Byrne Lorna (lornabyrne.com)

Jokaiselle kanavahenkilölle on varattu oma ketjunsa. Valtaosa kanavoinneista on Pirjo Laineen käännöksiä. Tänne siis vain kanavointeja. Näkemyksille /mielipiteille on varattu oma ketjunsa.

Byrne Lorna (lornabyrne.com)

ViestiKirjoittaja hammer » 21.02.2020 20:18

POSITIIVISENA PYSYMINEN VOI OLLA ERITTÄIN VAIKEAA TOISINAAN

Kirjoittanut Lorna Byrne (www.lornabyrne.com)
Helmikuu 2020
Energiaa välittäen suomentanut Pirjo Laine

Istuessani toimistossa tietokoneen edessä, sanoin enkeli Hosusille: "Mistä aiheesta minun pitäisi tehdä tämä uutiskirje?" Ja Hosus sanoi: "Tyttäresi Ruthin ehdotuksesta – positiivisuus ja toivo?" Käännyin ympäri ja katsoin enkeli Hosusia, kun hän seisoi vasemmalla puolellani. Sanoin hänelle, että maailma tarvitsee ehdottomasti paljon positiivisuutta ja toivoa – tarvitsemme kaikki sitä elämäämme.

Kerron teille kahden nuoren ihmisen tapaamisesta. Kun yhtenä päivänä kiertelin kaupoissa, kaksi työtöntä enkeliä sanoi: "Lorna, mene juomaan kuppi teetä." Sanoin niille, ettei minua oikein janota. He sanoivat vain, että minun täytyy mennä. Niinpä menin lähimpään kahvilaan, ja tietysti työntäessäni kahvilan oven auki, näin nuo kaksi työtöntä enkeliä istumassa tyhjässä pöydässä, joten tiesin, mihin minun piti istua.

Tilasin kupin teetä ja teeleivän mustaherukkahillon kera. Kun istuin siinä ja rentouduin, enkelit kehottivat minua katsomaan ylös, ja näin nuoren miehen ja naisen tulevan kahvilaan. He istuutuivat läheiseen pöytään, ja aina silloin tällöin he katsoivat minun suuntaani. Kun hymyilin takaisin tuolle nuorelle pareille, sanoin työttömille enkeleille: "Haluaako Jumala, että rukoilen heidän puolestaan?" Jostain syystä enkelit eivät vastanneet.

Katselin, kun nuoren miehen suojelusenkeli kuiskasi jotain hänen korvaansa. En tiedä, mitä suojelusenkeli sanoi, mutta sitten nuori nainen nousi ylös ja tuli minun pöytääni. Hän sanoi: "Poikaystäväni ja minä rakastaisimme saada puhua kanssasi. Ja pyydän kuitenkin anteeksi, koska tiedän, että sinulla on tauko." Sanoin hänelle, että se oli ok, ja seuraavassa hetkessä hänen poikaystävänsä tuli myös istumaan pöytään.

Enkelit sanoivat minulle: "Lorna, kuuntele vain, mitä he sanovat." Nuori mies alkoi puhua ensin: "Lorna, sinä muutit elämäni." Ja sitten nuori nainen sanoi: "Haluamme vain kiittää sinua." Kysyin heiltä, miten se tapahtui. Siis tuo tarina lyhyesti … He kertoivat lukeneensa kirjani "Enkeleitä hiuksissani" ja joitain muita kirjoja, ja katsoneensa Facebookia ja asioita YouTubesta, ja tuolloin he eivät olleet olleet hyvässä paikassa.

He sanoivat: "Kun lähdimme collegesta, asiat tuntuivat pahentuvan. Emme saaneet työtä. Meillä ei ollut toivoa. Emme nähneet mitään positiivista tapahtuvan elämässämme. Halusimme antaa periksi, mutta se mitä olet kirjoittanut, Lorna, on muuttanut kaiken meillä.

"Päätimme pyytää apua, ja meistä tuli hyvin positiivisia itsemme suhteen. Katsoimme elämän positiivista puolta, muutosmahdollisuuksia. Puhuimme toistemme kanssa noista viesteistä, kun toinen meistä oli menossa haastatteluun. Pyysimme suojelusenkeleitä ja Jumalaa auttamaan meitä, jotta olisimme positiivinen itsessämme tietäen, että suojelusenkelimme oli rinnallamme.

"Työskentelemme nyt molemmat työpaikoissa, joita rakastamme. Haluamme vain kiittää sinua, Jumalaa ja enkeleitä toivon antamisesta meille ja meidän auttamisesta näkemään kaikki ne positiiviset asiat, joita tapahtuu elämässämme joka päivä. Lorna, näemme usein Facebookissa niitä, mitä kutsut siunauksiksi. Joskus ne ovat hyvin pieniä, mutta ne merkitsevät hyvin paljon. Ihmeet joita tapahtuu elämässämme. Nuo positiiviset asiat. Joskus meistä tuntuu ylivoimaiselta, vähän hermostuneelta, erityisesti kun meillä on jokin uusi projekti, mutta sanomme itsellemme: "Tiedän, että pystyn tekemään sen." Pyydämme apua, ja pääsemme läpi siitä ja meistä tuntuu hyvin positiiviselta. Olet näyttänyt meille, että vaatii rohkeutta pyytää apua."

He istuivat siinä ja puhuivat muista henkilökohtaisista asioista ja tulevaisuuden suunnitelmista. Oli ihanaa tavata heidät.

Positiivisena pysyminen voi olla erittäin vaikeaa toisinaan, mutta tiedän, että tämä vuosi on täynnä positiivisia asioita kaikkien elämässä, ja tiedän, että on myös paljon ylä- ja alamäkiä, mutta muista, että mitä tahansa se onkin, pääset siitä läpi, ja pyydä aina apua suojelusenkeliltäsi ja myös muilta. Älä koskaan anna periksi. Jumala ja enkelit eivät ole koskaan antaneet minun antaa periksi, ja monta kertaa minusta on tuntunut ylivoimaiselta ja hermostuneelta, mutta muistan, etten ole koskaan yksin.

Suojelusenkelisi on aina siinä kanssasi ja rakastaa sinua ehdottomasti. Ole aina vain sinä, älä yritä olla kukaan muu, koska olet ainutlaatuinen eikä maailmassa ole ketään muuta sinun kaltaistasi. Tätä kaikki suojelusenkelit haluavat kaikille maailmassa.

Tuo nuoripari lähti ja sanoi näkemiin. Valmistauduin lähtemään kahvilasta, ja juuri kun lähdin, alkoi sataa kaatamalla. Kerroin noille työttömille enkeleille ja suojelusenkelilleni, että varmasti kastuisin läpimäräksi nyt, mutta kun katsoin kadun poikki, minun oli pakko hymyillä. Näin naisen avaavan sateenvarjonsa ja se lensi ympäri. Ja hymyilin vain sille, kun työttömät enkelit olivat hänen ympärillään ja yrittivät auttaa. Hän oli vähän suuttunut laittaessaan sateenvarjonsa roskapönttöön, mutta hän meni oviaukkoon suojaan, ja kaksi työtöntä enkeli seisoi hänen edessään. Tiesin, että he auttoivat häntä siinä, ettei hän kastuisi niin paljon. Joka päivä näen monia tällaisia asioita, joissa enkelit ovat siinä aina meitä varten. Emme ole oikeasti koskaan yksin.

Siunausta,
Lorna

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää edelleen.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

13.3.2021 MITEN UPEA PÄIVÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 19.03.2021 23:15

MITEN UPEA PÄIVÄ

13.3.2021

Hei ja tervetuloa, missä päin maailmaa oletkin. Toivottavasti tiedät, että suojelusenkelilläsi on käsivarret kiedottuna ympärillesi, vain rakasten sinua, sillä meillä kaikilla on tarve tuntea olevamme rakastettu. Tämän päivän uutiskirjeessä, kuten aina, haluan jakaa asian tai pari, joita on tapahtunut elämässäni, auttamaan sinua näkemään upeita erityisasioita, joita tapahtuu elämässäsi joka päivä.

Hosus-enkeli on aivan tässä vieressäni. Rakastan sitä, miten hän seisoo ikkunan vieressä pukeutuneena kuin vanhanaikainen prosessori viittaansa, joka hohtaa sisältä ja ulkoa kaunista verenpunaista/purppuraa, ja tietysti rakastan hänen hassunmallista hattuaan. Sanoin aiemmin Hosus-enkelille, etten tiedä, mistä minun pitäisi kirjoittaa tässä uutiskirjeessä, ja hän sanoi vain: "Onnellisia asioita, Lorna". "Minulla olisi tosiaan jotain, Hosus-enkeli, mutta se on onnellista ja surullista, kuitenkin täynnä rakkautta." Hän sanoi: "Lorna, tiedän sen tarinan, jonka aiot kertoa. Se on kaunis tarina, joten ala kirjoittaa sitä nyt."

Tämä tapahtui monta vuotta sitten, kun olin matkalla erään ystävän luo. Ohitin tietyn talon, ja enkelit kiinnittivät aina huomioni siihen. Joskus näin nuoren miehen puutarhassa nuoremman lapsen kanssa. Nuori mies oli noin 18-vuotias, vaikken ole hyvä yleensä arvaamaan ikää. Toisilla kerroilla näin hänen kulkevan tietä pitkin. Erityisesti näissä tilanteissa huomasin, että hän oli aina syvällä ajatuksissaan, ja saatoin nähdä hänen surullisuutensa ja huolensa. Hänen suojelusenkelinsä oli kirjaimellisesti kietoutunut hänen ympärilleen, rakastaen häntä. Ainoa kerta kun koskaan näin vähän onnellisuutta hänessä, oli hänen pelatessaan jalkapalloa puutarhassa nuoren, 9- tai 10-vuotiaan pojan kanssa. Silloin hän näytti onnelliselta. Jos avasin kulkiessani ikkunan, joskus kuulin heidän nauravan potkiessaan palloa. Yhden kerran näin näiden kahden painivan keskenään, ja se näytti hyvin hauskalta. Oli ilo katsoa, kun nämä kaksi, luultavimmin veljekset, painivat ja myös suojelusenkelit painivat heidän kanssaan. En usein nähnyt mitään tällaista ajaessani ohi, mutta kun näin tämän tapahtuvan tuona päivänä, hidastin mahdollisimman paljon.

Monta kuukautta oli kulunut, ja ajoin jälleen tuon talon ohi. Edessäni oli traktori ja se pysähtyi, joten minun täytyi odottaa muutama minuutti ja sain tekosyyn esittää kysymyksen tuon nuoren miehen suojelusenkelille. Ja juuri kun pysähdyin, hän tuli ulos. Hänen suojelusenkelillään oli kädet nuoren miehen harteiden ympärillä, rakastaen häntä. Kysyin, mikä oli pielessä, ja hänen suojelusenkelinsä kertoi, että äiti ei voinut hyvin ja poika oli huolissaan tästä ja pelkäsi, mitä tulevaisuudessa voisi tapahtua. Muistan istuneeni autossa, ja rukoilin ja pyysin Jumalaa antamaan ihmeen, jotta tämä nuori mies voisi olla onnellinen eikä niin huolissaan. Juuri kun oli lopettamassa rukoustani, auton torvi säikäytti minut. Traktori oli lähtenyt eteenpäin.

Toisilla kerroilla ohittaessani tuon talon olin usein nähnyt nuoren miehen ja hänen veljensä, mutten koskaan hänen äitiään. Yhtenä päivänä jonkin ajan päästä, tapahtui mitä kaunein ja yllättävin asia. Aivan sattumalta satuin ajamaan tuon talon suuntaan, kun oli aurinkoinen päivä, ja olin itse asiassa yllättynyt oivaltaessani, missä olin. Ajoin hitaammin autolla. Näin jälleen tuon nuoren miehen ja hänen veljensä, paljon vanhempana nyt, mutta näin myös kaksi naista istumassa puutarhapöydän ääressä. Ajaessani ohi hyvin hitaasti sanoin ääneen: "Onko toinen nainen nuoren miehen äiti?" Ja kuulin: "Kyllä, rukoukseesi vastattiin." Tiesin, että nuoren miehen suojelusenkeli vastasi minulle. Nuori mies näytti hyvin onnelliselta, hän oli täynnä iloa ja nautti elämästä valtavasti.

Minulle tuo päivä oli siunaus: nähdä tämä nuori mies hyvin onnellisena, eikä stressaantuneena tai huolissaan. En tiennyt edes hänen nimeään. En koskaan kysynyt, mutta rukoilen edelleen tuon perheen puolesta. Monta kertaa tuo perhe tulee mieleeni, ja silloin rukoilen ja pyydän heille. Ja oletan, että voisimme kaikki tehdä niin – kun ajatus jostakusta tai jostain tulee mielemme, voisimme sanoa pienen rukouksen. Se on Jumala, joka pyytää sinua tekemään niin, ja suojelusenkelisi joka muistuttaa sinua. Oli upeaa nähdä onnellisuutta tuon talon puutarhassa tuona päivänä.

Aivan kuten tämä nuori mies ja hänen perheensä tarvitsivat onnellisuutta ja iloa elämäänsä, muista, että sinäkin tarvitset. Riippumatta siitä, miten vaikeana pidät tätä päivää, suojelusenkelisi haluaisi sinun ottamaan vähän aikaa itsellesi. Kenties suojelusenkelisi kiinnittää huomiosi, auttaakseen täyttämään sinut toivolla, rakkaudella ja ilolla, haluten ottaa tuntemasi surullisuuden pois. Tiedän, että tämän päivän maailmassa on sulkutilojen vuoksi korostuneempaa, että monet meistä ovat surullisempia ja yksinäisempiä, kuin tavallisesti. Näkökykymme on hämärtynyt emmekä tunnista kauniita asioita, joita on kaikkialla ympärillämme, kaikkia siunauksia joita meillä toki on.

Kenties suojelusenkelisi houkuttelee sinut auringonpaisteeseen. Kenties siellä missä olet, aurinko paistaa ikkunaan. Kenties suojelusenkelisi pyytää sinua kuuntelemaan tuota kuiskausta korvassasi, avaamaan oven ja seisomaan ovella tuntien ihanaa, raikasta ilmaa. Suojelusenkelisi haluaa sinun tuntevan elämän sisälläsi, näkevän rakkauden ja toivon valon ja tietävän, ettet ole yksin.

Pysähdy 10 minuutiksi, mitä tahansa teetkin, ja meditoi tai laita kenties jotain musiikkia ja tanssi niin, kuin kukaan ei katselisi, ja salli sen ilon joka on sisälläsi – tuon rakkauden, tuon sielusi valonkipinän – tulla esiin. Anna hymyn tulla takaisin kasvoillesi. Kenties soitat tuon puhelun tai lähetät tuon viestin. Älä odota, että joku ottaa yhteyttä sinuun. Ota yhteyttä häneen ja muista, että suojelusenkelisi on aivan siinä, auttaen sinua koko ajan, ja halaa niitä, joiden kanssa asut, ja kerro heille rakastavasi. Tiedän, ettet voi halata ketään kotisi ulkopuolella, mutta voit heiluttaa ja huutaa hei. "Miten upea päivä."

Kuvittele tekeväsi niin, huutavasi jollekin: "Miten upea päivä", kun hän menee ohi. Luulen, että se saisi hänet hymyilemään, koska se saa minut hymyilemään ja Hosus-enkeli nauraa nyt täällä. Kiitos ja Jumalan siunausta, ja toivon, että nautit tästä uutiskirjeestä ja sinulla on tuo hymy kasvoillasi.

Siunausta sinulle ja kaikille rakkaillesi,

Lorna

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

Kanavoinneista ja muista kirjoituksista voit saada uutta näkökulmaa, lohtua ja vahvistusta elämäsi tilanteissa. SINÄ olet kuitenkin oman elämäsi ja oman totuutesi paras asiantuntija. Vie kaikki informaatio omien "suodatintesi" läpi ja luota AINA ensisijaisesti omaan sydämeesi ja sisäiseen ohjaukseesi, kun teet valintoja - suuria tai pieniä. Näin pidät oman voimasi ja löydät oman totuutesi.
hammer
Ylläpitäjä

29.7.2021 VOIT AINA PYYTÄÄ APUA

ViestiKirjoittaja hammer » 31.07.2021 22:21

VOIT AINA PYYTÄÄ APUA

29.7.2021

Toivon teidän nauttivan tästä uutiskirjeestä, missä päin maailmaa olettekin. Toivon, että te kaikki voitte hyvin eikä elämä ole ollut liian vaikeaa, että olette nauttineet mahdollisimman paljon siitä ja tulleet tietoisemmaksi suojelusenkelistänne ja kaikista niistä enkeleistä ja rakkaiden ihmisten sieluista, joita on auttamassa teitä elämässänne.

Jaan kanssanne pienen tarinan. Kun vähän aikaa sitten oli ulkona jalkeilla, näin pienen tytön kantavan pikkukoiraansa trimmattavaksi. Kun hän käveli jalankulkutietä pitkin, katselin hänen suojelusenkelinsä kulkevan mukana. Suojelusenkelillä oli toinen enkeli kanssaan, joka auttoi tyttöä tukemaan koiraansa. Saatoin nähdä, että tyttö kuiskutti korvaan lohduttaen pientä koiraansa, joka oli valkoruskea väriltään ja hyvin söpö. Kysyin tytön suojelusenkeliltä, mitä tämä sanoi, ja enkeli vastasi hänen kertoneen koiralleen, Preciousille, ettei sen tarvinnut olla huolissaan, koska hän odottaisi ulkopuolella – hän ei menisi minnekään. Tyttö oli hyvin huolissaan pienestä koirastaan, mutta hänen suojelusenkelinsä lohdutti kuiskaamalla tytön korvaan.

Katselin, kun enkelit auttoivat tyttöä, eikä äitikään tietysti ollut kovin kaukana takana, kun hän seurasi tytärtään. Äiti työnsi hoitolan oven auki ja kaikki kolme meni ovesta sisään. Suojelusenkeli ja toinen enkeli auttoivat pientä tyttöä kantamaan koiransa ja lohduttivat myös pientä koiraa, kun tyttö silitti tätä.

Toivottavasti olet pyytänyt suojelusenkeliäsi auttamaan sinua. Olin yhtenä päivänä puutarhassa ja sanoin suojelusenkelilleni, että minulle kelpaisi pieni apu. Minun täytyi hymyillä, kun seuraavana hetkenä kuulin nimeäni kutsuttavan – se oli Vahvuuden enkeli. Hymyilin ja nauroin vähän ja kiitin tulemisesta auttamaan minua, mutta tehtävät eivät olleet niin suuria – minun ei tarvinnut kantaa tai työntää mitään. Vahvuuden enkeli kysyi, haluanko hänen menevän jonnekin muualle. Vastasin myöntävästi: "Kenties maailmassa on joku, joka ei ole kutsunut sinua tai joka on tietämätön suolelusenkeistään. Menisitkö auttamaan häntä?" Seuraavassa hetkessä Vahvuuden enkeli hävisi. Kiitin suojelusenkeliäni avusta, etten saanut ruusunpiikkiä sormeeni. Sain kaiken työn tehtyä eikä käsissäni ollut naarmuakaan.

Minusta meidän kaikkien on tärkeä olla unohtamatta, että voimme lähettää enkeleitä maailman muihin osiin auttamaan jotakuta muuta tai luontoa. Tiedän, että monet teistä lähettävät työttömiä enkeleitä ympäri maailmaa. Heitä tarvitaan ehdottomasti, mutta kenties tämä on pieni muistutus. Älä unohda, että voit lähettää myös jonkun arkkienkelin. Älä pidä enkeleitä vain itselläsi. Jumala "kaataa" edelleen näitä työttömiä enkeleitä ämpäritolkulla taivaasta. Heitä putoilee taivaasta tällä hetkellä, ja toivon, että työllistätte yhtä monia noita työttömiä enkeleitä, lähettäen heitä ympäri maailmaa auttamaan ihmisiä ja erityisesti luontoa ja planeettaamme.

Enkelit joita on tässä huoneessa, kehottivat minua katsomaan ulos ikkunasta. Aurinko paistaa. Täällä Irlannissa on kaunis päivä. Enkeli Hosus sanoi: "Keitä kuppi teetä ja mene sitten kävelylle", joten sanon nyt näkemiin ja siunausta teille kaikille.

Siunausta, Lorna

-----------

Viestiä saa vapaasti välittää eteenpäin - kokonaisuutena ja alkuperä mainittuna, mikä on monien viestintuojien edellytys vapaalle jakelulle.

hammer
Ylläpitäjä

1.10.2021 TUNNE TUO ILO

ViestiKirjoittaja hammer » 30.10.2021 11:07

TUNNE TUO ILO

1.10.2021

Toivottavasti nautit tästä uutiskirjeestä ja sinulla menee hyvin. Tiedän, että suojelusenkelisi pitää huolta sinusta ja yrittää tehdä parhaansa saadakseen meidän kaikkien olon hyväksi. Tiedän, ettei meistä tunnu hyvältä koko ajan, joka hetki, mutta enkelit auttavat meitä hymyilemään ja nauramaan.

Kun istun tuolissani näytön edessä kirjoittamassa tätä uutiskirjettä, yksi enkeli vieressäni on pukeutunut kokonaan valkoiseen. Miten osaan sanoa tämän … Se on hyvin pitkä enkeli, joka nojaa käsiään työpöytään. Sen kädet eivät kosketa pöytään, mutta näyttää siltä, kuin enkeli olisi polvillaan pöydän vieressä ja katsoisi ruutua. Se sanoi minulle: "Lorna, pidä tauko, on aika rentoutua". Se sai minut nauramaan, koska käännyin enkelin puoleen ja sanoin: "Olen rentoutunut. Mistä sinä puhut, kaunis enkeli? Mitä yrität tehdä?" Enkeli kääntyi katsomaan minua leveästi hymyillen ja sanoi: "Juuri sen yritän tehdä – saada sinut nauramaan."

Tiedän, että suojelusenkelisi yrittää erittäin kovasti piristää sinua joka päivä, saada sinut hymyilemään ja myös nauramaan, sanoa jotain hyvin yksinkertaista, jotta näkisit sen hauskuuden, vaikkei kukaan muu näe. Tämä kaunis, valkoisiin pukeutunut enkeli muistutti minulle, miten tärkeää on hymyillä ja nauraa, päästää irti kaikista huolista ja jännitteistä.

Enkeli sanoi minulle: "Muistatko mitään, mikä oli hauskaa ja sai sinut nauramaan muutaman viime päivän tai viikon aikana?" Vastasin myöntävästi – silloin kun olin poimimassa karhunvatukoita hilloa varten, ja siellä oli enkeli, joka sohlasi koko ajan. Yritin olla huomaamatta sitä. Mutta enkelillä oli pieni ämpäri ja aina silloin tällöin näytti siltä, kuin se olisi kurkottanut ottamaan kourallisen pensaasta, mutta sitten unohtanut koko ämpärin ja kaikki marjat putosivat maahan. Enkeli alkoi vain nauraa, ja joskus se veti marjat ilmaan monta kertaa – se oli hyvin hämmentävää. Nauroin erittäin paljon, ja sanoin tuolle enkelille, että jos joku näkee minut nauramassa pellolla, hän ihmettelee taatusti, mille oikein nauran. Minulta vei tuntitolkulla täyttää astiani, mutta lopulta se onnistui. Toivottavasti sama enkeli vierailee luonani, kun menen seuraavan kerran keräämään marjoja.

Näen enkelien matkivan usein meitä. Ne yrittävät aina yhdistyä kanssamme ja auttaa meitä tuntemaan, että olemme rento ja rauhassa riippumatta siitä, mitä elämässämme tapahtuu. Siis haluan vain muistuttaa teille kaikille, että on hyvin tärkeää nauraa ja hymyillä. Ja muistakaa, että hymy jollekin vieraalle voi muuttaa hänen päivänsä.

Lähetän teille kaikille rakkauttani ja siunauksia, ja tietäkää, että olette rukouksissani aina.

Lorna

-----------

hammer
Ylläpitäjä

Maaliskuu 2022 NÄE HYVÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 02.04.2022 22:58

NÄE HYVÄ

Maaliskuu 2022

Tervetuloa, kaikki ystäväni ympäri maailmaa. Lähetän teille paljon rakkautta, parannusta ja toivoa.

Tiedän, että maailma on tänä päivänä hyvin haastava monin tavoin, ja meillä kaikilla on vaikeuksia selviytyä, mutta tiedän, että löydämme tapoja selviytyä, ja uskon, että taistelette elämän kaikkia haasteita vastaan. Meillä täytyy olla vain luottamusta ja toivoa, ja meidän täytyy antaa sydämemme olla auki. Tiedän, että Jumala on kanssamme – ja kaikki enkelit – vaikka toisinaan meistä saattaa tuntua, etteivät he ole. Jos tunnet olevasi ei-rakastettu jollain tavoin tai ei-välitetty, muista, että suojelusenkelisi rakastaa ja arvostaa sinua ja auttaa kaikin mahdollisin tavoin, antaen sinulle rohkeutta ja rakkautta, jota tarvitset. Siis kutsu suojelusenkeliäsi ja kaikkia enkeleitä. Tiedän, että Jumalalla on heitä maailmassamme auttamassa.

Tänään haluaisin, että sallisit itsesi nähdä kaikki siunaukset ja hyvät asiat, joita on elämässäsi, ja kenties mennessäsi kävelylle pysähdyt ja nautit kaiken sen ilosta, mitä näet ympärilläsi.

Kun menin varhain aamulla kävelylle, oli vähän viileää ja kävi tuuli. Olin vetänyt hatun korvilleni, mutta seuraavana hetkenä enkeli veti hatustani ja sanoi: "Hei, Lorna." Kun tulin eräälle portille, enkeli kehotti pysähtymään. Katsoin pellolle ja näin lampaita karitsoineen. Ne olivat kaikki makuulla, ja sitten enkeli ilmestyi emän ja neljän pikku karitsan viereen, jotka olivat sen ympärillä. Enkeli nosti kätensä ilmaan, ja pienet karitsat nousivat kaikki seisomaan ja alkoivat juoksennella ja pomppia ilmaan. Se sai minut nauramaan, ja täytyin ilosta nähdessäni näiden pienten lampaiden pitävän hauskaa. Kiitin enkeliä, joka oli vetänyt minua hatusta ja tervehtinyt minua. Ja luulen, että viesti siinä, mitä tapahtui minulle tuona aamuna, oli nauttia mahdollisimman monista päivän hetkistä. Nähdä hyvä.

Muista, että suojelusenkelisi auttaa sinua aina piristymään ja pitää kaunista valoa edessäsi, riippumatta siitä mitä elämässäsi tapahtuu.

Suojelusenkelisi haluaa muistuttaa sinulle tänään, ettet unohda rakastaa itseäsi taas vähän enemmän ja antaa tuon rakkauden, tuon valokipinän sisällä, joka on sielusi, säteillä. Sitten anna sen tulla takaisin sinulle ja syleile itseäsi rakkaudessa. Antaen sinulle voimaa rakastaa itseäsi ja muita, lähettäen rakkautta, tuota puhdasta rakkautta maailmaan.

Pyydän aina Jumalaa auttamaan ihmisiä ympäri maailmaa tekemään tämän, riippumatta heidän uskomuksistaan. Luulen, että monet meistä unohtavat, että Jumala on totta ja meillä kaikilla on sielu. Olemme kaikki veljiä ja sisaria – olemme kaikki Jumalan lapsia.

Lähetän kaikkia rukouksiani, parannustani, rakkauttani ja siunaustani teille,

Lorna

-----------

hammer
Ylläpitäjä

Marraskuu 2022 ROPPAKAUPALLA ENKELEITÄ

ViestiKirjoittaja hammer » 17.11.2022 14:24

ROPPAKAUPALLA ENKELEITÄ

Marraskuu 2022

Hei, kaikki ystäväni ympäri maailmaa. Pyydän Jumalalta ja kaikilta enkeleiltä, että nautitte tästä uutiskirjeestä ja se auttaa teitä jollain tavoin elämässänne, ja että pystytte tulemaan henkisemmäksi, onnellisemmaksi ja rakastavaksi ja tunnette rauhaa ympärillänne. Tiedän, että enkelit tekevät erittäin kovasti töitä maailmassa tänä päivänä.

Kun muutama päivä sitten olin kävelyllä ulkona, se oli vain lyhyt kävely kujaa pitkin, koska satoi ja pilvet näyttivät hyvin synkiltä. Hoses-enkeli joka oli kanssani, kehotti kääntymään takaisin, kun muutaman minuutin päästä sataisi oikein kunnolla. Sanoin, ettei sillä ollut merkitystä, jos kastuisin – nautin sateesta. Hoses kehotti minua kuitenkin kävelemään vähän nopeammin, ja tein niin.

Hoses pysähtyi yhdelle portille ja kehotti tulemaan seisomaan viereensä. Katsoin peltojen yli ja näin etäällä taloni, kun Hoses sanoi: "Lorna, katso" ja näytti taivasta kohti. Katsoin taivaalle, ja näin työttömiä enkeleitä tulvivan taivaasta alas, ja kiitin Jumalaa. Sanoin Hoses-enkelille, että kaikki maailmassa tarvitsevat noita työttömiä enkeleitä, joten olen iloinen, että Jumala edelleen kaataa heitä roppakaupalla Maahan.

Enkeli Hoses sanoi, että mennään, kohta sataa, eikä hän vain kävellyt nopeasti, vaan juoksi vähän, ja minä juoksin myös. Kun juoksimme taloa kohti, näin kolme työtöntä enkeliä putoavan taivaasta, ja ne ilmestyivät ulko-ovelleni. Kehotin tulemaan sisään, kun avasin oven ja työttömät enkelit seurasivat minua sisälle. Hosesilla oli leveä hymy kasvoillaan. Kehotin noita kolmea työtöntä enkeliä etsimään perheen, joka tarvitsee heidän apuaan, missä päin maailmaa se sattuukin olemaan. Lähetin heidät auttamaan sitä, ja tuolla hetkellä enkelit hävisivät. Hoses sanoi, että hänen täytyi lähteä, ja hän käveli ovesta ulos ja hävisi.

Siis kenties tänään voit pyytää jotain työtöntä enkeliä auttamaan sinua elämässäsi, perhettäsi ja ystäviäsi. Pyydä työttömiä enkeleitä auttamaan niitä, jotka tarvitsevat apua naapurustossasi, tai ihmisiä maailman toisella puolella joita et tunne. Pyydä työttömiä enkeleitä auttamaan luontoa auttamaan meitä ihmisiä reagoimaan luontoon positiivisesti. Ei ole mitään liian pientä tai höpsöä, mihin pyytää työtöntä enkeliä. Heitä on monia, ja he voivat auttaa meitä. Muista pyytää.

-----------

hammer
Ylläpitäjä

Paluu Kanavoinnit