjoitettuani yllä olevan viestin Jennylle sisälläni oli tunne: mekin olemme vapaita. Me, ne joita se koskee (tämä ei ole kaikille), ne jotka tuntevat tämän sielunsa syvimmissä sopukoissa, tiennäyttäjät, ne jotka ovat ensimmäistä aaltoa, ne jotka ovat pitäneet tasapainoa eri maailmojen välillä, sateenkaarisilta on pitänyt ulottuvuudet avoimina … Kwan Yin ja muut mestarit ovat myös vapaita ja paljon muuta, tuo matriisi hajosi. Lisäksi tunne, että kaikki tämä on riippumatonta siitä, mitä maailmassa nyt tapahtuu. Minusta se tuntui tältä: portaaliovi takanani voidaan nyt sulkea, meidän ei tarvitse enää mennä edestakaisin, katsoa taaksepäin. Se on nyt valmis, suljettu, jotain olennaista.

Tervetuloa uuteen Maahan, joka oman havaintoni mukaan ei ole "uusi" Maa, vaan Maa joka tulee takaisin alkuperäiseen tilaansa, omniversaaliin alkuperäänsä, sellaiseksi mikä sen oli tarkoitus olla alusta saakka. Harmonisessa alkukantaisessa taajuudessa.

Kilpikonnalla on voimaeläimenä monia merkityksiä … Minulle se on erityisesti jumalaisen feminiinisyyden ja Gaian alkukantaisten taajuuksien suojelija, aivan kuten valaat ovat kirjastojen vartijoita, pyhän omniversaalin alkukantaisen – alkuperäisen Maan – tiedon avainkantajia.

* Andrea Maria Apfelbeck, Aloha – Soul Body Bliss – Andrea Maria Apfelbeck (https://www.soulbodybliss.com/)

Olin järkyttynyt ja kiitollinen kuullessani, että olimme kumpikin kokeneet nämä asiat suurin piirtein samaan aikaan ja kumpikin Kwan Yinin kanssa. Se oli hyvin täydellistä, koska minusta tuntui, että minulta oli mennyt jokin sivu suun matkalla, kun kova pamaus aktivoi hermostoni.

Istuin tämän informaation kanssa eilen illalla ja oivalsin, että monet tuntevat, että jokin heidän aspektinsa tai osansa on kuolemassa. Se voi olla hyvin julmaa, erityisesti kun ei täysin ymmärrä, mitä se on. Tämä matka ja Andra Marian meditointi auttoivat minua ymmärtämään enemmän. Jokin osa kuolee. Meidät jotka olemme luoneet siltoja, ankkuroineet valoa ihmiskunnan puolesta ja auttaneet luomaan uutta, on nyt vapautettu.

Se on mielenkiintoinen tunne – innostusta ja pelkoa. Kuka olen nyt, kun se merkittävä rooli joka minulla on ollut elämien ajan, on valmis?

Aikaisin tänä aamuna heräsin unesta, ja tuossa unessa oli massiivinen valmistujaisseremonia ja tavallaan tervetulojuhla kotiin. Olemme nyt vapaita.

Kollektiivilla on nyt valintamahdollisuus. Olemme nyt vapaita luomaan uudella tavalla. Rajoitukset ja esteet ovat poissa, nyt meidän täytyy vain poistaa kaikki ne jäänteet sisältämme, jotka pitävät meidät rajoittuneena. On aika vapauttaa itsemme täysin. On mielenkiintoista nähdä, mitä luomme kaikella energialla, joka on käytettävissämme nyt, kun emme enää esitä tuota roolia.

Kun kirjoitin tätä blogia, Kwan Yin tuli tietoisuuteeni ja halusi jakaa lisää. Tämän hän sanoi:

"Täytyy ymmärtää sen tehtävän valtavuus, johon ryhdyttiin. On suurta kiitollisuutta kaikkia niitä kohtaan, jotka ovat tehneet työtä tätä hyvin suotuisaa lopputulosta kohti. Ymmärrämme, että monet katsovat ulospäin ja juhlantunne tuntuu ennenaikaiselta. Kuitenkin jos katsoo omaan sydämeensä selkeällä näkökyvyllä, samalla kun katsoo kollektiivia etäältä, siinä on paljon enemmän tolkkua.

Sydämenne kertoo teille totuuden muutoksista maailmassanne. Kun avaatte sydämenne, avaudutte puhtaille mahdollisuuksille, jotka ovat ulottuvillanne nyt.

Roolien muuttamisen tai poistamisen myötä, voitte tuntea samanaikaisesti iloa, vapautta, pelkoa ja vastustusta. Suosittelemme tekemään seremonian ja hyvästelemään sen roolin, jota olitte esittäneet, ja sallimaan tuon surun hetken.

Sitten pyydämme teitä aloittamaan sen luomisen, uneksimisen ja kuvittelemisen, mitä haluatte. Kun rajoituksia tai pelkoja nousee, puhukaa niille, rakastakaa niitä ja sitten puhaltakaa ne lempeästi pois hengityksellänne. Kun hengitätte ulos kaikkea, mikä pidättelee teitä, hengittäkää sisään kaiken sen tulevaisuuden potentiaalia, mikä olette.

Kääntäkää koko olemisenne uuteen tilaan (minulle annettiin sitten kuva Lootin vaimosta, joka muuttui suolapatsaaksi, kun hän kääntyi ympäri katsoakseen Sodoman tuhoutumista Ensimmäisessä Mooseksen kirjassa). Vaikka te ette muutu suolaksi, fokusoituminen vanhan tuhoutumiseen aiheuttaa suurta häiriötä energiakenttäänne, ja tunnette, että teidät revitään kappaleiksi. Fokusoitukaa sen sijaan iloonne, luomisenne ja uuteen rooliinne valonlähteinä. Valaiskaa polkua toisille pelkästään kulkemalla sitä.

Jätän teidät ilon kera. Kaikilla on vaihtoehtona hyväksyä ja kasvaa uusiin rooleihin, sillä se on tehty."

Teille jotka tunnette roolienne muuttuvan ja astuvanne uuteen, toivon, että tämä informaatio auttaa päästämään irti vanhasta. Toivon, että se vahvistaa syvän sisäisen tietämisenne tästä uskomattomasta ajasta, vaikka ulkoinen maailma onkin kaaoksessa. Lähetän valtavia halauksia, rakkautta ja innostusta, kun menemme eteenpäin ja totuttelemme tähän uuteen tilaan.

Jos et ole jo tehnyt niin, liity postituslistalleni, jotta saat tämän blogin ja muita asioita sähköpostilla. Sosiaalisesta mediasta on tullut hyvin epäluotettava informaation levittämisessä. Liittyäksesi postituslistalle klikkaa tästä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Paljon rakkautta,

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

6.2.2021 VÄÄRÄN ITSENTUNTEEN PIRSTOUTUMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 07.02.2021 11:49

VÄÄRÄN ITSENTUNTEEN PIRSTOUTUMINEN

6.2.2021

Tapasin hiljattain Neuvoston, ja he halusivat minun jakavan informaatiota energiasta, jota nyt virtaa Maahan.

"Maahan virtaa energiaa, joka aiheuttaa pirstoutumisen psyykessä. Vaikka tämä saattaa näyttää järkyttävältä – kun varmasti tuntuu siltä – haluamme teidän ymmärtävän, että se on välttämätön askel teidän jokaisen saadessa takaisin täysivaltaisuutenne. Se aiheuttaa monille identiteettikriisin. He alkavat kyseenalaistaa koko olemassaolon: kuka he ovat, heidän pakkansa maailmassa ja todellisuuden rakenne.

Jotkut huomaavat, että tuo energia katkaisee sen heikon yhteyden, joka heillä on aidon itsensä kanssa. Toisia se auttaa katkaisemaan ne siteet, jotka heillä on valheelliseen itseensä, jotta he pystyvät siirtymään enemmän omaan aitouteensa.

Tämä energia lisääntyy päivittäin seuraavat seitsemän kuuta, jolloin se saavuttaa maksimivoimakkuutensa, ja tuo vakaa tahti jatkuu."

(Tämä informaatio annettiin päivä ennen tammikuun täysikuuta. Minulla on ollut niin kiire energian, asiakkaiden ja uuden koiranpennun kanssa, etten saanut tätä välittömästi tehtyä. Seitsemän kuuta, mukaan luettuna tammikuun kuu, on 24.7., ja tuo kuu on Vesimiehessä.)

"Tällä hetkellä lempeintä on pelkästään tarkkailla omaa purkautumistaan, roikkumatta kiinni siinä, kuka luuli olevansa. Tämän taajuuden jokainen puuska avaa sisäisen oven korkeimpaan aspektiin matriisissa, ja niille jotka ovat valmiita, korkeimpaan aspektiin matriisin ulkopuolella.

On nopeutuneen kasvun aikaa, ja aikaa yhdistyä jälleen ydintotuuteen ja ydintietämiseen. On myös aikaa, jossa on suuria häiriötekijöitä. Jokaista ihmistä kehotetaan kääntymään pois ulkoisesta melusta ja paineesta ja sen sijaan olemaan oman transformaationsa silminnäkijä.

Mitä enemmän ihminen on tietoinen siitä, kuka hän on sydäntasolla, ja mitä suurempi on tunne aidosta itsestä – roolien, elämien ja tiettyjen ymmärrysten ulkopuolella – sitä helpompaa on navigoida näitä energioita. Jotkut roikkuvat identiteeteissään ja uskomuksissaan niin tiukasti, että nämä energiat luovat entistä syvempää yhteydettömyyttä itseen ja Lähteeseen.

Hyödyllisimpiä kysymyksiä esitettäväksi itselle ovat:

Auttaako tästä kiinnipitäminen minua?

Tuoko se minulle iloa?

Kuka todellisuudessa olen syvimmässä ytimessäni?

Älkää epäröikö pyytää apua sisäisten illuusioverhojen nostamisessa. Kaikki henkioppaat ja koko enkelimaailma ovat käytettävissä helpottamaan tätä siirtymää.

Suurin huoli on, että monet saattavat tuntea pettymystä ja heiltä puuttuu tarkoituksentunne, fatalistisuuteen saakka. Silloin kun tunnetaan tällaista toivottomuutta, on tärkeää keskittyä sydäntilaan, mutta myös yhdistyä Lähde-energiaan, saadakseen taas yhteyden tarkoitukseensa ja tietämiseensä. Tämä auttaa elävöittämään muotoa ja tuomaan huolettomuutta."

Kun nämä sanat jaettiin, minulle näytettiin, että tämä energia riisuu sisältämme pois kaiken, mikä ei ole totuutta. Ymmärsin, miksi he käyttivät "pirstoutumista" kuvaamaan tuota energiaa. Tässä prosessissa tosiaankin pirstoudumme monta kertaa, ja sitten valitsemme, mitkä sirpaleet poimimme.

Tätä energiaa tulee sisään, ja se voimistuu asteittain päivästä toiseen. Niille jotka ovat syvällä "itsetyössään", tämä saattaa tuoda helppoutta, koska se mitä on prosessoinut ja kyntänyt, voidaan poistaa helpommin näissä taajuuksissa. Lopulta väärän itsen ja väärien mallien kaikki kerrokset purkautuvat, ja jäljelle jää aidoin versiomme.

Väärän itsen kerrokset sallivat meidän pettää itseämme (alitajuisesti) ja muita. Ilman näitä kerroksia meistä kaikista tulee läpinäkyvämpiä. Pystymme ymmärtämään sen ytimen, mitä tunnemme ja koemme. Erottelukyvyn käyttö on paljon helpompaa, kun yksilön aikomus/tarkoitus säteilee läpi.

He näyttivät, että kaikki nämä energiat tulevat rikkomaan patsasta hitaasti mutta varmasti, kun valo alkaa pilkistää halkeamista. Tämä prosessi auttaa meitä saamaan takaisin täysivaltaisuutemme, vaikka se saattaa tuntua julmalta. Se auttaa meitä rikkomaan illuusion sisällämme, ja tämä auttaa meitä rikkomaan illuusion ulkoisessa maailmassamme.

Vain itsen ja maailman tarkkaileminen ja avoimuus kaiken uudelleenoppimiseen helpottaa tämän siirtymän psyykkisiä osia. Monet kokevat kuin muistojen ristitulitusta valveilla ja nukkuessa. Se on eräänlaista elämäntarkastelua, joka kysyy meiltä joka hetki, olemmeko valmis parantumaan vai haluammeko edelleen kostaa. Itselle ja muille kostaminen voi näyttää uhriudelta, häpeältä, syyttelyltä ja jopa halulta kostaa "silmä silmästä". Vaikka tunteet olisivat tuskallisia, meidän täytyy astua etäämmälle ja kysyä itseltämme, olemmeko todella valmis parantumaan vai tarvitseeko meidän käydä läpi uusi syyttely-, häpeä- ja takaisinmaksukierros.

Nämä energiat jotka hakkaavat meitä, auttavat meitä päästämään siitä kaikesta irti. Kiinnipitäminen paljosta tuskasta ja arvottomuudesta pitää meidät lukittuna sotaan aidon luontomme kanssa. Emme voi olla kaikkea, mitä olemme, jos pidämme kiinni tuskasta ja arvottomuudesta. Meidän täytyy kysyä itseltämme, olemmeko valmis parantumaan ja päästämään irti.

Tämä seuraava vaihe on hyvin fyysinen ja myös psyykkinen. Kehomme sisältää väärän itsen mallin ja ohjelmoinnin. Aiemmissa inkarnaatioissa jätimme kehon saavuttaessamme tämän vaiheen. Se teki siirtymästä paljon helpompaa. Nyt teemme tämän siirtymän fyysisen kehon kanssa. Kaikenlainen syvävenytys, lihaskudosten vapauttaminen, hieronta ja qigong-tyyppiset liikkeet auttavat kovasti tämän siirtymän fyysisessä puolessa.

Neuvosto suositteli yhdistymään suoraan Lähde-energiaan ja sallimaan sen tulla lävitse. Salli sen täyttää keho ja tunkeutua kaikille alueille, joissa sinulla on tiheyttä.

Kaiken oman sisäisen työmme aikana voimme tuntea myös kollektiivisen hämmennyksen ja purkautumisen. Kun tunnet pakahtuvasi, tarkista itseltäsi, onko se sinun, mitä tunnet. Jos ei ole, kiitä sitä näyttämisestä, miltä kollektiivista tuntuu. Voit sitten pyytää sitä lähtemään.

Hiljattain Neuvosto kertoi, että monet tuntevat kollektiivin tarkoituksella, koska heitä pyydetään auttamaan. Kun kysyin, miten joku voi auttaa, minulle kerrottiin, että kollektiivi tarvitsee rakkautta, ymmärrystä ja toivoa. Kun tunnemme energioita, jotka eivät ole omiamme, voimme visualisoida Maan kaikkine asukkaineen ja pidellä sitä. Ympäröi se rakkaudella, toivolla, myötätunnolla tai jollain muulla hyödyllisellä energialla, joka tulee mieleesi. Lähetä sitä kaikille ja kaikelle poikkeuksetta. Vaihda kollektiivin tuntemat epämukavat energiat sellaisiin, joihin sisältyy uskomaton lupaus.

Peukalosääntönä on nyt kyseenalaistaa kaikki, rakastaa kaikkea ja sallia itsesi olla joka hetki juuri se, kuka todella olet. Salli itsesi pirstoutua ja poimia vain se, mikä on harmoniassa sielusi kanssa. Tiedät, mitä se on, koska se saa sydämesi laulamaan.

Lähetän teille kaikille paljon rakkautta, kun menemme tämän uskomattoman vaiheen läpi. Kiitos, kiitos, kiitos kaikille, jotka ovat tukeneet ja jakaneet tätä työtä. Se merkitsee todella paljon.

Jos et ole jo tehnyt sitä, liity postituslistalleni, jotta saat tämän blogin ja muita asioita sähköpostitse. Sosiaalisesta mediasta on tullut hyvin epäluotettava informaation levittämisessä. Liity sähköpostilistalle täältä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Jenny

-----------

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

11.2.2021 VIESTI JEESUKSELTA MAAILMAN TAPAHTUMISTA

ViestiKirjoittaja hammer » 18.02.2021 09:52

VIESTI JEESUKSELTA MAAILMAN TAPAHTUMISTA

11.2.2021

Minulla oli hiljattain uni ja vuorovaikutus Jeesuksen kanssa, minkä halusin jakaa.

Unessa kävelin ulkona, ja poikkikadulla taloni edessä oli jättimäinen painauma. Siinä oli kiehuvaa ja kuplivaa pikeä, mikä toi mieleeni ne tervakuopat, joihin dinosaurusten sanottiin pudonneen.

Ihmisiä käveli joka suunnasta kuoppaa kohti. Katselin kauhuissani, kun he kävelivät maailmassa ilman huolen häivääkään. Yritin pysäyttää nuo ihmisjonot, varoittaa ja ravistella heitä. Yritin kaikkea, mitä saatoin ajatella, mutta ikään kuin minua ei olisi ollut olemassa.

Korkein aspektini tuli kertomaan minulle, etten voinut tehdä muuta, kuin sallia jokaisen ihmisen kokea oman luomuksensa. Hän selitti, että jos hyppäisin tuohon kuoppaan auttamaan toista, myös minulla olisi suuri riski jäädä jumiin tuohon kuplivaan pikeen. Hän jatkoi, että apua voidaan antaa vain silloin, kun joku pystyy kipuamaan ylös kuopasta. Siinä kohtaa voidaan antaa käsi. Minulle näytettiin sitten kuva kahdesta ihmisestä, jotka kävelivät käsi kädessä, kummankaan vetämättä tai raahaamatta toista.

Sitten heräsin. Kun tarkastelin unta ja sen merkitystä, olin hyvin levoton. Päätin tehdä matkan ja menin yhteen suosikkipaikkaani, kauniiseen ruusupuutarhaan.

Kävelin polkua pitkin ja paistattelin rauhoittavassa ruusuntuoksussa, kun seuraani liittyi Jeesus. Hän katsoi minua ja sanoi:

"Älä eksy meluun ja kaaokseen. Absurdius lisääntyy, sillä sen täytyy, jotta ihmiset näkevät. Kuin lapsi joka käyttäytyy huonosti saadakseen huomiota, myös maailma käyttäytyy huonosti, jotta se voidaan parantaa.

Jos suutut lapselle tai tuet jotenkin noita temppuja, tuo käyttäytyminen vain lisääntyy. Kuitenkin jos istut hiljaa ja tuijotat lasta reagoimatta ja tuntien täysin olemuksesi, läsnäolosi, se antaa lapselle vaihtoehdon. Hän voi kysyä itseltään: "Jatkanko kiukuttelua, vain lepäänkö sen käsivarsilla, joka rakastaa minua ja näkee minut täysin."

Tehtävä on nyt tämä: olla tarkkailija ja rakastavat käsivarret valmiina, kun kiukku on ohi. Tätä tarvitaan nyt tuomaan maailma läsnäoloon."

Kiitin häntä näistä sanoista, ja hänen olemuksensa auttoi rauhoittamaan ahdistuksen, jota olin tuntenut tuosta unesta. Hänen läsnäolonsa auttoi minua rauhoittumaan, ja juuri sitä meiltä pyydetään nyt. Tuntemaan täysin itsemme, aito ja todellinen itsemme, koska tuo energia voi auttaa toisia. Se antaa heille vaihtoehdon.

Halusin jakaa tämän siltä varalta, että tätä ymmärrystä tarvitaan helpottamaan huolta tai velvollisuutta, jota ehkä tunnet niitä kohtaan, joiden näet kävelevän tuohon tervakuoppaan. Ei ole helppoa aikaa niille, jotka näkevät suuremman kuvan, kuopat tiessä tai karikot. Ainoa tie läpi on ymmärtää, että toisten salliminen kokea omat luomuksensa, hyvässä tai pahassa, on auttamista. Salliminen on mestaruutta.

Opastustiimini on kertonut minulle hyvin monta kertaa: pehmeämmät oppitunnit = pidemmät oppitunnit. Kun yritämme pehmentää iskua, kokemusta, se voi merkitä, että tuo ihminen ei opi, mitä sielu yritti häntä saada ymmärtämään, joten tuo oppitunti täytyy toistaa. Hyvin monilla meistä on ollut tällä matkalla itseen valtavia ravisteluja, sellaisia asioita kuin terveyskriisi, työn menettäminen, rakkaan ihmisen kuolema, suhteen loppuminen jne. Mitä jos noiden voimakkaasti herättävien tapahtumien tuskaa olisi pitkitetty, koska joku yritti pelastaa meidät siltä?

Tämä ei merkitse, ettei meillä voi olla myötätuntoa toisen matkaa kohtaan – meillä voi olla suurta myötätuntoa pitämällä tilaa, olemalla läsnä ja säteilemällä valoa eri polulle.

Toivon, että nämä sanat tuovat huolettomuutta ja ymmärrystä. Lähetän teille kaikille paljon rakkautta. Kiitos, kiitos, kiitos kaikille, jotka ovat tukeneet ja jakaneet tätä työtä. Se merkitsee todella paljon.

Jos et ole jo tehnyt sitä, liity postituslistalleni, jotta saat tämän blogin ja muita asioita sähköpostitse. Sosiaalisesta mediasta on tullut hyvin epäluotettava informaation levittämisessä. Liity sähköpostilistalle täältä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

21.2.2021 IHMISTEN PARANTUMISKRIISI

ViestiKirjoittaja hammer » 25.02.2021 18:30

IHMISTEN PARANTUMISKRIISI

21.2.2021

Työskentelin henkitiimini kanssa hiljattain, ja he kertoivat, että monet meistä ovat tällä hetkellä parantumiskriisissä. "Parantumiskriisi" on termi, jota käytetään, kun joku alkaa parantaa kipujaan ja traumojaan ja tämä huomio laukaisee lisää parannettavaa.

Tämä johtuu siitä, että parantuminen alkaa paljastaa sellaista, mikä on ollut kauan piilossa, mitä ei ole ymmärretty tai mikä on sysätty pois. Se voi tuntua hyvin julmalta, ja tässä kohtaa jotkut perääntyvät eivätkä jatka parantamista. Toiset kuitenkin panostavat entistä enemmän ja näkevät lahjana kaiken, mitä nousee esiin. He ymmärtävät, että se on merkki heidän valmiudestaan kestävään kasvuun ja muutokseen.

Henkitiimini kertoi, että monet ovat parantumiskriisissä, myös ne jotka ovat tietämättömiä. He näyttivät minulle, miten planeetalle virtaava energia paljastaa kaikkien kätketyt haavat. Sen tiedostaminen, mitä tapahtuu, ei vähennä intensiivisyyttä, mutta en osaa kuvitella, miten vaikeaa olisi kokea kaikki tämä tiedostamatta. Silloin tulee ymmärrettäväksi, miksi näemme ihmisten käyvän toistensa kimppuun tai eksyvän häiriötekijöihin ja kaksinaisuuteen. Tietämättä sitä, että tie kaikesta läpi on kääntyä sisäänpäin, tämä aika olisi vielä haastavampaa.

He näyttivät, että useammat ja useammat meistä päästävät irti kerroksistaan, kun samaan aikaan lataamme lisää kokonaisolemustamme. Tämäkin aiheuttaa parantumiskriisin. Mitä enemmän sisällämme omaa valoamme, sitä enemmän kaikki mikä ei ole harmoniassa sielun ja jumalaisen suunnitelman kanssa, aktivoituu, jotta se voi nousta pintaan parannettavaksi.

Tämä voi olla asioita, jotka vaikuttavat meihin mentaali-, tunne-, henkisellä, astraali- ja fyysisellä tasolla. Se kaikki tulee nyt esiin parannettavaksi.

Myös krooniset asiat tuodaan esiin nyt. Minulla oli hiljattain uskomatonta selkäkipua, jollaista en ollut kokenut vuosiin. Kun tunsin sitä, oivalsin, että minussa oli edelleen aspekti, joka piti kiinni tuosta vammasta. Havaitsin, että tuon auto-onnettomuuden aikaan olin uupunut ja minulla oli totaalinen burnout elämisestä oravanpyörässä. Onnettomuus salli minun levätä. Se antoi minulle tekosyyn olla paikoillaan.

Tuntiessani tuota kovaa selkäkipua oivalsin, että minussa oli edelleen osa, joka uskoi, että minun täytyi olla vammautunut tai sairas voidakseni levätä. Tämä aspekti täytyi parantaa, ja sille täytyi näyttää, että hän voi levätä olematta loukkaantunut. Että hän on oikeutettu elämään ilman jatkuvaa menemistä ja kamppailua. Hyvin monilla meistä on se syvään juurtunut uskomus, että meidän täytyy kamppailla, kiirehtiä tai uhrautua voidaksemme olla menestynyt tai arvokas. Tämän uskomusrakenteen täytyy lähteä, koska se on estänyt meitä todella ymmärtämästä oman kokonaisuutemme ja yhdistymästä siihen.

Olemme luoneet maailman, jossa meidän täytyy olla jatkuvasti kiireinen ja tuottava. Tämä rakenne on estänyt monia yhdistymästä omaan luovuuteensa, koska siihen liittyy uskomus, että sen mitä luomme, täytyy tuottaa jotain. Tämä virheellinen uskomus on aiheuttanut sen, että monet kieltäytyvät luomasta, koska siihen on lastattu velvoitteita, ilon ja vapauden sijasta. Tällaisten rajoitusten täytyy hävitä nyt. Kun annoin tunnustusta tuolle aspektille, selkäkipu saattoi lähteä.

Tämän ajan haasteena on olla eksymättä mieleemme, syyttelyyn tai häpeään. Meidät haastetaan olemaan menemättä siihen epäily- tai tunnespiraaliin, että kaikki mitä olimme tehneet ennen parantumista, on arvotonta. Sen sijaan voimme nähdä sen, mitä nousee esiin, osanamme joka pyytää rakkautta – aitoa ehdotonta rakkautta. Tämä aika ja energia on kuin jättimäinen taskulamppu, joka on niin kirkas, että se paljastaa jokaisen nurkan ja kolon, joka meiltä on ehkä mennyt aiemmin ohi. Se on kuin perusteellinen siivous, joka tehdään, kun kaikki huonekalut ja tavarat on jo viety pois. Sisäisen työmme avulla olemme vieneet sohvat ja tyhjät kaapit, ja nyt on perusteellisen siivouksen aika.

Kaikessa tässä on uskomatonta, että vaikka tämä on erityisen intensiivistä aikaa, meidän on välttämätöntä ladata kaikkea, mitä olemme. Ladatessamme tämän jumalaisen suunnitelman, saavutamme kaikilla tasoilla sen parantumisen, jota hyvin epätoivoisesti haluamme. Se on palaamista puhtaaseen Lähdekoodiin ja sen rajattomaan potentiaaliin.

Kun kysyin, mitä voi tehdä auttamaan meidät tästä parantumiskriisistä läpi, he vastasivat: "Kuunnelkaa kehoa, antakaa sen opastaa teitä." Joillakin se saattaa merkitä, että keho tarvitsee lepoa, toisilla se tarvitsee liikettä. Jotkut huomaavat, että päiväkirjan pitäminen, meditointi ja sellaiset asiat, kuin hieronta, akupunktio ja myofaskiaalinen hoito, voivat olla erittäin hyödyllisiä. Toiset huomaavat, että pelkkä luonnossa käveleminen auttaa heitä tasapainottumaan. Meidän ei pidä vastustaa, mitä koemme. Meidän täytyy antaa itsellemme aikaa tuntea se ja olla sen kanssa, tuomitsematta tai syyttämättä. Voitko antaa itsellesi tilaa ja armoa päästä läpi tästä aikajaksosta? Jos et tunne kykeneväsi, tutki sitä ohjelmointia, joka vaikuttaa, mikä näyttää sinulle ehdollistumisen ja odotukset, joita sisälläsi ehkä on.

Tämä parantumiskriisi voi tuntua myös aikajanojen välillä sinkoilulta. Yhtenä hetkenä voit tuntea syvää yhteyttä, iloa, tarkoitusta ja helppoutta. Seuraavana hetkenä voit tuntea ahdistusta, masennusta ja toivottomuutta. Kun tunnet syvää yhteyttä, iloa ja korkeimman potentiaalin, silloin hengität kaikkeen, mitä olet. Se tuntuu ehdottoman upealta. Se kuitenkin laukaisee myös näkyville kaiken, mikä ei ole harmoniassa.

Kun sitten alat tuntea huolta, pelkoa, masennusta jne., on tärkeää ottaa askel taaksepäin ja antaa itsellesi runsaasti itserakkautta. Silloin kun taajuutemme putoaa ja siirrymme tuskallisiin tunteisiin, usein alamme myös hävetä ja syyttää. On tärkeää ymmärtää, ettet ole tehnyt mitään väärää. Et ole antanut värähtelysi alentua, vaan tapahtuu syvää parantumista, eikä se ole aina tasaista tai lineaarista. Näen usein "putoamisen" alemmalle aikajanalle tai alempaan taajuuteen niiden osieni pelastamisena, jotka eivät voi jäädä korkeampiin taajuuksiin. Työskentelen sitten noiden osien kanssa. Sillä ei ole merkitystä, onko kyse sieluaspektista, tunteesta, ohjelmoinnista vai uskomuksesta. Tiedän, että jos se vetää minut alempaan olemistilaan, se huutaa rakkautta, ymmärrystä ja parannusta.

Henki korostaa jatkuvasti, että kun löydämme rauhan ja ilon sisältämme, kuljemme tämän ajan läpi helpommin. Monet meistä eivät ole varmoja enää, mikä tekee meistä onnellisen tai mikä tuo meille iloa. Sekin on tämän ajan haaste. Meitä pyydetään löytämään itsemme jälleen lapsenomaisen ihmetyksen avulla, vaikka se olisi vain 30 sekuntia kerrallaan.

Lähetän teille paljon rakkautta, kun tämä ei ole helppoa aikaa ja meidän täytyy olla todella lempeitä itsellemme ja toisillemme. Kiitos, kiitos, kiitos kaikille, jotka ovat tukeneet ja jakaneet tätä työtä. Se merkitsee todella paljon. Jos et ole jo tehnyt sitä, liity postituslistalleni, jotta saat tämän blogin ja muita asioita sähköpostitse. Sosiaalisesta mediasta on tullut hyvin epäluotettava informaation levittämisessä. Liity sähköpostilistalle täältä.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle välitykselle.

hammer
Ylläpitäjä

26.3.2021 VIESTI KOHTALOTTARILTA

ViestiKirjoittaja hammer » 28.03.2021 00:18

VIESTI KOHTALOTTARILTA

26.3.2021

Päiväntasaus viime viikolla oli hyvin voimakas, ja tuntuu tapahtuneen valtava muutos. Aika tuntuu nopeutuneen vielä lisää ja sen myötä energia, jota saamme.

Tuntuu kovakouraiselta käsittelyltä – hanskat on otettu pois, eikä enää isketä vain ilmaan. Energiat vääntelevät ja kääntelevät meitä joka suuntaan ja nurinpäin. Hyvin paljon muuttuu hyvin nopeasti.

Päätin tehdä matkan tarkoituksena ymmärtää, mitä meidän täytyy tietää, ja toivottavasti saada suurempaa ymmärrystä energioista ja siitä, mihin olemme matkalla ylösnousevana ryhmänä.

Laitoin soimaan rummutusmusiikkia, rentoutin kehoni ja lähdin. Minut johdatettiin veden alle, syvälle mereen. Uin kajastavaa valoa kohti. Kun pääsin pohjaan, siellä loisti peili kuin majakka. Näin itseni tuossa peilissä, ja kun katsoin siihen, vesi häipyi ympäriltäni ja oikealla puolellani oli luola. Astuin siihen, ja yllätytyin nähdessäni Kohtalottaria, kolme sisarta.

Minä: Sisaret, mitä haluatte minun tietävän tästä ajasta?

He puhuivat sitten vuorotellen:
Paluu vanhoihin tapoihin
Joista tulitte
On monia, jotka pitävät niitä uusina
Myös innovatiivisina
Tiedät, että se on paluu totuuteen
Jumalien kunnioittamiseen, vanhojen ja uusien
Näe selvästi, että seisot heidän joukossaan
Jättiläiset eivät enää nuku
Älä sure heidän haudallaan
Sillä he eivät ole siellä
He ovat uudestisyntyneitä
Kulje polkua, joka on edessäsi
Seuraa tähtiä kotiisi
Polku on valaistu
Mutta ei arkajalkoja varten
Sillä sinun täytyy päästää irti kaikesta, mitä tiedät
Unohtaa, kuka olet
Millään siitä ei ole merkitystä
Kun olet aloittanut KAIKEN polun
Kadota itsesi
Sitten löydä itsesi
Pyörivältä lehdeltä
Solisevasta purosta
Planeetoista jotka asettuvat riviin
Sinusta tulee KAIKKI
Kun sinusta tulee ei-mitään

Heti kun viesti oli toimitettu, löysin itseni uimasta merenpintaan, valoa kohti, kun tulin pois matkalta. Viittaus "nukkuviin jättiläisiin" liittyy siihen legendaan, että kun Maassa tapahtui vedenpaisumus, ihmiset (jotka olivat jättiläisiä meihin verrattuna) pakenivat korkeammille paikoille. Lopulta vesi nousi vuorille saakka, ja sen sijaan että olisi nähnyt kansansa kuolevan, päällikkö muutti heidät kiveksi. Siitä lähtien nämä nukkuvat jättiläiset ovat pitäneet energioita, muistoja ja koodeja ajasta, jolloin olimme enemmän virittyneitä Maahan ja toisiimme.

Vedenpaisumus, maan peittyminen oli ennen värähtelyn putoamista. Tunnen sen, että jättiläiset ovat uudestisyntyneet, merkitsevän, että Maan värähtely on noussut riittävästi, jotta he voivat palata. Kun kuulin nuo sanat, sydämeni hyppäsi ilosta kurkkuun ja kehoni täyttyi rakkaudesta. Meillä on odotettavissa mielenkiintoista menoa. Kyse on siitä, mitä sisällä tapahtuu. Kun päästämme irti siitä, mitä luulimme tietävämme ja ymmärtävämme, avaudumme KAIKELLE. Se lähettää meille hyvin paljon rakkautta, vahvuutta ja myötätuntoa.

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

hammer
Ylläpitäjä

3.4.2021 KRISTUS-TIETOISUUSTAAJUUKSIA TULEE

ViestiKirjoittaja hammer » 04.04.2021 22:30

KRISTUS-TIETOISUUSTAAJUUKSIA TULEE

3.4.2021

Halusin vain tuoda nopean viestin, että planeetalle virtaavat energiat ovat todella hämmästyttäviä. Se on puhdasta Kristus-tietoisuutta. Näen sen kauniina, siniseltä hohtavana timanttivalona.

Vaikka näitä energioita tulee ulkopuoleltamme, ne aktivoivat sen, mitä on jo sisällämme. Valokatkaisimen lailla nämä taajuudet auttavat kytkemään sisällämme päälle koodauksen, joka sisältää jumaluutemme ja polun korkeimpaan tietämiseemme, olemukseemme ja ymmärrykseemme.

Istu hetki hiljaa paikallasi ja yhdisty sydäntilaasi. Tunne seesteisyys, joka on ulottuvillamme tässä pyhässä tilassa. Tunne yhteys sisällä ja Lähteeseen.

Sitten käske: "Aktivoin Kristus-tietoisuuskoodauksen sisälläni nyt, jotta voin vastaanottaa ja hyödyntää tulevat energiat."

Kun tuntee näitä energioita, Galaktinen neuvosto on pyytänyt meitä lähettämään aikomuksen ITSENÄISESTÄ RAUHASTA ympäri Maata. Lähetä se jokaiselle aistivalle olennolle.

He selittivät, että rauhan ja täysivaltaisen rauhan välillä on ero. Jotkut katsovat rauhan tarkoittavan turvallisuutta. Jos heillä on kaikki perustarpeet tyydytetty eikä ole hyökkäyksen uhkaa, se riittää. Kuitenkin tämä versio rauhasta tulee usein itsenäisyyden, autonomian, menettämisen myötä.

Neuvosto vakuuttaa, että voimme saada kummankin. Voimme saada rauhan ilman kontrollointimekanismeja. Meidän täytyy pitää ja lähettää tuo aikomus, auttaen sitä siirtymään luomistasolta fyysisyyteen.

On energeettistä työntöä konfliktiin, kontrollointiin, sotaan ja kaaokseen. Kukin meistä pitäkäämme, lähettäkäämme ja ankkuroikaamme Kristus-tietoisuuden ja itsenäisen rauhan korkeampia taajuuksia.

Kaunista viikonloppua. Jos et ole jo tehnyt sitä, liity postituslistalleni, jotta saat tämän blogin ja muita asioita sähköpostitse. Sosiaalisesta mediasta on tullut hyvin epäluotettava informaation levittämisessä. Liity sähköpostilistalle täältä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Jenny

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

hammer
Ylläpitäjä

25.4.2021 VALONEUVOSTO – KOKONAISEKSI TULEMINEN

ViestiKirjoittaja hammer » 28.04.2021 16:17

VALONEUVOSTO – KOKONAISEKSI TULEMINEN

25.4.2021

Asioiden intensiivisyys on todella kiihtynyt. Aurinko on hyvin aktiivinen ja lähettää paljon plasmaa auttamaan meitä näissä syvissä muutoksissa. Schumannin resonanssi, Maan sydämensyke, nopeutuu myös.

Jaoin "Aura Cleanse" -osallistujien kanssa, että minulle kerrottiin ja näytettiin, että Maa oli siirretty takaisin raiteille. Näyttää siltä, että lähdimme yllättäen. He näyttivät minulle kuvan lassosta, joka veti Maan takaisin linjaan universumin kanssa, ja tämä on jännittävä ja hyvä uutinen! Vaikka on haaste paljastaa ja käsitellä se kaikki, mikä ei ollut harmoniassa sisäisessä ja ulkoisessa maailmassamme, se on silti hyvä uutinen.

Olin hiljattain tapaamisessa Valoneuvoston kanssa. Se oli suurin kokoontuminen, johon olen koskaan osallistunut. Ikään kuin pienempiä neuvostoja oli kerääntynyt yhteen, ja oli monia, monia katselijoita.

Tässä tapaamisessa selitettiin, että Maa valmistautuu käymään läpi valtavaa muutosta. Sitä verrattiin raskaana olevaan naiseen, joka siirtyi harjoitussupistuksista täysin aktiiviseen synnytykseen.

Tämä sanottiin:

"Tämän synnytyksen myötä tapahtuu sellaisten energioiden massalähtö, jotka eivät pysty selviytymään lisääntyvässä taajuudessa. Jokaisen supistuksen myötä värähtely Maassa ja ihmisissä kohoaa.

Jokaiselle henkilölle annetaan sielutasolla vaihtoehdoksi lähteä tai jatkaa eteenpäin. On niitä, jotka ovat saavuttaneet tavoitteensa siirtyä yhdestä värähtelytaajuudesta seuraavaan tai jotka ovat ankkuroineet sen, mitä tarvittiin, ja se riittää.

Sopimuksia loppuu. Jotkut kirjoitetaan uudelleen, mutta niihin liittyy usein päättymispäivämäärä. Tämä antaa jokaiselle ihmiselle tilaisuuden arvioida kaikkea elämässään ja valita, mikä on tarkoituksenmukaista hänelle.

Enää ei jäädä kiinni loputtomaan kiertoon, joka pitää henkilön lukittuna johonkin käyttäytymis- ja ajattelumalliin Tämä on erittäin tärkeää, kun haluaisimme teidän ymmärtävän, että kaikki mitä tapahtuu energeettisesti planeetallanne, on siksi, että tiedostamattomasta tehdään valoa, ja tuolla hetkellä voi valita.

Maa kuumenee, kuten myös ihmismuoto. Maailmanne maisemaan tehdään muutoksia seuraavat viisi vuotta. Tätä muutosta käytetään aiheuttamaan pelkoa ja manipuloimaan vapaata tahtoa. Näin ei tarvitse olla.

Jos tuntee tarvetta muuttaa eri paikkaan, kannustamme seuraamaan tuota työntöä. Jokaisen ihmisen joka seuraa syvimpiä kehotuksiaan, täytyy tietää, että kaikki on ok ja hänet turvataan. Emme kuitenkaan halua ihmisten lähtevän jostain paikasta sen pelon vuoksi, mitä saattaa tulla. Haluamme heidän siirtyvän jotain kohti, jonnekin, myös suuren innostuksen kera.

Pelko varjostaa, peittää ja turmelee ne viestit, joita sydämenne antaa. Tästä syystä pyydämme jokaista tutkimaan pelkojaan ja parhaansa mukaan olemaan reagoimatta tuosta tilasta käsin.

Ihmismuodossa tapahtuu polariteetin yhteenpunominen. Erityisesti maskuliinisen ja feminiinisen, kun tämä oli ensimmäinen jakautuminen. Kun maskuliinisuus ja feminiinisyys punoutuu sisällä yhteen, toimimatta enää vastakkain, tapahtuu aktivoituminen ja sisäinen polariteetti muuttuu.

Joillakin tämä yhteenpunoutuminen voi pahentaa mielenterveysongelmia, masennusta ja pakahduttavaa tarvetta lähteä. Neuvomme, että jokainen ihminen katsoo omia persoonallisuuspiirteitään ja ajattelee, mikä on vastakohta.

Mikä on se polariteetti, joka hänessä on? Voiko hän tehdä itsestään kokonaisen punoutumalla vastakkaiseen piirteeseen? Jos jollakin on surua, voiko hänessä olla myös iloa? Jos hänellä on raivoa, voiko hänessä olla myös rauhaa?

Polariteetti, joko/tai, aiheuttaa paljon ristiriitaa ihmismuodossa. Se tekee ihmisestä alttiin ohjelmoinnille, vetämiselle ja työntämiselle mihin tahansa suuntaan, mihin maailma haluaisi tuon henkilön menevän.

Vaikka tämä saattaa tuntua intuitionvastaiselta, se ei ole. Kaksinaisuuden ja polariteettien myötä yksilö on haavoittuva, altis manipuloinnille. Heti kun yksilö sanoo: "Minussa voi olla rakkautta, ja minussa voi olla vihaa, ja minä VALITSEN, kummalla tavalla toimin", tuolla hetkellä tapahtuu valtava parantuminen.

Parantumista ei tapahdu kieltämällä tai teeskentelemällä, ettei ole kaikkea. Parantuminen tapahtuu, kun ymmärtää, että olette kaikki, ja valitsee toimia valossa.

Planeetallanne on tehty paljon vahinkoa jumalaiselle feminiinisyydelle ja maskuliinisuudelle. Parantuminen ei voi kuitenkaan alkaa, ennen kuin kaikki piirteet nähdään, hyväksytään ja ymmärretään. Sisäiset varjoaspektit tulevat valoon.

Monille tämä on haasteen aikaa. Olla eksymättä pelkoon, jota rummutetaan planeetallanne. Olla jäämättä kiinni ulkoiseen todellisuuteen ja ohittamatta transformaatio, joka tapahtuu sisällä.

Jumalaisen feminiinisyyden ja jumalaisen maskuliinisuuden yhteenpunominen DNA:ssa muuttaa jokaista ihmistä ja voi aiheuttaa monia oireita, erityisesti mielenterveydessä, kuten aiemmin mainittiin.

Tässä voi esittää kysymyksiä.

Minä: Miten autamme itseämme ja muita tämän seuraavan vaiheen läpi, on kyse sitten maskuliinisen ja feminiinisen yhteenpunomisesta, ensimmäisestä jakautumisesta kaksinaisuuteen tai kokonaisuuden ymmärtämisestä? Onko teillä mitään ehdotuksia?

"Autat näkemällä todella itsesi. Hyvässä ja pahassa. Voitko sitten nähdä, että sinussakin on vastakkaisia luonteenpiirteitä? Se joka ei perusta rutiineista, voiko hänessä olla myös kurinalaisuutta? Se joka on laiska, voiko hänellä olla myös motivaatiota? Että joka hetki on valinta.

Kun sinulla on jokin tunne, jota voitaisiin pitää ei-haluttuna, älä yritä hävittää sitä, kun se on osa kaikkea – tuo sen sijaan sisään vastakkainen ominaisuus. Jokaisella sanalla on oma taajuutensa, oma "aukkonsa" kenttääsi.

Kysyn sinulta, missä pidät sotaa."

Minä: Pidän sitä solar plexukseni ja sydänchakrani välissä. Se tuntuu ikään kuin pingottavan. Mutta minulla on kipua myös alaselässä.

"Erittäin hyvä. Tutki nyt tuon chakran arkkityyppiä tai merkitystä, ja mikä on alaselkäkivun merkitys."

Minä: Solar plexus on minun eli ihmisen paikka, sydän on sielun paikka, ja alaselkäkipua voi tulla, kun tuntee, että ei tueta, ja ottaa maailmatyyppisiä energioita itselleen.

"Kyllä! Tuo nyt rauha alaselkääsi ja chakroihisi.

Jos nyt sanon, missä pidät iloa. Mikä kehosi alue aktivoituu? Mikä chakra?"

Minä: Korkeampi sydämeni ja alue hartioiden välissä ja pään ympärillä, mutta kehon ulkopuolella.

"Tämä on erittäin hyvä nähdä. Sillä näet, missä pidät iloa ulkopuolellesi, et sisällä. Se on kutsuttava sisään, olematta pelkästään sielusi korkeamman sydämen chakrassa. Kutsu se sisään."

Minä: Kutsun ilon olemukseni jokaiseen soluun. Tehköön kotinsa sisälleni.

"Katso nyt ilon vastakohtaa. Voisimme kutsua sitä suruksi tai pahanolontunteeksi. Missä pidät sitä?"

Minä: Välittömästi tulee esiin suolistoni.

"Kyllä. Kutsu nyt ilo erityisesti noihin tiloihin."

Minä: Kutsun ilon vatsaani – paksusuoleen, ohutsuoleen, pohjukaissuoleen, kolooniin. Kutsun ilon siihen tapaan, jolla yhdistyn elämään. Kutsun ilon sisään nyt.

"Tämä on erittäin arvokas opetustyökalu. Käytä sitä itseesi ja niihin, joita autat. Auta heitä näkemään, missä he pitävät jotain taajuutta – kuitenkin he voivat pitää myös toista. Kyse ei ole hankkiutumisesta eroon jostain tunteesta. Kyse on vastakohdan kutsumisesta sisään ja sitten valitsemisesta."

Minä: Kiitos avustanne.

"On suurin ilomme auttaa ihmisiä tällä tavalla."

Toivon, että tämä informaatio ja työkalu auttaa sinua työskentelemään niiden voimakkaiden tunteiden kanssa, joita me kaikki tunnemme. Rakastakaamme itseämme täysin, kun tulemme kokonaisuuden/eheyden tilaan. Ole mukava itsellesi ja muille.

Kiitos kaikille, jotka jakavat ja tukevat tätä työtä. Teitä arvostetaan kovasti. Jos et ole jo tehnyt sitä, liity postituslistalleni, jotta saat tämän blogin ja muita asioita sähköpostitse. Sosiaalisesta mediasta on tullut hyvin epäluotettava informaation levittämisessä. Liity sähköpostilistalle täältä (https://jennyschiltz.us14.list-manage.c ... c612aaf395).

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

4.5.2021 EDESSÄ OLEVA POLKU

ViestiKirjoittaja hammer » 09.05.2021 11:47

EDESSÄ OLEVA POLKU

4.5.2021

Heräsin unesta ja tiesin, että minun täytyi jakaa se. Jaoin sen "Aura Cleansing" -ryhmässä, mutta halusin jakaa sen myös kaikkien muiden kanssa. Tuossa unessa katselin kilpailua, joka tehtiin jalan. Oli neljä eri ryhmää, joiden startti oli porrastettu.

Ensimmäinen ryhmä lähti aseen lauettua ja juoksi, olematta huolissaan mistään muusta kuin kilpailun voittamisesta.

Toinen ryhmä aloitti vahvasti. Tämän ryhmän toista puolta innosti ensimmäinen ryhmä, ja he pitivät katseensa maassa, keskittyen laittamaan jalkaa toisen eteen. Ryhmän toinen puolikas häiriintyi täysin yrittäessään auttaa kolmatta joukkoa.

Kolmas ryhmä kamppaili. Jotkut istuivat radalla ja itkivät. Jotkut menettivät kenkänsä, jotkut kaatuivat ja saivat vammoja. Jotkut häiriintyivät niin paljon yleisöstä ja siitä, mitä ympärillä tapahtui, että he unohtivat täysin olevansa kilpailussa.

Neljäs ryhmä kieltäytyi liikkumasta. He olivat täysin tyytyväisiä siihen, etteivät osallistuneet juoksuun lainkaan. Monet olivat kiinni digitaalisessa maailmassa ja tyytyväisiä sen luomaan illuusioon.

Katselin, kun hyvin moni toisessa ryhmässä lakkasi juoksemasta auttaakseen kolmannessa ryhmässä niitä, jotka kamppailivat. Ensin tämä näytti ystävälliseltä ja jalolta, mutta sitten tuli selväksi, että auttamisen sijasta he liioittelivat niitä ongelmia, joiden kanssa kolmas ryhmä taisteli.

Todellisuudessa kolmas ryhmä tarvitsi jotakuta näyttämään tietä, valaisemaan polkua ja antamaan heille toivoa, että sen pystyi tekemään. Sen sijaan monet toisessa ryhmässä korostivat kuoppia, rodullisia epäoikeudenmukaisuuksia ja tuhansia vältettäviä asioita. Se sai kolmannen ryhmän vain tuntemaan pelkoa ja voimattomuutta ja etteivät he kykenisi pääsemään kilpailun loppuun.

Loppujen lopuksi vain ne pääsivät kilpailun loppuun, jotka päättivät keskittyä ainoastaan itseensä ja laittamaan tossua toisen eteen.

Tiimini pyysi minua jakamaan tämän, koska toukokuu on hyvin intensiivinen. Meidän täytyy fokusoitua edessä oleviin askeliin ja omaan matkaamme, jottemme kompastu ja kaadu.

Se mitä päästämme läpi aistiemme kautta – erityisesti viiden aistin, mutta myös energia-aistien – vaikuttaa meihin valtavasti. Se ei ainoastaan aiheuta vahinkoa tullessaan sisään, vaan se muuttaa myös omaa maailmankuvaamme, ja tämä muuttaa todellisuutta, jota heijastamme omista chakroistamme.

Meitä pyydetään laittamaan itsemme etusijalle. Vain sinä tiedät, miltä se näyttää. Se voi merkitä, että sinun täytyy vetäytyä yhteiskunnasta, tulevaisuuden murehtimisesta ja lisääntyneestä jakautumisesta. Vain SINÄ tiedät, miltä sinulla näyttää itsesi ja tämän matkan laittaminen etusijalle. Sitä meiltä pyydetään nyt.

Toivon, että tämä lähetys löytää sinut hyvin ja surffaat näillä energia-aalloilla. Kiitos kaikille, jotka jaatte ja tuette tätä työtä. Teitä arvostetaan kovasti.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

11.5.2021 PYHÄÄ GEOMETRIAA TULEE

ViestiKirjoittaja hammer » 14.05.2021 11:10

PYHÄÄ GEOMETRIAA TULEE

11.5.2021

Eilen näin unta, että kaunis ja hyvin monimutkainen pyhän geometrian muoto virtasi auringosta.

Mieleni kuvasi sen monimutkaisemmaksi merkabaksi. Se oli samanaikaisesti kultainen ja sateenkaaren väreissä kimaltava. Eri värejä näkyi riippuen siitä, miten se kääntyi. Katselin, kun se tuli auringosta ja laskeutui ihmiskehoon. Minulle näytettiin, että keho oli ympäröity kauniilla, syvän smaragdinvihreällä.

"Smaragdinvihreä on erittäin henkinen vihreä väri, kun se on valkoinen ja vihreä yhdessä. Se edustaa hyvinvointia, henkistä kasvua ja puhtautta.

Tämä kirkas vihreä kutsuu sinua sallimaan asioiden kehittyä ja lakkaamaan vastustamasta lahjoja, joita Henki haluaa tuoda elämääsi. Tässä on kyse antautumisesta ja luottamisesta, että kaikki tapahtuu syystä.

Smaragdinvihreässä on kyse rakkaudesta ja rakkauden ja yhteyden vaalimisesta muiden, luonnon, maailman ja universumin kanssa.

Jos näet smaragdinvihreää ilmestyvän elämääsi, se on tavallisesti merkki, että kaikki tapahtuu juuri niin, kuin pitäisi, ja oppimista vastaanottamaan lahjat, joita tulee tiellesi." (https://crystalclearintuition.com/spiri ... -of-green/)

Tämä muoto tuli kehoon, ja tiesin, että se leikkasi kuin sahanterä tiheyden ja erillisyyden läpi. Minulle näytettiin sen laskeutuvan kaikkiin, jotka toivottivat tervetulleeksi tuon avun. Heräsin tästä unesta tuntien suurta rauhaa ja toiveikkuutta. Nämä tulevat energiat ovat vähän brutaaleja – toi lohtua nähdä ja ymmärtää se apu, jota saamme.

Aamulla hyppäsin Facebookiin ja järkytyin nähdessäni yhden seuraamistani sivuista raportoivan viljaympyrästä. Kun tuijotin sitä, olin kananlihalla ja sain viluväristyksiä. Tämä on litteä versio siitä moniulotteisesta muodosta, jonka näin tulevan auringosta ihmisten kehoihin!

Lisään tähän kuvan siitä. Jos se resonoi, meditoi sitä ja kutsu pyhää geometriaa, joka leikkaa tiheyden ja yhteydettömyyden läpi.

(https://www.facebook.com/stonehengedron ... tn__=EHH-R)

Toivottavasti tämä lähetys löytää sinut hyvin ja surffaat näillä energia-aalloilla. Kiitos kaikille, jotka jaatte ja tuette tätä työtä. Sitä arvostetaan kovasti. Seurataksesi "Stonehenge Dronescapes" -sivua, klikkaa tästä (https://www.facebook.com/stonehengedronescapes).

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

8.6.2021 VIESTI JOELTA

ViestiKirjoittaja hammer » 13.06.2021 18:22

VIESTI JOELTA

8.6.2021

Menimme telttailemaan pitkäksi viikonlopuksi kauniin joen rannalle. Kun saavuimme perille, joki virtasi kohtuullisella nopeudella. Oli kaunista, kuumaa ja aurinkoista. Tämä varmaan on saanut lumen sulamaan nopeasti vuorilta.

Seuraavana aamuna heräsimme ja lähdimme patikoimaan, ja olin järkyttynyt muutoksesta, joka oli tapahtunut joessa. Vedenpinta oli paljon korkeammalla, virta oli kovaäänisempi ja voimakkaampi. Katselin joen vimmaa. Katselin, kun se otti mukaansa oksia, kiviä, maata ja myös pari nuorta puuta. Kaikki mitä sen tiellä oli, huuhdottiin pois.

Tuijotin sen kauneutta, kuuntelin sen pauhua ja tunsin viileyden ilmassa. Katselin sen raivoavan voimalla, kun se ohjasi vettä vuorilta hedelmälliselle suistomaalle ja patoaltaaseen alapuolella. Se antaa juomavettä ja kasteluvettä hyvin monille.

Istuessani kivellä sen yläpuolella, jouduin tunteiden valtaan ja aloin itkeä ymmärtämättä miksi.

Sitten kuulin joen puhuvan.

"Voitko antaa itsesi mennä? Voitko antaa itsesi virrata tarkoituksena pelkästään olla, kuka olet tässä hetkessä?

Kuvittele, jos pysähtyisin jokaiseen puuhun, kiveen, ötökkään tai eläimeen, joka osuisi polulleni.

Kuvittele, jos pidättelisin itseäni, pakottaisin itseni pelkäksi noroksi siitä, mitä oikeasti olen. Voitko kuvitella sitä tuskaa, josta kärsisin?

Voitko nähdä kaikki, jotka kärsisivät, jos ne eivät saisi minua täysillä?

Nyt sanon sinulle, ettet ole yhtään erilainen. Kun pakotat itsesi olemaan puro, et vahingoita ainoastaan itseäsi, vaan kaikkia jotka luottavat täyteyteesi.

Anna itsesi pauhata. Anna itsesi virrata anteeksipyytelemättä."

Sitten tunsin sen läsnäolon lipuvan pois luotani, eri asioihin.

Tunsin kunnioitusta tuosta viestistä. Hyvin monet meistä ovat uuden valtavan hypyn partaalla, uuden valtavan hypyn tietoisuudessa ja ruumiillistumisessa. Vaikka se on hyvin innostavaa, se on myös pelottavaa. Se on JÄLLEEN hyppy tuntemattomaan. Siitä mikä oli ennen elämistämme täysiillä, on tullut nyt vain murto-osa totuudestamme. Meidän täytyy hyväksyä tämä uusi taso, mielen olematta huolissaan jokaisesta ötökästä, puusta tai mistä tahansa, mitä tulee polullemme.

Anna itsesi pauhata, anna itsesi virrata anteeksipyytelemättä.

Valtava kiitos kaikille, jotka tuette ja jaatte tätä työtä. Se merkitsee todella paljon.

Jenny

-----------

hammer
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kanavoinnit