Uudessa todellisuudessa eläminen - Arkkienkeli Metatron

Tänne voi lisäillä affirmaatioita & invokaatioita.

Uudessa todellisuudessa eläminen - Arkkienkeli Metatron

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 11.11.2013 11:17

Uudessa todellisuudessa eläminen - Arkkienkeli Metatron 27.1.2013

Haluan jakaa kanssanne invokaation palvellakseni teitä:

"Arkkienkeli Metatron, rakas Luoja, sieluni ja sieluryhmäni, kutsun läsnäoloanne ja rakkauttanne tukemaan ja rakastamaan minua ehdottomasti. Pyydän teitä auttamaan minua kuuntelemaan huolellisemmin ja selvemmin intuitiota ja tietämystä olemuksessani. Tunnistan tietämykseni opastukseksi Luojalta, mikä tuo minulle vapautta, totuutta ja suurempaa rakkauskokemusta. Hyväksyn sisäisen tietämykseni ja pystyn tulkitsemaan sitä todellisuuteeni helposti jokaisen uuden päivän myötä maan päällä.

"Pyydän saada vapausenergiat Luojalta syvemmälle olemukseeni. Oivallan ja tunnustan, että olen vapausenergia, hävitän auliisti luomiseni kaikki rajat ja rajoitukset ja päästän irti kaikista energioista, tilanteista ja ihmisistä, jotka edustavat turvallisuutta tai valheellista turvallisuutta.

"Käsitän, että minulla on voimakas työkalu ja kyky valita ja ilmentää. Pyydän, että kykyni on aina harmoniassa Luojan ja sieluni totuuden ja rakkauden kanssa. Tukekaa minua, kun sopeudun suuremman vapauden energiaan ja todellisuuteen, sallien itseni tulla laajenevaksi ja rajattomaksi valomajakaksi. Auttakaa minua ymmärtämään ja kokemaan tämä vapausvaihe valtavan helposti ja täydellisesti. Kiitos."

Autuain siunauksin,
Arkkienkeli Metatron
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Paluu Affirmaatiot & Invokaatiot

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron