Loppuvuoden 2014 kanavoinneista

Täällä voi kirjoitella oikeastaan ihan mistä vaan.

Loppuvuoden 2014 kanavoinneista

ViestiKirjoittaja Magellan sky code » 08.12.2014 09:26

Moi vaan kaikki palstalaiset. Vähän harvakseltaan olen tänne ehtinyt kirjoittelemaan. Hammerille kiitokset, olet pitänyt palstaa pystyssä sillä aikaa :) Tosiaan kanavoinnit ovat olleet hyvin samansuuntaisia viesteiltään. Mukavaa luettavaa kaiken eteenpäinmenosta, tämä on vahvistettu useasta eri lähteestä, tai siis kaikki puhuvat hyvin samaa asiaa. Kanava henkilö kun on juuri niin hyvä, miten pitkälle hän on edennyt omassa kasvussaan. Ainahan kaikki ei resonoi viesteissä, silloin viesti voi olla tarkoitettu muille henkilöille, jokainen meistä kun on niin erilaisia kokemuksia täällä hankkimassa.
Muutama vuosi taaksepäin Hathorit kertoivat tulevista "kaaossolmuista". Kaikki menee eteenpäin Jumalallisessa suunnitelmassa. Valo ja varjo lähestyvät toisiaan. Valonmäärä tasaisesti lisääntyy ja pitkään salassa pidettyjä asioita alkaa tulla julki.
Pientä ravistelua näyttää olevan kirkonpiirissäkin, ainakin mitä tulee suvaitsevaisuuteen. Rauni-Leena luennoi jo vuosia sitten että uskontojen dogmit tulevat vielä murtumaan jonakin päivänä. Eli tämähän tarkoittanee vain sitä, ettei aivan kaikki pyhän kirjan kansiin päätynyt teksti olekkaan ns. kanavoitua tietoa. Tosiasia kuitenkin lienee niin, että kirjoituksia on tehty vuosia ja jopa vuosikymmeniä itse tapahtumien jälkeen, sen hetkistä ymmärrystä käyttäen. Kirkolla on ollut myös oikeus kerätä veroa ja kirkko on ollut yhtäkuin valtio. Onko papiston rahanahneus sekoittunut kirjoitettuihin oppeihin, sitä voi jokainen itse pohtia.
Historia kun osoittaa miten verisiä uskonsotia on käyty läpi ihmishistorian. Selvänäköisiä ihmisiä on poltettu noitina rovioilla. Minusta tuo kertoo vain siitä, että todellinen valaistuminen on ollut vielä hakusessa kun on ollut tarvetta tappaa kaikki "vääräuskoiset".
Avatar
Magellan sky code
Ylläpitäjä
 
Viestit: 1425
Liittynyt: 02.11.2013 09:18

Paluu Juttu tupa

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron